SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Komt goedquote:Op donderdag 8 april 2021 01:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga je ook alleen laten
Succes nog even
quote:Op donderdag 8 april 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Komt goed
Lekker slapen![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een oehoe om naar te kijken. Je kunt een kuiken soms door het ei al horen
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/oehoe
Net geluisterd, aanrader, dank je ....quote:Op donderdag 8 april 2021 01:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nog niet geluisterd, maar misschien wel aardig:
Dan zal het bij Naomi veel over nick gaan Thomas over Jill en Zoey over Liesequote:Op donderdag 8 april 2021 01:16 schreef Tourniquet het volgende:
Viel wel mee, Zoey over haar trip naar Dubai en de quarantaine daarna waardoor ze niet konquote:Op donderdag 8 april 2021 01:42 schreef Toweler het volgende:
Dan zal het bij Naomi veel over nick gaan Thomas over Jill en Zoey over Liese
Ja, vond het ook leuk alleen die interviewer....quote:Op donderdag 8 april 2021 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net geluisterd, aanrader, dank je ....
Geen probleem, ik denk dat Matt de vervanger was voor Zoey .....quote:Op donderdag 8 april 2021 01:59 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey had afgelopen weekend dus ook graag nog in het huis gegaan, maar zat nog in
quarantaine na haar reis naar Dubai.
(Oh dat schreef je hierboven ook al)
Ongelofelijk dit !!quote:Op donderdag 8 april 2021 01:16 schreef Tourniquet het volgende:
Anders gaat hij geen schoon dingen doen, of wa?quote:Op donderdag 8 april 2021 00:39 schreef engine het volgende:
Nick beloofd dat hij heel schoon dingen gaat doen voor de mensen die het nodig hebben als hij wint.
quote:Op donderdag 8 april 2021 05:27 schreef mario390 het volgende:
5 00 ongefähr liese wakker naar wc
en straks weer terug
Het wordt precies alsmaar beter. Ik had met mijn eigen ogen gezien dat die goed kon liegen, en kon het toch nog niet geloven. Nu is wel bevestigd dat die zeer goed kan liegen. Hoe die altijd zo door BB bepampert en beschermt is geweest, gaat er bij mij niet in.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:40 schreef greysbones het volgende:
Als hij wint gaat hij bb trots maken![]()
Hij heeft nooit gelogen nooit het spel gespeeld... de man heeft een enorme kronkel
Daar twijfel je toch niet aan, hequote:Op donderdag 8 april 2021 00:53 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan verklaren ze jill van alles en nog wat als ze klapt met een camera maar die doet het toch echt niet serieus dan zoals nick wel doet, dus weet niet wat erger is haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |