abonnement Unibet Coolblue
pi_198931528
Aangezien er geen vriesvak in mijn (inbouw)koelkast zit heb ik in de kelder zo'n lomp tafelmodel vriezer staan van 85x50x50 en het enige wat erin zit is meestal een brood en soms een pizza of een pakje kroketten ofzo.

Ja en heel af en toe wat overgebleven eten of een bakje eten wat m'n ouders over hadden ofzo.

Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een los vriesvakje (50x50x15) of een zuinige mini vriezer van iets van 40x40x50 ofzo, heb deze al gevonden:

https://www.coolblue.nl/product/855995/inventum-ks010f.html

Maar die is eigenlijk net te breed om in het bijna lege kastje onder de gootsteen te passen (2 deurtjes van 40 breed).

Wat zou een oplossing zijn, zou het liefst niet helemaal zonder vriezer zitten. En het liefst niet in de kelder.

*heb ook naast de keuken nog een ruimte van 29 breed, maar zulke smalle vriezers zullen er niet zijn denk ik
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 19:38:09 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_198936757
Is een koelkast met een vriesvakje dan niet veel handiger ?
Heb je totaal geen voorraad bevroren etenswaren in huis dan; ervaar je dat niet als onhandig ? :?
pi_198938406
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Is een koelkast met een vriesvakje dan niet veel handiger ?
Heb je totaal geen voorraad bevroren etenswaren in huis dan; ervaar je dat niet als onhandig ? :?
Heb nog steeds wel een diepvries hoor, gaat pas weg als ik een nieuwe heb, maar nooit meer dan een brood, 2 pizza's en wat van die chinees bakjes met overgebleven eten. 2 lades zijn altijd leeg.

En heb net een nieuwe keuken (showmodel) en daar zat deze koelkast in zonder vriesvakje.

En ik kom bijna om de dag wel bij de winkel, dus meeste wat ik heb (en eet) is vers.
  vrijdag 9 april 2021 @ 22:53:56 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198940134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:07 schreef JDx het volgende:
En heb net een nieuwe keuken (showmodel) en daar zat deze koelkast in zonder vriesvakje.
Koelkast vervangen en de bestaande doorverkopen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:32 schreef JDx het volgende:
Maar die is eigenlijk net te breed om in het bijna lege kastje onder de gootsteen te passen (2 deurtjes van 40 breed).
Dat gaat hem sowieso niet worden, vriezers produceren aardig wat warmte, dat moet het kastje wel kunnen verlaten.

Heb je een foto van de keuken? Wellicht er boven de koelkast nog ruimte zit waar je alsnog een vriezer in kan bouwen.
So we just called him Fred
pi_198940323
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 april 2021 22:53 schreef Fred het volgende:

[..]

Koelkast vervangen en de bestaande doorverkopen?
[..]

Dat gaat hem sowieso niet worden, vriezers produceren aardig wat warmte, dat moet het kastje wel kunnen verlaten.

Heb je een foto van de keuken? Wellicht er boven de koelkast nog ruimte zit waar je alsnog een vriezer in kan bouwen.
Hmm, nee helaas niet, daar zit de oven/magnetron al.

De koelkast is ook al niet zo groot, 90x55 cm. Maar als ik kijk dat zo'n mini vriezer al 150 euro kost, dan is dat misschien wel de beste optie. Want het is ook niet zo dat de koelkast altijd propvol zit ofzo.

Zoiets wellicht:
https://www.coolblue.nl/product/492972/etna-eek136va.html

Kan sowieso al ongeveer 50 euro voor m'n vrijstaande vriezer krijgen, weet niet wat een jaar oude inbouwkoelkast nog op kan leveren. Maar dan kom ik al een heel eind.

[ Bericht 7% gewijzigd door JDx op 09-04-2021 23:12:27 ]
pi_198942380
Ik zie trouwens net dat de koelkast 88cm (dacht 90 maar volgens mij is 88 de standaard) is, maar er eventueel gezien de ruimte onderaan er ook een 102cm in kan?

  zaterdag 10 april 2021 @ 10:49:32 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198943659
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, als je de ruimte onder je koelkast kan opofferen.

Ik zou het eea wel goed nameten voor je over gaat tot aanschaf.
So we just called him Fred
pi_198943760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:49 schreef Fred het volgende:
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, als je de ruimte onder je koelkast kan opofferen.

Ik zou het eea wel goed nameten voor je over gaat tot aanschaf.
Ja dat sowieso, maar ook omdat dat plankje minder lang is onderaan, weet ik niet hoe dat zit met bevestiging.

Makkelijkste is gewoon eenzelfde maat, maar dan met vriesvak. Ben zaterdag jarig, dus misschien is dat wel een mooi kado om te vragen.

Inbouwkoelkast met vriesvak en dan diepvries en deze verkopen.
pi_198962960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Is een koelkast met een vriesvakje dan niet veel handiger ?
Heb je totaal geen voorraad bevroren etenswaren in huis dan; ervaar je dat niet als onhandig ? :?
Nou dit was de tip van de week.

Heb m'n diepvries verkocht voor 50 en voor 40 een koelkast met vriesvakje gevonden.

Zelfde maten, leeftijd en energielabel als m'n huidige. En die heb ik dus ook nog, dus mocht het inbouwen op een of andere rare manier niet lukken of passen dan pech en anders kan ik mijn inbouwkoelkast ook nog eens verkopen.
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 19:30:46 #10
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_198965267
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 16:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou dit was de tip van de week.

Heb m'n diepvries verkocht voor 50 en voor 40 een koelkast met vriesvakje gevonden.

Zelfde maten, leeftijd en energielabel als m'n huidige. En die heb ik dus ook nog, dus mocht het inbouwen op een of andere rare manier niet lukken of passen dan pech en anders kan ik mijn inbouwkoelkast ook nog eens verkopen.
Top ! ^O^ :)
pi_199006313
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Top ! ^O^ :)
Gisteravond aan gezet, alles werkt naar behoren, past alleen net geen pizzadoos in het vriesvak, alleen uit de verpakking.

Verder prima voor 1 persoon, zit nu een brood, ijsklontjes, pak kroketten, pak hamburgers en een zak patat in.

Een dezer dagen maar omwisselen dus, kan die andere ook weg.
pi_199074107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:49 schreef Fred het volgende:
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, als je de ruimte onder je koelkast kan opofferen.

Ik zou het eea wel goed nameten voor je over gaat tot aanschaf.
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')