abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198918689
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Vaccins die zich al jarenlang hebben bewezen kun je niet vergelijken met vaccins die net op de markt zijn gekomen.

En daarnaast is er m.i. ook een verschil tussen een vaccinatie die enkele malen plaatsvindt en een jaarlijke vaccinatie. What's next over 20 jaar een lijst met jaarlijks 5 verschillende prikken per jaar tegen alle oude en nieuwe virussen inclusief influenza (dat veroorzaakt immers ook doden)? En mis je je jaarlijkse shotjes word je een 2e rangsburger?
Laat deze uitspraak nou juist gaan over dat eerste...
pi_198918723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Onzin.
Een harde Nexit wel. Zie namelijk hoe hard de export bij de Britten naar Europa is gekelderd door niet-tarief handelsbarrières en toegenomen transportkosten. Die zouden Nederland nog meer raken. De doodsteek voor onze exporterde boeren, visserij en vele MKB.
pi_198919078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:23 schreef qajariaq het volgende:
Nogmaals, dit gaat over één land die vaccinaties tegen zeer besmettelijke en schadelijke kinderziekten verplicht stelt.

Dit proces is dus uiteindelijk aangekomen bij het europese hof. Het loopt dus waarschijnlijk al veel langer dan dat covid bestaat.

Dus één land wat bepaalde specifieke kinderziekten wil uitbannen en 'iedereen' denkt gelijk dat de hele wereld verplicht word ingeënt met een covid vaccin.
Ik heb de uitspraak niet gelezen, maar blijkbaar heeft het Hof geen aanleiding gezien om specifieke voorwaarden qua ernst te formuleren. Dan kunnen overheden met de (dubieuze) WHO-kwalificaties van Covid in de hand alvast beginnen met verplicht vaccineren, waarna dan over vier jaar een uitspraak over komt als de hele rechterlijke keten flink opschiet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198919382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een harde Nexit wel. Zie namelijk hoe hard de export bij de Britten naar Europa is gekelderd door niet-tarief handelsbarrières en toegenomen transportkosten. Die zouden Nederland nog meer raken. De doodsteek voor onze exporterde boeren, visserij en vele MKB.
Groot Brittannië als een vijand behandelen zegt meer over de EU dan over de UK.

Sommige zaken moet je evident gezamenlijk behandelen, de EU is echter veel meer dan dat, wat ook wel blijkt uit het minder regels die Noorwegen en Zwitserland moeten implementeren dan bijv EU landen.

Vergis je niet, als het puur ging om handel en zaken die in gezamenlijk voordeel zijn, dan was er nooit een probleem geweest.... Noch zou het nu met onderhandelingen stuklopen en de wereld er minder efficient uit zien dan vroeger.

De EU is een gedrocht van een instituut, omdat het zaken doordrukt met matig, en indirect mandaat.

Maar progressief Nederland vindt het wel fijn want hun mannetjes zitten nou net precies op het juiste plekje.
Hanky Panky Shangai
pi_198919482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
Terecht. Waarschijnlijk zal het in Nederland niet hoeven en krijgen ze toch geen meerderheid voor zo'n voorstel.

Begrijp wel dat dit in sommige landen een gepaste en de beste optie is om de volksgezondheid te waarborgen.
De groei van complotdenkers, coronawappies en steeds dalende vaccinatiegraad is zijn geheel is een groot gevaar.
pi_198919493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Groot Brittannië als een vijand behandelen zegt meer over de EU dan over de UK.

Sommige zaken moet je evident gezamenlijk behandelen, de EU is echter veel meer dan dat, wat ook wel blijkt uit het minder regels die Noorwegen en Zwitserland moeten implementeren dan bijv EU landen.

Vergis je niet, als het puur ging om handel en zaken die in gezamenlijk voordeel zijn, dan was er nooit een probleem geweest.... Noch zou het nu met onderhandelingen stuklopen en de wereld er minder efficient uit zien dan vroeger.

De EU is een gedrocht van een instituut, omdat het zaken doordrukt met matig, en indirect mandaat.

Maar progressief Nederland vindt het wel fijn want hun mannetjes zitten nou net precies op het juiste plekje.
Het VK wordt niet als vijand beschouwd maar als derde land, wat ze nu ook zijn door hun harde Brexit. Daar hebben ze zelf voor gekozen met deze handelsovereenkomst.

Verder weerleg je nergens mijn stelling dat een harde Nexit een ramp zou zijn voor Nederland. Je geeft alleen waarom je het niet hebt op de EU.
  KLB - Grootste troll + verzinner 2020 donderdag 8 april 2021 @ 19:10:56 #57
482094 Mikeytt
Die/hen/hun. 1997
pi_198919613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img=15,15]https://i.imgur.com/9osPoEe.gif[/img]
pi_198919648
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het VK wordt niet als vijand beschouwd maar als derde land, wat ze nu ook zijn door hun harde Brexit. Daar hebben ze zelf voor gekozen met deze handelsovereenkomst.

Verder weerleg je nergens mijn stelling dat een harde Nexit een ramp zou zijn voor Nederland. Je geeft alleen waarom je het niet hebt op de EU.
Je doet alsof het een oorzakelijk gevolg is van een Nexit danwel brexit. Maar het is puur en alleen de venijnigheid van de EU.
Hanky Panky Shangai
pi_198919754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je doet alsof het een oorzakelijk gevolg is van een Nexit danwel brexit. Maar het is puur en alleen de venijnigheid van de EU.
De EU is een protectionistisch handelsblok. Als je daaruit vertrek word je een derde land zonder alle voordelen van het lidmaatschap. Dat heeft niets met venijnigheid van de EU te maken. Zo behandelt de EU elke niet lidstaat om hun eigen leden te beschermen.
pi_198919786
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De EU is een protectionistisch handelsblok. Als je daaruit vertrek word je een derde land zonder alle voordelen van het lidmaatschap. Dat heeft niets met venijnigheid van de EU te maken. Zo behandelt de EU elke niet lidstaat om hun eigen leden te beschermen.
Waar heb je het over?

Eigen leden beschermen? Van wat? Synergie voordelen van vlot lopende handel?
Hanky Panky Shangai
pi_198919821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:48 schreef stalybridge het volgende:
Even afwachten hoe we in Nederland hier mee omgaan. Maar bij een verplichting ga ik hoogst waarschijnlijk weigeren. Dit ben ik nu zeker niet van plan.
Ik ga met je mee, vaccineren geen probleem, verplicht wel probleem.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198919828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

Eigen leden beschermen? Van wat? Synergie voordelen van vlot lopende handel?
Eigen industrie beschermen tegen oneerlijk concurrentie bijvoorbeeld. Dat is wat de Britten dachten te kunnen doen, de strijd aan te kunnen met de EU door alle arbeidsrechten weg te vagen voor hun eigen bevolking.
pi_198921836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Eigen industrie beschermen tegen oneerlijk concurrentie bijvoorbeeld. Dat is wat de Britten dachten te kunnen doen, de strijd aan te kunnen met de EU door alle arbeidsrechten weg te vagen voor hun eigen bevolking.
... Tuurlijk joh. Grote woorden.
Hanky Panky Shangai
pi_198922190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

... Tuurlijk joh. Grote woorden.
Gewoon keiharde feiten. Daarom was een level playing field voor de Britten een redline en zie dit:

https://www.ft.com/content/55588f86-a4f8-4cf3-aecb-38723b787569
pi_198922520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Gewoon keiharde feiten. Daarom was een level playing field voor de Britten een redline en zie dit:

https://www.ft.com/content/55588f86-a4f8-4cf3-aecb-38723b787569
Propaganda.
Hanky Panky Shangai
pi_198922767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Propaganda.
Haha het is goed met je.
pi_198923394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:42 schreef thedeedster het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)-mogen-invoeren.html

Dit overschrijdt naar mijn mening een principiële grens. Soevereiniteit eigen lichaam.
Als mensen niet gevaccineerd willen worden, dan sturen de machthebbers wel eventjes bewapende kleerkasten om de mensen te bewegen om mee te doen met de testen van degene die zichzelf gekwalificeerde artsen noemen.
pi_198924114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Haha het is goed met je.
Ook met u.
...

Achja.
Hanky Panky Shangai
pi_198931653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:56 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Wat een mafklappers heb je hier toch.
Mensenrecht is hier effectief 'recht dat de overheid je toekent' geworden, onderworpen aan het collectief, in plaats van onaantastbare individuele rechten.

Volgens mij snap jij niet wat de implicaties daarvan zijn.
pi_198932248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Mensenrecht is hier effectief 'recht dat de overheid je toekent' geworden, onderworpen aan het collectief, in plaats van onaantastbare individuele rechten.

Volgens mij snap jij niet wat de implicaties daarvan zijn.
Dit is wat je zei:
quote:
Het is tijd om dit verloren contintent te verlaten. Regeringen, instituties, instellingen zijn allemaal corrupt.
Dus volgens mij snap je niet wat je zelf gezegd hebt.
pi_198932339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:32 schreef The_End het volgende:

[..]

Dit is wat je zei:
[..]

Dus volgens mij snap je niet wat je zelf gezegd hebt.
Als een instituut dat zogenaamd rechten van burgers dient te beschermen groen licht geeft aan overheden om geforceerd te vaccineren en daarmee het recht op lichamelijke integriteit mag schenden is het duidelijk dat deze instellingen volledig corrupt zijn geworden en niet de burger dienen, maar macht.
pi_198934395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als een instituut dat zogenaamd rechten van burgers dient te beschermen groen licht geeft aan overheden om geforceerd te vaccineren en daarmee het recht op lichamelijke integriteit mag schenden is het duidelijk dat deze instellingen volledig corrupt zijn geworden en niet de burger dienen, maar macht.
Mag ik jou neersteken als je mij aanvalt met een mes?
pi_198935331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:19 schreef The_End het volgende:

[..]

Mag ik jou neersteken als je mij aanvalt met een mes?
Irrelevante vergelijking.
pi_198936255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 17:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Irrelevante vergelijking.
Ik vergelijk niks. Ik stel je een vraag.
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:59:15 #75
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_198938240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Laat deze uitspraak nou juist gaan over dat eerste...
Dat is mooi. Maar zijn er dan ook duidelijk onaantastbare criteria, als in vaccin moet minstens 10 jaar in gebruik zijn (om maar wat te noemen).
Krekker is de bom!
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')