SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Omdat je ineens zo idioot vroeg ging slapen. Iig een tijdje.quote:
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je ineens zo idioot vroeg ging slapen. Iig een tijdje.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorAls ik het zat ben dan ga ik. Dient geen enkel doel om avond aan avond tot 2 uur door te gaan.
Nee, uiteraard niet. Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorAls ik het zat ben dan ga ik. Dient geen enkel doel om avond aan avond tot 2 uur door te gaan.
Als het goed is per 15 april weer aan het werk. Wacht op het rondkomen van dingensquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Doe ik ook nietAl ja ik ook niet idioot vroeg slapen
Hoestie verder?
Owh tof! Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het goed is per 15 april weer aan het werk. Wacht op het rondkomen van dingens
Wie niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ETTOOOO
Zeg volgens mij hou jij wel van een potje monopoly toch?
Koop meteen het hele bordquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ETTOOOO
Zeg volgens mij hou jij wel van een potje monopoly toch?
Oh nou ja ik ben met een klein projectje bezigquote:
Vertel vertelquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik ben met een klein projectje bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |