Dit is geil.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:19 schreef damsco het volgende:
Of hoe het voelt om in je holletje te worden gevingerd door een behaarde man met trouwring met op de achtergrond een stationwagen met kinderzitjes terwijl vrouwlief thuis de piepers aan het schillen is.
Hoho alleen maar omdat hij denkt dat mannen goed pijpen en denkt dat hijzelf goed kan pijpen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pferdelul is een hoomsueel. Wat verrassend
Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoho alleen maar omdat hij denkt dat mannen goed pijpen en denkt dat hijzelf goed kan pijpen?
Dan moet je een paar ribben laten verwijderen, dan kun je er zelf bij!quote:Op donderdag 8 april 2021 17:51 schreef okselzweet het volgende:
Ik zou graag mijn eigen woest aantrekkelijke pener willen sabbelen.
Bedankt vader, dat je het opneemt voor een van je vele klb zonenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoho alleen maar omdat hij denkt dat mannen goed pijpen en denkt dat hijzelf goed kan pijpen?
Homosensueel ben je denk ik als je een man in de poepert ook wilt aanduwen of bij jezelf door een andere man. Dat lijkt mij nou weer niks.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pferdelul is een hoomsueel. Wat verrassend
Door een man of door een vrouw?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vraag me af hoe het zou zijn om anaal genomen te worden? Maar niet iets waarover ik droom.
Maakt niet uit. Vrouw is wel minder gay.quote:
Tenzij je de man een voorbinddildo laat gebruiken. It is not gay if the balls don't touch is toch een gevleugelde uitspraak?quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vrouw is wel minder gay.
Volgens mij spring jij vanavond bij neef wuppie in de auto op een rare parkeerplaats terwijl @JochemSjakie gewoon je zusje baltquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:42 schreef Anton91 het volgende:
@:Neef_wuppie, volgens mij gaat dit topic over @:Jochemsjakie
Toch schattig dat jullie alles met zijn tweeën doenquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:42 schreef Anton91 het volgende:
Peppie en Kokkie moeten ook weer even hun neus laten zien hoorquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:42 schreef Anton91 het volgende:
Ben jij een eskimo?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:31 schreef Anryuth het volgende:
Anryuth leeft zich in, in al dat leeft. Maar hij kan de klacht niet begrijpen. Hij streelt over zijn linker slagtand, iets wat hij altijd doet wanneer hij diep in gedachten verzonken is. En hij was best vaak verzonken in gedachten. Wat was er mis met gedachten? Wat was er mis met het uitvoeren van sommige gedachten? Alles begint met een gedachten maar niet alles is slecht.
Op donderdag is geen VI.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Peppie en Kokkie moeten ook weer even hun neus laten zien hoorstelletje reetridders, vanavond pakken jullie elkaar weer in je kontje zeker als je VI zit te kijken VBL amoebes?
Leuk om weer wat van je te horen (seksueel) gefrustreerd eendje, maar ik heb geen zusjequote:Op donderdag 20 mei 2021 13:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij spring jij vanavond bij neef wuppie in de auto op een rare parkeerplaats terwijl @:jochemsjakie gewoon je zusje balt
Anderen reetridders noemen terwijl het een kwestie van tijd is voor je uit de kast komtquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Peppie en Kokkie moeten ook weer even hun neus laten zien hoorstelletje reetridders, vanavond pakken jullie elkaar weer in je kontje zeker als je VI zit te kijken VBL amoebes?
Enige wat we af en toe samen doen is even een grapje maken over onze KLB relnicht @pferdfahrerquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toch schattig dat jullie alles met zijn tweeën doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |