abonnement Unibet Coolblue
pi_198910298
Hiddema gaat Eerste Kamer in voor Forum voor Democratie
Oud-Tweede Kamerlid Theo Hiddema gaat voor Forum voor Democratie de Eerste Kamer in. Dat zegt de advocaat tegen NRC. Forum heeft recht op een derde zetel in de senaat nu oud-FvD'er Nicki Pouw-Verweij voor JA21 in de Tweede Kamer is verkozen. Tegen de krant zegt Hiddema dat hij haar vrijgekomen zetel in de senaat wil innemen.

Zijn terugkeer op het Binnenhof is verrassend: Hiddema verliet in november per direct de Tweede Kamer, in de nasleep van de rel rond antisemitische en racistische appjes van FvD-jongeren.

Hiddema stelde zich daarna in eerste instantie beschikbaar als lijstduwer van Forum bij de Tweede Kamerverkiezingen van vorige maand, maar daar zag hij van af omdat de Forum-campagne volgens hem te veel draaide om het coronabeleid. "Ik ben geen FvD'er meer. Voer mij af van de lijst", zei hij in januari.

Tegen NRC zegt Hiddema nu dat hij graag terugkeert bij Forum omdat de partij een "wonderschoon programma" heeft. Hij zegt zich puur te hebben teruggetrokken vanwege de rel rond de appjes. "In dat gewoel was ik beland en ik had er geen zin meer in want je wordt toch met die smurrie geassocieerd. Ik heb me voldoende georiënteerd en ik weet nu: er zitten geen wappies meer achter de gordijnen."

In de Eerste Kamer wil Hiddema "een spaak in het wiel steken van krachteloze wetgeving". Volgens NRC wordt hij naar verwachting volgende week dinsdag beëdigd als senator

https://nos.nl/artikel/23(...)voor-democratie.html
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198910299
Mooi
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198910308
word een beetje moe van deze man

hopen dat ze deze seniel zo snel mogelijk in een bejaardentehuis stoppen waar hij af en toe clienten kan helpen want zijn vak schijnt hij wel te verstaan. al snap ik dat ook wel want van zijn gelul wil je zo snel mogelijk vanaf zijn als rechter.
pi_198910630
Theo Draaimolen Hiddema.

Die vent is toch niet meer serieus te nemen?

(Retorisch)
pi_198910859
Geen stemmen gehad, wel daar gaan zitten. De Baantjescarrousel draait weer lekker daar :')

En het antisemitisme is ook ineens geen probleem meer. Nouja ook geen verrassing gezien het nsb nest waar deze draaikont uit kwam :r
nee, jij dan!
pi_198910863
Niet serieus te nemen die vent. Past wel bij die partij.
pi_198910976
Weten we ook gelijk hoe serieus zijn afstand nemen van antisemitisme was _O- .
  Redactie Sport donderdag 8 april 2021 @ 08:14:26 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198910996
Nou, die heeft ook wel afgedaan dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198911015
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 07:54 schreef Gehenna het volgende:
Geen stemmen gehad, wel daar gaan zitten. De Baantjescarrousel draait weer lekker daar :')

En het antisemitisme is ook ineens geen probleem meer. Nouja ook geen verrassing gezien het nsb nest waar deze draaikont uit kwam :r
Stemmen heeft hij wel gehad.

Dat antisemitisme hem niks kon schelen bleek al toen hij zei dat hij op Freek Jansen ging stemmen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198911082
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:16 schreef Hanca het volgende:

[..]

Stemmen heeft hij wel gehad.

Dat antisemitisme hem niks kon schelen bleek al toen hij zei dat hij op Freek Jansen ging stemmen.
Waarom zou Freek antisemitischer zijn dan Thierry?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198911111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Waarom zou Freek antisemitischer zijn dan Thierry?
Ze zijn het beide, maar als er 1 slecht uit dat verhaal van die appgroepjes naar voren kwam is het Freek Jansen wel. Als je daar vervolgens op stemt laat je duidelijk zien dat je geen morele standaard hebt en antisemitisme wel best vindt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198911148
Wat een draaikont! Lekker baantje opgepikt in de achterkamertjes weer! Handig zo'n baantjescarrousel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198911150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:24 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ze zijn het beide, maar als er 1 slecht uit dat verhaal van die appgroepjes naar voren kwam is het Freek Jansen wel. Als je daar vervolgens op stemt laat je duidelijk zien dat je geen morele standaard hebt en antisemitisme wel best vindt.
En uit de brief van Pouw-Verweij bleek Thierry niet onder te doen voor Freek. Alleen tot dat punt had hij zijn antisemitisme blijkbaar gewoon beter onder de radar weten te houden.

Dus vind niet dat er verschil is tussen het steunen van Freek of Thierry.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198911634
Omdat er geen wappies meer zijn in de partij :')

Tuurlijk Theo.
  donderdag 8 april 2021 @ 09:24:31 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198911691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:18 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Omdat er geen wappies meer zijn in de partij :')

Tuurlijk Theo.
"Niet achter de gordijnen"

Wel ervoor... :')
pi_198911705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

"Niet achter de gordijnen"

Wel ervoor... :')
Ja die zitten inderdaad duidelijk zichtbaar in de kamer.
pi_198911816

quote:
1:55 "onze beweging"
2:26 "tegenstanders"
3:32 "wij en ons"
3:40 een zijsprong over studieschuld.
3:43 "we veroverden exotische oorden over de hele wereld"
"we versloegen wereldrijken"
"ieder obstakel op ons pad hebben we overwonnen"
5:37 "onze beweging"
4:10 "en zonder schaamte en zelf met trots kijken we terug op onze geschiedenis"
"voltrokken zich op deze grond"
Red: Wat nou onze grond….. Suriname…. Indonesië…....
4:36 "dat wij de laatste generatie zijn…"
"Als wij het niet doen"
4:51 "ten ondergaan of vechten voor een renaissance…"
5:02 "deze strijd tegemoet gaan, dat is de taak van onze generatie"
Hoor eens wat deze Freek raaskalt. Het lijkt wel op een speech van iemand die ik niet zal noemen vanwege een Godwin-valkuil.
Maar zijn performance past er helemaal niet bij.
In zo'n overhemd met zo'n softe stem... Je moet wel een beetje kunnen brullen als je zulke teksten uitkraamt.
Het lijkt wel op hoe ik vroeger mijn eerste spreekbeurt liet horen op de brugklas.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198911848
On topic over Theo Hiddema:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)fvd-racistische-drek

"Racistische drek" zegt ie.

Wat een draaikont. Wat voor "nieuw feit" is er gekomen na dit interview, waardoor Theo weer het pluche opzoekt.
En dan de eerste kamer....Pff... Lekker in de luwte. Een flinke FvD backup in de eerste kamer.
Alles wat door de Tweede Kamer de steun krijgt van FvD zal niet worden getorpedeerd door de Eerste Kamer.
Dus het is gewoon een lui "ambtenarenbaantje".
Een rusthuis dus....
Hij had het toch zo druk met zijn Advocaten-werk? En zoveel plezier daaraan?
Laat hij zich trouwens vaccineren. Gezien zijn leeftijd zal dat toch binnenkort gebeuren.

[ Bericht 21% gewijzigd door Twentsche_Ros op 08-04-2021 09:54:07 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198911876
Wat een gehaat weer op de Hiddemeister. Dan heb je het dus niet begrepen.
  Redactie Sport donderdag 8 april 2021 @ 09:41:31 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198911887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:40 schreef ijs. het volgende:
Wat een gehaat weer op de Hiddemeister. Dan heb je het dus niet begrepen.
Hij gedraagt zich inderdaad zoals het een Haags politicus betaamt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 april 2021 @ 09:43:19 #21
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198911908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
"we versloegen wereldrijken"

