abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198922793
Wat zijn jullie kleine dwangneuroses in het dagelijks leven?

TS begint: ik kan er heel slecht tegen als het volume van de tv of stereo niet op een rond getal staat. Een volume van bijvoorbeeld 38 moet of naar 35 of naar 40.

Als ik een trap oploop tel ik ook altijd het aantal treden :')
pi_198923001
quote:
89s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:18 schreef Heph844 het volgende:
Wat zijn jullie kleine dwangneuroses in het dagelijks leven?

TS begint: ik kan er heel slecht tegen als het volume van de tv of stereo niet op een rond getal staat. Een volume van bijvoorbeeld 38 moet of naar 35 of naar 40.

Als ik een trap oploop tel ik ook altijd het aantal treden :')
Wat is er in je verleden gebeurd dat je dit doet als ik vragen mag?
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_198923180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat is er in je verleden gebeurd dat je dit doet als ik vragen mag?
Goede vraag, niet veel bijzonders geloof ik. Al probeerde ik als kind al om altijd op tegels van dezelfde kleur te gaan staan,dus het zat er al vroeg in :')
pi_198923426
Ik had vroeger dwangneuroses, tussen mijn 10e en 12e ongeveer denk ik. Ik moest altijd extra goed controleren of de deur echt dicht was. Ook de sleutel in een andere deur (in mijn slaapkamer) moest exact horizontaal staan anders konden er monsters uit die deur komen. Hoevaak ik wel niet 's nachts naar die deur ben gelopen om het weer dwangmatig recht te zetten (terwijl het dat al was) weet ik niet maar het was wel vaak. Ik kreeg dat denk ik doordat ik de periode ervoor nogal veel pech heb gehad vandaar dat ik dat ook vroeg. Misschien daarna nog wel wat vergelijkbare zaken gehad maar niet die ik me nu kan herinneren. Op dit moment er geen last meer van
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
  Spellchecker donderdag 8 april 2021 @ 21:42:39 #5
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_198923573

Veel mensen hebben daar in meer of mindere mate last van; niks om je voor te schamen.
pi_198926666
Symmetriedwang in (subtiele) bewegingen over mijn hele lichaam (bijv. links-rechts, aanraken-loslaten, langer-korter) en geluiden in mijn hoofd (hoog-laag) volgens een bepaald patroon. Dat doe ik continu, de hele dag door. Gelukkig valt het niet op, alleen met lopen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 8 april 2021 @ 23:09:06 #7
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198926704
Niets mis met wat autistische trekjes. Ik pretendeert altijd volledig niet autistisch te zijn. Mijn omgeving is t daar echter pertinent niet mee eens... :o
Wakadoodle!
  zondag 11 april 2021 @ 22:27:33 #8
489639 Declan-Harp
The Black Wolf Company
pi_198967665
Ik ''tel'' digitale klokken. Een streepje is een halve punt, een stip 1 punt.

= 13 punten
''Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.''
pi_198972426
De schuifjes van de ventilatieroosters in de auto moeten exact in het midden staan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  maandag 12 april 2021 @ 14:53:21 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_198973563
Op TV naar voren zappen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')