abonnement Unibet Coolblue
pi_198902556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef JosSmos37 het volgende:
Copain, Ik heb redelijk wat gevolgd en voor mij is en blijft Nick een verdiende kandidaat-winnaar. Kijk vooral naar de reacties en interviews van zijn medebewoners. Allen zijn ze het er over eens dat Nick meer dan enkel liggen heeft gedaan. Het zijn toch zijn medebewoners die met hem gewoond hebben of niet? Trouwens het is puur subjectief of je vindt dat hij al dan niet mag winnen. Alleen dat negatief arrogant gedoe is ni nodig.
Prima toch dat Nick voor jou een winnaar is. Ik ervaar niemand als alleen maar negatief en arrogant al helemaal niet. Ieder zijn mening moet toch kunnen. En de een uit zich anders als een ander. Als je daar niet tegen kan moet je al helemaal niet op andere SM kijken. Gaat hier nog best wel respectvol op een paar kleine fitties na dan. Ik post ook niet veel maar lees dan gezellig mee. En gewoon scrollen als je er niet tegen kan. Ben zelf al diverse keren van mening veranderd door het gedrag van de bewoners maar ook door andere inzichten hier.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
  woensdag 7 april 2021 @ 18:38:26 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Braaf wil je een koekje
Nee jij dan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Kloontje
van wie denk jij he
pi_198902570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:37 schreef rinardo het volgende:
Mijn zus was vanmiddag in de buurt daar en is even wezen kijken, ze zei ''nu snap ik wel dat ze muziek hebben'' die muziek is om te verhullen dat er buiten met de opbouw erg veel lawaai is.
Je zus is slim
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902575
pulk pulk brrr
  woensdag 7 april 2021 @ 18:39:30 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902590
Prei stamppot ofzo???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902591
ehm ..alles bijelkaar de hele meuk
hopla de blender in

kan de Gans ook eten
trechter Niek
doe het via de trechter
pi_198902597
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:38 schreef cheanny het volgende:

[..]

Prima toch dat Nick voor jou een winnaar is. Ik ervaar niemand als alleen maar negatief en arrogant al helemaal niet. Ieder zijn mening moet toch kunnen. En de een uit zich anders als een ander. Als je daar niet tegen kan moet je al helemaal niet op andere SM kijken. Gaat hier nog best wel respectvol op een paar kleine fitties na dan. Ik post ook niet veel maar lees dan gezellig mee. En gewoon scrollen als je er niet tegen kan. Ben zelf al diverse keren van mening veranderd door het gedrag van de bewoners maar ook door andere inzichten hier.
Wat lul jij nou weer :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902609
ik zeg het je, die maakt vrete voor mensen zonder gebit
  woensdag 7 april 2021 @ 18:40:40 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg het je, die maakt vrete voor mensen zonder gebit
Moeten alleen geen nier aandoening hebben met dat zout
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902623
daarom is mike zo fan van hem
  woensdag 7 april 2021 @ 18:41:08 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
daarom is mike zo fan van hem
:D _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Wat lul jij nou weer
Weet het eigenlijk ook niet _O- komt misschien door de Magnum Pint. Te veel sjoko en suiker. Word er een beetje raar van.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_198902639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:30 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

Copain, Ik heb redelijk wat gevolgd en voor mij is en blijft Nick een verdiende kandidaat-winnaar. Kijk vooral naar de reacties en interviews van zijn medebewoners. Allen zijn ze het er over eens dat Nick meer dan enkel liggen heeft gedaan. Het zijn toch zijn medebewoners die met hem gewoond hebben of niet? Trouwens het is puur subjectief of je vindt dat hij al dan niet mag winnen. Alleen dat negatief arrogant gedoe is ni nodig.
Copain, - het woord coppain verraadt dat je belg bent. Maar geen bezwaar, ik ben vlaming.

Ik heb redelijk wat gevolgd en voor mij is en blijft Nick een verdiende kandidaat-winnaar. Kijk vooral naar de reacties en interviews van zijn medebewoners. Dus wat het Laatste Nieuws schrijft geloof jij ? Alleen de datum op die gazet is waarheid.

Allen zijn ze het er over eens dat Nick meer dan enkel liggen heeft gedaan. Het zijn toch zijn medebewoners die met hem gewoond hebben of niet? Uiteraard zijn het enkel de medebewoners die met hem "gewoond" hebben. Maar weinig liggen gaat iedere cosser hier tegen spreken denk ik. Er is zelfs al geopperd om er een collage van te maken.

Trouwens het is puur subjectief of je vindt dat hij al dan niet mag winnen. Subjectief is hier niet het juiste woord. Iedereen heeft een mening of iemand kan winnen of niet. Maar soit.

Alleen dat negatief arrogant gedoe is ni nodig. Moet ge zelf aan Nick over brengen vind ik.
pi_198902647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg het je, die maakt vrete voor mensen zonder gebit
Wat een gezever.
pi_198902654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg het je, die maakt vrete voor mensen zonder gebit
Is er ooit iemand geweest die een maaltijd wilde maken? Nee dus. Ik zou het ook niet elke dag willen eten maar dan kan je ingrijpen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 april 2021 @ 18:43:01 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Is er ooit iemand geweest die een maaltijd wilde maken? Nee dus. Ik zou het ook niet elke dag willen eten maar dan kan je ingrijpen
Gelukkig hoeven wij dat ook niet
Maar zitten we in de cos en mogen we er wat van vinden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik zeg het je, die maakt vrete voor mensen zonder gebit
hendug..via de spuitzak onderweg
kent Boesje gewoon door
win win
tijd is geld
meer tijd voor de mensons
pi_198902694
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
pi_198902699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven wij dat ook niet
Maar zitten we in de cos en mogen we er wat van vinden
Ja dat de rest dus te lui is om iets op tafel te zetten. Zo makkelijk is het
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902711
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef NickTheBomb het volgende:
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
Zal best wel smaken maar niet heel spannend wat hij maakt. Veel van hetzelfde. Iets met een rood sausje :D
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
  woensdag 7 april 2021 @ 18:44:58 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_198902713
Lekker ff boven de pannen niesen :{w
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 7 april 2021 @ 18:45:00 #48
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat de rest dus te lui is om iets op tafel te zetten. Zo makkelijk is het
Ja klopt
Dus .. ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902721
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef NickTheBomb het volgende:
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
Precies. En eerlijk is eerlijk het zag er lekker uit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:43 schreef NickTheBomb het volgende:
Heb nooit iemand horen klagen dat het eten niet lekker was. Integendeel alles wat Nick maakte vonden ze heel lekker. Wat een bende jankers hier ook.
Nick liet het ook amper toe dat dit werd over genomen. Michel probeerde maar werd direct gecommandeerd door Nick als pseudo chef-kok.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')