abonnement Unibet Coolblue
pi_198913848
Deze vraag kreeg ik voorgelegd van een vlogger die met regelmaat live video's maakt en meer dan 20.000 views per keer pakt.

Zijn kennis is minimaal en hij vroeg mij erbij te helpen.

Zou hij een zakelijk account bedoelen? en moet je dan een geheel nieuwe pagina op facebook aanmaken? en hoe krijg je dan al je volgers mee?
  donderdag 8 april 2021 @ 12:28:08 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_198914139
Dus hij vroeg jou om hulp en jij komt vervolgens aan ons vragen hoe het werkt? :D
  donderdag 8 april 2021 @ 12:40:14 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_198914264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:05 schreef hoedenderand het volgende:
Deze vraag kreeg ik voorgelegd van een vlogger die met regelmaat live video's maakt en meer dan 20.000 views per keer pakt.

Zijn kennis is minimaal en hij vroeg mij erbij te helpen.

Zou hij een zakelijk account bedoelen? en moet je dan een geheel nieuwe pagina op facebook aanmaken? en hoe krijg je dan al je volgers mee?
Misschien kun je het ergens online vragen? Misschien een forum ofzo.
  donderdag 8 april 2021 @ 12:58:02 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198914482
Nvm.

Ja, hij kan een pagina aanmaken, die kan hij dan adminnen met zijn persoonlijke account.

En hoe je je volgers meekrijgt... Je pagina pluggen in je video's lijkt mij de handigste manier.
  Boks-Chick donderdag 8 april 2021 @ 13:16:17 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_198914757
hoe weten wij nou of hij een zakelijk account bedoelt? Vraag dat eerst maar even aan 'hem'.
Overigens heeft facebook hier zelf ook heel goed begrijpbare helppagina;s voor het maken/gebruiken van een zakelijk facebookpagina.
lolwut
pi_198917877
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:28 schreef NoXia het volgende:
Dus hij vroeg jou om hulp en jij komt vervolgens aan ons vragen hoe het werkt? :D
Ja maar ben ik jou verantwoording schuldig dat hij alleen Frans spreekt en uit west afrika komt? onee, toch niet ik heb alweer verantwoording afgelegd aan iemand die totaal geen nuttige bijdrage heeft geleverd. Als je niks nuttigs te melden hebt gewoon niks zeggen. iemand die wel goede tips heeft mag meedenken.
pi_198917915
quote:
19s.gif Op donderdag 8 april 2021 13:16 schreef BrandX het volgende:
hoe weten wij nou of hij een zakelijk account bedoelt? Vraag dat eerst maar even aan 'hem'.
Overigens heeft facebook hier zelf ook heel goed begrijpbare helppagina;s voor het maken/gebruiken van een zakelijk facebookpagina.
Gewoon professioneel maken, dat is zijn vraag. Maar het was idd het verkeerde forum om dergelijke vragen te stellen.
pi_198919358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:01 schreef hoedenderand het volgende:

[..]

Ja maar ben ik jou verantwoording schuldig dat hij alleen Frans spreekt en uit west afrika komt? onee, toch niet ik heb alweer verantwoording afgelegd aan iemand die totaal geen nuttige bijdrage heeft geleverd. Als je niks nuttigs te melden hebt gewoon niks zeggen. iemand die wel goede tips heeft mag meedenken.
Als dat een probleem is, kun je https://www.facebook.com/help (op desktop rechtsboven) ook op Frans instellen. En misschien een eventuele Afrikaanse moedertaal ook wel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_198924256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:54 schreef baskick het volgende:

[..]

Als dat een probleem is, kun je https://www.facebook.com/help (op desktop rechtsboven) ook op Frans instellen. En misschien een eventuele Afrikaanse moedertaal ook wel.
Ik ga alles wel even uitzoeken, maar had meer wat positieve reacties verwacht wat sympathieker en wat behulpzamer, niet van die achterlijke onsympathieke reacties die hier standaard zijn. maar ik ga het even uitzoeken allemaal, komt goed.
pi_198928126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:05 schreef hoedenderand het volgende:

[..]

Ik ga alles wel even uitzoeken, maar had meer wat positieve reacties verwacht wat sympathieker en wat behulpzamer, niet van die achterlijke onsympathieke reacties die hier standaard zijn. maar ik ga het even uitzoeken allemaal, komt goed.
Niemand cared Facebook.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_198931831
Beter gewoon geen Facebook nemen.
  vrijdag 9 april 2021 @ 22:44:45 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198940004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:05 schreef hoedenderand het volgende:
Ik ga alles wel even uitzoeken, maar had meer wat positieve reacties verwacht wat sympathieker en wat behulpzamer, niet van die achterlijke onsympathieke reacties die hier standaard zijn. maar ik ga het even uitzoeken allemaal, komt goed.
Is dan het niet verstandiger om samen iemand te zoeken die het wel weet?

Iemand willen helpen omdat hij/zij de taal niet spreekt is heel erg nobel, maar is nog nobeler om te erkennen dat je misschien wel kan helpen met het taalprobleem, maar je dat voor je inhoud iemand zoekt die iets van de inhoud weet.

Sommige users komen hier idd wat knorrig over, ik vermoed dat ze allen hun teen net iets te vaak hebben gestoten tegen de casus van een hulpvragende die met dank aan de gratis hulp vervolgens goed geld heeft verdiend zonder een financiële compensatie voor de hulpverstrekker.
So we just called him Fred
pi_199020579
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 april 2021 22:44 schreef Fred het volgende:

[..]

Is dan het niet verstandiger om samen iemand te zoeken die het wel weet?

Iemand willen helpen omdat hij/zij de taal niet spreekt is heel erg nobel, maar is nog nobeler om te erkennen dat je misschien wel kan helpen met het taalprobleem, maar je dat voor je inhoud iemand zoekt die iets van de inhoud weet.

Sommige users komen hier idd wat knorrig over, ik vermoed dat ze allen hun teen net iets te vaak hebben gestoten tegen de casus van een hulpvragende die met dank aan de gratis hulp vervolgens goed geld heeft verdiend zonder een financiële compensatie voor de hulpverstrekker.
Ach zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon een zakelijk account aanmaken, was appeltje eitje. de 5000 volgers druppelen allemaal al binnen op zijn zakelijke account, gelijk ff een logo voor hem gemaakt en een professionele fotoshoot voor hem geregeld. Het creatieve meedenken en tips vragen was hier niet nodig.

Het is ook gewoon wel even een feit dat er op FOK een verziekte cultuur hangt en mensen sarcastische en onnodige comments maken, voor goed advies moet je hier dan ook niet zijn.

Nederlanders zijn gemiddeld genomen al niet het meest sympathieke en gastvrije en beleefde volk op aarde, maar hier kom je echt teringmomgolen tegen die zich veilig wanen op hun zolderkamertje en niets bijdragen aan deze maatschappij en gedrogeerd van medicatie schizofrene bagger spuien.

Sorry dat ik mij even liet gaan, maar het is af en toe wel fijn om gewoon even de waarheid te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')