Zou wel kunnen maar er is gewoon niks waar ik liever zou willen wonen dan in mijn huurhuis nuquote:Op maandag 12 april 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vier keer per jaar op vakantie, een nieuwe auto
En maar klagen dat je geen huis kunt kopen
Ssst, anders blockt ze jou ook.quote:Op maandag 12 april 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vier keer per jaar op vakantie, een nieuwe auto
En maar klagen dat je geen huis kunt kopen
Hoeveel huur betaal je dan nu?quote:Op maandag 12 april 2021 21:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou wel kunnen maar er is gewoon niks waar ik liever zou willen wonen dan in mijn huurhuis nu
Heb je zeker prima huurwoning. Ik wil echt weg uit de mijnequote:Op maandag 12 april 2021 21:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou wel kunnen maar er is gewoon niks waar ik liever zou willen wonen dan in mijn huurhuis nu
Mhm, ik had ook prima huurwoning, maar uiteindelijk vond ik het alsnog zonde van het geld vergeleken met kopen. Ik zit nu in een mindere koopwoning, maar hoop wel over een paar jaar door te stromen naar weer een betere.quote:Op maandag 12 april 2021 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zeker prima huurwoning. Ik wil echt weg uit de mijne
Het is zeker zonde. Maar is niet zo makkelijk te kopen alleenquote:Op maandag 12 april 2021 21:06 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mhm, ik had ook prima huurwoning, maar uiteindelijk vond ik het alsnog zonde van het geld vergeleken met kopen. Ik zit nu in een mindere koopwoning, maar hoop wel over een paar jaar door te stromen naar weer een betere.
Gewoon wat van je cryptos inzetten toch?quote:Op maandag 12 april 2021 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is zeker zonde. Maar is niet zo makkelijk te kopen alleen
Why?quote:Op maandag 12 april 2021 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zeker prima huurwoning. Ik wil echt weg uit de mijne
Laat dat liever nog even staan. Straks geen hypotheek meer nodig (lol)quote:Op maandag 12 april 2021 21:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gewoon wat van je cryptos inzetten toch?
Oud, slecht geïsoleerd, weinig ruimte, geen balkonquote:Op maandag 12 april 2021 21:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Why?
Ja fijn huis alleen zonde dat je geld wegsmijt
Oke ja dat is wel gaar. Betaal je je scheel aan zekerquote:Op maandag 12 april 2021 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oud, slecht geïsoleerd, weinig ruimte, geen balkon
Sorry hoor dat het niet herkenbaar voor je is het grote mensen leven. Moeten we het over Pokemon hebben of Dragonball Zquote:Op maandag 12 april 2021 21:53 schreef HermieHermann het volgende:
ga lekker naar 40+ ofzo, wat een saai gedram hier zeg
graagquote:Op maandag 12 april 2021 21:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry hoor dat het niet herkenbaar voor je is het grote mensen leven. Moeten we het over Pokemon hebben of Dragonball Z
650 ongeveer. Dus valt nog meequote:Op maandag 12 april 2021 21:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke ja dat is wel gaar. Betaal je je scheel aan zeker
quote:Op maandag 12 april 2021 18:01 schreef Modus het volgende:
Ooraids gekregen. Maar ja op een gitaar zit ook geen Transpose knop die al het werk voor je doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een paar uur en dat hele shirt is witquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |