Ik geloof dat ik al een enkel heb gebroken door er alleen naar te kijkenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:33 schreef suzi1 het volgende:
een paar voor onder de stalpoten
[ afbeelding ]
Had ze even door moeten geven dat ze niet meer een M heeft. Trouwens ze zijn daar toch ook niet blind.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
Jill is er al klaar mee
leuk man Jurkjes passen die je niet past.. lekkere faal weer
Ik ben een beelddenkerquote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr word nog een Rosjeh Kilt geleverd zo voor Niek
lkkr de swaffel los
Net zo mode bewust als zijn gedrag dusquote:Op donderdag 8 april 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
Nick had een licht jasje moeten doen, met een zwarte blouse en zwarte broek
hadden ze al doorgegeven naar mijn idee.. maar als je alles bij de Zara haalt.. is vaak voor mini mensjesquote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ze even door moeten geven dat ze niet meer een M heeft. Trouwens ze zijn daar toch ook niet blind.
Dat is dan ook precies de reden waarom ik in mijn dikkere periode zo'n bloedhekel aan kleding kopen en pashokjes had...quote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Is toch ook mega lullig als je kleding mag passen en het past niet.. lekker gevoel krijg je er van
Febo faalt in vele opzichten dus ook hier weerquote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Net zo mode bewust als zijn gedrag dus![]()
SL er komen nieuwe kleren straks, denk ook dat Liese er klaar mee is.
Waarom laten ze Jill haar moeder niet komen met kleding dis ze wel goed past van thuis, zal ze vast ook wel leuke kleding hebben liggen nog.
vind soms zoals hier zijn droge reactie wel grappig hoor en ja hoorde hem al eens zeggen dat normaal Sandhya hem aankleed dus hulp kan die wel gebruikenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:37 schreef Jockari het volgende:
Zit maar aan de dames te vragen wat hij moet aandoen, en als ze iets niet O.K. vinden is het "ik heb hier weer nix te zeggen"...
nou indd datquote:Op donderdag 8 april 2021 10:41 schreef lonneberga het volgende:
Jill doet me denken aan Lot van uto1, die paste ook nergens in en liet een bezoeker een blouse of zoiets meenemen
Jill heeft daar meestal geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef tiki het volgende:
Ik snap dat omkleden in de douche hokjes niet zo.
Je kan toch gewoon in je ondergoed staan en zo het 1 en ander passen in plaats van dat gepiel in de douche.
Kan je meteen in de spiegel kijken hoe het staat.
Waarom wel in een badpak of bikini in de hot-tub, maar niet in je ondergoed durven te lopen.
Ik zal wel ouderwets zijn....
(of ze hebben mega sexy ondergoed aan.....kan natuurlijk ook )
die doet nu ook moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 april 2021 10:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jill heeft daar meestal geen problemen mee.
klopt, regelmatig in string en bh gezienquote:Op donderdag 8 april 2021 10:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jill heeft daar meestal geen problemen mee.
staat prima maar is meer chique als feestelijkquote:Op donderdag 8 april 2021 10:45 schreef Benny het volgende:
Ik weet het niet zo goed wat ik van dat jurkje vind
Ik kan me zo voorstellen dat je nu niets uit eigen kast aan wil... hoe goed het dan ook mag passenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Net zo mode bewust als zijn gedrag dus![]()
SL er komen nieuwe kleren straks, denk ook dat Liese er klaar mee is.
Waarom laten ze Jill haar moeder niet komen met kleding dis ze wel goed past van thuis, zal ze vast ook wel leuke kleding hebben liggen nog.
Ik geef ze geen ongelijk elk BH bandje dat te zien is word geprintscreent en overal op het internet gedeeld.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef tiki het volgende:
Ik snap dat omkleden in de douche hokjes niet zo.
Je kan toch gewoon in je ondergoed staan en zo het 1 en ander passen in plaats van dat gepiel in de douche.
Kan je meteen in de spiegel kijken hoe het staat.
Waarom wel in een badpak of bikini in de hot-tub, maar niet in je ondergoed durven te lopen.
Ik zal wel ouderwets zijn....
(of ze hebben mega sexy ondergoed aan.....kan natuurlijk ook )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |