SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Omdat je ineens zo idioot vroeg ging slapen. Iig een tijdje.quote:
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je ineens zo idioot vroeg ging slapen. Iig een tijdje.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorAls ik het zat ben dan ga ik. Dient geen enkel doel om avond aan avond tot 2 uur door te gaan.
Nee, uiteraard niet. Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds eerder regel dan uitzondering hoorAls ik het zat ben dan ga ik. Dient geen enkel doel om avond aan avond tot 2 uur door te gaan.
Als het goed is per 15 april weer aan het werk. Wacht op het rondkomen van dingensquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Doe ik ook nietAl ja ik ook niet idioot vroeg slapen
Hoestie verder?
Owh tof! Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het goed is per 15 april weer aan het werk. Wacht op het rondkomen van dingens
Wie niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ETTOOOO
Zeg volgens mij hou jij wel van een potje monopoly toch?
Koop meteen het hele bordquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ETTOOOO
Zeg volgens mij hou jij wel van een potje monopoly toch?
Oh nou ja ik ben met een klein projectje bezigquote:
Vertel vertelquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik ben met een klein projectje bezig
Owh jeequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik ben met een klein projectje bezig
Er zijn een aantal stadsspecifieke edities uitgebracht. Ik heb een set van Deventer. En ik wil het met echt geld spelen.quote:
Ik gok niet. Ik spaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn een aantal stadsspecifieke edities uitgebracht. Ik heb een set van Deventer. En ik wil het met echt geld spelen.
Doe me 1/160 deel en we hebben het nergens meer overquote:
Haha nicequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn een aantal stadsspecifieke edities uitgebracht. Ik heb een set van Deventer. En ik wil het met echt geld spelen.
Helmondquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Monopoly editie Helmond:
Alles voor 50 euro kopuh? Hee, psst?
Hahaha, woon jij in Helmond of al places?quote:
Pretpeukenquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je weer aan de pretpeuken ja???
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hahaha, woon jij in Helmond of al places?
Etto toch.. En dan zo trots zijn op Brabantquote:
Uiteraard, alles daar binnen is voor mij sacraal. Edele Brabant Were Di.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto toch.. En dan zo trots zijn op Brabant
Were Di? Is dat geen hockeyclub in Tilburg?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, alles daar binnen is voor mij sacraal. Edele Brabant Were Di.
Temidden van de Paarse heide....quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto toch.. En dan zo trots zijn op Brabant
Ook.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Were Di? Is dat geen hockeyclub in Tilburg?
JAquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Temidden van de Paarse heide....
Waar samen stromen Mark en Aa...![]()
Stukje hemel op aard iddquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, waar daar brandt nog licht.![]()
JALAAAAALAAALAAALALALAAAAA
![]()
Helmond nietquote:
Dat kan. Ik moet er niet aan denken dit heiligdom te verlaten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Doe mij maar lekker in de tropen ofzo, op een bounty eiland
Ik ben meer een bosmens. Brabants bosmens. Tevens mis ik in dit plaatje de Mariakapel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is pas een stukje hemel op aarde![]()
[ afbeelding ]
Niet het mijnequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier klopt echt zo veel niet aan. Dat zwembad, die schuttingquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar ligt, geroemd door alle tijden
Ons eigen stad, ons fier Breda![]()
Zwembad is voor als je niet tussen de vissen wil zwemmen denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier klopt echt zo veel niet aan. Dat zwembad, die schutting
Kapelletjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben meer een bosmens. Brabants bosmens. Tevens mis ik in dit plaatje de Mariakapel.
inkijk van wie? Neptunus?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembad is voor als je niet tussen de vissen wil zwemmen denk ikEn schutting tegen inkijk in de slaapkamer?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
ordinair mythologisch wezen wel dan
Inkijk van wie? De piraten?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembad is voor als je niet tussen de vissen wil zwemmen denk ikEn schutting tegen inkijk in de slaapkamer?
Het mijne ook maar voor een weekje, dan ben ik het wel weer zatquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet het mijne
Hoe gaat het trouwens met jou?
Eigenlijk best heel erg goed. Voorspoed op het werk en in de liefde. Ik mag niet klagen, 2021 is vooralsnog een prima jaar (afgezien vd covid19-beperkingen)quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het mijne ook maar voor een weekje, dan ben ik het wel weer zat![]()
Prima hoor, met jou?
Ook dat zal gebeuren, ooitquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan echt niet![]()
De volgende stap is dat ik eerder uit de kroeg wegga omdat ik moe ben![]()
Mijn moeder is dement aan het worden, leve de ouderdomquote:
Jaa met Dimmy de kroeg inquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
De volgende stap is dat ik eerder uit de kroeg wegga omdat ik moe ben![]()
Ach, wat naarquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder is dement aan het worden, leve de ouderdom
Ooit zaten wij uren in de kroegquote:
Wij?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ooit zaten wij uren in de kroeg
En maar extra betalen voor de drankjes omdat er inmiddels een live band speelde
Zou niet durven. 😇quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je weer aan de pretpeuken ja???
Ja. Op Scheveningen. Meermaals.quote:
Snap ik. Wat ontzettend rot voor jullie allemaal (hele familie)quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weinig vrolijkheid in huize Koen momenteel
Moeder dement, mevr Koen werkeloos, zoonlief negatief studieadvies en megadruk op m'n werk, allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ik. Wat ontzettend rot voor jullie allemaal.
Nee..quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moeder dement, mevr Koen werkeloos, zoonlief negatief studieadvies en megadruk op m'n werk, allemaal tegelijk
Yup. Maar kom uiteindelijk wel weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee..
Jeetje, wat een ellende zeg
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Maar kom uiteindelijk wel weer bovendrijven
Wie? Ik ken alleen Cor en Don.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Och Dirk vander Broek reizen natuurlijk
Don en Ad ken je dan ook?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie? Ik ken alleen Cor en Don.
Hahaha 1990 aan de lijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Och Dirk vander Broek reizen natuurlijk
Ik had eigenlijk een eiland met lampjes en hangmatten en paarden en geitjes en een vlot met zo’n touw gevraagd, I tried manquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens mag jerney uiteraard best "mijn" lapje grond uit de OP hebben(kom hier toch nooit meer. Ok, zelden) , maar dan graag met haar eigen invulling daarvan. Nu lijkt het of mijn huis gekraakt is
Gaan ze het gelijk fixen?quote:Op woensdag 7 april 2021 06:32 schreef Karzai het volgende:
vroeg, vandaag weer werken, eerst naar de kno arts
quote:Op woensdag 7 april 2021 06:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit een handje sneeuw in haar decolleté, wakker worden wakker worden wakker worden slaapbal
Jawel, kom gaan we bijna nudie rollen door de sneeuw, wordt je hard van, nou ja sommige delen danquote:
ik heb meer het gevoel dat ik hier wegwaai, dak kraakt ook lekkerquote:Op woensdag 7 april 2021 06:51 schreef UitStraling het volgende:
Een spierwitte nakende frisse nieuwe dag, jaaaaaaaaaaaaaah aprilsneeuwballengevecht straks
wtf echt. ik zit aan mijn koffiequote:Op woensdag 7 april 2021 06:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, kom gaan we bijna nudie rollen door de sneeuw, wordt je hard van, nou ja sommige delen dan
Ja even het knopje om, wijde smurfbroek aan, kaarsen binnen aan en de open haard en genieten maar, volgende week mag de lente weer om het hoekje kijken.quote:Op woensdag 7 april 2021 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb meer het gevoel dat ik hier wegwaai, dak kraakt ook lekker
Ja daarom, pakken we daarna wel een nieuwe volle mok en kruipen we voor de open haard, kom sneeuwdansenquote:
kaarsen aan? smurfbroek aan? ik ga straks gewoon naar werk hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 06:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja even het knopje om, wijde smurfbroek aan, kaarsen binnen aan en de open haard en genieten maar, volgende week mag de lente weer om het hoekje kijken.
echt hequote:Op woensdag 7 april 2021 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
kaarsen aan? smurfbroek aan? ik ga straks gewoon naar werk hoor
Meld je ziek, lekker een dagje in de aprilsneeuw spelen, je bent het waard.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:04 schreef mschol het volgende:
[..]
kaarsen aan? smurfbroek aan? ik ga straks gewoon naar werk hoor
*pakt telefoon*quote:Op woensdag 7 april 2021 07:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meld je ziek, lekker een dagje in de aprilsneeuw spelen, je bent het waard.
'k meld mij ziek'quote:Op woensdag 7 april 2021 07:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja goedemorgen, u spreekt met de baas van alle banken en van bitterbal"
"Oeh dat klinkt niet beste mijn knapste en leukste werkneemster, kruip maar weer lekker onder de wol en pak de tijd die je nodig hebt en rust goed uit, ik zie je wel weer verschijnen als de zon schijnt en je een leuk flapperzomerjurkje draagt, beterschap schoonheid"quote:Op woensdag 7 april 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'k meld mij ziek'
* KUCH KUCH SNOTTER GORGEL*
'gniffel'
Werk jij wel bij bij sapbar en smoothies? klinkt zeer ongeloofwaardig dat ze dit zouden zeggenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Oeh dat klinkt niet beste mijn knapste en leukste werkneemster, kruip maar weer lekker onder de wol en pak de tijd die je nodig hebt en rust goed uit, ik zie je wel weer verschijnen als de zon schijnt en je een leuk flapperzomerjurkje draagt, beterschap schoonheid"
Zou solliciterenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werk jij wel bij bij sapbar en smoothies? klinkt zeer ongeloofwaardig dat ze dit zouden zeggen
Zo klinkt hij volkomen normaal toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werk jij wel bij bij sapbar en smoothies? klinkt zeer ongeloofwaardig dat ze dit zouden zeggen
Nee denk dat ze zoiets zouden zeggen als ; ziek bestaat niet, je komt maar gewoon ;quote:Op woensdag 7 april 2021 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt hij volkomen normaal toch?
"Oeh dat klinkt niet beste mijn beste werkneemster, kruip maar weer lekker onder de wol en pak de tijd die je nodig hebt en rust goed uit, ik zie je wel weer verschijnen als de zon weer wat schijnt en je helemaal opgeknapt bent, beterschap"
soort van ontkenners daar op jouw bedrijf?quote:Op woensdag 7 april 2021 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat ze zoiets zouden zeggen als ; ziek bestaat niet, je komt maar gewoon ;
Zou hondenstront tegen het raam aan gooien en hele dikke middelvinger geven.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat ze zoiets zouden zeggen als ; ziek bestaat niet, je komt maar gewoon ;
Jawel en gezellig Koen, hier lekker hoor, druk wel links en rechts maar goed daar ontkom je niet altijd aan.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mogge US, ik probeer het weer eens hier, alles OK?
oh dat niet maar iedereen die uiteindelijk corona had is blijven komen dus denk dat ziekmelden niet echt wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 7 april 2021 07:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soort van ontkenners daar op jouw bedrijf?
Yep, zal wel weer goedkomen.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel en gezellig Koen, hier lekker hoor, druk wel links en rechts maar goed daar ontkom je niet altijd aan.
Las net een stukje terug dat je veel hooi op je vork hebt bungelen momenteel, goed op jezelf letten kerel.
ah, op die Gazellequote:Op woensdag 7 april 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat niet maar iedereen die uiteindelijk corona had is blijven komen dus denk dat ziekmelden niet echt wordt gewaardeerd
Die sporen echt niet daarquote:Op woensdag 7 april 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat niet maar iedereen die uiteindelijk corona had is blijven komen dus denk dat ziekmelden niet echt wordt gewaardeerd
oh je had die snel test he. 15 min wachten ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2021 07:33 schreef Koen66 het volgende:
gisteren nog een staaf in neus en keel gepropt gehad, dus op dat moment had ik in ieder geval geen corona
Nee lag ook wel aan mij, ik reageerde eens een keertje op een stel depressieve inceltrekvogels met een naar kutkarakter hier en jij was daarbij collateral damage, excuses daarvoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, zal wel weer goedkomen.
Vorige week (en toen was het laatste issue - mevr Koen - nog niet eens actueel) trok ik het hier even niet (en ik ben eerlijk, daar was ook jouw poststijl op dat moment onderdeel van, maar dat lag aan mij)
Laat het haags niet horenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:33 schreef Koen66 het volgende:
gisteren nog een staaf in neus en keel gepropt gehad, dus op dat moment had ik in ieder geval geen corona
Goedemorgen, ga je mee een aprilsneeuwballengevecht houden? bitterbal wil niet, haar mediterrane mummiegenen trekken dat niet.quote:
had binnen 10 minuten de negatieve uitslag. Was voor mij niet verplicht want ik zat niet in een drukke vergaderzaal maar vond het wel even een prettige gedachtequote:Op woensdag 7 april 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je had die snel test he. 15 min wachten ofzo?
oh maar dat was het niet eens, ik kon heel ff wat andere trekjes niet hebben. Is nu wel weer over.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee lag ook wel aan mij, ik reageerde eens een keertje op een stel depressieve inceltrekvogels met een naar kutkarakter hier en jij was daarbij collateral damage, excuses daarvoor.
😂 mediterrane mummiegenen..quote:Op woensdag 7 april 2021 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen, ga je mee een aprilsneeuwballengevecht houden? bitterbal wil niet, haar mediterrane mummiegenen trekken dat niet.
vlak voordat ik vertrok kwam er nog een nieuwe laag bij. heb wel een paar cm op de autoquote:Op woensdag 7 april 2021 07:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
😂 mediterrane mummiegenen..![]()
Hier ligt amper wat aan sneeuw eigenlijk. 😊
Begint hier ook wel redelijk door te zetten, bizar dit .quote:Op woensdag 7 april 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vlak voordat ik vertrok kwam er nog een nieuwe laag bij. heb wel een paar cm op de auto
Hier ligt echt wel een flink pak hoor, voelt bijna als home.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
😂 mediterrane mummiegenen..![]()
Hier ligt amper wat aan sneeuw eigenlijk. 😊
Ja, het zag er wel even apart uit. Ik was mn tanden aan het poetsen, keek naar buiten en zag echt alleen maar wit evenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Begint hier ook wel redelijk door te zetten, bizar dit .
Mn schotse tantes belden gisteravond en daar ligt echt een flink pak.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ligt echt wel een flink pak hoor, voelt bijna als home.
Koude en harde klotewind ook erbij..brrrr...quote:Op woensdag 7 april 2021 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het zag er wel even apart uit. Ik was mn tanden aan het poetsen, keek naar buiten en zag echt alleen maar wit even
Kom, gaan we stiekem ook daarheen, even mijn maag en tanden spoelen met single malt en de geur opsnuiven.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mn tantes belden gisteravond en daar ligt echt een flink pak.
