abonnement Unibet Coolblue
pi_198902280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef NickTheBomb het volgende:
Ik hoop dat de jankers die zelf het BB huis hebben verlaten niet worden uitgenodigd op de finale show.
Zijn wel uitgenodigd, heb ik gelezen, alleen Theo is persona non grata

dat wil overigens niet zeggen dat ze allemaal komen natuurlijk :)
  woensdag 7 april 2021 @ 18:25:21 #277
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902283
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Nick de beste _O_
Jij mag dat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Nick de beste _O_
_O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_198902290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

ik ben als Belg op dit forum gekomen om samen met jullie het avontuur te beleven en te bespreken. Ik ben er echt vna verschoten hoe negatief en arrogant zommigen hier zijn. Zeuren en zagen dat niks goed is maar toch 100 dagen blijven kijken. Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
Ik ben blij
pi_198902293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

ik ben als Belg op dit forum gekomen om samen met jullie het avontuur te beleven en te bespreken. Ik ben er echt vna verschoten hoe negatief en arrogant zommigen hier zijn. Zeuren en zagen dat niks goed is maar toch 100 dagen blijven kijken. Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
Zommige zijn wel ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]
Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
ik ben blei! *O*
pi_198902297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, zoals vanmiddag al geconstateerd... de CoS trekt weer bijzondere figuren zo richting de finale.
Ramptoeristen *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_198902306
Nick for the win!
pi_198902312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef NickTheBomb het volgende:
Nick for the win!
LOL
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef NickTheBomb het volgende:
Nick for the win!
RP ................................. @Benny :Y)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_198902325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef Soury het volgende:

[..]

LOL
Wie wil jij dan die wint? Toch niet die domme Jill?
pi_198902328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ramptoeristen *O*
Jij ook KZ :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:21 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

niemand houdt u tegen om te zeggen wie ge wilt zien winnen. hoe kunde zo negatief zijn... projectie alom
Als je de streams tussendoor had gevolgd, weet je dat Nick de overwinning niet verdient. Altijd liggen en commentaar geven is gemakkelijk. Waant zich God, en dat is door BB ook snel aanvaard. Een nietsnut die DJ als een beroep omschrijft ? Go for a job !
pi_198902336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de CoS was leuk
Voor mij niet helemaal een faal hoor. Zonder lockdown en avondklok had ik het denk ik sowieso niet eens gevolgd maar weet wel zeker dat ik allang was afgehaakt zonder de CoS.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_198902340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij ook KZ :P
klopt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 7 april 2021 @ 18:28:12 #291
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

ik ben als Belg op dit forum gekomen om samen met jullie het avontuur te beleven en te bespreken. Ik ben er echt vna verschoten hoe negatief en arrogant zommigen hier zijn. Zeuren en zagen dat niks goed is maar toch 100 dagen blijven kijken. Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
Jammer dat je erbij moet betrekken dat je Belg bent.. want dat zou niks uit moeten maken..
Dat niet iedereen hier Nick adoreert zal je uiteraard in het verkeerde keelgat zijn geschoten .
In de Cos heeft een ieder zijn of haar eigen mening en mag deze ook hier posten.
Dat het jou niet bevalt wat een ander zegt over Nick is jouw probleem .
Ga lekker bij een Nick fan club :W
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:27 schreef NickTheBomb het volgende:

[..]

Wie wil jij dan die wint? Toch niet die domme Jill?
Nee opzouten met die dikke nek :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef Rednass het volgende:
Nick nog gelegen vandaag? O+
Uiteraard !
pi_198902356
Had ook wel meer opdrachten verwacht om geld te verdienen,
pi_198902358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

ik ben als Belg op dit forum gekomen om samen met jullie het avontuur te beleven en te bespreken. Ik ben er echt vna verschoten hoe negatief en arrogant zommigen hier zijn. Zeuren en zagen dat niks goed is maar toch 100 dagen blijven kijken. Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
he jakkes Jos toch
wat een avontuur was het
wat hebben we gelachen....de spanning de strijd

volkomen kutt dat je dr geen fun aan beleeft de laatste weken
pi_198902361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:28 schreef greysbones het volgende:

[..]

Jammer dat je erbij moet betrekken dat je Belg bent.. want dat zou niks uit moeten maken..
Dat niet iedereen hier Nick adoreert zal je uiteraard in het verkeerde keelgat zijn geschoten .
In de Cos heeft een ieder zijn of haar eigen mening en mag deze ook hier posten.
Dat het jou niet bevalt wat een ander zegt over Nick is jouw probleem .
Ga lekker bij een Nick fan club :W
Joehoe die heeft net een account aangemaakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198902363
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:27 schreef NickTheBomb het volgende:

[..]

Wie wil jij dan die wint? Toch niet die domme Jill?
Soury zit volledig in het Jill kamp hoor ... je hebt je goed ingelezen ... _O-
  woensdag 7 april 2021 @ 18:29:34 #298
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198902370
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:27 schreef cheanny het volgende:

[..]

Voor mij niet helemaal een faal hoor. Zonder lockdown en avondklok had ik het denk ik sowieso niet eens gevolgd maar weet wel zeker dat ik allang was afgehaakt zonder de CoS.
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198902373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:24 schreef JosSmos37 het volgende:

[..]

ik ben als Belg op dit forum gekomen om samen met jullie het avontuur te beleven en te bespreken. Ik ben er echt vna verschoten hoe negatief en arrogant zommigen hier zijn. Zeuren en zagen dat niks goed is maar toch 100 dagen blijven kijken. Het had hier ook tof kunnen zijn, maar de laatste weken is het triestig hoe sommigen hier enkel negatief komen doen. Niemand wordt er blij van.
Omdat je niet open staat voor kritiek die op een forum gegeven wordt. Ik heb ook alle meningen continu moeten herzien.
pi_198902377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Soury zit volledig in het Jill kamp hoor ... je hebt je goed ingelezen ... _O-
_O- Ja betrapt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')