abonnement Unibet Coolblue
pi_198905313
Om maar met de deur in huis te vallen;

- Ik ben niet gelovig
- Heb in verschillende huizen tijden mijn intrek gehad, zowel monumentale huizen als na-oorlogse. Heb 1x in me ouderlijk huis wat meegemaakt wat onverklaarbaar was, er verdween iets voor onze ogen (meerdere mensen) en was 10 minuten later zomaar terug. Voor de rest wel voetstappen gehoord en regelmatig dat me bed trilde maar dat sluit ik uit als echt bewijs. Immers dit kan ook andere oorzaken hebben.
- Ik drink niet, gebruik geen drugs en wil altijd alles wetenschappelijk onderbouwen.
- Voor de rest letterlijk al die jaren 0,0 echt iets meegemaakt waarvan ik dacht HOLY FUCK WHAT IS DIT!!

Nou heb ik 2 weken geleden het meest bizarre en engste ooit meegemaakt waardoor ik het bestaat simpelweg niet meer kan ontkennen. Laat ik zeggen een eteniteit die ¨dingen¨ laat verdwijnen is wel gaaf, geeft toch een gevoel dat er iets ¨vreemds¨ aan de hand is.

Helaas werden ik en mijn (waren de plannen tenminste) toekomstige vrouw (beide wetenschappelijk ingesteld, geen geloof, niet bezig met zweverige shit) meteen in de Champions League niveau getyft van demonen of hoe je het ook wilt noemen. Het is in iig een bizar verhaal en probeer antwoorden te vinden want dit gaat me pet te boven.

Oke, hierbij het verhaal;

Ik heb al 3 jaar een relatie met dame van oost blokse afkomst. We zijn echt een match for heaven, denken hetzelfde, zelfde intresses etc.
Aangezien het corona was kon ze niet hier naartoe komen, ik met me nederlands paspoort en de voordelen wel die kant op. Zo gezegd zo gedaan, kon ik een keer haar shitty country bekijken. Ook altijd wel intressant.

Ben er uiteindelijk 2 maanden gebleven, we hadden de beste tijd. We waren al jaren zo verliefd dat we al samen gingen wonen erna in Nederland. Haar nieuw gekochte huis zouden we verhuren, daarom was ze nu bezig met een renovatie. Een nieuwe badkamer, keuken en woonkamer. Maakte allemaal niet uit omdat we bij elkaar waren, daar ging het om! Nouja we hebben wel 2 weken in een AirBnB gezeten maarja doet er niet toe. Erna was de badkamer etc gefixt en konden we in het appartement leven.

De eerste 6 weken was er al duidelijk dat er ongelooflijk veel paranormale activiteiten waren. Hoe nuchter wij beide ook waren, we konden het niet ontkennen dat er miss wel iets qua andere dimensies of natuurkrachten of energievelden zijn of iets dergelijks. Aangezien de wetenschap langzaam wel openstaat voor zulke theorieen.

Het was eigenlijk wel zeer gaaf meer dan 100 objecten verdwenen letterlijk, waren soms 2 weken zoek, en verschenen dan later in eens op een plek waar je altijd je mobiel oplaad bijv. Ging je de kamer uit voor 2 minuten samen, was het object bijvoorbeeld 2 meter verder op verplaatst.
TV´s & Lampen die gewoon zonder stroom (stekker uit stopcontact) bleven werken.
Een nieuwe riem van Hugo Boss gekocht, ging die kapot, dus we brachten hem terug naar het winkelcentrum. Dat was 5 minuten verder op rijden. Netjes inleveren, ze zouden hem maken binnen 3 weken of anders een nieuwe ontvangen. Netjes een bonnetje mee en klaar.
Na 3 weken dachten we laten we de winkel is bellen nog steeds geen reactie. En voila die avond ligt er op de grond ineens de kapotte riem, terwijl wij nog het bonnetje hebben.
Nouja zulke coole dingen, alles verdween en kwam op de raarste plekken weer terug.

Maar dat was allemaal leuk en prachtig, de laatste 2 weken was dat alles. Hier wil ik graag kijken of mensen uberhaupt weten wat het betekende. Heb nu al aardig wat gelezen erover maar niet op zo manier als ik heb meegemaakt.

Het ¨tikkeltje bizar¨:

Mijn meisje neemt wel anti-depresiva, dit gaat allemaal prima! Ik was aan het werk op me laptop in bed en ze was aan het slapen. Ineens hoorde ik haar huilen in haar slaap, dus ik dacht joh een nachtmerrie heeft ze. Ik maak haar zachtjes wakker. Me meisje spreekt geen Nederlands maar perfect engels.
¨Are you awake sweetie, sweetie wake up¨

BAM, ze zit in eens overeind; I AM AWAKE. Let wel, ik ging nu gewoon uit van depressie of iets. Totaal niks anders.

Ineens rent ze naar een andere kamer toe, ik kijk zo vanuit me bed WTF doet ze nu?
Wanneer ze in de andere kamer is pakt ze haar ineens super hard met beide handen bij haar keel. Ze wou haar zelf dood wurgen dacht ik. Ik dus er achter aan en damn, wat een kracht dat meisje (46 KG).
Ik ben een sterke man met voetbal, kickbox, fitness en judo skills sooo ik was onder de indruk.
Steeds weer gingen haar armen en handen met VEEL kracht naar haar nek om te wurgen.
Ik dacht al zo heftig zo depressie... beter slikt ze haar pillen.
Maar ze was zelf bang en zei aldoor; I am gonne die, i am gonne die help. Ik natuurlijk; Nobody gonne die, i am here dont worry.
Het koste zoveel kracht dat ik haar op de grond moest werpen en met me knieen op haar armen moest zitten en dan nog met volle gewicht haar handen naar beneden drukken. En steeds toch weer kracht als een sterke vent. Dit duurde ongeveer 30 minuten.
Op den duur zie ik haar wegvallen, slikt ze gewoon haar eigen tong in (lijkt me al onmogelijk maar goed).
Ik eruit halen en erna elke keer gevraagd of ze haar tong snel eruit wilt doen.
Na ongeveer 45 minuten a 1 uur was het wel over en was ze normaal.

In de ochtend werd ik wakker en dacht nog DAMN wat is dit heftig. Is het eigenlijk wel een depressie? Want het leek echt of iemand haar bij de keel greep wanneer ze in de kamer rende.
Mwaj, misschien kan ze een keer met een zweverig vrouwtje afspreken. Misschien heeft ze wel een geest of weet ik veel. Baadt het niet schaadt het niet.

Op het moment dat ik dat dus in me zelf hardop dacht, werd ik naast me bed gesmeten.
Kwam ik op me rug terecht en me rechter arm ging aldoor op en neer. Dezelfde beweging zoals armpje drukken.
Daarna begon me hoofd ook ongecontroleerde bewegingen te maken; van links naar rechts.
Ik ging met me hoofd van links naar rechts op de radiator, tegen de kast, Radiator, tegen het bed en werd langzaam meegesleept naar de slaapkamerdeur. Hier zit allemaal kleine glazen in.
Ik dacht echt van WTF overkomt me nu, daarbij hoorde ik de bouwvakkers ¨aan het werk¨ en ze langs de slaapkamer deur lopen. Ze werkte niet eens maar goed :). Ik zei nog help me, help me.
Ik ging lanzaam naar het glas toe, hier werd ik overeind gezet en begon dus met me hoofd in het glas te beuken 3 maal toe. Oh ja hele slaapkamer natuurlijk 1 grote bloedzooi.
Met moeite kon ik het bed pakken en aan de lakens van me meisje trekken, want ik moest weg bij het glas.
Ze werd niet wakker en trok een andere over haar heen. Dus ik ook aan die trekken. Zo kon ik met moeite bij het bed komen. Ondertussen ging me rechterarm en hoofd op en neer als een gek.
Met moeite kon ik op bed komen waar me meisje wakker werd en me heel verbaasd aankeek.
Ze ging niet aan de kant dus me arm raakte haar, maar ze ging nog steeds niet weg.
Ik wist dat me arm maar door bleef gaan en haar dan letterlijk knock out had gemept en wie weet meer?
Dus met alle moeite gaf ik haar een trap en probeerde te zeggen ga weg, maar je mond was ook totaal uitgedroogd kwam nauwelijks geluid uit.

Uiteindelijk nog 30 minuten op het bed lopen spartelen en me meisje huilend in paniek. Na heel veel moeite kon ik een bed rand vasthouden met me linkerarm en na tijd werd het minder de bewegingen. Kon ik met veel moeite zeggen; Please water, please water. Want was totaal uitgedroogd.

Lang verhaal kort te maken, ze kan zich ER NIKS VAN HERINNEREN behalve dat ik haar een klap en trap gaf en zei dat ze water moest halen.
Terwijl toen ik was bijgekomen geloofde ze ook me verhaal, dat haar ervaring ook geen depressie was, maar kennelijk ook een demon of wat dan ook.
Ze wou dat we niet elkaar alleen lieten, samen bleven, zo erg dat ik zelfs in waterflesjes moest pissen in de slaapkamer omdat ze niet samen wou lopen naar de badkamer. Maar goed voor je meisje doe je wel wat.
Ook zei zag erna schimmen, ze zei wel dat de bouwvakkers niet werkten maar zij zag een vriendin op de gang.
Creepy zat al toch? Gingen we slapen, is ze dat allemaal vergeten.

7 dagen later zouden we naar Nederland vertrekken, zei natuurlijk dik boos op me. Ze dacht dat ik haar een klap had gegeven omdat ik boos zal zijn omdat ze me nacht bezig hield toen zei rare shit had. Helaas weet ze dit ook niet meer en wuift ze weg als, tja soms als je depressief bent kan je wel bluffen dat je je zelf wilt laten stikken met handen maar kan niet. Ze kon ook niet herrinneren dat ik 30 min op het bed nog lag etc. etc.
Oftewel deze demon kon haar gewoon de ervaringen laten vergeten. Terwijl ik het geheel ervaarde. Maar oke, is goed dus ik zei ja miss omdat ik een nachtmerrie had sorry.
Denk ga haar maar niet bang maken en komt nogal wel heel ongeloofwaardig over. En fuck it, we zijn toch zo weg hier uit dit kut appartement en land.

Dus we hadden onze koffers paar dagen al aan het inpakken langzaam. Zoals dure familiediamanten en mooie kleren zij etc. Ik had immers alleen maar 1 laptop tas (MSI) en 1 koffer, mannen zijn zo makkelijk.
2 dagen voordat we vertrekken gebeurt het ergste van allemaal;

ik hou het even beknopt, doe het zo uitgebreid, want me vingers zijn kapot van het tikken. Heb het ook in 1x getikt, dus niet op zinsbouw of grammatica etc. Ik moet het eerst kwijt, daarna wil ik dieper en er beter geformuleerd op in gaan.

