abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 april 2021 @ 15:30:03 #1
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198916576
Zag zonet het volgende artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)gaat-aan-de-zelftest

Hoe gaat zoiets in z'n werk? Moet je de uitslag dan ook melden bij een instantie of niet? Als dat niet hoeft, dan gaan toch heel je statistieken @Naardegallemiezen ?
Wakadoodle!
pi_198916813
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:30 schreef IkEetSlakken het volgende:
Zag zonet het volgende artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)gaat-aan-de-zelftest

Hoe gaat zoiets in z'n werk? Moet je de uitslag dan ook melden bij een instantie of niet? Als dat niet hoeft, dan gaan toch heel je statistieken @:naardegallemiezen ?
Nee en nee, mits je je aan de regels houdt die oncontroleerbaar zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 15:49:35 #3
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198916895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nee en nee, mits je je aan de regels houdt die oncontroleerbaar zijn.
Dus je hoeft de uitslag niet te melden. Dat zou een mooie boel worden als iedereen massaal aan de zelftest zou gaan.... Geen "officiële" besmettingen meer. In Engeland krijgt men toch 3 per week? Zal lekker vlot omlaag gaan daar.
Wakadoodle!
pi_198916909
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:49 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Dus je hoeft de uitslag niet te melden. Dat zou een mooie boel worden als iedereen massaal aan de zelftest zou gaan.... Geen "officiële" besmettingen meer. In Engeland krijgt men toch 3 per week? Zal lekker vlot omlaag gaan daar.
Kijk daar gaat het dus fout, je kent de regels niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 15:52:49 #5
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198916956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Kijk daar gaat het dus fout, je kent de regels niet
Vandaar mijn vraag. Ik weet dat wanneer je in contact bent geweest met iemand met corona, dat je dan naar de GGD moet, maar goed, wie vertelt mij dat dit daadwerkelijk ook gedaan wordt. Kennelijk zijn er dus geen regels omtrent de zelftesten als jij aangeeft dat je de resultaten niet hoeft te melden.
Wakadoodle!
pi_198916983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:52 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag. Ik weet dat wanneer je in contact bent geweest met iemand met corona, dat je dan naar de GGD moet, maar goed, wie vertelt mij dat dit daadwerkelijk ook gedaan wordt. Kennelijk zijn er dus geen regels omtrent de zelftesten als jij aangeeft dat je de resultaten niet hoeft te melden.
Het resultaat hoef je nergens te melden. Maar ik zou eens naar de tv kijken, kranten lezen of gewoonweg eens googlen.
Daarnaast mag ik hopen dat de regels op de verpakking of bijsluiter staan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 15:56:03 #7
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198917015
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het resultaat hoef je nergens te melden. Maar ik zou eens naar de tv kijken, kranten lezen of gewoonweg eens googlen.
Daarnaast mag ik hopen dat de regels op de verpakking of bijsluiter staan.
Als je het resultaat niet hoeft te melden, dan telt het niet mee in de aantallen testen of eventueel in het aantal positief geteste mensen. Dat is mijn punt. Dan trek je de boel scheef.
Wakadoodle!
pi_198918394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:56 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Als je het resultaat niet hoeft te melden, dan telt het niet mee in de aantallen testen of eventueel in het aantal positief geteste mensen. Dat is mijn punt. Dan trek je de boel scheef.
Klopt maar dan hou je je niet aan de regel dat met een positieve zelftest je naar de ggd moet voor een pcr test.
Vandaar mijn antwoorden: nee en nee, zolang je je aan de regels houdt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:11:38 #9
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_198919624
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt maar dan hou je je niet aan de regel dat met een positieve zelftest je naar de ggd moet voor een pcr test.
Vandaar mijn antwoorden: nee en nee, zolang je je aan de regels houdt.
Mjah, je hebt wel een punt, maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk zal gebeuren...
Wakadoodle!
pi_198929208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:11 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Mjah, je hebt wel een punt, maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk zal gebeuren...
Nee dat gaat niet gebeuren
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198948513
Bij een positieve uitslag van een zelftest is het de bedoeling dat je alsnog bij de GGD gaat testen, aangezien de zelftesten soms een vals positieve uitslag geven. Het is dus vooral handig om uit te sluiten dat je het virus hebt.

https://www.rijksoverheid(...)n-en-het-coronavirus
pi_199037463
Ik heb er wel een paar gehaald maar hoop dat de prijs nog omlaag gaat. Zijn nog best prijzig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')