abonnement Unibet Coolblue
pi_199114161
Kan je die 84+ player pick bewaren? Die loopt morgenavond af. Maar kan je die pick op een later moment doen zodat je kans hebt op een tots kaart?
  donderdag 22 april 2021 @ 19:37:06 #277
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_199114522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef papert het volgende:
Kan je die 84+ player pick bewaren? Die loopt morgenavond af. Maar kan je die pick op een later moment doen zodat je kans hebt op een tots kaart?
Yes kun je alleen geen packs open maken, maar dat is toch niet erg.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_199115248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:37 schreef leeroy het volgende:

[..]

Yes kun je alleen geen packs open maken, maar dat is toch niet erg.
Top, dankje. Dan is het wel de fodder waard.

En was m'n packs inderdaad toch aan het bewaren.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:13:15 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199115300
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nou moet ik zeggen dat ik gisteren tegen Van Dijk speelde en die had, zonder grappen of overdrijven, 6 AI blocks om een goal te voorkomen _O- Ik begon bijna de PL obsessie te snappen op dat moment, holy shit wat was dat vervelend.

Is er een reden dat jij in Div 1 blijft trouwens? Zou het niet beter/makkelijker zijn om naar Div 3 oid te komen? Ik zou er echt geen zin in hebben om zulke potten te spelen iedere week voor een ultimate pack eerlijk gezegd :P
Ja 2 ultimate packs per week is wel lekker. Die rare mega packs heb ik nog nooit iets uit gehad dus die heb ik liever niet.
  donderdag 22 april 2021 @ 20:49:25 #280
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199116141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat is jou obsessie met PL spelers eigenlijk? Je komt zelden tot nooit een volledig PL team tegen omdat de aanvallers gewoon niet zo goed zijn.
Jij zit duidelijk niet in divisie 6 :')

Het is zo eentonig als de pest om de hele tijd tegen dezelfde teams te spelen, altijd maar dezelfde spelers.

Ik spring een gat in de lucht bij wijze van spreke als ik een keer een laliga of een serie a team tegen kom :)
Maar van de 10 wedstrijden die ik speel zijn er 7 PL, 2 BL, 0,5 serie a en ook 0,5 la liga...
Andere teams kom je niet tegen hoor, behalve een verdwaald icon team of een speler die zich weer aan het op werken is na afgezakt te zijn uit de hoogste divisies...

Wat dat betreft lijkt fifa heel erg op Fortnite, iedereen heeft hetzelfde dansje of kledingstukje.... (ja, m'n neefjes spelen het en die laten het maar al te trots zien)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 22 april 2021 @ 20:52:57 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199116208
Komt dan door de grote hoeveelheid noobs in die divisies. Moet je maar eens proberen te promoveren dan kom je vanzelf andere teams tegen.
pi_199116236
Litmanen's Xbox-ervaring geldt voor de gehele FIFA-community, snap dat toch.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 22 april 2021 @ 20:58:32 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199116323
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef Divje het volgende:
Litmanen's Xbox-ervaring geldt voor de gehele FIFA-community, snap dat toch.
Nou ja lijkt me nogal logisch wat ik zeg toch? Div 6 zullen wat vaker de noobs zitten met slechtere teams.
  donderdag 22 april 2021 @ 22:34:05 #284
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199118002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou ja lijkt me nogal logisch wat ik zeg toch? Div 6 zullen wat vaker de noobs zitten met slechtere teams.
Ik zit in divisie 6 maar ben zeker geen noob, ik speel fifa sinds 1994, toen de game nog volledig ongelicenceerd was.

Er zullen vast veel noobs in de lagere divisies zitten.

Ik wil best promoveren alleen heb het geduld niet om packs te bewaren of urenlang te traden.

In Fifa 16 zat ik nog constant in divisie 2, maar dat was een andere engine en andere gameplay.

Ik wil gewoon lekker een wedstrijdje spelen, wat packs openen en klaar. Maar omdat ik dus constant tegen dezelfde teams aanloop wordt het steeds minder leuk.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 22 april 2021 @ 22:38:31 #285
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199118074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:34 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik zit in divisie 6 maar ben zeker geen noob, ik speel fifa sinds 1994, toen de game nog volledig ongelicenceerd was.

Er zullen vast veel noobs in de lagere divisies zitten.

Ik wil best promoveren alleen heb het geduld niet om packs te bewaren of urenlang te traden.

In Fifa 16 zat ik nog constant in divisie 2, maar dat was een andere engine en andere gameplay.

Ik wil gewoon lekker een wedstrijdje spelen, wat packs openen en klaar. Maar omdat ik dus constant tegen dezelfde teams aanloop wordt het steeds minder leuk.
Waarom moet je packs bewaren om te promoveren? Snap niet wat dat met een paar potjes winnen te maken heeft?

Stel je speelt 4 potjes je wint er 2, 1 gelijk en 1 verlies dan zou je toch al langzamer hand moeten promoveren zou je zeggen?
pi_199118636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:49 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Jij zit duidelijk niet in divisie 6 :')

Het is zo eentonig als de pest om de hele tijd tegen dezelfde teams te spelen, altijd maar dezelfde spelers.

Ik spring een gat in de lucht bij wijze van spreke als ik een keer een laliga of een serie a team tegen kom :)
Maar van de 10 wedstrijden die ik speel zijn er 7 PL, 2 BL, 0,5 serie a en ook 0,5 la liga...
Andere teams kom je niet tegen hoor, behalve een verdwaald icon team of een speler die zich weer aan het op werken is na afgezakt te zijn uit de hoogste divisies...

Wat dat betreft lijkt fifa heel erg op Fortnite, iedereen heeft hetzelfde dansje of kledingstukje.... (ja, m'n neefjes spelen het en die laten het maar al te trots zien)
Divisie 4 hier. Kom er nog genoeg tegen van die BPL hoeren. Al speel ik nu amper FUT. Spel is zo verrot. Gisteren een pingel tegen (goh wat toevallig tegen een BPL team). Mijn speler raakt hem niet eens. Had het voor de zekerheid opgenomen en het is echt absurd dat ik een penalty tegen kreeg. Dit gebeurde trouwens twee keer. Dus maar mee gekapt. Proclubs is zoveel leuker dan FUT. Minder ergernis en je hebt niet van die kleuters die met LB achterin spelen of andere rare fratsen.
pi_199120102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is rivals toch kak zeg. WL is zo simpel vergeleken met die aids.
Ik heb het omgekeerd gek genoeg, laatste anderhalve maand kom ik niet verder dan goud 2, terwijl ik met rivals 'makkelijk' stand houd op 2100 skillrating. Echt vaag.
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:33:28 #288
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_199120367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef papert het volgende:
Kan je die 84+ player pick bewaren? Die loopt morgenavond af. Maar kan je die pick op een later moment doen zodat je kans hebt op een tots kaart?
Ik lever hem net voor 7 in en dan open ik hem net na 7.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 23 april 2021 @ 08:57:55 #289
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199120564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom moet je packs bewaren om te promoveren? Snap niet wat dat met een paar potjes winnen te maken heeft?

Stel je speelt 4 potjes je wint er 2, 1 gelijk en 1 verlies dan zou je toch al langzamer hand moeten promoveren zou je zeggen?
Packs bewaren om te openen op promodagen en dan een grotere kans om speciale spelers te packen en dus een beter team te hebben of meer coins door hig rated spelers te kunnen verkopen en voor die coins weer betere spelers halen.

Het is een cirkel.

Meer geld betekend betere spelers = beter team. Dat is in FUT het geval en in het echte voetbal.
Daardoor promoveer je.
Als ik een team had met alle topspelers als een moments Gullit, Pele en R9 dan had ik ook echt wel hoger gespeeld en had ik niet tussen de PL-teampjes gezeten.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_199121075
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 08:57 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Packs bewaren om te openen op promodagen en dan een grotere kans om speciale spelers te packen en dus een beter team te hebben of meer coins door hig rated spelers te kunnen verkopen en voor die coins weer betere spelers halen.

Het is een cirkel.

Meer geld betekend betere spelers = beter team. Dat is in FUT het geval en in het echte voetbal.
Daardoor promoveer je.
Als ik een team had met alle topspelers als een moments Gullit, Pele en R9 dan had ik ook echt wel hoger gespeeld en had ik niet tussen de PL-teampjes gezeten.
Met alle respect, maar dit klinkt een beetje als makkelijke excuses. Zo'n slecht team heb jij helemaal niet. Zeker als je bijvoorbeeld gewoon met Mbappe was blijven spelen.
Je speelt met een speelstijl, en met spelers die niet in de meta van het spel werken, dat respecteer ik zeker. En als dat voor jou het leukste speelt, moet je dat ook zeker blijven doen.
Maar dat lijkt ook de voornaamste reden dat je in divisie 6 speelt, niet het gebrek aan coins, of spelers. En het nadeel daarvan is dat er relatief veel spelers spelen die nog met een gouden PL team spelen. Aangevuld met wat versterkingen.
Want ook zonder skillmoves, met de mogelijkheden die jij hebt, is divisie 4 zeker haalbaar.
  FOK!fotograaf vrijdag 23 april 2021 @ 10:21:43 #291
364681 over_hedge
pi_199121388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:34 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zit in divisie 6 maar ben zeker geen noob
Maar als je geen noob was. Dan zat je toch wel hoger :?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:37:49 #292
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199121577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar als je geen noob was. Dan zat je toch wel hoger :?
De definitie van noob (Voorheen Newbie) is iemand die nieuw is in het spel. De term noob is niet gebaseerd op skills of hoe goed iemand is.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  FOK!fotograaf vrijdag 23 april 2021 @ 10:42:51 #293
364681 over_hedge
pi_199121640
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

De definitie van noob (Voorheen Newbie) is iemand die nieuw is in het spel. De term noob is niet gebaseerd op skills of hoe goed iemand is.
:') Nee noob is iemand die slecht is. zo gebruikt 99.9% van gamers het woord. Niemand gebruikt nog noob om nieuwe speler te bedoelen. En zelfs al zou het voor een nieuw iemand staan. Dan betekent het gewoon dat je zo speelt als iemand speelt die nieuw is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:43:12 #294
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199121647
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:47 schreef papert het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit klinkt een beetje als makkelijke excuses. Zo'n slecht team heb jij helemaal niet. Zeker als je bijvoorbeeld gewoon met Mbappe was blijven spelen.
Je speelt met een speelstijl, en met spelers die niet in de meta van het spel werken, dat respecteer ik zeker. En als dat voor jou het leukste speelt, moet je dat ook zeker blijven doen.
Maar dat lijkt ook de voornaamste reden dat je in divisie 6 speelt, niet het gebrek aan coins, of spelers. En het nadeel daarvan is dat er relatief veel spelers spelen die nog met een gouden PL team spelen. Aangevuld met wat versterkingen.
Want ook zonder skillmoves, met de mogelijkheden die jij hebt, is divisie 4 zeker haalbaar.
Ik heb zeker geen slecht team en ben ook zeker geen skilled player. Maar met meer geld had ik nu wellicht betere spelers gehad en niet de "net-niet spelers" volgens de meesten hier :)

Ik zal binnenkort (als ik weer ga spelen, gewoon eens screenshots nemen, van mn tegenstanders team en de eindstats.

Ik heb even in divisie 5 gezeten, maar niet lang, tegenwoordig zit ik tussen de 700 en 900 skillrating waarbij ik als ik rond de 900 zit weer kelder naar 700 en dan weer stijg naar 900 en dat constant.

Heb overigens kortgeleden terwijl ik een skill rating had van 730 ofzo tegen iemand gespeeld met een skillrating van 1150. Is 1 x gebeurd.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:46:46 #295
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199121698
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:') Nee noob is iemand die slecht is. zo gebruikt 99.9% van gamers het woord. Niemand gebruikt nog noob om nieuwe speler te bedoelen. En zelfs al zou het voor een nieuw iemand staan. Dan betekent het gewoon dat je zo speelt als iemand speelt die nieuw is.
Ik noem mijzelf dan nog steeds geen Noob want vind niet dat ik slecht ben, ik ben ook niet goed. Ik zit er ergens tussen in.

Net als bij COD, daar zit ik op een KD ratio van 0,97 dus ook zo ongeveer in het midden :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  FOK!fotograaf vrijdag 23 april 2021 @ 10:50:15 #296
364681 over_hedge
pi_199121763
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:46 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik noem mijzelf dan nog steeds geen Noob want vind niet dat ik slecht ben, ik ben ook niet goed. Ik zit er ergens tussen in.

Net als bij COD, daar zit ik op een KD ratio van 0,97 dus ook zo ongeveer in het midden :)
Ja dat is prima. Ik heb ook geen idee wat gemiddeld is met fifa. Gok dat de meeste mensen in 4/5 zullen zitten. Maar dat is puur een gok, kan er geen statistieken over vinden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 april 2021 @ 19:13:15 #297
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199127718
Die EFL kaarten zijn echt juiced to the max
  vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:21 #298
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_199127822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die EFL kaarten zijn echt juiced to the max
Die kaart van Nico is ook erg sterk, maar idd die efl players zijn erg overpowered heb ik het idee...

En chiesa is een goeie supersub denk ik :)

Hoop dat die valverde nog flink in prijs gaat zakken.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_199130463
Oogst van vandaag.. 90 Icon Larsson, Mbappe, TOTW Greenwood en Hernandez en een TOTS Krul.. En een hele hoop troep wat direct in Chiesa verdwenen is _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  FOK!fotograaf vrijdag 23 april 2021 @ 22:37:59 #300
364681 over_hedge
pi_199130854
Ik heb een tots gepacked _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')