Wij zijn het Vierde Rijk na onze glorieuze zege op het Derde Rijk.
pi_198911913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich inderdaad zoals het een Haags politicus betaamt.
Nou, dan is hij mooi op zijn plek. En dat geneuzel in de Eerste Kamer wordt echt niet minder van kwaliteit met zo'n spreker erbij.
pi_198911935
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:57 schreef superniger het volgende:
Ik heb me voldoende georiënteerd en ik weet nu: er zitten geen wappies meer achter de gordijnen."
Nee, niet achter de gordijnen misschien, maar wel gewoon in de Tweede Kamerfractie...
pi_198912013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:43 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wij zijn het Vierde Rijk na onze glorieuze zege op het Derde Rijk.
Nou ja, die uitleg wilde ik er zelf niet aan geven. Ik hoop op een dosis gezond verstand bij de aanhoorders tijdens het aanhoren van deze speech van Freek. Het kwam op mij heel sneu over. Hij wil een rol spelen die hem niet past. Zijn stem is veel te soft voor wat zijn boodschap inhoudt. Je moet veel harder kunnen brullen. En zijn kleding..... Zo'n dunne leren riem schuin naar boven met de gesp in het midden zichtbaar over zijn overhemd zou wonderen doen. En dan die kraag dicht. En zo'n klein stropdasje met een speld met iets.
En dan met opgestroopte mouwen.
En dan die baard.... Of hij wil een beetje Thierry 2.0 spelen, dat kan ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twentsche_Ros op 08-04-2021 10:02:49 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198912245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:43 schreef ijs. het volgende:

[..]

Nou, dan is hij mooi op zijn plek. En dat geneuzel in de Eerste Kamer wordt echt niet minder van kwaliteit met zo'n spreker erbij.
Hij is wel de slechtste politicus die ik sinds LPF in de kamer heb gezien. Maar als backbencher in de Eerste Kamer kan hij inderdaad wat dat betreft weinig kwaad.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198912246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
On topic over Theo Hiddema:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)fvd-racistische-drek

"Racistische drek" zegt ie.

Wat een draaikont. Wat voor "nieuw feit" is er gekomen na dit interview, waardoor Theo weer het pluche opzoekt.
En dan de eerste kamer....Pff... Lekker in de luwte. Een flinke FvD backup in de eerste kamer.
Alles wat door de Tweede Kamer de steun krijgt van FvD zal niet worden getorpedeerd door de Eerste Kamer.
Dus het is gewoon een lui "ambtenarenbaantje".
Een rusthuis dus....
Hij had het toch zo druk met zijn Advocaten-werk? En zoveel plezier daaraan?
Laat hij zich trouwens vaccineren. Gezien zijn leeftijd zal dat toch binnenkort gebeuren.
Hij zal dit aanvullend pensioen inderdaad niet laten lopen...
pi_198912253
Verslaafd aan aandacht denk ik
pi_198912262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:43 schreef ijs. het volgende:

[..]

Nou, dan is hij mooi op zijn plek. En dat geneuzel in de Eerste Kamer wordt echt niet minder van kwaliteit met zo'n spreker erbij.
Hij was kwalitatief in de Tweede Kamer natuurlijk een zeer matig kamerlid. Waarom zou dat in de EK plots anders zijn? Of wordt hij beter van het openlijk steunen van de rechts-radicale koers van zijn club?
  donderdag 8 april 2021 @ 10:36:25 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198912620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:08 schreef Raw85 het volgende:
Verslaafd aan aandacht denk ik
En aan het gratis geld dat erbij hoort.
Weliswaar een flinke achteruitgang vergeleken bij het salaris van de Tweede Kamer, maar zet het weg en je kunt er na een paar jaar een leuk huisje in Spanje voor kopen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Sport donderdag 8 april 2021 @ 10:40:40 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198912688
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom doe je dit nou?
Er is zoveel shit dat de lieden van het FvD op een presenteerblaadje aandienen en je komt weer met dit soort vergelijkingen. Hierdoor kan het FvD zich weer in de slachtofferrol manouvreren zonder verantwoording af te leggen op wat ze allemaal uitkramen.
Alsof de mening van user VoMy door FvD gebruikt gaat worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198912693
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

En aan het gratis geld dat erbij hoort.
Weliswaar een flinke achteruitgang vergeleken bij het salaris van de Tweede Kamer, maar zet het weg en je kunt er na een paar jaar een leuk huisje in Spanje voor kopen.
Dan moeten die paar jaar je wel gegeven zijn.
pi_198912719
Met Hiddema kan de overheid al zijn klimaatdoelen halen. Sluit die gast aan op een generator en je hebt permanent stroom met dat eeuwige gedraai van hem.
pi_198912838
Hi, hi, hiddema. Zo de wind waait wappert z'n ruggegraatje.
pi_198912889
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

En aan het gratis geld dat erbij hoort.
Weliswaar een flinke achteruitgang vergeleken bij het salaris van de Tweede Kamer, maar zet het weg en je kunt er na een paar jaar een leuk huisje in Spanje voor kopen.
Ik vermoed dat Hiddema als advocaat genoeg heeft verdiend om een heel Spaans dorp te kopen, dat verschil in salaris kan hij wel opvangen. :D
pi_198912919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alsof de mening van user VoMy door FvD gebruikt gaat worden.
Nou, veel rechtspopulisten azen op het feit dat ze door "links" als nazi worden geframed.
Dan kunnen ze huilebalken zonder verantwoording voor hun shit af te leggen.
Net als bij Martijn de Koning. Je schiet er niks mee op. Dat wil niet zeggen dat ik de vergelijking soms niet terecht zou vinden.
De kunst is om de uitspraken zo uit te leggen dat de aanhoorder zelf wel beseft waar dit aan doet denken.
Bovendien vind ik altijd nog dat nooit de gehele persoon in zijn totale hoedanigheid 100% overeenkomt met de lieden waarmee ze worden vergeleken.
Je moet gedrag en uitspraken er uit lichten en goed becommentariëren.
En niet de hele persoon neersabelen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:11:57 #36
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198913137
Fijn om te zien dat Hiddema weer terug is. Langzaam wordt FvD weer opgebouwd.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:21:50 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198913278
Benieuwd wanneer hij weer weggaat na de volgende hersenscheet van de grote leider

Of zit dat pluche toch wel lekker

[ Bericht 21% gewijzigd door Hexagon op 08-04-2021 22:35:25 ]
pi_198913341
quote:
17s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:11 schreef damsco het volgende:
Fijn om te zien dat Hiddema weer terug is. Langzaam wordt FvD weer opgebouwd.
Opbouwen?
De preek van Freek liet horen dat de FvD jongeren-organisatie barst van de leden.
En dan zo'n oude man weer installeren die tot voor kort de FvD beschuldigde van het verspreiden van "racistische drek". Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Wat kan Theo Hiddema voor meerwaarde geven aan het FvD?
Maar ik ben nog steeds benieuwd: Krijgt Theo een vaccinatie? Weet jij dat? Ben je lid van FvD?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198913367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Hiddema als advocaat genoeg heeft verdiend om een heel Spaans dorp te kopen, dat verschil in salaris kan hij wel opvangen. :D
Geld heeft ie wel. Aandacht is ook leuk. En macht. Pluche....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198913387
quote:
17s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:11 schreef damsco het volgende:
Fijn om te zien dat Hiddema weer terug is. Langzaam wordt FvD weer opgebouwd.
_O- Als jouw huis het zo stevig is gebouwd als FvD, dan zou ik buiten gaan slapen.
pi_198913488
https://www.volkskrant.nl(...)ronabeleid~b716496a/

quote:
Hiddema: Baudet heeft een ‘een welhaast religieuze gedrevenheid tegen het coronabeleid’
Theo Hiddema wordt toch geen lijstduwer van Forum voor Democratie. Hij verwijt partijleider Thierry Baudet ‘een welhaast religieuze gedrevenheid tegen het coronabeleid’. ‘Ik ben geen FvD’er meer. Voer mij af van de lijst’, zo eindigde het bericht dat hij aan ‘de Grote Leider’ stuurde.

