abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2021 @ 17:33:39 #176
131800 Tarado
cap de fusca
pi_199112828
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:44 schreef Starflyer het volgende:
Alfa Romeo Racing of Haas, verwacht ik.

Alfa is nog steeds van Sauber, dus misschien dat deze nu echt verkocht wordt aan Stellantis en dan bijvoorbeeld Maserati gaat heten.

De verkoopcijfers van Alfa Romeo vallen nog steeds erg tegen, ondanks de naamgeving van het F1 team. Het is ook niet echt een sportwagenmerk in tegenstelling tot bijvoorbeeld Maserati.

En ik denk dat Mazepin nog steeds genteresseerd is in een eigen F1 team. Is alleen de vraag of Haas wil verkopen. Afgelopen jaar in ieder geval nog niet.
Haas stopt er al meer dan een jaar nauwelijks wat in dus kan er niet mee zitten als Mazepin dat over neemt
  donderdag 22 april 2021 @ 17:35:30 #177
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199112849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Haas stopt er al meer dan een jaar nauwelijks wat in dus kan er niet mee zitten als Mazepin dat over neemt
Die richten zich juist op 2022. En Mazepin zie ik liever niet in de F1.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_199112879
Nou ja, op dat Uralkali gedrocht is nog weinig HAAS te bespeuren, volgens mij is die er ook wel een keer klaar mee.
Sure, het is mooi om in de top motorsport F1-klasse mee te doen, 'but at what cost'. Toch al jarenlang een beetje een 'voor spek en bonen'-team net als Williams. Weet niet of je het lachertje van de F1 wilt zijn. Zeker niet als je stoeltjes verkoopt aan de hoogste bieder en nu twee rookies erin hebt zitten die nou ook niet bepaald megapotentieel hebben...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 22 april 2021 @ 17:40:18 #179
8783 gbm
Estd. 2001
pi_199112907
Mja, misschien wil papa Mazepin wel heel graag miljonair worden... ;)
pi_199112954
Denk best dat zo'n Mazepin een Strolletje wil gaan doen. My team, my rules, my son in a seat.

Waren inderdaad destijds talks dat INEOS titelsponsor zou willen worden? En zou Mercedes net als Honda niet afstand willen nemen van F1 om zich als merk te focussen op en associren met electrificatie en alles?

Als een team echt desperate is, er gingen ook alweer tijden geruchten over Rich Energy de ronde. Maar ik ken geen weldenkend mens die daar zich de vingers aan zou branden. :D Maar goed, die is toch altijd nog sponsor van verschillende motorsport teams. Als de cash natuurlijk 'up front' komt, kun je ook nergens meer van opkijken, misschien heeft 'ie met z'n vage businesses al genoeg geld witgewassen om zoiets te doen. :P

Vind het eigenlijk niet echt iets voor Alfa om te doen. En als HAAS dan al Mazespin central is... dan zou je idd denken: Williams dan? Die hadden hun ziel ook verkocht aan ROKiT Phones e.d. :') en investors die geld willen aantrekken... who knows.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 22 april 2021 @ 17:55:19 #181
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199113081
De budget cap is juist de reden dat Haas door wil gaan. Zonder die budget cap had Gene de handdoek al in de ring gegooid en het team verkocht. Hij heeft, voor zover ik weet, vorig jaar nog een bod van Mazepin afgeslagen en investeert vooral in de ontwikkeling van de 2022 auto. Dit seizoen hadden ze bij voorbaat al afgeschreven.

Ik zet mijn geld op Sauber voor een overname en bijbehorende naamsverandering.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 22 april 2021 @ 18:12:24 #182
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199113257
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:24 schreef Sabata het volgende:
Storey is een aandachtstrekker die inmiddels nergens meer wordt geloofd als hij het over een terugkeer van Rich Energy heeft, dat bericht uit februari werd alleen in Europa nog een paar keer opgepikt, in de UK rolde men een keer met de ogen en ging door.

Ik denk dus aan Alfa Romeo. Meneer Cyril Abiteboul, topschurk in een paar drive to survive seizoenen , is na zijn oneervolle ontslag bij Renault blijkbaar door Peugeot's moederbedrijf Stellantis aangesteld om onderzoek naar een rebrand te doen sinds Fiat en Alfa in handen van Peugeot kwamen. De ironie is dat hij opnieuw te maken gaat krijgen met de man die hij toen bij Renault heeft weggepest, Cedric Vasseur. Ik verheug me op de catfight die gaat volgen
Ik lees dat Vasseurs contract tot en met dit jaar loopt en nog niet vernieuwd is.

quote:
And then we have Alfa Romeo and this is a puzzle. Both drivers are out of contract and the Alfa Romeo sponsorship of Sauber is up for renewal again. It is even suggested that the team boss Fred Vasseur is currently out of contract after his three-year deal signed in July 2017 has not been renewed. It is a little odd but there hasn’t been any announcement…
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 22 april 2021 @ 18:13:36 #183
131800 Tarado
cap de fusca
pi_199113270
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Die richten zich juist op 2022. En Mazepin zie ik liever niet in de F1.
zijn er wel meer die ik liever niet zie maar Haas ga ik niet missen :)
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 18:19:42 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199113330
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik vrees voor Williams :X
Nee, daar is voorlopig geen noodzaak voor, de nieuwe mensen die aangesteld zijn hebben allemaal ruimschoots hun sporen in F1 en autosport verdiend en er is serieus nagedacht en geinvesteerd voor volgend jaar.

Zie alleen al het feit dat men nu EINDELIJK op een Mercedes versnellingsbak overstapt in combinatie met een Mercedes motor wat alle Merc gebruikers doen in plaats van blijven doormodderen zoals tot nu toe deden "omdat ze Williams zijn"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 18:28:00 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199113425
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:44 schreef Starflyer het volgende:
Alfa Romeo Racing of Haas, verwacht ik.

Alfa is nog steeds van Sauber, dus misschien dat deze nu echt verkocht wordt aan Stellantis en dan bijvoorbeeld Maserati gaat heten.

De verkoopcijfers van Alfa Romeo vallen nog steeds erg tegen, ondanks de naamgeving van het F1 team. Het is ook niet echt een sportwagenmerk in tegenstelling tot bijvoorbeeld Maserati.

En ik denk dat Mazepin nog steeds genteresseerd is in een eigen F1 team. Is alleen de vraag of Haas wil verkopen. Afgelopen jaar in ieder geval nog niet.
Alfa is sponsor van Sauber, volgens mij, maar geen eigenaar, dat is Longbow Finance en die hebben vziw geen connectie met Alfa of Stellantis. Sowieso is Alfa onderdeel van FIAT wat op zijn beurt nu Stellantis is dus hoe zie jij in dit verband een verkoop? Alfa Romeo is gewoon een dochterbedrijf van Stellantis.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 april 2021 @ 18:42:18 #186
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199113582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alfa is sponsor van Sauber, volgens mij, maar geen eigenaar, dat is Longbow Finance en die hebben vziw geen connectie met Alfa of Stellantis. Sowieso is Alfa onderdeel van FIAT wat op zijn beurt nu Stellantis is dus hoe zie jij in dit verband een verkoop? Alfa Romeo is gewoon een dochterbedrijf van Stellantis.
Dat zeg ik. Alfa Romeo Racing is van Sauber AG, waarvan Longbow een van de aandeelhouders is, net zoals Vasseur bijvoorbeeld.

Ik verwacht dus dat Stellantis Sauber overneemt (een verhaal dat al enige tijd de ronde doet, en nadrukkelijker sinds Tavares en Abiteboul daar zitten) en hernoemd gaat worden naar Maserati of zo.

De naamgeving door Alfa Romeo heeft niet echt geleid tot de verkoop van meer auto's, dus ik verwacht dat die naam losgelaten wordt en men voor een sportiever merk gaat, zoals Renault al is veranderd naar Alpine (dat door Tavares weer op de kaart is gezet).
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 18:43:57 #187
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199113612
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Alfa Romeo Racing is van Sauber AG, waarvan Longbow een van de aandeelhouders is, net zoals Vasseur bijvoorbeeld.

Ik verwacht dus dat Stellantis Sauber overneemt (een verhaal dat al enige tijd de ronde doet, en nadrukkelijker sinds Tavares en Abiteboul daar zitten) en hernoemd gaat worden naar Maserati of zo.

De naamgeving door Alfa Romeo heeft niet echt geleid tot de verkoop van meer auto's, dus ik verwacht dat die naam losgelaten wordt en men voor een sportiever merk gast, zoals Renault al is veranderd naar Alpine (dat door Tavares weer op de kaart is gezet).
Hm, ja, ok, dan snap ik je insteek.

