vermoed dat dat meerr aan thomas ligt dan aan jill wat dat betreftquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Thomas denkt even mee te liften op de fame van Jill,
dus probeert op deze manier te scoren.
Het was een ongemakkelijk moment.
Niks moois of romantisch aan.
Net 2 groep 8ers die voor het eerst probeerden te tongen.
oneensquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat lees je in mijn posting?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon doorscrollen,en negeren?
is een foto van de opbouw aldaar van t podium voor morgenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
wat stond hier, inhoud is tijdelijk niet bereikbaar
elke keer spaghetti met rode saus makenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij het dan nog bij zichzelf houdt..Een kookprogramma met eetwensen van de cliënten?
beetje zuurquote:
Ik ben het hier wel mee eens. Ik denk niet dat ze iets "wil" van Thomas en een heel toneelstuk heeft opgevoerd toen hij het huis uit ging. Ze ging ook raar los toen Thomas terug was.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Kijkers houden nu eenmaal van koppeltjes op tv, goed voor de stemmen!! Eenmaal terug buiten zal er niks van relatie komen. Of het zal een zeer korte zijn. Wacht tot jill buiten is en haar ware aard toont, mensen zullen nog schrikken hoe ze echt is.
Is toch maar een simpele aanname ditquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
dat gaat ook pittig worden ... een 24-uurs opdracht voor de CoS!!!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie niet teveel dm doen
we halen anders de 1ooo niet
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
wat stond hier, inhoud is tijdelijk niet bereikbaar
Ik zit niet in DM. Alleen Soury valt mij lastig in DM, maar die negeer ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie niet teveel dm doen
we halen anders de 1ooo niet
ik heb je gelikt voor een extra pintje!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat gaat ook pittig worden ... een 24-uurs opdracht voor de CoS!!!
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n finale trekt wel een bepaald soort volk aan he ... hier in de CoS
Ja..precies...quote:Op woensdag 7 april 2021 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
elke keer spaghetti met rode saus maken
Lolquote:Op woensdag 7 april 2021 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit niet in DM. Alleen Soury valt mij lastig in DM, maar die negeer ik.
ik doe meequote:Op woensdag 7 april 2021 16:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb je gelikt voor een extra pintje!
Ja jammer. Waarom moet er zoveel achter gezocht worden. Vond het gewoon een leuk momentje en paste bij ze. En die vergelijking met groep 8ers. Maakt toch niet uit wat voor leeftijd ze hebben. Sommige 14 jarigen zijn verder dan andere 20 jarigen tegenwoordig. En ligt ook aan de persoon die je tegenover je hebt.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef magnaal het volgende:
Denken jullie altijd zo negatief over de motieven van mensen? Wat een laag leven heb je dan
Mag ik ook een keer. Heb hier bijna 8 weken Michel moeten verdedigen tegen dezelfde bullshit.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denken jullie altijd zo negatief over de motieven van mensen? Wat een laag leven heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |