abonnement Unibet Coolblue
pi_538025
Het is mooi, deze nieuw verworven status. Dat je soepeltjes ter café laat vallen ‘ben al een paar maanden columnist van het meest geruchtmakende televisie programma van Nederland’. Klinkt goed toch? Akkoord het is niet zo mooi als een rolletje in GTST, maar op mijn leeftijd is dit toch wel het maximaal haalbare. Neem ex-voetballer Jan Mulder; al jaren aan de drank en zelfs nuchter geen betrouwbare benen meer, maar wel iedere avond sex en geld als water. Allemaal door het schrijven van een column!

Oké, ik schrijf alleen de zondag waarop normaal de herhaling geprogrammeerd staat, maar toch! Inderdaad is het een domper dat zelfs mijn moeder niet over te halen blijkt ze te lezen, maar mijn BB-verslaafde zus heeft gisteren, -toegegeven na tractatie op een wel heel lekker etentje-, beloofd om binnenkort toch eens te kijken naar die stukjes van haar talentvolle broer. En dan heb ik nog heel veel vrienden die mij natúúrrlijk graag zouden lezen, maar die er eerlijk vooruit komen dat ze geen flauw benul hebben wat mij boeit in dat programma. Ach, met al die mensen wilde ik toch al geen sex. Nee, ik word heus wel beroemd; het kost gewoon wat meer tijd en energie. Ben recent een campagne begonnen ter meerdere glorie (en hopelijk meer sex) van mijzelf. Heb flink gepredikt in eigen kring en en passant wat oude schulden geclaimd. Die mix van overredingskracht en ordinaire chantage heeft effect gehad; iedereen die ik ken heeft zich verplicht vanavond voor één keer de uitzending te zien en vervolgens ademloos op mijn scherpe column te wachten.

Ben bang dat ze inmiddels blauw aan gelopen zijn. Ik stelde me voor dat ze getracteerd werden op een prachtig stukje emo-drama, het weekoverzicht van de liefde die Nederland niet wilde. Een bewogen resumé van de onvoorwaardelijke liefde van Ferrrdi, van de koele sexualiteit van de eerste Friese laptop danseres en vooral een dieper inzicht in de emoties van de onbewogen hoorndrager uit Grou. Ik ging erover schrijven. Over Hieke’s liefde voor een bierrrbeugel en de onverstoorbare trouw van haar Farid. Over onzekere voorgangster Karin en haar schijnbaar onkwetsbare man die rustig toezag hoe Maurice de nieuwe clinic clown met ijzerdraadjes trachtte te bevredigen. Een snijdende column over jongens die Australie gezien hebben en zo gegroeid zijn dat ze ever since een didgeredoo als peniskoker moeten gebruiken. Ik zag een essay voor me over de moraal van dit land, over de moed harer mannen en de berekendheid waarmee de nieuwe hoorndragers de publieke pukkels tolereren.

Ik had willen betogen dat het pooiers nieuwe stijl zijn; dat ze hun vrouwen niet voor het geld laten hoereren, maar voor de liefde zelf. Dat ze murw geworden door teveel prietpraattherapietjes heilig geloven in de these dat hun lief het zelf moet ontdekken en willig wijken voor dat goede doel. Ze gunnen hun dames de herontdekking van het sexueel begeerlijke zelf. Karin’s man gunde haar een nieuw zelfrespect als vrouw na haar moeizaam overwonnen kanker en Friese Farid toont zich zo mogelijk nog groter door Hieke haar bestaansbenauwdheid openlijk uit te laten leven met een blonde krrrullebol. Beiden accepteren dat ze publiek ontmand worden om hun geliefdes veel fundamenteler te bevredigen.

Ik zag voor me hoe ik een vurig pleidooi zou schrijven voor de hoorndrager nieuwe stijl. De man die privé wint wat hij publiek verliest; de man met guts die zijn vrouw zo goed begrijpt dat hij kan leven met het onbegrip van de natie. Een mooie diepe column zag ik voor me over de nieuwe moraal en de moderne hoorndrager als vaandelzwaaier bij de uitgang. Het zat heus in me, maar deze zondaguitzending brak al mijn hooggestemde idealen af. De grootste liefde sinds Kim en George kwam niet eens aan de orde! Het prachtige moment in de studio waar Farid –nadrukkelijk knokkelsknakkend- meldde graag eens even met Ferrrdi te willen praten, werd niet herhaald. Zelfs de Judas tranen van onze Mata Hari uit Grou waren geschrapt uit de compilatie.

Het bleek feest in Almere. Feest voor een goed doel. Ene meneer Huis wilde spullen voor een huis en dat was niet hét huis, maar moest het wel worden. Een kinderdroom met 20 zielige Cindy’s moest omwille van de kijkcijfers verwezenlijkt en alle volwasssenen slooften zich braaf uit. Het was het equivalent van een EO landdag, maar dan met minder mensen. Wie er wel was was duidelijk een ingewijde. Alle familieleden hadden hun vrienden meegenomen en Beau had heel ijverig alle werkeloze showbizzers gevraagd. Het was een klassiek Endemol feestje; er waren meer ingehuurde wannabee muzikanten dan betalende bezoekers, maar de cameraman kreeg extra geld als hij gezellige beelden wist te schieten en ging dus rijk naar huis.

Het wast toppie daar met al die kanjers. Leuk ook om zoveel bandjes nu eens life te horen. Echt een muzikale ontdekkingsreis waar mijn familie noch mijn vrienden van te voren op gerekend zullen hebben. Vette mazzel dat ze getipt waren door de beroemde Voyeur, -columnist van het meest besproken TV programma. Gelukkig keek mijn zoontje mee: hij wist er meer van en herkende John Benneral gelijk. Betitlede hem als een ‘loser’, maar daar werden we het snel over eens: zelfs man’s riem zakte af en dieper kan je ook in mijn ogen niet dalen. Er traden zowieso veel leuke jongens en meisjes op in identieke leren jasjes (die sponsor werd heel onaardig niet met name genoemd). Ze zongen allemaal liedjes van twee minuten die tien minuten duurden en keken erbij of ze liever in GTST acteerden. Van de laatste gig wist ik het trouwens zeker. De uitsmijter was Big Annet in het leer en ze synchroniseerde zich zelf na onder aanmoediging van Mohammed the Greatest. Met recht vet dat ik het niet gemist heb; zal het geluk van de zondagscolumnist wel wezen.


P.S. Is het iemand opgevallen dat in iedere container die over de schutting getakeld werd een schuchter kijkende jongeman met een leren jasje van de geheime sponsor stond? Heeft u zich ook afgevraagd waarom dat dikkige jongetje steeds weer als tegenwicht voor de bekenden en familie achter in het bakje stond? Dat, meine damen und hern war ganz nicht om het evenwicht te handhaven, nee dat was nou Rex. Niet de beroemde speurhond van de Duitse crimi, maar een volledig in vergetelheid gezakte BB’er. Dertig keer is hij in het bakkie gezet met steeds andere vage kennissen van de echte bewoners en dertig keer is hij zelfs door zijn ex huisgenoten niet herkend. Martin is een zielig mannetje, maar met Rex heb ik nu medelijden. Wat zullen ze gelachen hebben op de redactie! Geloof me, het maakt de zondag echt het kijken waard.

-------
Dit is al weer deel 88 van de serie columns op http://www.gesprekvandedag.nl/forum. Zeven schrijvers, honderd dagen en iedere dag een verse BB-column. Halen we de eindstreep en blijft het leuk?

Deze is speciaal geplaats voor Xamira; my one and only fan, waarvoor ik deze teruggevonden heb.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur op 11-12-2000 02:35]

Here we are now, entertain us.
pi_538062
Ja inderdaad. Heb s'middags nog effe via het casema kassie zitten kijken en ging aan me zelf twijfelen. Ik dacht ook keer op keer dat is Rex. Maar de bewoners reageerden niet een keer. Dus zei ik later tegen mijn vrouw, 'nee joh, dat is vast iemand van dat kraanwagenbedrijf die op Rex lijkt.
  maandag 11 december 2000 @ 02:14:16 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_538066
Dat was dus wel Rex, en verschillende keren hebben de bewoners hem aangeroepen en vragen gesteld.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_538124
Pracht column Voyeur! Nu je familie en vrienden weer onder ogen durven komen, zal nog een zware dobber worden vrees ik, sterkte!
pi_538218
Rex ?
pi_538222
HiZ vroeg: Rex?

Ja Rex, je weet wel, het broertje van Flex.

pi_538242
quote:
Ik had willen betogen dat het pooiers nieuwe stijl zijn; dat ze hun vrouwen niet voor het geld laten hoereren, maar voor de liefde zelf..
Ik quote niet graag 1 enkele zin uit een column Voyeur, maar deze zin is allesomvattend(goud!)
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 11 december 2000 @ 10:49:59 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_538539
Prachtig

Rex...Rex oooo odoRex

pi_542017
Blij dat het geen one-woman fanadoratie bleek. Nu ik dan toch familiar verstoten ben, is het dan een idee dat Xamira en Tante Beppie rond Kerst iets organiseren ter compensatie? Eenzamer kan een mislukt columnist toch niet worden en wie weet komt er dan vanzelf sex van. Jan Mulder heeft dat kennelijk non-stop en Doordevil's lid klappert ook veel vaker dan het mijne. Ik doe kennelijk iets fout.

Dit is qua carriere nog vrij nieuw;kan ik jullie ergens mee overtuigen?

Here we are now, entertain us.
pi_542089
Tante Bep aan U de eer.

(Tante Bep is organisatorisch net iets sterker en virtuele families vermaken tijdens de kerstdagen is voor haar peanuts)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_544732
Tjonge Voyeur dat viel anders nog niet mee, de kerstgedachte cq naastenliefde was ver te zoeken, hartvochtigheid alom, vrijwel niemand wou met een, vergeef me, 'looser', opgescheept zitten met Kerst liet men weten.

Maar na veel zoeken en wat hulp van Majoor Boshardt heb ik toch een fijne familie voor je weten te vinden die je met Kerst liefdevol in de armen wil sluiten.

Je moet je daarvoor op 24 december om 16:00 bij de BB studio in Almere melden met pyama en tandenborstel, verdere details over de voorwaarden staan hier: http://www.fokforum.nl/showtopic/25971

Rest mij nog je een fijne kerst toe te wensen.

  woensdag 13 december 2000 @ 00:39:45 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_545362
Dank je Tante Bep Een mooi gezinnetje waar je me in ondergebracht hebt. Je kende vast mijn Bianca adoratie niet (ben voorzitter van de kleinste fanclub ter wereld), maar des te mooier is je suggestie. Ik zal er graag zijn. Je plan voldoet aan alle eisen; medemensen die geinteresseerd zijn in BB en kans op columnisten-sex met bianca. Meer begeer ik niet

p.s. dat van die tandenborstel en pyama vind ik wat verdacht. Weet je zeker dat er kans op sex is of worden het net zulke treurige kerstdagen als ik familiaal al ken?

Here we are now, entertain us.
pi_545382
Kerst bij een BB familie kan nooit dramatisch zijn Voyeur, je trekt je netste kleding aan voor de foto, en zodra de camera een shot heeft gemaakt en in het fototasje zit, kun je direct je oudste kloffie weer aantrekken en heerlijk op de bank gaan liggen.

Alleen hopen we dat het praatje over de inwendige prostaatmassage van opa Koos ons dit jaar bespaart blijft.

Neem aan dat Rex de boom voor zijn rekening neemt?

Voor de inrichting van de kamer die uiteraard niet is berekend op zoveel mensen adviseer ik om 6 vier-zits banken te leasen en deze met de rugleuningen tegen elkaar aan te zetten zodat je niet face tot face hoeft te zitten met mensen die je niet zo goed liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 13-12-2000 00:50]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_545844
quote:
Xamira schreef dinsdag 12 december om 02:19: Tante Bep aan U de eer. (Tante Bep is organisatorisch net iets sterker en virtuele families vermaken tijdens de kerstdagen is voor haar peanuts)
*Bep wroet ver in haar geheugen om te kijken of ze soms een link met Xamira kan ontdekken maar er is nog geen lampje gaan branden of kwartje gevallen, ze blijft dus stug doorwroeten
quote:
Voyeur schreef woensdag 13 december om 00:39: p.s. dat van die tandenborstel en pyama vind ik wat verdacht. Weet je zeker dat er kans op sex is of worden het net zulke treurige kerstdagen als ik familiaal al ken?
Van die pyama kan ik wel begrijpen dat je dat verdacht vind, er zijn echter ook reuze sexy exemplaren te koop hoor, maar van die tandenborstel begrijp ik het weer niet, de kans op sex is nl. vrijwel verkeken met een onwelriekende adem.

Een verse tandpasta adem is daarentegen weer te clean, poets dus voordat je aanstalten wilt gaan maken om te gaan tongen eerst je tanden en babbel dan eerst nog een half uurtje, dan is die erge mcleans of prodent geur wel weg.

Onder die voorwaarde weet ik inderdaad zeker dat er kans is op sex, geef het meisje wat op de foto in de 4e postie van rechts gezien staat gewoon wat extra aandacht, dat is alles wat je hoeft te doen en ze ligt nog diezelfde nacht in je armen.

Nogmaals, fijne kerstdagen toegewenst, ook namens majoor Boshardt die met de kerst, hoewel woonachtig op de wallen, weer hele andere dingen aan haar hoofd heeft dan sex.

pi_549692
Dus dat is het. Jan Mulder schrijft niks niet beter; hij flost vaker! Had ik dat eerder geweten

Dat 4e meisje van rechts behoeft geen extra aandacht; die trouwt bij het eerste blijk dat je haar uberhaupt herkent. Dáár, tante Bep, was ik niet naar op zoek. Ik ambieer sex (en eventuuel de bijbehorende beroemdheid) en geen relatie voor het leven. Nee nr. 4 begeer ik niet, ik wil nr. 2 zo graag bijbels bezitten! De vrouw die we op mijn thuisforum zo trefzeker aanduiden als[knipoogsmiley]anca. Kan hier de smiley niet vinden die haar echt recht doet.

Als ik daarvoor in pyama moet laat ik me graag door je adviseren op de sexuele kwaliteit van de gangbare outfits. Dank god dat ik geen vrouw ben; na het zien van de Hema collectie gestreept vinyl zou ik spontaan een bi-anca worden

Here we are now, entertain us.
pi_549965
quote:
voyeur schreef op donderdag 14 december om 00:59 :

Dus dat is het. Jan Mulder schrijft niks niet beter; hij flost vaker! Had ik dat eerder geweten


Errug fout van me, ik weet 't, maar daar zou ik nou wel eens een weekendje mee in een wooncontainer opgesloten willen worden, oke, vergeet meteen dat ik dit gezegd heb, want we moeten er nu eerst eens voor gaan zorgen dat jij (be)vredig(t) door de kerstdagen komt.

quote:
Dat 4e meisje van rechts behoeft geen extra aandacht; die trouwt bij het eerste blijk dat je haar uberhaupt herkent.

Tja daar laat ze niet veel twijfel over bestaan he, dat zou dus waarschijnlijk meteen een verloving op de 2e kerstdag betekenen, oke die optie laten we dus maar vallen.

quote:
Dáár, tante Bep, was ik niet naar op zoek. Ik ambieer sex (en eventuuel de bijbehorende beroemdheid) en geen relatie voor het leven. Nee nr. 4 begeer ik niet, ik wil nr. 2 zo graag bijbels bezitten!

Ik weet niet wat het hier vandaag is maar er waart een bijbelse sfeer rond op het forum, is zeker de kerstgedachte die 't 'm doet, nu ben ik niet bepaald geschriftvast maar ik heb er wel van onthouden dat als een man een vrouw wil "bezitten" dit onder geen voorwaarde voor de huwelijksvoltrekking mag plaatsvinden en daarna weer alleen met als doel er nakomelingen mee te verwekken.
En dat is nou exact hetgeen je niet wilt, hoe kan dit, hebben wij wellicht een andere religeuze achtergrond, of moet ik "bijbels bezitten" heel anders uitleggen?

quote:
De vrouw die we op mijn thuisforum zo trefzeker aanduiden als [knipoogsmiley]anca.

*Bep schrikt zich het apelazerus, denkt dan echter dat dit vast een geintje moet zijn, gaat het voor de zekerheid toch maar even checken.

Dat meen je toch zeker niet he, dat jullie op dat respectabele forum net zo'n soort goedkope handeling als Jensen hebben genomen! Iedere donderdag zien we 'm in zijn week top-5 weer datzelfde trucje uithalen, Bi -en dan met de wijsvinger het onderste ooglid naar beneden trekken- anca. Zeg alsjeblieft dat je iets anders bedoelde want ik moet anders meteen mijn achting bij gaan stellen.

quote:
Kan hier de smiley niet vinden die haar echt recht doet.
Joh, da's gek, ik heb er hier anders eentje die bijzonder toepasselijk voor haar is, wat dacht je van deze: daar is ook meteen alles mee gezegd vind je niet.
quote:
Als ik daarvoor in pyama moet laat ik me graag door je adviseren op de sexuele kwaliteit van de gangbare outfits. Dank god dat ik geen vrouw ben; na het zien van de Hema collectie gestreept vinyl zou ik spontaan een bi-anca worden.
*Bep weet niet hoe ze het heeft en krijgt het er benauwd van, wat nu te doen....niks laten blijken en net doen of het normaal is of de waarheid hoe hard dat ook is, dan toch maar dat laatste.

Ojee, dit gaat niet helemaal goed geloof ik, lieve schat, waar heb jij de afgelopen 20 jaar eigenlijk gezeten vraag ik me af, Staphorst, Schubbekutterveen of op Nova Zembla misschien? Sorry hoor, maar hoe komt een moderne man van deze tijd anders in vredesnaam op het idee van een "Hema collectie!!".

*Bep zou voyeur best willen helpen maar dit vereist toch een behoorlijke restyling, de bovenkamer moet eerst flink worden gelucht, oude in stof gehulde ideeen eruit, frisse nieuwe ideeen erin. Wat een ander beeld van hemzelf, een man van nu zal opleveren en meteen een andere kijk op vrouwen geeft. Dat is al met al best rigoreus, dus eerst maar eens vragen of hij het op prijs zou stellen of de dingen liever laat zoals ze zijn.

Voyeur ik zeg het maar eerlijk, ik denk dat we niet veel zullen bereiken met alleen een schriftelijk advies maar dat we dit echt drastisch aan zullen moeten pakken Anders vrees ik dat het een maagdelijke kerst voor je gaat worden, de vraag is echter, heb je dat er allemaal wel voor over? Denk er eerst maar rustig over na, slaap er een nachtje over en als je het weet en een beslissing hebt genomen, dan hoor ik het van je, oke!?

pi_550796
* PalinG grinnikt en vraagt zich af of de paringsdans van Tante Bep en voyeur niemand anders is opgevallen...
pi_551462
quote:
Op 14 december 2000 13:27 schreef PalinG het volgende:
* PalinG grinnikt en vraagt zich af of de paringsdans van Tante Bep en voyeur niemand anders is opgevallen...
sstt, kijken en genieten PalinG
* Xamira is een voorstander van virtuele paringsdansen
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:15:38 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_553709
Tante Beppie, gelijk Gore heb ik er inderdaad een nachtje over geslapen, maar anders dan hij ben ik nog niet helemaal klaar voor de totale concessie-speech. Anders dan die gladde aal en het Griekse meisje hierboven insinueren, aarzelt voyeur bij de gedachte aan fris gefloste sex met iemand die zich publiekelijk voor een Tante Bep uitgeeft. Zelfs de gedachte aan de opkomst in een nieuwe, sneller gesneden pyama kan me niet overtuigen dat ik hiermee niet ultiem afga.
Bleef het bij dat beeld viel ik nu spontaan stil en trok ik me veilig terug op de thuishaven, -dat forum waar we uit onszelf en als eerste knipoogjes voor Bianca bedenken en de Jensen's van deze wereld hun miezerige mopjes bijeen laten scharrelen-, maar daarvoor heb je al te veel los gemaakt.

Ik heb zorgen: beken in gestreept flanel een Tante Bep de bijbelse liefde (en vergis je niet, het oude Testament wist nog van geen huwelijk; voortplanting en nazaten zijn de Genesis van deze christelijke wereld, trouw[en] is er pas later bij bedacht) en iedere hartstocht vervliegt waarschijnlijk. Zelfs lang flossen helpt niet tegen de impotentie en prostaat klachten die de standaard herenpyama nu eenmaal spontaan opwekt.
Voyeur is al een wat oudere man, -die gelijkenis met Jan Mulder gaat zeker op-, en dan kijk je met argusogen naar voorland Koos. Vanavond zijn, meer dan royale onderbroek gezien, en nu vrij zeker dat ik nog niet rijp ben voor het vervroegd pensioen dat wij hier al het 'verKozen' noemen. Haaruitval, prostaatklachten en een rode drankneus hoeven nog niet tot seniliteit en apathie te leiden. Voyeur's haar mag dan op zijn retour zijn (zou op zich een nieuwtestamentisch wonder blijken als daar uberhaupt nog een retour in zit), maar hij plast nog zelf, slaapt modebewust poedelnaakt en waardeert dan ook heel erg in zijn bedgenoten .
Nu maar hopen dat Tante Bep dat ook weet te waarderen. Zij lijkt een frisse geest in een kennelijk zojuist geflost lichaam, maar is dat genoeg? Op ditzelfde forum en rond deze zelfde tijd vorig jaar heb ik al eens een vrouw de virtuele liefde verklaard; geen reden om dat niet weer te doen ware het niet dat zij nogal een blijver bleek en eerder deze avond vrij indringend om een slotje op deze discussie verzocht. Waar Havoc stilvalt wordt zij kennelijk wakker. Geen idee waarom

Voyeur vraagt zich plots af of publieke ontrouw haalbaar is of moet je daar echt Hieke voor heten? Een wooncontainer is misschien toch te openbaar, een kleine caravan met neon hartjes proberen?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur op 15-12-2000 01:25]

Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')