De laatste ervaring waren we film aan het kijken. Om een uur of 21 krijgt ze spastische bewegingen zoals epelipsie. Ongeontroleerde bewegingen van armen & benen. Schoppen & Slaan. Ze zei ook help me alsjeblieft, help me alsjeblieft.
Ik allemaal kussens langs de harde randen van het bed leggen. Ik denk maak 30 sec een video met me mobiel zodat ik ze weet dat ik niet lieg en ze weet dat ik haar niet geslagen heb.
Zegt ze; dont film help help me. Ik dus na 20 a 30 sec het weggelegd. Probeerde haar kalm te krijgen.
Lang verhaal kort te maken, dit was de introductie van een BATTLE van 5 a 6 uur lang.

Beide waren we zo zweterig als wat na 2 uur, Daarna is al je zweet weg. Wederom begon ze met haar armen en handen haarzelf proberen te wurgen. We zijn de hele kamer door gegaan in worstelgrepen en elkaar overnemen. De hele slaapkamer, massief bed en kasten zijn geheel kapot gegaan.
Na 2 a 3 uur begon ook opeens haar benen op een onnaturlijke manier naar haar hoofd te komen.
Je moet het zien dat zij onder lag en ik aldoor op top. En steeds een hand wegglipte of arm, waardoor je steeds met volle kracht bezig ben om te corrigeren zodat ze zich zelf niet dood wurgde. Met ongelooflijk veel kracht te bizar zo sterk.
Toen die benen ook begonnen mee te doen kwam me voetbal en judo houtgrepen goed van te pas.
Einde van de rit had ik dikke schenen (kickboxschenen), blauwe voeten binnen en buiten van de houtgrepen, en de rest van het lichaam compleet kapot. Alsof je tegen 4 man heb gevochten.

Uiteindelijk ben je 5 a 6 uur bezig een potje judo en fitness te spelen ofzo, te bezig. De zwarte kosten van droge mond kon ik aan het einde van me lip aftrekken.

Meest bizarre is nog wel dat het ¨DING¨ ook met zo horror hoofd omhoog probeerde te komen. Dit moest ik op het hoogtepunt met me hoofd naar beneden drukken. Ik wou me god niet meemaken wat dat ding kon doen als het hoogkwam. Het deed het heel vaak, maar me handen en armen waren al vol. Dus beter voorkomen dan genezen.

Nadat het DING doorkreeg dat dit echt geen gelopen zaak was, kreeg je letterlijk excorcisme/horror films praktijken.
Wanneer een arm weer dichterbij kwam, omdat jezelf steeds aan het corrigeren bent, en aldoor beide vol kracht gaven. Moest je zo arm weer corrigeren en verderop leggen. BEGON dat ding op den duur echt duivelsachtig hard te Schreeuwen. Net zoals een dame. Soms ga ik me meisje een te hard kopstoot en toen hoorde je ¨AU¨ dus ze zat er wel een soort van in nog.
Het DING begon zelfs latijnse of wat voor taal spreken op te noemen. Hierbij ging me hoofd en arm weer heen en weer, dus dat kunstje kende ik wel. Dan legde ik me hoofd naast haar hoofd en zei;
This shit i know, i will lay next to you with me head.
De 1st keer tuinde ik er nog wel in :)

Het DING gebruikte op den duur ook een Gordijn en de vele kussens om die op haar mond te duwen zodat ze ook stikte. het DEED ALLES OM HAAR te laten stikken.
Dus ik al die teringzooi weggooien zo ver mogelijk, keek je 5 a 10 min later achter je, waren ze weer dichterbij geschoven.
Dus weer met alle macht ze weggooien. Kwam er weer een arm vrij natuurlijk, moest je die achteraf weer corrigeren.
Dat ding weer schreeuwen omdat het niet won. Etc. Etc.

Hoe gek het ook is, na 3 uur voelde ik dat het ook niet aldoor meer de spanning op hield. Het werd ook kennelijk moe en nam pauzes om te ademenen. Wat was ik blij, ik dacht letterlijk dit hou ik niet eeuwig vol al me spieren verzuurd. Maarja adrenaline kan lang door gaan maar niet zo lang.

Ik zal zo nog wel meer vertellen maar nu even eerst posten en roken pffff.
Want aan het einde werd het zwakker en was echt de winnende hand. Elke ¨aanval¨ van haar kon ik nu veel makkelijker corrigeren. Dus zei ook aldoor: Get out of her. IK denk wel 100 keer.
Na zo eindelijke strijd ga je ook op den duur maar Nederlands lullen, rot toch op, ga uit haar kut ding.
En nou breekt me klomp, begint dat ding NEDERLANDS tegen me te praten.
WTF is dit joh allemaal, ik heb toch geen ervaring met dit joh? Ik was al verbaasd maar nu helemaal.

Even korte samenvatting, meisje kwam ook weer wat meer bij (dacht ik). Ik haar gerust stellen door af en toe engels te spreken. She is getting weaker, do you feel it?
Kijkt me meisje me aan, help me get out of me. What do you want of me? Do you want my diamonds, take them all!

Ze keek me aan en ik troostend; No baby, i need nothing i only want you etc. Ik dacht echt dit maakt ze nu bewust mee dat ze is overgenomen en ze is er klaar mee en bang. Ze begon ook te huilen.
Op den duur begon haar reiskoffer met slotcode ook heen en weer te gaan. Ik dus weer met me hoofd er tegen aan stoten (enigste vrij), had geen idee wat die daar mee van plan was maarja.

Toen alles afgelopen was en ik zeker wist dat die uit me meisje was, het zei al 100x eerder ja ik ga er uit maar ging het niet. Bleef altijd even op haar zitten 2 a 5 minuten en toen voelde je ineens weer kracht. Leugenaars zijn het.
Maar toen was het over, ze loopt de slaapkamer uit en ZE WEET NIKS MEER.

Wat we erna deden ook niet meer (3 a 4 liter water drinken etc). Op de grond liggen met haar omdat als de geest weg is, kreeg je altijd erna nog na-effecten van harde geluiden, schimmen die je zag etc. Maar die konden niks doen want had dat al ervaren. ZE WEET NIKS MEER.

Volgende ochtend, haar diamanten weg, mijn laptop weg, onze paspoorten weg, mijn telefoons weg.
Enigste geheugen wat ze heeft is dat ik boven op haar zat en zei; JA IK WIL JE DIAMANTEN. EN haar dus een kopstootje gaf of iets dergelijks.
Daarbij zag ze nog iemand in het appartement waarmee ik nederlands sprak. De fucking demon heeft in haar hoofd gepland ook qua beelden dat ik en iemand anders haar heb beroofd en geslagen. TE belachelijk.

Ooh ja de oost blokse politie ook langskomen. Want leek een dikke inbraak maar geen deur geforceerd natuurlijk. Maar hele slaapkamer was oorlogsgebied, zei dacht dat ik haar had geslagen en met een vriend beroofd.

Beide onder begeleiding met politie naar ziekenhuis, ik moest er wachten onder begeleiding van 4 politieagenten (waren meer militairen). Na 5 uur mocht ik eindelijk ook op bureau komen, nadat zei uiteraard eerst haar verhaal deed ( ik haar geslagen etc).

Ik hoefde niet eens verklaring af te leggen. Ik liet een aantal verwondingen zien , niet eens alles. En men wist wel zeker dat er op 1 of andere manier 4 a 6 man waren binnen gedrongen...

Maaaaarrr ergste vind ik, me meisje weet niks. Pas toen we soort van schijn getrouwd waren zodat we samen naar Nederland konden reizen met vliegtuig en hier toekomst opbouwen. Is alle duivelse shit gestart.
Het meest pijnlijke vind ik dat haar grote liefde, haar dit heeft aangedaan.
En contact hebben we nauwlijks, heb geprobeerd het uit te leggen maarja als zij het zich heel scherp kan herinneren...

Tja hoe the fuck los je dit op? Gelukkig is ze nu oke dus de geest heeft niet nog is toegeslagen. Ik ben weer in Nederland uiteraard want ik moest eruit. Maar maak me zorgen om haar veiligheid en de waarheid naar boven zal wel mooi zijn.

Maarja als zij dit tegen mij had verteld en ik wist niks of andere herinnering had ik haar voor gek verklaard.
Zover is het niet eens nog gekomen om het hele verhaal te doen, heb wel aangegeven dat ze daar weg moest ASAP, dat er iets is in het huis en wat voorbeelden.
maar voordat je je verhaal heb gedaan zegt ze; HOW COULD YOU, WHO WAS HE, 2 day later we should leave and you know my stuff is your stuff. You are evil, all the years was fake etc.

Pfff wat een verhaal..

Je schopt als peutertje een balletje op het strand en voordat je weet speel je de Champions Legeau finale..

Wtf was het? Wat heeft voor nu dat het haar wou vermoorden? En ook de poging mij? Etc etc. Zullen mensen zijn die hier wel ervaring mee hebben, ik gewoon weg niet :)

Nou kom maar op
  woensdag 7 april 2021 @ 20:42:00 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198905358
Dit verhaal verdient een samenvatting zodat mensen een weloverwogen besluit kunnen nemen om het wel of niet te lezen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 7 april 2021 @ 20:42:36 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198905374
Helemaal gelezen, uitstekend verhaal, zou aanraden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 7 april 2021 @ 20:46:32 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_198905473
Drugs are bad mmkay.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 7 april 2021 @ 20:54:25 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_198905655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:42 schreef Dven het volgende:
Helemaal gelezen, uitstekend verhaal, zou aanraden.
Omdat jij het zegt ga ik er wel aan beginnen. als het teleur stelt weet ik je te vinden.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_198905739
quote:
84s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
Dit verhaal verdient een samenvatting zodat mensen een weloverwogen besluit kunnen nemen om het wel of niet te lezen.
Hierbij de samenvatting:

2 maanden activiteiten van een eteniteit. 6 weken heel interessant, ruim meer dan 100 objecten verdween en popte later ergens op.
Ben niet gelovig etc. Dit was wel grappig.

Laatste 2 weken werd het griezelig. 3 activiteiten meegemaakt, 1 bij mezelf, 2 bij me vriendin.
Met enigste doel is om degene te vermoorden.

Me meisje bovennatuurlijke krachten, wilde elke keer haarzelf wurgen. Weet erna niks meer.

De eteniteit nam mij over een keer, wou me dmv spastische bewegingen me vermoorden dmv glas.

2de keer bij meisje ruim 5 a 6 uur voorkomen dat ze stikte of haar zelf wurgde.
Toen nog uiteindelijk alles van ons waardevol meegenomen.
Leek op inbraak, oost blokse politie over de vloer.
Me meisje weet bijna niks meer op andere herinneringen die door de eteniteit in haar hoofd geplaatst zijn.

Zo stukken beter, het is het lezen waard.
  Spellchecker woensdag 7 april 2021 @ 21:00:27 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 7 april 2021 @ 21:00:52 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198905802
quote:
8s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:54 schreef leeell het volgende:

[..]

Omdat jij het zegt ga ik er wel aan beginnen. als het teleur stelt weet ik je te vinden.
Shit, even #ANONIEM gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198905817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef ZarB het volgende:
Drugs are bad mmkay.

Was het maar drugs of alcohol. Was er tenminste een verklaring.
Nooit geen psychose of iets dergelijks gehad.
Nooit onder behandeling van iets geweest, een nuchtere man die de andere kant van de medaille heeft ervaren
pi_198905842
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:00 schreef maily het volgende:
Ik vind je usernaam maar matig.
Vind hem ook een tikkeltje matig
  woensdag 7 april 2021 @ 21:05:01 #11
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198905926
Sja, hoe maak ik van een b-film een b-topic.
Praat over de hel en je komt er.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:08:32 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198906022
Eteniteit...

Wat een waardeloze voorzet.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198906044
Heb je niet een psychose ?
Whatever...
  woensdag 7 april 2021 @ 21:12:53 #14
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198906139
Dit is gewoon een drugsverhaal.
Praat over de hel en je komt er.
pi_198906181
Was dat maar zo spanky.
Dit is in een stuk achter elkaar geschreven op de mobiel. Want zit er al 2 weken mee.
De 3 ervaringen waren extreem heftig. Nooit van me leven iets meegemaakt. Dit was puur evil
pi_198906281
Nee scheepskok, anders was het een mooi drugsverhaal.
Ik kijk nooit horrorfilms want vind het altijd fake en dikke bullshit.
Dit helaas echt meegemaakt.

Heb nooit van me leven een schim gezien, stemmen gehoord of iets dergelijks.

Dit kwam out of the blue, rauw op me dak.

Hoop dat iemand die wel ervaring heeft met het paranormale enigszins kan aangeven wat het was.

Want veel gelezen afgelopen tijd maar de ervaringen waren niet ter mate zo extreem als dit.

Geen idee wat het was en wat voor doel het dan had.
Ik wil in elk geval nooit meer zoiets meemaken.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:40:50 #17
338319 ZarB
Piña colada
pi_198906888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:01 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Een psychose komt altijd een eerste keer.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198907100
Ja maar niet zonder aanleiding.
Zeker niet 3 aparte gebeurtenissen.
Ik wou dat het er eentje was.

Me meisje kan van elke gebeurtenis letterlijk maar 1 a 2 minuten herinneren.
Ik elke minuut spijtig genoeg.

Ben na aankomst op Schiphol naar psychiater gegaan want om dit te verwerken is pittig. Zeker het verliezen van me droomvrouw.

Hoop dat iemand hier op dit forum zit met de kennis die kan aangeven wat voor demon het was.
Na wat ik de afgelopen 2 weken heb gelezen, moet dit wel een hele speciale zijn.
Maar vanwaar die haat? Hoe kan die intrede doen in het lichaam? Waarom de host dan proberen te vermoorden?
Waarom nam het alle waardevolle dingen mee?

Ik ben allang weer in Nederland, alles prima nergens last van.
Maar zij zit daar nog, voor geen miljoen verblijf ik er nog een nacht.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:04:16 #19
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198909450
Als mij zoiets zou overkomen zou ik proberen uit te zoeken welke demoon het was, van welke religie, en me daar zsm bij aansluiten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198911449
Geen idee waar te beginnen.
Hoop dat iemand me op weg kan helpen en meer basale uitleg erover kan geven.

Heb in iig niet de intentie om hem op te roepen, te aanbidden of aan te sluiten bij een religie.

De zoektocht naar een paragnost die ervaring hier mee heeft is al uiterst moeizaam.

Vraag me ook af of het alleen gehecht is aan het huis. Ben bang aan me vriendin wegens de intensiteit en het machtsvertoon.
pi_198914592
Dus als ik het goed begrijp heb jij je vriendin meerdere malen pijn gedaan. Zij vertrouwd je niet meer, jij schijnt niet meer te weten wat er gebeurd is en er zijn ook nog waardevolle spullen weg.

Ik zou echt professionele hulp inschakelen. Mogelijk kom jij af en toe in een roes en weet je niet meer wat je doet. Mogelijk gebeurd er bij haar van alles maar dat kunnen alleen professionals bepalen.

Dat hele demoon verhaal zou ik even in de ijskast zetten voor nu :)
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_198915082
Ik weet precies wat er gebeurd is. Zij heeft geen enkele herinnering ervan nadat ze geslapen heeft.

Bij de laatste ervaring met het onbekende was ik bont en blauw. Alsof ik aangevallen was door 4 ervaren vechters.
Dit alleen door haar in bedwang te houden toen ze werd overgenomen.

Ik ben nooit van me leven in een roes gekomen. Anderzijds zat ik niet met zoveel vragen.

ben serieus op zoek naar antwoorden want dit was veels te heftig. Kon zo een horrorfilm zijn.

Iemand met de kennis zal wel enigszins weten wat het was.

Dat me meisje ineens vloeiend Nederlands sprak, beresterk was, alles deed om haar te laten stikken, sprak in tongen en waardevolle spullen kan laten verdwijnen heeft me erg doen schrikken.

Ik ben mentaal geheel in orde, nooit wat gebruikt. Altijd zeer nuchter qua dingen verklaren.
Maar de 3 gebeurtenissen in korte tijd kan ik niet verklaren en was zeer beangstigend.

Ik maak me extreem zorgen om haar, want het had echt op haar gemunt.
pi_198915643
Wat is dan je overweging om a. gewoon daar te blijven en b. niet even een ambulance te bellen als je lief een uren durende epileptischachtige aanval door lijkt te maken?
  donderdag 8 april 2021 @ 14:30:26 #24
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_198915663
tering wat een lap tekst, en stop eens met de ayahuasca thee TS.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_198915936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat is dan je overweging om a. gewoon daar te blijven en b. niet even een ambulance te bellen als je lief een uren durende epileptischachtige aanval door lijkt te maken?
Dat leek de 1st 10 minuten. Was in een land waar ze Russisch spreken en geen Engels. Heb alarmnummer gebeld op de luidspreker maar verstond niks, wist de straatnaam niet eens. Spreek de taal totaal niet.

Het was geen epileptische aanval. Lees het verhaal dan aub.

Tevens ben er niet lang gebleven, nadat het over was hebben we 2 uur geslapen. Kapot waren we. Toen de politie over de stoep en die avond door de politie naar een hotel gebracht.

Laten we maar ophouden kennelijk kunnen zelfs mensen die actief zijn in tru me niet verder helpen.

Helaas zal dan toch naar een dominee in het desbetreffende land moeten gaan om antwoorden te krijgen wat daar is.
pi_198917533
Wat een verhaal, TS. Echt behoorlijk griezelig.
Nee, nooit zoiets meegemaakt (gelukkig niet) en ook geen idee wat ik je voor advies zou kunnen geven in deze. Het klinkt als het plot van een film die je mij niet snel zal zien kijken. Om het mee te maken... :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198920204
Oh kom op, demonen stelen echt geen dure spullen. Dit verhaal stinkt aan alle kanten. TS moet psychisch hulp inwinnen. Het kan zijn dat er niks aan de hand is maar dan heb je dat in ieder geval uitgesloten. Ik lees echt veel rare gebeurtenissen, vage samenhang en ze vriendin heeft het compleet anders beleeft. Daarnaast zijn er tig niet logische dingen en gaten in dit hele epistel.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_198920564
Dit soort taferelen komt nog niet eens in de engste horrorfilms voor, en dat wil wat zeggen. Het is zo extreem dat het wel nep moet zijn.
Sorry ts.
Alpha kenny one
pi_198920880
Logische verklaring is een psychose. Meisje wet van niets, kerel is niet stabiel en verhaal is heel wazig.

Kortom: zoek professionele hulp. Bij een ggz.
Whatever...
  donderdag 8 april 2021 @ 20:08:16 #30
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198921000
Het is nogal over de top. Als je normale spookverslagen leest/bekijkt is het nogal wazig allemaal.
Praat over de hel en je komt er.
pi_198922101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Scheepskok het volgende:
Het is nogal over de top. Als je normale spookverslagen leest/bekijkt is het nogal wazig allemaal.
Dat is precies wat ik bedoel.
Ik geloofde totaal niet in die ongein. Maar dit was meteen extreem over de top.

Begon met het verdwijnen van de huwelijkspapieren. Moesten toen nieuwe laten maken.

Toen we getrouwd waren was er iets van 20 verdwenen objecten binnen 30 minuten achter elkaar tevoorschijn getoverd. Het leek als een goed teken.

Alleen eens gebeurde deze 3 gebeurtenissen binnen 2 weken.
We zouden erna naar Nederland samen vertrekken voor altijd
Het lijkt erop dat het ding ons financieel en qua liefde kapot wou maken. Wat hem tevens gelukt is.

Ben nog steeds zelf verbaasd. Het lijkt wel een C horrorfilm.
Heb het echt helaas in real life meegemaakt.

Ben al veel aan het lezen maar meerdere ervaringen gaan over klopgeesten, stemmen in hoofd, schaduwen etc.

Kom je uiteindelijk bij zweverige aspecten zoals God, Satan en lucifer. Daar word ik niet wijzer van.

Ik zoek echt help, geen idee wat te doen. Geen simpel medium kan dit oplossen.

Hoop van harte dat niemand dit meemaakt. Zowel, dat beide personen het onthouden.

Het is echt te bizar, iemand zal toch wel een enorme kennis hebben opgebouwd in dit vakgebied die enigszins wat vragen kan beantwoorden?
pi_198922438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:04 schreef Spanky78 het volgende:
Logische verklaring is een psychose. Meisje wet van niets, kerel is niet stabiel en verhaal is heel wazig.

Kortom: zoek professionele hulp. Bij een ggz.
Ben heel stabiel, meisje weet elke keer nauwelijks wat van de gebeurtenissen.
Maar bij de laatste gebeurtenis kwam zij en ik bont en blauw eruit.
Kan je zeggen, voordat ik in puin lig moet je echt met een goed clubje komen.

Dit was alles behalve leuk, me bewijsmateriaal is ook meegenomen. Me mobiels met kort filmpje.

Dit is echt alles behalve leuk om mee te maken.

Als je blijft zeggen psychose bedankt ik je voor je advies.
Als dat het was, had ik geen vragen en was hulp heel makkelijk gevonden.

Ik ben helaas op zoek naar antwoorden voor het onverklaarbare.
We zouden eigenlijk eerder vertrekken naar Nederland, zoveel spijt ervan om langer daar te verblijven. Maar tot toen waren de paranormale verschijnselen interessant en wel grappig..
pi_198923297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:05 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Ben heel stabiel, meisje weet elke keer nauwelijks wat van de gebeurtenissen.
Maar bij de laatste gebeurtenis kwam zij en ik bont en blauw eruit.
Kan je zeggen, voordat ik in puin lig moet je echt met een goed clubje komen.

Dit was alles behalve leuk, me bewijsmateriaal is ook meegenomen. Me mobiels met kort filmpje.

Dit is echt alles behalve leuk om mee te maken.

Als je blijft zeggen psychose bedankt ik je voor je advies.
Als dat het was, had ik geen vragen en was hulp heel makkelijk gevonden.

Ik ben helaas op zoek naar antwoorden voor het onverklaarbare.
We zouden eigenlijk eerder vertrekken naar Nederland, zoveel spijt ervan om langer daar te verblijven. Maar tot toen waren de paranormale verschijnselen interessant en wel grappig..
Probleem is dat jij waarschijnlijk denkt dat het onverklaarbaar is. Maar de kans is groot dat jij dat alles gedaan hebt tijdens bijvoorbeeld een psychose.

Je komt in dit topic op mij onstabiel en onsamenhangend over, heb je zelf misschien niet helemaal door. Kortom: even serieus, zoek hulp. Ga hier eerst mee naar de huisarts. Ze sluiten je echt niet zomaar op, ze zullen je eerder gewoon proberen te helpen
Whatever...
pi_198923411
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:38 schreef ThierryPicking het volgende:
Oh kom op, demonen stelen echt geen dure spullen. Dit verhaal stinkt aan alle kanten. TS moet psychisch hulp inwinnen. Het kan zijn dat er niks aan de hand is maar dan heb je dat in ieder geval uitgesloten. Ik lees echt veel rare gebeurtenissen, vage samenhang en ze vriendin heeft het compleet anders beleeft. Daarnaast zijn er tig niet logische dingen en gaten in dit hele epistel.
Maak je geen zorgen heb nadat ik geland ben per direct afspraak gemaakt met een psycholoog.

Heb er al reeds 4 gesprekken op zitten. Je moet immers toch het zien te verwerken, de relatie en de gebeurtenissen. Dat doe je door er over te praten.

Laat dit nou niet een onderwerp zijn waar je met Jan en alleman over praat.
Zelfs vrienden die ook paranormale verschijnselen hebben meegemaakt bespaar ik dit verhaal.

Waarom? Dit is geen knipperend lichtje, voetstappen of spullen die getransporteerd worden.

Nee dit is meteen Boss level.
Ben allang blij dat we beide heel huids eruit zijn gekomen.
Zeker mijn meisje, die lag anders nu al onder de grond.

Ik heb haar geld gestuurd en een vriend van haar gevraag een Airbnb te regelen.
Dit is gelukkig gefixt.

Neem aub dit serieus. Ik ben weer in Nederland maar als zij terug gaat naar haar woning bestaat er een grote kans dat er een onschuldig iemand vermoord zal worden. Notabene door jaar eigen handen.

Hou alsjeblieft op en hou dat in je achterhoofd.
Ook al denk je dat ik maar 1% serieus ben, is al een reële kans.
Dit is momenteel niet echt iets om luchtigs over te doen.
Maak me grote zorgen.
Dan hoop ik dat het ding aan het huis gehecht is en nu niet ook al met haar meegaat overal...
pi_198923523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Probleem is dat jij waarschijnlijk denkt dat het onverklaarbaar is. Maar de kans is groot dat jij dat alles gedaan hebt tijdens bijvoorbeeld een psychose.

Je komt in dit topic op mij onstabiel en onsamenhangend over, heb je zelf misschien niet helemaal door. Kortom: even serieus, zoek hulp. Ga hier eerst mee naar de huisarts. Ze sluiten je echt niet zomaar op, ze zullen je eerder gewoon proberen te helpen
Ik zit al bij psycholoog nu, maak je om mij maar geen zorgen. Het gaat mij om wat ik heb meegemaakt en weet wat voor kracht en hoe gevaarlijk dat ding is.
Dit is helaas geen grap
pi_198923888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:40 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Ik zit al bij psycholoog nu, maak je om mij maar geen zorgen. Het gaat mij om wat ik heb meegemaakt en weet wat voor kracht en hoe gevaarlijk dat ding is.
Dit is helaas geen grap
Mooi. Succes er mee. Ik ga er maar even vanuit dat wat je hebt meegemaakt heel echt voelde maar in je hoofd heeft plaatsgevonden.
Whatever...
pi_198927301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:38 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen heb nadat ik geland ben per direct afspraak gemaakt met een psycholoog.

Heb er al reeds 4 gesprekken op zitten. Je moet immers toch het zien te verwerken, de relatie en de gebeurtenissen. Dat doe je door er over te praten.
Super goed en super stoer. Doet niet iedereen helaas. Ik zou proberen weg te blijven van wat voor geesten je gebeurtenissen verklaren. Als je het beleeft hebt zoals je aangeeft dan is het super heftig en wens ik je veel sterkte. Alleen de geest route onderzoeken gaat je nooit veel opleveren. Focus eerst op jezelf en kijk wat experts aanraden en pak het vanaf daar verder op.

Op truth is vaak het statement dat je er voor open moet staan. Daar kan ik me zeker in vinden maar kijk daarnaast ook 100% eerlijk naar jezelf bij dit soort dingen en zet de deur open dat toch echt misschien iets anders aan de hand is :) Nogmaals, demonen stelen geen dure dingen. En als er fysiek letsel is is het toch echt je plicht om serieus te kijken naar alle kanten of je er iets aan kan doen vanuit jezelf.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_198927663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:38 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen heb nadat ik geland ben per direct afspraak gemaakt met een psycholoog.

Heb er al reeds 4 gesprekken op zitten. Je moet immers toch het zien te verwerken, de relatie en de gebeurtenissen. Dat doe je door er over te praten.

Laat dit nou niet een onderwerp zijn waar je met Jan en alleman over praat.
Zelfs vrienden die ook paranormale verschijnselen hebben meegemaakt bespaar ik dit verhaal.

Waarom? Dit is geen knipperend lichtje, voetstappen of spullen die getransporteerd worden.

Nee dit is meteen Boss level.
Ben allang blij dat we beide heel huids eruit zijn gekomen.
Zeker mijn meisje, die lag anders nu al onder de grond.

Ik heb haar geld gestuurd en een vriend van haar gevraag een Airbnb te regelen.
Dit is gelukkig gefixt.

Neem aub dit serieus. Ik ben weer in Nederland maar als zij terug gaat naar haar woning bestaat er een grote kans dat er een onschuldig iemand vermoord zal worden. Notabene door jaar eigen handen.

Hou alsjeblieft op en hou dat in je achterhoofd.
Ook al denk je dat ik maar 1% serieus ben, is al een reële kans.
Dit is momenteel niet echt iets om luchtigs over te doen.
Maak me grote zorgen.
Dan hoop ik dat het ding aan het huis gehecht is en nu niet ook al met haar meegaat overal...
Maar je hebt dus video gemaakt, al was het maar 20 seconden ofzo. Plaats die dan eens als bewijs?
Alpha kenny one
pi_198928286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

Ben niet gelovig
Wat je hebt meegemaakt is een bewijs voor jezelf om dat wel te worden.

Je zegt dat je vriendin uit een Oostblokland komt, daar is het christelijk geloof nog sterk aanwezig. Zoek een priester (eentje waarmee je goed kan communiceren) die hiermee ervaring heeft en die het kan uitdrijven (uit jullie en dat huis). Daar zal je meer aan hebben dan een psycholoog/psychiater. Het beste wat zij voor jou kunnen doen is veilig van achter hun bureau je verhaal aanhoren en je diagnosticeren met psychose of schizofrenie, meer niet, misschien je platspuiten met medicatie waardoor het voor die demon makkelijker word je te overmeester (lichamelijk/geestelijk).

Je zei dat jullie een nieuw huis hadden gekocht (en met een verbouwing bezig waren), misschien kun je uitzoeken wie er voor jullie woonde en of zij soortgelijke ervaringen hadden, misschien hebben zij de demon op een of andere manier aangetrokken of misschien zelfs opgeroepen (door bijv. ouijabord of andere zaken). Maar zou er hier ook niet teveel tijd aan verspillen, zoek een priester of een andere geestelijke die ervaring hiermee heeft en het kan uitdrijven. Succes, sterkte en beterschap.
pi_198928299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Hierbij de samenvatting:

2 maanden activiteiten van een eteniteit. 6 weken heel interessant, ruim meer dan 100 objecten verdween en popte later ergens op.
Ben niet gelovig etc. Dit was wel grappig.

Laatste 2 weken werd het griezelig. 3 activiteiten meegemaakt, 1 bij mezelf, 2 bij me vriendin.
Met enigste doel is om degene te vermoorden.

Me meisje bovennatuurlijke krachten, wilde elke keer haarzelf wurgen. Weet erna niks meer.

De eteniteit nam mij over een keer, wou me dmv spastische bewegingen me vermoorden dmv glas.

2de keer bij meisje ruim 5 a 6 uur voorkomen dat ze stikte of haar zelf wurgde.
Toen nog uiteindelijk alles van ons waardevol meegenomen.
Leek op inbraak, oost blokse politie over de vloer.
Me meisje weet bijna niks meer op andere herinneringen die door de eteniteit in haar hoofd geplaatst zijn.

Zo stukken beter, het is het lezen waard.
Kan dit even bovenaan de OP. Halverwege gestopt met lezen.
pi_198928310
quote:
13s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Tyr80 het volgende:
Eteniteit...

Wat een waardeloze voorzet.
Eteniteit klinkt wel aangenamer dan entiteit.

Eteniteiten _O_
pi_198928820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 00:09 schreef falling_away het volgende:

[..]

Maar je hebt dus video gemaakt, al was het maar 20 seconden ofzo. Plaats die dan eens als bewijs?
Nogmaals, dat is toen allemaal ook verdwenen. Eveneens de identiteitsbewijzen, paspoorten en onze waardevolle spullen. Zelfs een laptop.
Alles zodat we niet konden vertrekken en financieel een klap kregen.
pi_198928862
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:42 schreef ThierryPicking het volgende:

Als jij zegt dat demonen geen waardevolle spullen steelt, wat was het dan?
[..]

Super goed en super stoer. Doet niet iedereen helaas. Ik zou proberen weg te blijven van wat voor geesten je gebeurtenissen verklaren. Als je het beleeft hebt zoals je aangeeft dan is het super heftig en wens ik je veel sterkte. Alleen de geest route onderzoeken gaat je nooit veel opleveren. Focus eerst op jezelf en kijk wat experts aanraden en pak het vanaf daar verder op.

Op truth is vaak het statement dat je er voor open moet staan. Daar kan ik me zeker in vinden maar kijk daarnaast ook 100% eerlijk naar jezelf bij dit soort dingen en zet de deur open dat toch echt misschien iets anders aan de hand is :) Nogmaals, demonen stelen geen dure dingen. En als er fysiek letsel is is het toch echt je plicht om serieus te kijken naar alle kanten of je er iets aan kan doen vanuit jezelf.
Als jij zegt dat demonen geen waardevolle spullen steelt, wat was het dan?

Nee ik onderzoek beide routes. Waarom ook de geest route? Omdat ik er 100% bij was volledig, alle schade die is ontstaan en alle beelden gewoon 1 op 1 klopt en herinnerd.

Het probleem is, ik onthoud bijna altijd elke gebeurtenis in me leven. Hoe onbenullig ook! Ben retegoed in me werken, in studeren etc.

Ben er gewoon erg van geschrokken dat kennelijk zo iets heftigs bestaat.

Ik wou dat er slaapgebrek, alcohol, drugs, psychose of slaapwandelen bijv er bij betrokken was.

1x gebeurde het om 02.00.
Bij mij om 11.00
3de x om 21.00

Het word sowieso een proces om te verwerken
pi_198928895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:38 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Wat je hebt meegemaakt is een bewijs voor jezelf om dat wel te worden.

Je zegt dat je vriendin uit een Oostblokland komt, daar is het christelijk geloof nog sterk aanwezig. Zoek een priester (eentje waarmee je goed kan communiceren) die hiermee ervaring heeft en die het kan uitdrijven (uit jullie en dat huis). Daar zal je meer aan hebben dan een psycholoog/psychiater. Het beste wat zij voor jou kunnen doen is veilig van achter hun bureau je verhaal aanhoren en je diagnosticeren met psychose of schizofrenie, meer niet, misschien je platspuiten met medicatie waardoor het voor die demon makkelijker word je te overmeester (lichamelijk/geestelijk).

Je zei dat jullie een nieuw huis hadden gekocht (en met een verbouwing bezig waren), misschien kun je uitzoeken wie er voor jullie woonde en of zij soortgelijke ervaringen hadden, misschien hebben zij de demon op een of andere manier aangetrokken of misschien zelfs opgeroepen (door bijv. ouijabord of andere zaken). Maar zou er hier ook niet teveel tijd aan verspillen, zoek een priester of een andere geestelijke die ervaring hiermee heeft en het kan uitdrijven. Succes, sterkte en beterschap.
Dank je wel voor je informatieve antwoord.
Toen ik met het ding in gesprek was, overrompelde me nogal, ben ik vergeten te vragen van welk geloof het kwam en wat het hier deed in het huis.

Het vertelde me dat ze Eva heette en 46 jaar was. Dat zal wel een leugen zijn neem ik aan.

Weet jij of demonen waardevolle spullen kan meeneme? Zo ja waarom?

Ik heb echt het gevoel dat die zo jaloers was en onze liefde en plannen om te samen te wonen in Nederland wou saboteren. Zo extreem dat het haar of mijn leven mocht kosten. Toen dat niet werkte dus financieel en onze liefde.

Dit was me een beetje te veel. Geen klopgeest of stemmen of zwarte schim.

Maar een pure killer
pi_198929992
Ik zou deze horror wel kijken denk ik. Is eens iets anders dan kinderen die in de muur verdwijnen, boze moeders en gek speelgoed.
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 10:37:54 #46
441859 crew  Lenny77
pi_198930288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 21:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Probleem is dat jij waarschijnlijk denkt dat het onverklaarbaar is. Maar de kans is groot dat jij dat alles gedaan hebt tijdens bijvoorbeeld een psychose.

Je komt in dit topic op mij onstabiel en onsamenhangend over, heb je zelf misschien niet helemaal door. Kortom: even serieus, zoek hulp. Ga hier eerst mee naar de huisarts. Ze sluiten je echt niet zomaar op, ze zullen je eerder gewoon proberen te helpen
Ik sluit me hier bij aan, het lijkt alsof er iets niet lekker gaat in je hersenen en dat je alles zelf hebt gedaan, veroorzaakt of hebt 'gezien'. Dat kan van een psychose tot een hersentumor gaan. Ik denk echt dat je eerst de lichamelijke opties moet laten nakijken en uitsluiten, daarna kan je nog het pad op gaan van paragnosten enz.
Het feit dat je meisje nog daar is en het gewoon goed met haar gaat wil eigenlijk zeggen dat het bij jou ligt.
Als ik het had meegemaakt zou ik aandringen op een hersenscan en verder onderzoek.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198930442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik sluit me hier bij aan, het lijkt alsof er iets niet lekker gaat in je hersenen en dat je alles zelf hebt gedaan, veroorzaakt of hebt 'gezien'. Dat kan van een psychose tot een hersentumor gaan. Ik denk echt dat je eerst de lichamelijke opties moet laten nakijken en uitsluiten, daarna kan je nog het pad op gaan van paragnosten enz.
Het feit dat je meisje nog daar is en het gewoon goed met haar gaat wil eigenlijk zeggen dat het bij jou ligt.
Als ik het had meegemaakt zou ik aandringen op een hersenscan en verder onderzoek.
Nadat de politie kwam zijn we ook beide naar ziekenhuis gebracht voor een hersenscan.

Meisje zit nu in een Airbnb ipv het huis.
pi_198930511
quote:
Een nieuwe riem van Hugo Boss gekocht, ging die kapot, dus we brachten hem terug naar het winkelcentrum. Dat was 5 minuten verder op rijden. Netjes inleveren, ze zouden hem maken binnen 3 weken of anders een nieuwe ontvangen. Netjes een bonnetje mee en klaar.
Na 3 weken dachten we laten we de winkel is bellen nog steeds geen reactie. En voila die avond ligt er op de grond ineens de kapotte riem, terwijl wij nog het bonnetje hebben.
Plot twist: je was het zelf die die riem was gaan ophalen maar doordat je het niet meer kan herinneren lijkt het alsof die "ineens' daar was. Dit verhaal klopt niet, er moet iemand zijn die die riem heeft opgehaald. Ik zou echt naar de dokter gaan en een analyse te laten doen of je psychose hebt of niet.
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 10:59:50 #49
441859 crew  Lenny77
pi_198930527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:52 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Nadat de politie kwam zijn we ook beide naar ziekenhuis gebracht voor een hersenscan.

Meisje zit nu in een Airbnb ipv het huis.
Dat is dan al goed, dat sluit ernstige zaken zoals een hersentumor toch al een beetje uit.

Ik blijf er wel bij dat het ergens een lichamelijke oorsprong heeft (of psychisch, alleszins niet paranormaal). Nightterrors, slaapwandelen, chemische disbalans, ... en zelf zou ik alles uitgesloten willen zien voor ik wil denken aan een entiteit die achter me aan zat.
Heel ver gezocht zou ik zelfs kunnen denken aan een schimmel ofzo die vrij is gekomen tijdens jullie verbouwingen (of ander schadelijk materiaal), iets in het drinkwater vanuit oude buizen,....
Dit kan jullie aardig overhoop gehaald hebben en zwaar psychoactieve verschijnselen veroorzaakt hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198932381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:15 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Dank je wel voor je informatieve antwoord.
Toen ik met het ding in gesprek was, overrompelde me nogal, ben ik vergeten te vragen van welk geloof het kwam en wat het hier deed in het huis.

Het vertelde me dat ze Eva heette en 46 jaar was. Dat zal wel een leugen zijn neem ik aan.

Weet jij of demonen waardevolle spullen kan meeneme? Zo ja waarom?

Ik heb echt het gevoel dat die zo jaloers was en onze liefde en plannen om te samen te wonen in Nederland wou saboteren. Zo extreem dat het haar of mijn leven mocht kosten. Toen dat niet werkte dus financieel en onze liefde.

Dit was me een beetje te veel. Geen klopgeest of stemmen of zwarte schim.

Maar een pure killer
Je hoeft de demon niks te vragen (zoals welk geloof het heeft). Het is een demon, het heeft geen geloof, behalve dat het direct kennis heeft van God's bestaan en tegen God in opstand is gekomen (door kwaad te bedrijven), daar komt ook die intense haat voor de schepping vandaan en het te willen vernietigen. We worden over het algemeen tegen dat soort duivelse entiteiten beschermd (direct contact), maar ze zien soms kans door een opening onze dimensie/realiteit binnen te dringen, vaak bewust/onbewust veroorzaakt door een mens door het bijv. op te roepen of het wordt aangetrokken door kwaad/negativiteit.

... Daarom vraag je demonen ook niks, ze liegen toch. Het gaat om dat je ze confronteert en uitdrijft met zaken van het licht.

Ja dat kan. Als ze waardevolle spullen meenemen dan is de demon hoogstwaarschijnlijk gestuurd, dus opgeroepen door een mens, die een rituele offer aan de demon heeft gebracht, en demon op zijn beurt iets voor die mens moet doen, zoals iemand bestelen en/of mensen bezitten, ziek maken, ongeluk brengen in het leven, enz.

Heb je naast je vriendin nog andere mensen daar leren kennen? Mensen die je niet goedgezind zijn of bij wie je jaloezie hebt gemerkt (vanwege jullie liefde voor elkaar, eigen huis, relatief rijk, enz)? Familie of vrienden van haar? Houdt iemand zich bezig met occulte zaken?
pi_198935847
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:42 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Je hoeft de demon niks te vragen (zoals welk geloof het heeft). Het is een demon, het heeft geen geloof, behalve dat het direct kennis heeft van God's bestaan en tegen God in opstand is gekomen (door kwaad te bedrijven), daar komt ook die intense haat voor de schepping vandaan en het te willen vernietigen. We worden over het algemeen tegen dat soort duivelse entiteiten beschermd (direct contact), maar ze zien soms kans door een opening onze dimensie/realiteit binnen te dringen, vaak bewust/onbewust veroorzaakt door een mens door het bijv. op te roepen of het wordt aangetrokken door kwaad/negativiteit.

... Daarom vraag je demonen ook niks, ze liegen toch. Het gaat om dat je ze confronteert en uitdrijft met zaken van het licht.

Ja dat kan. Als ze waardevolle spullen meenemen dan is de demon hoogstwaarschijnlijk gestuurd, dus opgeroepen door een mens, die een rituele offer aan de demon heeft gebracht, en demon op zijn beurt iets voor die mens moet doen, zoals iemand bestelen en/of mensen bezitten, ziek maken, ongeluk brengen in het leven, enz.

Heb je naast je vriendin nog andere mensen daar leren kennen? Mensen die je niet goedgezind zijn of bij wie je jaloezie hebt gemerkt (vanwege jullie liefde voor elkaar, eigen huis, relatief rijk, enz)? Familie of vrienden van haar? Houdt iemand zich bezig met occulte zaken?
Dank je wel, hier heb ik wat aan.
Zover ik weet hield niemand zich bezig met occulte zaken.
De mensen die ik ontmoet heb waren aardige en oprechte mensen.
Ze ging om met de vrouw van de aannemer. Die kwam regelmatig over de vloer, ook om het op te ruimen. Ze was namelijk geobsedeerd van schoonmaken :)

Toen er "normale" paranormale activiteiten waren, zoals spullen verdwenen, dachten we in het begin dat zij spullen ontvreemde.
Zij was wel heel erg jaloers maar zie haar niet voor de type aan die met occulte zaken bezig houdt.

Wij hebben geen geesten opgeroepen, waren niet kwaad op elkaar (mooiste tijd ooit) en er was alleen maar positiviteit.

Wat misschien gedeeltelijk de oorzaak kan zijn is dat we het lichtelijk gestimuleerd hebben.

In de zin van dat we fascinerend vonden dat er allerlei objecten verdwenen als niet gelovige personen.
Na een poos dacht zij dat haar overleden broer liet tonen dat die blik voor haar was dat ze iemand had gevonden.
pi_198935910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:57 schreef De_Gnasher het volgende:

[..]

Plot twist: je was het zelf die die riem was gaan ophalen maar doordat je het niet meer kan herinneren lijkt het alsof die "ineens' daar was. Dit verhaal klopt niet, er moet iemand zijn die die riem heeft opgehaald. Ik zou echt naar de dokter gaan en een analyse te laten doen of je psychose hebt of niet.
Nope, helaas niet. We waren 24/7 samen. Deden alles met de taxi, ik kon er geen 1 bestellen omdat ik de taal niet machtig was.
Helaas onmogelijk, dit is maar 1 van de "leuke" paranormale verschijnselen.
pi_198936091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:50 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Nope, helaas niet. We waren 24/7 samen. Deden alles met de taxi, ik kon er geen 1 bestellen omdat ik de taal niet machtig was.
Helaas onmogelijk, dit is maar 1 van de "leuke" paranormale verschijnselen.
Het is 100% zeker dat het zich in je hoofd heeft afgespeeld.

Of het door drugs komt, medicijnen, geestesziekte of iemand die stiekem wat in je drankjes doet weet ik niet maar het heeft niets met "paranormaal" te maken.

Dat is wel goed om je te realiseren.
pi_198936163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is 100% zeker dat het zich in je hoofd heeft afgespeeld.

Of het door drugs komt, medicijnen, geestesziekte of iemand die stiekem wat in je drankjes doet weet ik niet maar het heeft niets met "paranormaal" te maken.

Dat is wel goed om je te realiseren.
Misschien niet, misschien wel. Mag allemaal besproken worden hier in TRU :)
Da's ook goed om je te realiseren.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198937684
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is 100% zeker dat het zich in je hoofd heeft afgespeeld.

Of het door drugs komt, medicijnen, geestesziekte of iemand die stiekem wat in je drankjes doet weet ik niet maar het heeft niets met "paranormaal" te maken.

Dat is wel goed om je te realiseren.
Geen drugs, alcohol, medicijnen of andere geestelijke aandoeningen.
Anderzijds was ik opgelucht en was het duidelijk.
Het is helaas niet gebleven bij 1 avond maar meerdere.

Laat staan dat we samen de meest bizarre dingen hebben zien verdwijnen om later weer te verschijnen.

Of dat je de kamer uit liep en dat iets was verplaatst.
Lampen en tv wat zonder stroomvoorziening gewoon bleef werken.
Nee dat was niet in ons hoofd, was zelfs interessant omdat het onverklaarbaar was.
Samen hebben we meer dan 100 van dat soort taferelen ervaart.
Dat is niet erg, alleen de andere 3 gebeurtenissen is om te janken
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:31:34 #56
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_198937789
Wel vrij apart dat je helemaal een account hebt aanmaakt op onzinforum fok, om een topic over eteniteiten (wat dat ook zijn?) aan te maken.
Heel uniek gevoel voor humor heb je.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_198940661
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Dank je wel, hier heb ik wat aan.
Zover ik weet hield niemand zich bezig met occulte zaken.
De mensen die ik ontmoet heb waren aardige en oprechte mensen.
Ze ging om met de vrouw van de aannemer. Die kwam regelmatig over de vloer, ook om het op te ruimen. Ze was namelijk geobsedeerd van schoonmaken :)

Toen er "normale" paranormale activiteiten waren, zoals spullen verdwenen, dachten we in het begin dat zij spullen ontvreemde.
Zij was wel heel erg jaloers maar zie haar niet voor de type aan die met occulte zaken bezig houdt.

Wij hebben geen geesten opgeroepen, waren niet kwaad op elkaar (mooiste tijd ooit) en er was alleen maar positiviteit.

Wat misschien gedeeltelijk de oorzaak kan zijn is dat we het lichtelijk gestimuleerd hebben.

In de zin van dat we fascinerend vonden dat er allerlei objecten verdwenen als niet gelovige personen.
Na een poos dacht zij dat haar overleden broer liet tonen dat die blik voor haar was dat ze iemand had gevonden.
Graag gedaan. Ik wil je niet bang maken, maar er is een kans dat het nog steeds bij/in je is of je vriendin. Je kan dit controleren door bijv. op YouTube een filmpje te kijken waar de Bijbel opgelezen wordt, of zelf een stuk in de Bijbel (op internet) te lezen, en als dat geen negatief effect op je heeft, zoals een sterke gevoel van weerstand in je oproept of gevoelens van marteling, is het waarschijnlijk weg.

Anders kun je naar mijn mening/weten het beste een geestelijke (zoals een priester) of medium die hierin ervaring heeft inschakelen zodat ze het kunnen terugsturen naar waar het vandaan is gekomen. Mocht je deze weg willen inslaan kijk dan wel uit voor oplichters die zich voordoen als mediums.

Ik geloof je overigens wel dat je dat meegemaakt hebt, en wat je beschrijft heeft in mijn ogen niks met je eigen psychische gesteldheid te maken. Ga niet twijfelen aan jezelf/ervaring, je zou bijna eerder gek worden omdat anderen je niet geloven en je voor alles en nog wat uitmaken dan van de ervaring met de demon zelf.
pi_198941336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:22 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Geen drugs, alcohol, medicijnen of andere geestelijke aandoeningen.
Anderzijds was ik opgelucht en was het duidelijk.
Het is helaas niet gebleven bij 1 avond maar meerdere.

Laat staan dat we samen de meest bizarre dingen hebben zien verdwijnen om later weer te verschijnen.

Of dat je de kamer uit liep en dat iets was verplaatst.
Lampen en tv wat zonder stroomvoorziening gewoon bleef werken.
Nee dat was niet in ons hoofd, was zelfs interessant omdat het onverklaarbaar was.
Samen hebben we meer dan 100 van dat soort taferelen ervaart.
Dat is niet erg, alleen de andere 3 gebeurtenissen is om te janken
Waarom zou een entiteit weten hoe je een TV van stroom en beeld moet voorzien?

Als die entiteiten echt zouden bestaan, zou dat verre van logisch zijn.
Dat is meer hoe het door Hollywood wordt voorgesteld.

Nogmaals, het is prima in TRU maar ik wil er ook een kritische noot bij plaatsen, het rammelt.
pi_198949602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom zou een entiteit weten hoe je een TV van stroom en beeld moet voorzien?

Als die entiteiten echt zouden bestaan, zou dat verre van logisch zijn.
Dat is meer hoe het door Hollywood wordt voorgesteld.

Nogmaals, het is prima in TRU maar ik wil er ook een kritische noot bij plaatsen, het rammelt.
Tja leg jij me maar uit hoe het dan blijft werken? Als je de plug uit het stopcontact trekt, moet het niet weer werken lijkt me
Ik heb geen idee hoe ze het doen.
Daar is geen enkele verklaring voor.

Laat staan van de overige gebeurtenissen.

Ach ja de wetenschap neigt al steeds meer naar meerdere dimensies en universums, moeilijk te bevatten voor ze maar theorieën gaan steeds meer die kant op. Dus hun hebben het ook compleet fout? Of komt er langzaam meer bewijzen dat er toch meer is..
Wie zou het zeggen? Maar jij weet het beter vanaf je zolder kamertje.

Dat is mijn kritische noot.
pi_198949687
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 23:25 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik wil je niet bang maken, maar er is een kans dat het nog steeds bij/in je is of je vriendin. Je kan dit controleren door bijv. op YouTube een filmpje te kijken waar de Bijbel opgelezen wordt, of zelf een stuk in de Bijbel (op internet) te lezen, en als dat geen negatief effect op je heeft, zoals een sterke gevoel van weerstand in je oproept of gevoelens van marteling, is het waarschijnlijk weg.

Anders kun je naar mijn mening/weten het beste een geestelijke (zoals een priester) of medium die hierin ervaring heeft inschakelen zodat ze het kunnen terugsturen naar waar het vandaan is gekomen. Mocht je deze weg willen inslaan kijk dan wel uit voor oplichters die zich voordoen als mediums.

Ik geloof je overigens wel dat je dat meegemaakt hebt, en wat je beschrijft heeft in mijn ogen niks met je eigen psychische gesteldheid te maken. Ga niet twijfelen aan jezelf/ervaring, je zou bijna eerder gek worden omdat anderen je niet geloven en je voor alles en nog wat uitmaken dan van de ervaring met de demon zelf.
Na wat ik gelezen heb bestaat de kans inderdaad dat het bij me meisje of mij is. Ook al schat ik de kans bij mij verwaarloosbaar.
Me meisje was zo stom om afgelopen nacht toch thuis weer te gaan slapen.
Belt de me op dat haar telefoon ook verdwenen is. Na 3x schoonmaken nog steeds niet gevonden.

Toen stond ze langzaam open voor het verhaal. Zij gaf aan misschien zijn ze bij mij, want ik droom altijd over dode mensen. Ik praat er ook mee in me slaap.
Dit gaf ze eerder al een x aan, maarja toen oor in oor uit omdat ik er niet in geloofde.

Kan helaas het bestaan er niet meer van ontkennen en moet als we weer samen komen inderdaad het uitsluiten dat wederom zoiets gebeurt. Ik kan dat niet nog een keer meemaken, straks loopt het nog fout af.

Maak je geen zorgen ik twijfel niet aan me hoofd. Ben ook bij een psycholoog en die sluit het ook al bijna geheel uit.
Het was toen echt die 3 gebeurtenissen en nu ervaar ik wederom niks. Zoals ik altijd deed.

Ik zal zo een bijbeltekst afspelen, heb je nog suggesties? Ben er echt een leek in.
pi_198951304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:15 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Na wat ik gelezen heb bestaat de kans inderdaad dat het bij me meisje of mij is. Ook al schat ik de kans bij mij verwaarloosbaar.
Me meisje was zo stom om afgelopen nacht toch thuis weer te gaan slapen.
Belt de me op dat haar telefoon ook verdwenen is. Na 3x schoonmaken nog steeds niet gevonden.

Toen stond ze langzaam open voor het verhaal. Zij gaf aan misschien zijn ze bij mij, want ik droom altijd over dode mensen. Ik praat er ook mee in me slaap.
Dit gaf ze eerder al een x aan, maarja toen oor in oor uit omdat ik er niet in geloofde.

Kan helaas het bestaan er niet meer van ontkennen en moet als we weer samen komen inderdaad het uitsluiten dat wederom zoiets gebeurt. Ik kan dat niet nog een keer meemaken, straks loopt het nog fout af.

Maak je geen zorgen ik twijfel niet aan me hoofd. Ben ook bij een psycholoog en die sluit het ook al bijna geheel uit.
Het was toen echt die 3 gebeurtenissen en nu ervaar ik wederom niks. Zoals ik altijd deed.

Ik zal zo een bijbeltekst afspelen, heb je nog suggesties? Ben er echt een leek in.
Je gaf aan niet gelovig te zijn, anders zou ik je hebben geadviseerd (naast het inschakelen van hulp) om regelmatig te bidden, regelmatig de Bijbel te lezen en naar de kerk te gaan, ... en ook om het niet alleen bij dit soort religieuze daden te houden, maar ga ook regelmatig buiten wandelen/fietsen, in de natuur/parken (waar groen is), zoek gezelschap op van goede mensen (isoleer jezelf niet), blijf jezelf goed verzorg (douchen/parfum/…), ruim je huis/kamer op, zorg dat het er lekker ruikt door een luchtverfrisser of wierook, etc. Al deze goede en mooie dingen werken afstotend op een demon, die prefereren namelijk het tegenovergestelde. Je kan ook kijken of je misschien in een kerk flessen water kan laten zegenen door een priester, drink daar soms uit en besprenkel hiermee de kamers in je huis. Je kan altijd je toevlucht zoeken tot God en Hem aanroepen om je te beschermen en te helpen. Je bent niet alleen, net als dat er demonen zijn, zijn er engelen van licht die je zullen helpen als je daarom vraagt. Ze zullen je helpen, God zal je helpen, maar niet het werk voor je doen, dat moet vanuit jezelf komen.
pi_198954079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 21:21 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Je gaf aan niet gelovig te zijn, anders zou ik je hebben geadviseerd (naast het inschakelen van hulp) om regelmatig te bidden, regelmatig de Bijbel te lezen en naar de kerk te gaan, ... en ook om het niet alleen bij dit soort religieuze daden te houden, maar ga ook regelmatig buiten wandelen/fietsen, in de natuur/parken (waar groen is), zoek gezelschap op van goede mensen (isoleer jezelf niet), blijf jezelf goed verzorg (douchen/parfum/…), ruim je huis/kamer op, zorg dat het er lekker ruikt door een luchtverfrisser of wierook, etc. Al deze goede en mooie dingen werken afstotend op een demon, die prefereren namelijk het tegenovergestelde. Je kan ook kijken of je misschien in een kerk flessen water kan laten zegenen door een priester, drink daar soms uit en besprenkel hiermee de kamers in je huis. Je kan altijd je toevlucht zoeken tot God en Hem aanroepen om je te beschermen en te helpen. Je bent niet alleen, net als dat er demonen zijn, zijn er engelen van licht die je zullen helpen als je daarom vraagt. Ze zullen je helpen, God zal je helpen, maar niet het werk voor je doen, dat moet vanuit jezelf komen.
Me leven gaat gewoon door als normaal. Blijf sociaal, verzorg me, werk normaal, eet gezond, ruim op etc.
Ik maak me zorgen om haar leven. Persoonlijk heb ik altijd gezegd, hoe ik sterf so be it. Ben daar heel nuchter in, mijn veiligheid is ondergeschikt.

Ik heb zelf ook geen enkele last momenteel. Denk dat die niet bij mij is in ijg. Heb je nog advies welke bijbelvers ik dien te beluisteren?

Me meisje komt naar Nederland binnenkort toch gaf ze aan. Wil het ook bij haar proberen, want momenteel denk ik dat het met haar is.
Gelukkig maakt ze het ok en is ze nu bij familie. Waar ze waarschijnlijk veilig is of in ijg meerdere personen aanwezig indien er wat voorkomt.

Ik twijfel om te gaan bidden en in God te geloven. Ook al neig ik er nu meer naar dan ooit.
Toch denk ik dat het ook gewoon andere dimensies zijn wat we nog niet begrijpen ipv 1 God. Maarja het is nog beetje alles relativeren, van geen geloof toch wel iets meegemaakt wat eigenlijk ook niet anders kan..

Ken jij toevallig een goede dominee of medium? Heb er een aantal gesproken maar die kunnen de job niet aan.
Het is geen standaard geval maar een extreme variant.

Bovenal wil ik dat mijn meisje veilig is.
Ik durf in ijg niet voordat het duidelijk is of het bij haar is, niet met haar samen te zijn meerdere dagen.
Grote kans dat het zich herhaalt maar dan met een foute afloop voor haar.
Nogmaals mijn veiligheid hecht ik geen waarde aan dan, liefde is een gek iets
pi_198954353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:51 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Dat leek de 1st 10 minuten. Was in een land waar ze Russisch spreken en geen Engels. Heb alarmnummer gebeld op de luidspreker maar verstond niks, wist de straatnaam niet eens. Spreek de taal totaal niet.

Het was geen epileptische aanval. Lees het verhaal dan aub.
Dat was dan ook waarom ik achtig erbij zette.

Tevens bestaan er tegenwoordig gewoon vertaalapps. Misschien niet perfect (90 Day Fiance), maar toch wel handig als je geen basale zinnetjes geoefend hebt voor noodgevallen.

quote:
Tevens ben er niet lang gebleven, nadat het over was hebben we 2 uur geslapen. Kapot waren we. Toen de politie over de stoep en die avond door de politie naar een hotel gebracht.

Laten we maar ophouden kennelijk kunnen zelfs mensen die actief zijn in tru me niet verder helpen.

Helaas zal dan toch naar een dominee in het desbetreffende land moeten gaan om antwoorden te krijgen wat daar is.
Of je gaat naar een Russisch medium in Nederland. Misschien wel zo handig, gezien de taalbarrière.
pi_198954487
quote:
99s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef TikkeltjeBizar het volgende:
Maaaaarrr ergste vind ik, me meisje weet niks. Pas toen we soort van schijn getrouwd waren zodat we samen naar Nederland konden reizen met vliegtuig en hier toekomst opbouwen. Is alle duivelse shit gestart.
Het meest pijnlijke vind ik dat haar grote liefde, haar dit heeft aangedaan.
En contact hebben we nauwlijks, heb geprobeerd het uit te leggen maarja als zij het zich heel scherp kan herinneren...
Kun je hier nog wat meer over vertellen?
pi_198954772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat was dan ook waarom ik achtig erbij zette.

Tevens bestaan er tegenwoordig gewoon vertaalapps. Misschien niet perfect (90 Day Fiance), maar toch wel handig als je geen basale zinnetjes geoefend hebt voor noodgevallen.
[..]

Of je gaat naar een Russisch medium in Nederland. Misschien wel zo handig, gezien de taalbarrière.
Bij dagelijkse activiteiten, maakte ik gebruik van Google translate.

In de situatie zoals dit, toen ik dacht epilepsie aanval, kon ik het alarmnummer bellen. Maar toen begon het dus zoals de 1st gebeurtenis. De armen en handen begonnen met een volle kracht van een sterke vent haarzelf te wurgen.
Toen wist ik dat de demon weer actief was en in haar zat.

Kon toen met geen mogelijkheid de google apps rustig me tekst invoeren want dan was ze simpelweg dood.
Ik ging toen er vanuit dat het geheel weer 1 uur max zo duren ipv 6u.

Als ik 1 minuut ermee bezig was, was dat genoeg tijd om de armen niet meer te kunnen corrigeren en was het einde verhaal.

Op zo moment had ik achteraf wel een bevriende taxi chauffeur kunnen bellen, die had dan aan kunnen bellen bij haar woning. Zelfs naar de deur gaan had ook weer 30 cruciale seconden gekost maar was de moeite waard geweest achter.

Maar wanneer zoiets gebeurt ga je mee met de flow, vol van adrenaline alleen maar bezig je meisje te redden.
Je natuurlijke overlevingsdrang schakelt dan gewoon in.

Hoe bizar een situatie ook, moeder natuur heeft dat goed geregeld. Had anders nooit zolang een fysieke inspanning kunnen leveren, alle spieren waren allang verzuurd.
pi_198954868
Om terug te komen de Russische medium. Ik zal haar sowieso contacten, ben alleen bang dat ik een echte echte echte nodig hebt.

In de zin van; dit is een extreem geval. Veel verhalen gelezen maar dit was een echt "zware" jongen. Geen demon die standaard is. Te evil en gevaarlijk. Als het zoveel macht heeft dat het mij kon besturen en bijna dood kon maken.
Daarbij de "host" dus me meisje, die de normaal willen laten leven lees ik overal, ook dood wou wurgen.
De spreuken die het op noemde en daarbij dus zware fysieke objecten zoals een laptop maar ook een koffer met een cijferslot kon openen (zelfs de koffer kon open ritsen), is het een hele grote geweest.

Ben bang dat echt een priester, sjamaan of iets anders met veel ervaring alleen deze kan verslaan..
pi_198955399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:20 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Me leven gaat gewoon door als normaal. Blijf sociaal, verzorg me, werk normaal, eet gezond, ruim op etc.
Ik maak me zorgen om haar leven. Persoonlijk heb ik altijd gezegd, hoe ik sterf so be it. Ben daar heel nuchter in, mijn veiligheid is ondergeschikt.

Ik heb zelf ook geen enkele last momenteel. Denk dat die niet bij mij is in ijg. Heb je nog advies welke bijbelvers ik dien te beluisteren?

Me meisje komt naar Nederland binnenkort toch gaf ze aan. Wil het ook bij haar proberen, want momenteel denk ik dat het met haar is.
Gelukkig maakt ze het ok en is ze nu bij familie. Waar ze waarschijnlijk veilig is of in ijg meerdere personen aanwezig indien er wat voorkomt.

Ik twijfel om te gaan bidden en in God te geloven. Ook al neig ik er nu meer naar dan ooit.
Toch denk ik dat het ook gewoon andere dimensies zijn wat we nog niet begrijpen ipv 1 God. Maarja het is nog beetje alles relativeren, van geen geloof toch wel iets meegemaakt wat eigenlijk ook niet anders kan..

Ken jij toevallig een goede dominee of medium? Heb er een aantal gesproken maar die kunnen de job niet aan.
Het is geen standaard geval maar een extreme variant.

Bovenal wil ik dat mijn meisje veilig is.
Ik durf in ijg niet voordat het duidelijk is of het bij haar is, niet met haar samen te zijn meerdere dagen.
Grote kans dat het zich herhaalt maar dan met een foute afloop voor haar.
Nogmaals mijn veiligheid hecht ik geen waarde aan dan, liefde is een gek iets
Maar als jou iets overkomt zal het je vriendin, familie, vrienden ook pijn doen. Dus je veiligheid is ook belangrijk.

Je kan op google zoeken naar Bijbelverzen die over bescherming tegen het kwaad gaan, daar zijn er veel van. Het Onzevader gebed, Psalmen 23, enz. kun je ook lezen.

Dat is wel goed en beter dat ze niet alleen is, anders maakt het haar een makkelijke prooi.

Ik ken er nu geen, vroeger (± 15 jaar geleden) kende ik wel een goede medium en een christen die aan uitdrijvingen deden, maar heb daar helaas de gegevens niet meer van. Je zou het kunnen vragen op christelijke forums of anders op google zoeken.

Had je vriendin voordat je haar leerde kennen er al last van? Of begon het pas toen jullie samen het huis kochten?
  zondag 11 april 2021 @ 07:47:27 #68
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198956548
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:20 schreef TikkeltjeBizar het volgende:
Nogmaals mijn veiligheid hecht ik geen waarde aan dan, liefde is een gek iets
Waarom ben je dan niet bij d'r gebleven?

Heeft de demoon zich sinds je vertrek nog richting haar geopenbaard?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198962523
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 07:47 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Waarom ben je dan niet bij d'r gebleven?

Heeft de demoon zich sinds je vertrek nog richting haar geopenbaard?
Wegens de situatie stond ze erop dat ik vertrok. Vanuit haar ogen kan ik dat volledig begrijpen immers ze kon het zich niet herinneren. Wat ze zich wel herinnerde, wat dus niet gebeurd is, dat er meerdere mensen in haar appartement was en dat ik onderdeel uitmaakte van het complot om haar te beroven.

Hij heeft zich niet op deze extreme manier geuit.
Enigste wat die nog heeft gedaan toen ze 1 nacht thuis bleef slapen, was een andere mobiele telefoon laten verdwijnen.

Ik begrijp werkelijk niks van dat onderbklaarbare ding en zijn manier van handelen.
pi_198962567
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 01:01 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Maar als jou iets overkomt zal het je vriendin, familie, vrienden ook pijn doen. Dus je veiligheid is ook belangrijk.

Je kan op google zoeken naar Bijbelverzen die over bescherming tegen het kwaad gaan, daar zijn er veel van. Het Onzevader gebed, Psalmen 23, enz. kun je ook lezen.

Dat is wel goed en beter dat ze niet alleen is, anders maakt het haar een makkelijke prooi.

Ik ken er nu geen, vroeger (± 15 jaar geleden) kende ik wel een goede medium en een christen die aan uitdrijvingen deden, maar heb daar helaas de gegevens niet meer van. Je zou het kunnen vragen op christelijke forums of anders op google zoeken.

Had je vriendin voordat je haar leerde kennen er al last van? Of begon het pas toen jullie samen het huis kochten?
Nee ze had er geen eerder last van. In de 2 jaar dat we samen waren, voornamelijk in Nederland op verschillende locaties hebben we 0% iets ervaren.

Dat ze dode mensen in haar dromen ziet en met haar dode broer praat had ze wel al.

Het begon pas toen we het huis kochten, woonde er pas 3 maanden. In het begin verdwenen er veel spullen en kwamen later op de gekste plekken terug.
Het begon pas evil te worden toen we getrouwd waren en plannen maakte om 2 weken later terug te keren naar Nederland.
Alle enge gebeurtenissen vonden zich af in een tijdsbestek van 2 weken.
pi_198985751
Heb je dat filmpje aan je vriendin laten zien?
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:26:24 #72
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_198987465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:22 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Geen drugs, alcohol, medicijnen of andere geestelijke aandoeningen.
Anderzijds was ik opgelucht en was het duidelijk.
Het is helaas niet gebleven bij 1 avond maar meerdere.

Laat staan dat we samen de meest bizarre dingen hebben zien verdwijnen om later weer te verschijnen.

Of dat je de kamer uit liep en dat iets was verplaatst.
Lampen en tv wat zonder stroomvoorziening gewoon bleef werken.
Nee dat was niet in ons hoofd, was zelfs interessant omdat het onverklaarbaar was.
Samen hebben we meer dan 100 van dat soort taferelen ervaart.
Dat is niet erg, alleen de andere 3 gebeurtenissen is om te janken
Ik zou eens een koolstofmonoxide-meter plaatsen.

Oost-blok, oud huis plus verbouwing lijkt me daar wel een recept voor. En lijkt me een realistische/aardse verklaring voor de klachten.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 15:56:23 #73
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198988056
Je zegt dat dit twee weken geleden gebeurd is?
pi_199091855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:26 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Ik zou eens een koolstofmonoxide-meter plaatsen.

Oost-blok, oud huis plus verbouwing lijkt me daar wel een recept voor. En lijkt me een realistische/aardse verklaring voor de klachten.
Sorry, door de verbouwing luchtte we altijd. Deden de bouwvakkers ook.
Anders was het idd een mogelijkheid maar hebben ervoor meerdere ervaringen gehad tegelijkertijd om zelfde objecten. Dus ook die mogelijkheid is klein.
pi_199091869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je zegt dat dit twee weken geleden gebeurd is?
Ja onderhand 3 weken, wat dan?
pi_199105768
@TikkeltjeBizar: Ik wilde vanavond een horror op Netflix
kijken maar dit is beter.
Dank je wel voor de popcornavond.
pi_200030913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is 100% zeker dat het zich in je hoofd heeft afgespeeld.

het heeft niets met "paranormaal" te maken.

Dat is wel goed om je te realiseren.
Een paar dagen geleden reageerde je ook zo stellig op mij, een slechte gewoonte van jou.

Helaas is TS lange tijd niet ingelogd, maar ik wilde aangeven dat hij aangevallen is door een jinn.

Een mogelijke verklaring kan zijn dat die jinn verliefd was op zijn partner en het niet kon verkroppen dat hij met die vrouw ging trouwen.

quote:
The world of the jinn is an independent and separate world, with its own distinct nature and features that are hidden from the world of humans. Jinns and humans have some things in common, such as the possession of understanding and the choice between the way of good and the way of evil.

Qur'an:

And I (Allaah) created not the jinns and humans, except they should worship Me (Alone). [al-Dhaariyaat 51:56].

O assembly of jinns and mankind! Did there not come to you Messengers from amongst you, reciting unto you My Verses? [al-Anaam 6:130]
https://islamqa.info/en/answers/2340/the-world-of-the-jinn
pi_200104349
Ik zou hier wel een update van willen lezen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 28 juni 2021 @ 09:59:18 #79
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200104628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:03 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden reageerde je ook zo stellig op mij, een slechte gewoonte van jou.

Helaas is TS lange tijd niet ingelogd, maar ik wilde aangeven dat hij aangevallen is door een jinn.

Een mogelijke verklaring kan zijn dat die jinn verliefd was op zijn partner en het niet kon verkroppen dat hij met die vrouw ging trouwen.
[..]

https://islamqa.info/en/answers/2340/the-world-of-the-jinn
Zoiets?

"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200298922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:51 schreef TikkeltjeBizar het volgende:

[..]

Dat leek de 1st 10 minuten. Was in een land waar ze Russisch spreken en geen Engels. Heb alarmnummer gebeld op de luidspreker maar verstond niks, wist de straatnaam niet eens. Spreek de taal totaal niet.

Het was geen epileptische aanval. Lees het verhaal dan aub.

Tevens ben er niet lang gebleven, nadat het over was hebben we 2 uur geslapen. Kapot waren we. Toen de politie over de stoep en die avond door de politie naar een hotel gebracht.

Laten we maar ophouden kennelijk kunnen zelfs mensen die actief zijn in tru me niet verder helpen.

Helaas zal dan toch naar een dominee in het desbetreffende land moeten gaan om antwoorden te krijgen wat daar is.
TS, ik zou serieus een exorcist inschakelen. Iets anders kan ik niet adviseren.
Als dit écht is gebeurd dan vind ik dat doodeng.
pi_200299059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 13:42 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

... Daarom vraag je demonen ook niks, ze liegen toch. Het gaat om dat je ze confronteert en uitdrijft met zaken van het licht.
Moeten demonen persé in Jezus'naam worden uitgedreven?
pi_200392277
quote:
7s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:30 schreef dimmak het volgende:
Ik zou hier wel een update van willen lezen.
Second that.
@TikkeltjeBizar Hoe is het nu?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')