En ik maar hopen dat we nu van Abitofbullshit af waren, nou ja, kunnen we weer jaren genieten van "We are focusing on next year!" na 4 races :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:11:01 #188
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199120707
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou dit mijn ideale kalender zijn:
1. Brazili - Interlagos
2. Argentini - Autdromo Oscar y Juan Glvez
3. USA West - Long Beach
[knip]
20. Japan - Suzuka (afwisselen met Fuji)
21. Singapore - Marina Bay
22. Maleisi - Sepang
23. Austali - Adelaide
Ik had heb eens een droom kalender gemaakt voor een GTseries (dat wel) met weekenden van maar 2 dagen (zaterdag & zondag) en dan 3 races back-to-back in een set van races en dan 3 weken niks en dan weer zo'n set en dat het jaar doorlopend

Dan kan ik op de volgende kalender (wat pastte toen in 2020, hieronder de kalender met de race datums)
1. United Arab Emirates / Dubai Autodrome (01/03/2020)
2. Singapore / Marina Bay Streetcircuit (08/03/2020)
3. Australia / Bathurst (15/03/2020)

4. USA / NY Brooklyn Streets (05/04/2020)
5. Mexico / Mexico City Circuito Hermanoz Rodriguez (12/04/2020)
6. USA / Monterrey Laguna Seca (19/04/2020)

7. Great Britain / Silverstore (10/05/2020)
8. Spain / Valencia Street Circuit (17/05/2020)
9. Germany / Nuburgring (24/05/2020)

10. South Korea / Yeongam (14/06/2020)
11. Japan / Suzuka (21/06/2020)
12. China / Shanghai International Circuit (28/06/2020)

13. Russia / Moscow Raceway (19/07/2020)
14. Belgium / Spa-Francorchamps (26/07/2020)
15. Italy / Monza (02/08/2020)

Holiday break

16. USA / Daytona Motor Speedway (oval) (06/09/2020)
17. Canada / Montreal Circuit de Gilles Villeneuve (13/09/2020)
18. Brazil / Sao Paulo Interlagos (20/09/2020)

19. Japan / Fuji speedway (11/10/2020)
20. India / Buddh International Circuit (18/10/2020)
21. Thailand / Chang International Circuit (25/10/2020)

22. Marokko / Marrakesh Street Circuit (15/11/2020)
23. Macau / Macau Street Circuit (22/11/2020)
24. USA / Austin Circuit of the Americas (29/11/2020)

25. South Africa / Kyalami (13/12/2020)

Elke "regio" heeft zo even veel GP's.
Ze zijn geblokt aan elkaar in een set dus personeel heeft ook tijd om bij het gezin te zijn tussen de sets.
Daarnaast zijn grote landen en mooie circuits vertegenwoordigd in de kalender.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:22:48 #189
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_199120809
Mooi lijstje maar circuits hebben ook een agenda en andere klanten :s)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_199120865
Persoonlijk vind ik meer races niet perse beter. Toen er nog 16 races op de kalender stonden was het in mijn beleving echt een happening als het raceweekend was. Iedereen in mijn omgeving had het erover en ik keek zelfs de vrije trainingen op vrijdag. Een DNF heeft ook grotere gevolgen als er maar 16 races op de kalender staan, dus de spanningsboog is groter. Nu begint het haast vermoeiend te worden om weer een zondagmiddag voor de buis te hangen. Races zoals Rusland, Frankrijk, Spanje, Abu Dhabi, Saudi Arabia en Azerbaijan zou ik geen seconde missen als ze niet meer op de kalender zouden staan.

Het is een beetje hetzelfde als met de Super League. Op papier lijkt het geweldig om teams zoals Real Madrid en Juventus om de haverklap tegen elkaar te zien spelen maar als het vrijwel wekelijks plaatsvindt dan word je er op een gegeven moment ook moe van. Wat mij betreft zit de F1 ook tegen het punt van verzadiging aan. Volgens het nieuwe Concorde Agreement kunnen er maximaal 25 races per jaar georganiseerd worden. Er zitten 52 weken in een jaar, daar word je toch moe van op een gegeven moment? Helemaal als een team domineert en het kampioenschap een formaliteit is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 23 april 2021 @ 09:30:48 #191
131800 Tarado
cap de fusca
pi_199120889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk vind ik meer races niet perse beter. Toen er nog 16 races op de kalender stonden was het in mijn beleving echt een happening als het raceweekend was. Iedereen in mijn omgeving had het erover en ik keek zelfs de vrije trainingen op vrijdag. Een DNF heeft ook grotere gevolgen als er maar 16 races op de kalender staan, dus de spanningsboog is groter. Nu begint het haast vermoeiend te worden om weer een zondagmiddag voor de buis te hangen. Races zoals Rusland, Frankrijk, Spanje, Abu Dhabi, Saudi Arabia en Azerbaijan zou ik geen seconde missen als ze niet meer op de kalender zouden staan.

Het is een beetje hetzelfde als met de Super League. Op papier lijkt het geweldig om teams zoals Real Madrid en Juventus om de haverklap tegen elkaar te zien spelen maar als het vrijwel wekelijks plaatsvindt is dan wordt je er op een gegeven ook moe van. Wat mij betreft zit de F1 ook tegen het punt van verzadiging aan. Volgens het nieuwe Concorde Agreement kunnen er maximaal 25 races per jaar georganiseerd worden. Er zitten 52 weken in een jaar, daar wordt je toch moe van op een gegeven moment? Helemaal als een team domineert en het kampioenschap een formaliteit is.
ik vind het ook wel veel al houden ze nu ook wel rekening met wat races die eventueel wegvallen
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:37:10 #192
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199121561

In ieder geval weinig gedoe over tracklimits met al die muren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_199123119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk vind ik meer races niet perse beter. Toen er nog 16 races op de kalender stonden was het in mijn beleving echt een happening als het raceweekend was. Iedereen in mijn omgeving had het erover en ik keek zelfs de vrije trainingen op vrijdag. Een DNF heeft ook grotere gevolgen als er maar 16 races op de kalender staan, dus de spanningsboog is groter. Nu begint het haast vermoeiend te worden om weer een zondagmiddag voor de buis te hangen. Races zoals Rusland, Frankrijk, Spanje, Abu Dhabi, Saudi Arabia en Azerbaijan zou ik geen seconde missen als ze niet meer op de kalender zouden staan.

Het is een beetje hetzelfde als met de Super League. Op papier lijkt het geweldig om teams zoals Real Madrid en Juventus om de haverklap tegen elkaar te zien spelen maar als het vrijwel wekelijks plaatsvindt dan word je er op een gegeven moment ook moe van. Wat mij betreft zit de F1 ook tegen het punt van verzadiging aan. Volgens het nieuwe Concorde Agreement kunnen er maximaal 25 races per jaar georganiseerd worden. Er zitten 52 weken in een jaar, daar word je toch moe van op een gegeven moment? Helemaal als een team domineert en het kampioenschap een formaliteit is.
Ik heb dat totaal niet. De vrijdagen pakte is sws al minder mee. Ik vind het juist jammer dat een DNF zo zwaar telt omdat mazzel dan ook een grotere rol gaat spelen. Kampioenschaps spanning is er sowieso al jaren weinig geweest en dat heeft meer met mercedes te maken dan met de hoeveelheid races. Of zondagen vermoeiend aanvoelen ligt denk ik ook meer aan de competitie/baan waarbij sommige races iedereen in slag volgorde naar de finish rijdt, maar ook dit heeft niet met de hoeveelheid races te maken. En ook bij de landen die je aanhaalt kan ik me ook wel spannende momenten/situaties herinneren.

Superleague vergelijking gaat ook niet op wat mij betreft. Als je voetbal kijkt zijn er sowieso heel veel meer wedstrijden te volgen dan je F1 kijkt. Als ik de Championsleague alleen al wil volgen dan ben ik in de groepsfase bijna net zo veel tijd kwijt aan het zien van wedstrijden (tenzij je samenvattingen wilt kijken natuurlijk niet) dan een heel seizoen F1. En dan kan je daarnaast nog kiezen voor interlands/beker/landscompetitie.
  vrijdag 23 april 2021 @ 12:40:14 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199123242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk vind ik meer races niet perse beter. Toen er nog 16 races op de kalender stonden was het in mijn beleving echt een happening als het raceweekend was. Iedereen in mijn omgeving had het erover en ik keek zelfs de vrije trainingen op vrijdag. Een DNF heeft ook grotere gevolgen als er maar 16 races op de kalender staan, dus de spanningsboog is groter. Nu begint het haast vermoeiend te worden om weer een zondagmiddag voor de buis te hangen. Races zoals Rusland, Frankrijk, Spanje, Abu Dhabi, Saudi Arabia en Azerbaijan zou ik geen seconde missen als ze niet meer op de kalender zouden staan.

Het is een beetje hetzelfde als met de Super League. Op papier lijkt het geweldig om teams zoals Real Madrid en Juventus om de haverklap tegen elkaar te zien spelen maar als het vrijwel wekelijks plaatsvindt dan word je er op een gegeven moment ook moe van. Wat mij betreft zit de F1 ook tegen het punt van verzadiging aan. Volgens het nieuwe Concorde Agreement kunnen er maximaal 25 races per jaar georganiseerd worden. Er zitten 52 weken in een jaar, daar word je toch moe van op een gegeven moment? Helemaal als een team domineert en het kampioenschap een formaliteit is.
Als je van voetbal houdt dan is er elke week een wedstrijd zelfs.
Dus jouw team speelt in het weekend en als ze het goed doen in allerlei rand kampioenschappen of leagues spelen ze doordeweeks vaak ook nog.

Dus er zijn veel meer wedstrijden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 april 2021 @ 13:11:06 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199123655
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het ook wel veel al houden ze nu ook wel rekening met wat races die eventueel wegvallen
Ik ben bang dat dat gewoon onzin is. Ze doen dit om banen zoals Baku, Rusland, Saudi Arabi en Miami op de kalender te krijgen en te houden. Stuk voor stuk races die wat mij betreft regelrecht de prullenbak in mogen, dan maar geen 20 races. Vorig jaar was uit te houden door de fantastische selectie van banen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199123949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 12:40 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als je van voetbal houdt dan is er elke week een wedstrijd zelfs.
Dus jouw team speelt in het weekend en als ze het goed doen in allerlei rand kampioenschappen of leagues spelen ze doordeweeks vaak ook nog.

Dus er zijn veel meer wedstrijden.
Ja dat klopt. Rond de meeste voetbalwedstrijden is er dan ook totaal geen hype of enthousiasme omdat clubs idd iedere week in actie komen. Alleen als er een klassieker zoals Feyenoord - Ajax op het programma staat kijken mensen er echt naar uit, wonen fans zelfs de laatste training voor de wedstrijd bij en is er hype.

Als F1 25 races per jaar gaat organiseren dan krijg je in mijn optiek een beetje dezelfde verzadiging. Ik bedoel, de GP van Rusland in een 25 races tellend seizoen... Als het mooi weer is buiten dan is het bijna irritant om daar weer een zondagmiddag aan op te offeren. Niet bepaald een boeiend evenement normaal gesproken, als je het mij vraagt. En dan krijg je nog Baku, Miami, Jeddah, Singapore, Abu Dhabi, Vietnam, Paul Ricard, etc. Je kan als F1 zijnde een waanzinnig 16 races tellend seizoen samenstellen met alleen maar goede locaties. En nogmaals, de spanningsboog is groter. Als iemand de fout in gaat in een 16 races tellend seizoen dan heeft dat veel grotere gevolgen dan tijdens een 25 races tellend seizoen. Letterlijk alle races zijn automatisch spannender en alles wat er tijdens een race gebeurt heeft meer impact tijdens een korter seizoen.

Maar ik ben mij er terdege van bewust dat mijn meninkje niemand in de F1 headquarters een reet zal interesseren, dat het allemaal om geld draait en niet om de sport, en dat gimmicky stratencircuits op 'coole' locaties de toekomst zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 23-04-2021 13:44:57 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199124038
twitter


Bullish
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 april 2021 @ 14:28:17 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199124545
https://nl.motorsport.com(...)-hodgkinson/6418049/

Volledige artikel.

Hier haalt RB een mooie vangst binnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199125238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat gewoon onzin is. Ze doen dit om banen zoals Baku, Rusland, Saudi Arabi en Miami op de kalender te krijgen en te houden. Stuk voor stuk races die wat mij betreft regelrecht de prullenbak in mogen, dan maar geen 20 races. Vorig jaar was uit te houden door de fantastische selectie van banen.
Baku is ook een prima baan toch? Rusland is niet veel inderdaad, Saudi Arabi lijkt ook niet veel gezien alle verhalen en Miami, geen idee..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 april 2021 @ 15:34:48 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199125257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Baku is ook een prima baan toch? Rusland is niet veel inderdaad, Saudi Arabi lijkt ook niet veel gezien alle verhalen en Miami, geen idee..
Baku is geen prima baan. Leuk als het een chaotische race wordt, maar dat kan net zo goed op Monaco of Singapore gebeuren. Inhalen daar is veel te makkelijk en doodsaai.

En Miami... ben je bekend met die Formule E baan in Berlijn?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')