abonnement Unibet Coolblue
pi_198911374
Op Twitter gaan twee screenshots rond (nee ik ga ze niet plakken hier, genoeg geinponums die er dan weer mee gaan klooien) dat Vera Bergkamp, onze nieuwe kamervoorzitter, in 2015 een skivakantie heeft gedeclareerd.

Die screenshots komen uit een scriptie over politieke schandalen. En wordt dus nu misbruikt om Bergkamp zwarte te maken. En het klootjesvolk doet gezellig mee.

Gelukkig wordt die handschoen opgepakt en zie je vrijwel overal waar dit fake nieuws wordt benoemd op Twitter, dat mensen er onder plakken dat het om een hoax gaat. Joepie!

#fakenews #antifakenews #goedbezig

twitter


(Tevens topic aangemaakt voordat iemand een topic aanmaakt met het fakenews :))
pi_198911566
Dat dit kan op twitter!!! Stop de persen!!!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198911628


Is elders niet anders natuurlijk.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_198911684
Ik wist voor de stemming al dat Vera kamervoorzitter zou worden.

Kaag-Al Qag en Rutte hadden immers koehandel bedreven.
  donderdag 8 april 2021 @ 09:30:07 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_198911755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:17 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]

Is elders niet anders natuurlijk.
Fakenieuws.
  donderdag 8 april 2021 @ 10:12:39 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198912298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:17 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]

Is elders niet anders natuurlijk.
Suf en zwaar overgewaardeerd medium. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198912338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:12 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Suf en zwaar overgewaardeerd medium. :O
Het aanduiden als medium is eigenlijk al teveel eer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198912348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het aanduiden als medium is eigenlijk al teveel eer.
Afvoerputje is een betere term.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 10:18:20 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198912374
Omdat het in een scriptie heeft gestaa, is het niet waar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 8 april 2021 @ 10:19:13 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198912385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Afvoerputje is een betere term.
Mee eens. :Y

Trouwens, presentatoren die de mening van het volk altijd willen duiden middels Twitter, mogen van mij terstond naar het UWV.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198912399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Afvoerputje is een betere term.
Zoiets ja, een manier voor veel mensen om hun emoties en gedachten even te delen met de buitenwereld, alsof we er met zijn allen op hebben zitten wachten wat voor koekje Henk vanochtend bij zijn koffie heeft genomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198912425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoiets ja, een manier voor veel mensen om hun emoties en gedachten even te delen met de buitenwereld, alsof we er met zijn allen op hebben zitten wachten wat voor koekje Henk vanochtend bij zijn koffie heeft genomen.
Dat was vroeger. Tegenwoordig trekt henk de racisme kaart als hij aandacht wil en scheld iedereen verrot oo twitter nadat hij mensen op twitter met de dood bedreigt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 10:27:38 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198912484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat was vroeger. Tegenwoordig trekt henk de racisme kaart als hij aandacht wil en scheld iedereen verrot oo twitter nadat hij mensen op twitter met de dood bedreigt.
Echt. Dit valt toch gewoon niet meer serieus te nemen.

Ik heb overigens zélf ook een account. Destijds werk gerelateerd. Ik dacht al snel; laat ik hier maar niets mee doen, want voor je het weet komen later allerlei lijken uit de kast.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198912511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Echt. Dit valt toch gewoon niet meer serieus te nemen.

Ik heb overigens zélf ook een account. Destijds werk gerelateerd. Ik dacht al snel; laat ik hier maar niets mee doen, want voor je het weet komen later allerlei lijken uit de kast.
Als profesional kan je beter niet op twitter gezien worden. Dat lijkt mij nou geen goede reclame
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198912704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het in een scriptie heeft gestaa, is het niet waar?
Het is verzonnen voor die scriptie. Dus in dit geval is het inderdaad niet waar.
pi_198912978
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het in een scriptie heeft gestaa, is het niet waar?
Kan je de scriptie terugvinden?
  donderdag 8 april 2021 @ 11:24:09 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198913312
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198913380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Kan je de scriptie terugvinden?
Aangezien de link er na in het Twitter bericht in de OP staat, denk ik dat wel ja :Y)
  donderdag 8 april 2021 @ 11:29:40 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198913393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:28 schreef babylon het volgende:
Aangezien de link er na in het Twitter bericht in de OP staat, denk ik dat wel ja :Y)
Het stond zelf als in de OP. _O- Nice.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198913422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:28 schreef babylon het volgende:

[..]

Aangezien de link er na in het Twitter bericht in de OP staat, denk ik dat wel ja :Y)
Thx. Staat duidelijk bij dat het een fictief scenario is.
pi_198913440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Thx. Staat duidelijk bij dat het een fictief scenario is.
Precies. En vervolgens is iemand aan de haal gegaan met de screenshots uit die scriptie.
pi_198913477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef babylon het volgende:

[..]

Precies. En vervolgens is iemand aan de haal gegaan met de screenshots uit die scriptie.
Lijkt me gevalletje opruiing en strafbaar. Bron opsporen en vervolgen.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:36:07 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198913500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als profesional kan je beter niet op twitter gezien worden. Dat lijkt mij nou geen goede reclame
Het ging om de toegang an sich. Een van mijn taken was online reputatiemanagement en Twitter is gewoon een potentiële tijdbom. Daar moet je dan snel bij zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:37:30 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198913519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
Lijkt me gevalletje opruiing en strafbaar. Bron opsporen en vervolgen.
Dat gaat helaas niet. Opruiing is meer dan alleen een plaatje plaatsen. :) Dat mensen er 'opgeruid' van worden, is hun schuld niet van diegene die het plaatje post.

(Soms) Helaas.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198913921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het ging om de toegang an sich. Een van mijn taken was online reputatiemanagement en Twitter is gewoon een potentiële tijdbom. Daar moet je dan snel bij zijn.
Kan je het uberhaupt voorkomen op twitter?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 12:17:06 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198914001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Kan je het uberhaupt voorkomen op twitter?
Alleen proberen het in de kiem te smoren, opdat het niet gaat door etteren. Dus snel met oplossingen komen. (lees; vergoedingen)
Als het uit de klauwen loopt, dan gaat het exponentieel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198914033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Alleen proberen het in de kiem te smoren, opdat het niet gaat door etteren. Dus snel met oplossingen komen. (lees; vergoedingen)
Als het uit de klauwen loopt, dan gaat het exponentieel.
Dus klagers in het gelijk stellen na een onredelijke klacht?
Dat doet me altijd weer denken aan bol.com die geretourneerde dildos met poep eraan gewoon accepteerd en het aankoopbedrag teruggeeft.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 april 2021 @ 12:20:56 #28
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198914056
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dus klagers in het gelijk stellen na een onredelijke klacht?
Dat doet me altijd weer denken aan bol.com die geretourneerde dildos met poep eraan gewoon accepteerd en het aankoopbedrag teruggeeft.
Is vaak goedkoper dan procederen. Kijk maar eens hoe snel klagers hun zin krijgen.

En je weet het; reputatie komt te voet en gaat te paard.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 8 april 2021 @ 13:08:49 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198914638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:23 schreef Nober het volgende:
Ik wist voor de stemming al dat Vera kamervoorzitter zou worden.

Kaag-Al Qag en Rutte hadden immers koehandel bedreven.
Inderdaad. Voor de publieke opinie doet Kaag net alsof ze Rutte hebben willen laten vallen, maar die nieuwe VVD66 coalitie gaat er gewoon weer komen, inclusief Rutte.

Er hebben immers bijna 2 miljoen debielen opnieuw op Rutte gestemd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 8 april 2021 @ 13:51:19 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198915203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:41 schreef babylon het volgende:

[..]

Het is verzonnen voor die scriptie. Dus in dit geval is het inderdaad niet waar.
Ah, had het niet aandachtig gelezen.
Dan snap ik het punt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_198915249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Lijkt me gevalletje opruiing en strafbaar. Bron opsporen en vervolgen.
Smaad en laster
  donderdag 8 april 2021 @ 13:55:34 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198915263
Dan nog is het mechanisme dat je zelf aanhaalt, dat de andere gebruikers fake news opsporen en heel stuk beter dan dan "we" dat aan twitter of facebook zelf overlaten met hun meldingen. Die zijn echt nog nooit objectief geweest en voornamelijk gewoon eenzijdige censuur.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198915339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog is het mechanisme dat je zelf aanhaalt, dat de andere gebruikers fake news opsporen en heel stuk beter dan dan "we" dat aan twitter of facebook zelf overlaten met hun meldingen. Die zijn echt nog nooit objectief geweest en voornamelijk gewoon eenzijdige censuur.
Zeg ik iets anders dan?
  donderdag 8 april 2021 @ 14:01:46 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198915347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:01 schreef babylon het volgende:

[..]

Zeg ik iets anders dan?
Nee, zeg ik niet dat jouw methode beter is dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199065245
Sorry, wilde graag nog even een belangrijke correctie doen.

De titel had moeten zijn:
"Censuuractie op Twitter"

Noem het bij wat het is!

-O-
pi_199065272
Gaan we nu ook nieuwstopics aanmaken voor wat onrust op :') Twitter :') ?
pi_199066120
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 04:07 schreef n__n het volgende:
Sorry, wilde graag nog even een belangrijke correctie doen.

De titel had moeten zijn:
"Censuuractie op Twitter"

Noem het bij wat het is!

-O-
Kun je dat uitleggen? Waarom is fake news onthullen censuur?
pi_199077791
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:03 schreef babylon het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen? Waarom is fake news onthullen censuur?
Omdat beschuldigingen van 'fakenews' juist de waarheid verhullen. Vaak ligt de waarheid in het midden; het is precies zoals de MSM het schetst noch is het precies zoals 'extreemrechts'/'altrechts' 'fakenews' het schetst. Het ligt ergens in het midden. En beschuldigingen van 'fakenews' is een makkelijke manier om verhalen met een kern van waarheid weg te zetten als onzin. Het zijn eigenlijk twee kampen, twee narratieven, die elkaar van hetzelfde betichten. Je moet zelf je verantwoordelijkheid nemen en uitzoeken wat juist is in plaats van alles, van welke bron dan ook, blind aan te nemen. Dat een partij zoals Twitter gaat bepalen wat juist is, dat is dus fout. :)
pi_199080267
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:26 schreef n__n het volgende:

[..]

Omdat beschuldigingen van 'fakenews' juist de waarheid verhullen. Vaak ligt de waarheid in het midden; het is precies zoals de MSM het schetst noch is het precies zoals 'extreemrechts'/'altrechts' 'fakenews' het schetst. Het ligt ergens in het midden. En beschuldigingen van 'fakenews' is een makkelijke manier om verhalen met een kern van waarheid weg te zetten als onzin. Het zijn eigenlijk twee kampen, twee narratieven, die elkaar van hetzelfde betichten. Je moet zelf je verantwoordelijkheid nemen en uitzoeken wat juist is in plaats van alles, van welke bron dan ook, blind aan te nemen. Dat een partij zoals Twitter gaat bepalen wat juist is, dat is dus fout. :)
Gast.... Het is honderd procent duidelijk dat dit verzonnen is voor een onderzoeksdocument :')
pi_199080303
Als iedereen nou is twitter zou negeren was de wereld een vrolijkere plek. Helaas... media gebruikt twitter vaak als bron voor nieuws items. Nog meer voer voor deze gekken om als idioten te gedragen.
pi_199080356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:08 schreef hunterrnl het volgende:
Als iedereen nou is twitter zou negeren was de wereld een vrolijkere plek. Helaas... media gebruikt twitter vaak als bron voor nieuws items. Nog meer voer voor deze gekken om als idioten te gedragen.
Als iedereen nou eens eens gebruikt ipv is als ze eens bedoelen :+
pi_199080441
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:26 schreef n__n het volgende:

[..]

Omdat beschuldigingen van 'fakenews' juist de waarheid verhullen. Vaak ligt de waarheid in het midden; het is precies zoals de MSM het schetst noch is het precies zoals 'extreemrechts'/'altrechts' 'fakenews' het schetst. Het ligt ergens in het midden. En beschuldigingen van 'fakenews' is een makkelijke manier om verhalen met een kern van waarheid weg te zetten als onzin. Het zijn eigenlijk twee kampen, twee narratieven, die elkaar van hetzelfde betichten. Je moet zelf je verantwoordelijkheid nemen en uitzoeken wat juist is in plaats van alles, van welke bron dan ook, blind aan te nemen. Dat een partij zoals Twitter gaat bepalen wat juist is, dat is dus fout. :)
Nee, het ligt niet altijd in het midden en ik zou er wijs aan doen niet altijd aan te nemen dat waar rook is, vuur is. Dan ben je helemaal een willoze speelbal van de poepgooiers omdat ze weten dat er altijd wel gullible people als jij zijn waar wat poep aan blijft kleven. "Oei, ik lees nu al 10 slechte berichten over X, dan zou er vast wel *iets* waar van moeten zijn" :')
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')