Ariejan Korteweg5 januari 2021, 8:24
Theo Hiddema wil toch geen lijstduwer zijn voor Forum voor Democratie: ‘Voer mij af van de lijst.’ Beeld Brunopress - Foto Marcel Antonisse/ Antonisse Media
Theo Hiddema wil toch geen lijstduwer zijn voor Forum voor Democratie: ‘Voer mij af van de lijst.’Beeld Brunopress - Foto Marcel Antonisse/ Antonisse Media
Hiddema, bij de vorige verkiezingen nummer twee op de lijst van Forum voor Democratie, reageert daarmee op het feit dat FvD het verzet tegen de coronamaatregelen tot speerpunt maakt van de campagne. ‘We gaan naar een nieuw normaal’, twitterde Baudet zondag. ‘Voor altijd. Het “vaccin” is een hoepeltje waar ze ons doorheen laten springen. Ook daarna blijft 1.5m, mondkapjes, etc.’ Volgens Baudet veroorzaakt corona geen oversterfte. Fractielid Wybren van Haga diende vanwege het coronabeleid onlangs een motie van wantrouwen in tegen het kabinet.

Hiddema stapte eind november op als Kamerlid, nadat FvD-jongeren antisemitische en racistische appjes bleken te hebben verstuurd. Een maand later meldde hij in een interview met de Volkskrant toch verkiesbaar te zijn, als lijstduwer. Wel nam hij afstand van de corona-opvattingen van de partij.

‘Ik heb herhaaldelijk tegen Thierry gezegd dat we niet steeds dieper in dat coronagebeuren moeten wegzakken’, zegt Hiddema. ‘Daar voel ik me heel onbehaaglijk bij. Houdt dat aan en blijf ik dan toch op de lijst, dan misleid ik de mensen.’

Was er een moment dat doorslaggevend was om alsnog de partij te verlaten?
‘Zondag is er een partijbijeenkomst in Volendam. Thierry wilde me als spreker. Hij stond bij me voor het raam: ga je mee? Nee, ik wil dat niet, heb ik gezegd. Ik kan me daar nu niet onbevangen in storten.

‘Ik zag op sociale media hoe het met de opvattingen over corona alleen maar erger wordt. Er komen steeds meer complottheorieën aan te pas. Ik heb zo vaak gewaarschuwd: pas hier mee op. Er zat niks anders op dan van de lijst te gaan. De emmer liep over.’

Heeft u geprobeerd Baudet tot andere inzichten te brengen?
‘Natuurlijk heb ik dat gedaan. Hij heeft dat aangehoord, maar is niet gaan schuiven. Ik denk dat hij op dit gebied aan het doordraaien is. Hij meent wat hij zegt.’

‘Wat er bij komt: ik heb vrienden in de medische wereld. Die kijken me aan: wat is dat voor vreemde club, wat doe jij daar? Dat wordt steeds moeilijker uit te leggen. Je zult pas achteraf kunnen vaststellen wat wijs beleid tegen het virus is geweest. Daar moet je nu geen speerpunt van maken.’

Na het interview in de Volkskrant werd u onoprechtheid verweten: hoe kan iemand wiens vader lid van de NSB was, zeggen dat de liefde voor het Joodse volk hem met de paplepel is ingegoten? Speelden dergelijke verwijten ook een rol bij uw besluit?
‘Het is een combinatie van die twee. Ik zag aankomen dat ik de komende tijd steeds zou moeten aantonen hoe fatsoenlijk ik wel niet ben: ik deug, ik deug, ik deug. Al die partijtjes op rechts die een Forum-achtig programma hebben, zouden met dergelijke verwijten komen. Ik voelde er niets voor mezelf telkens te moeten profileren als deugdzaam mens. Mijn vader ging bij de NSB vanwege het landbouwbeleid en zegde zijn lidmaatschap nog in de oorlog op. Antisemitische gevoelens speelden geen rol voor hem.’

Het succes van de tournees van Forum door het land is goeddeels gebaseerd op de chemie tussen Baudet en u. U bent een potentiële stemmentrekker. Kon u niet met de vuist op tafel slaan: klaar met die complottheorieën.’
‘Ik ambieer helemaal niet die rol van centrale figuur in het gebeuren, die is me alleen door alle gedoe toebedeeld. Daar komt bij: de arbeidsvreugde was tot onder het nulpunt gedaald.’
Zie ook het interview met RTL (Racistische Drek, hij zei 't echt, en er werd niet op aangestuurd).
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198913778
Draaikont, baantjescarrousel, achterkamertjespolitiek.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 8 april 2021 @ 12:49:35 #43
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198914365
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:29 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Als jouw huis het zo stevig is gebouwd als FvD, dan zou ik buiten gaan slapen.
Juist, FvD was paar maanden geleden nog dood en begraven. Als er een ding is wat ze de afgelopen maanden hebben aangetoond is dat er wel degelijk een stevig fundament is.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Opbouwen?
De preek van Freek liet horen dat de FvD jongeren-organisatie barst van de leden.
En dan zo'n oude man weer installeren die tot voor kort de FvD beschuldigde van het verspreiden van "racistische drek". Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Wat kan Theo Hiddema voor meerwaarde geven aan het FvD?
Maar ik ben nog steeds benieuwd: Krijgt Theo een vaccinatie? Weet jij dat? Ben je lid van FvD?
Leuke vragen man, ik heb er ook nog een paar voor jou:

Waarom komt Bitcoin niet goed door de 60k range heen?
Hoe groot schat jij de kans dat de populariteit van index ETF's resulteren in een beurskrach?

Afijn, ontopic:

Ja opbouwen. FvD is de laatste tijd van grote hoogtes in de peilingen gegaan, om vervolgens deze gehele virtuele winst te verliezen, om vervolgens nu weer op te krabbelen. Met het terugkomen van Hiddema zijn duidelijk op de weg terug. Dat noem ik opbouwen.

Wat betreft je laatste vraag: dat gaat je geen ene reet aan
pi_198914682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:49 schreef damsco het volgende:

[..]

Juist, FvD was paar maanden geleden nog dood en begraven. Als er een ding is wat ze de afgelopen maanden hebben aangetoond is dat er wel degelijk een stevig fundament is.
[..]

Leuke vragen man, ik heb er ook nog een paar voor jou:

Waarom komt Bitcoin niet goed door de 60k range heen?
Hoe groot schat jij de kans dat de populariteit van index ETF's resulteren in een beurskrach?

Afijn, ontopic:

Ja opbouwen. FvD is de laatste tijd van grote hoogtes in de peilingen gegaan, om vervolgens deze gehele virtuele winst te verliezen, om vervolgens nu weer op te krabbelen. Met het terugkomen van Hiddema zijn duidelijk op de weg terug. Dat noem ik opbouwen.

Wat betreft je laatste vraag: dat gaat je geen ene reet aan
Voor wat betreft:

quote:
Juist, FvD was paar maanden geleden nog dood en begraven. Als er een ding is wat ze de afgelopen maanden hebben aangetoond is dat er wel degelijk een stevig fundament is.
Dit is gelegenheidswinst. Het FvD had een unique selling point genaamd: "Gooi alles open, schijt aan Corona".
"We gaan weer leven!"

Links en rechts hadden hier velen wel oren naar, dus kreeg het FvD stemmen.

quote:
Met het terugkomen van Hiddema zijn duidelijk op de weg terug. Dat noem ik opbouwen.
Ik niet, hij heeft toch duidelijk "racistische drek" gezegd. Wat is er sindsdien dan veranderd binnen het FvD.

"opbouwen", door degene die heeft gesloopt zeker.

quote:
Wat betreft je laatste vraag: dat gaat je geen ene reet aan
Nee, je hebt gelijk. Over dat lidmaatschap?
Ik vroeg me alleen wél af of Theo zich laat vaccineren. Dat zou wel haaks staan op de verkiezingsboodschap van het FvD dat er niks aan de hand is mbt Corona.
Ik zou het ook raar vinden als bv een gereformeerd iemand als Kees vd Staaij zich katholiek zou laten dopen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 13:18:06 #45
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198914780
Opportunist.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Games donderdag 8 april 2021 @ 13:21:12 #46
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_198914821
Die gast draait zoveel dat FvD hem als elektriciteitsturbine heeft opgenomen in het verkiezingsprogramma. Thoriumcentrales en Hiddema, daar denken die linkiewinkies vast niet aan met hun klimaathetze!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_198925005
Dementie misschien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')