Ja leuk ! Naar Glencoequote:Op woensdag 7 april 2021 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom, gaan we stiekem ook daarheen, even mijn maag en tanden spoelen met single malt en de geur opsnuiven.
quote:
Ik heb wel een gekeken naar georganiseerde whiskeyreizen. Misschien na keroowna nog maar eens opzoekenquote:Op woensdag 7 april 2021 07:47 schreef Koen66 het volgende:
ben er nog nooit geweest maar zou tripje naar de Schotse hooglanden niet afslaan, lijkt me een mooie omgeving
+1quote:Op woensdag 7 april 2021 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een gekeken naar georganiseerde whiskeyreizen. Misschien na keroowna nog maar eens opzoeken
quote:
kloptquote:Op woensdag 7 april 2021 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen, ga je mee een aprilsneeuwballengevecht houden? bitterbal wil niet, haar mediterrane mummiegenen trekken dat niet.
I knowwww!quote:Op woensdag 7 april 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt de enige zijn die deze snapt
Noooo.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Hier lag weer een laag sneeuw vanochtendM'n nieuwe plantjes
gelukkig had ik die toch nog niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Hier lag weer een laag sneeuw vanochtendM'n nieuwe plantjes
Maar dan andersom 😁quote:
Ze vallen allemaal tegelijk hoor.quote:
Die witte kat die in mijn voortuin woont zie je nu wel een stuk slechterquote:
Ja ok, maar is net zoiets als het regent stelenpijpen zeggen 😎quote:Op woensdag 7 april 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal tegelijk hoor.
Steel pipesquote:Op woensdag 7 april 2021 08:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ok, maar is net zoiets als het regent stelenpijpen zeggen 😎
Weet ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ok, maar is net zoiets als het regent stelenpijpen zeggen 😎
Ja moest eraan denken door wat @UitStraling zei over zon en regen enzo.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker nummer vond ik dit vroeger. Was het helemaal vergeten.
That clip is the opposite of dreich and drookit.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja moest eraan denken door wat @:Uitstraling zei over zon en regen enzo.
Lol 😁 mn moeder heeft een onderzetter waar dreich op staat ..maar het is nu pishing doon hierquote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
That clip is the opposite of dreich and drookit.
buiten? of op google?quote:
LEUGENS!quote:
Dus hier zuidelijker gaat straks ook de zon schijnen?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Noordwestenwind he, dus hier is het de eerste plek waar het wegdrijft.
Uiteindelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus hier zuidelijker gaat straks ook de zon schijnen?
drommels, drommels, drommels.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen Gianni heeft voorlopig pech, maar die had laatst langer mooi weer, dus fuck dat.
Dat zijn stevige boompjes anders, heb er daar 2 van en zeker eentje is zo gigantisch groot en sterk geworden dat je niet zou denken dat het een plantageboompje van de aldi isquote:Op woensdag 7 april 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
als mijn nieuwe appelboompje het niet overleefd zou dat nog niet zo heel erg zijn. Die was toch maar van de aldi.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn stevige boompjes anders, heb er daar 2 van en zeker eentje is zo gigantisch groot en sterk geworden dat je niet zou denken dat het een plantageboompje van de aldi is
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drommels, drommels, drommels.
ik heb ook altijd pech
Mwepmwepmwepmweeeeep.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drommels, drommels, drommels.
ik heb ook altijd pech
Gianni zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot..quote:Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ik wilde eigenlijk pruimen, maar ze hadden alleen nog appel
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gianni zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot..
Oh nee.
Ik heb wel zin in een pruimpje, voor bij de koffie of zoquote:Op woensdag 7 april 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gianni zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot..
Oh nee.
Nog meer gerries.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een pruimpje, voor bij de koffie of zo
net al de 2de van de dagquote:
quote:Tot (ziens) in de pruimentijd!
Nooit.
Dat is een droogpruimer.
Een saai mens.
Het eten is niet te pruimen.
Onsmakelijk.
Een pruimenmondje.
Preuts.
De rijpste pruimen zijn geschud.
Het grootste deel van de oogst is binnen.
Hij geeft geen pruim voor een mandje vol.
Het is niets waard.
Die zegt geen pruim tegen een mand vol.
Die is heel stil, mengt zich niet in het gesprek.
Pruimen doen ruimen.
Pruimen laxeren goed.
Een zuurpruim.
Iemand die nooit lacht.
Pruimenkop.
Chagrijnig persoon.
Tussen pruimen en krenten zitten.
Een moeilijke beslissing moeten nemen.
Aan een boom zo volgeladen, mist men vijf, zes pruimpjes niet.
Als ergens een grote overdaad aan is, valt het niet op als er een kleinigheid ontbreekt.
Dat is één zonder steen, had de pruimendief gezegd, en hij beet in een slak.
Dat is een slecht begin.
Zeg eens pruim en hou de mond dicht.
Je moet niet het onmogelijke willen.
Zij kan wel op een pruimesteen draaien.
Zij maakt hele kleine stapjes.
Hij/zij weet van God noch zure pruimen.
Hij/zij weet niets hiervan. Onbenul.
https://www.voedingonline(...)kwoorden-met-pruimen
omdat pruimenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn trouwens spreekwoorden met pruimen vrijwel allemaal negatief?
[..]
Meer dan de helft heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Een pruim in de ochtendmond is beter dan een kattenkont"quote:Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
is ook negatiefquote:Op woensdag 7 april 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Een pruim in de ochtendmond is beter dan een kattenkont"
Mijn voornaam betekent pruim in het Turksquote:
Jezus wat een locatie.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.dvhn.nl/cultu(...)ningen-26752358.html![]()
![]()
![]()
![]()
'Een kaart kost 95,20 euro.'quote:Op woensdag 7 april 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat ik niets met GnR heb zeg.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tja, ik heb het er wel voor over 😊 maar ben dan ook al forever fan van hun. Heb ze in 2017 in het Goffertpark ook gezien, was echt zo vet. 😁quote:
Vind het best wel een hoop geld voor een showtje van 3 a 4 uur ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het er wel voor over 😊 maar ben dan ook al forever fan van hun. Heb ze in 2017 in het Goffertpark ook gezien, was echt zo vet. 😁
Vergeet het wachten niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het best wel een hoop geld voor een showtje van 3 a 4 uur ofzo?
Dan niet toch 😊 ik ben gewoon al vanaf hele jonge leeftijd fan, hun muziek heeft me best door mn tienerjaren heen geholpen, dus voor mij is dit wel echt een dingetje. Maar snap wel dat het niet iedereen hun smaak is.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het best wel een hoop geld voor een showtje van 3 a 4 uur ofzo?
Plus eerst nog een ritje van 3 uur naar Grunn en daarna nog 3 uur terugquote:Op woensdag 7 april 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet het wachten niet.
Dat herinner ik me vooral van een show een paar jaar geleden, daar werd opgeroepen door de Ziggodome(?) om vooral níet met het OV te komen omdat die lui nooit op tijd speelden.
"I get up around seven, get out of bed around nine...."quote:Op woensdag 7 april 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat herinner ik me vooral van een show een paar jaar geleden, daar werd opgeroepen door de Ziggodome(?) om vooral níet met het OV te komen omdat die lui nooit op tijd speelden.
Heb ze in 2017 gezien en waren gewoon op tijd.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh vind het leuke muziek hoor, maar ben sowieso niet echt een concertbezoekerquote:Op woensdag 7 april 2021 10:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan niet toch 😊 ik ben gewoon al vanaf hele jonge leeftijd fan, hun muziek heeft me best door mn tienerjaren heen geholpen, dus voor mij is dit wel echt een dingetje. Maar snap wel dat het niet iedereen hun smaak is.
Dan waren ze zeker zelf met het OV of zoquote:Op woensdag 7 april 2021 10:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb ze in 2017 gezien en waren gewoon op tijd.
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan waren ze zeker zelf met het OV of zo
Dat kan natuurlijk ook.😊quote:Op woensdag 7 april 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vind het leuke muziek hoor, maar ben sowieso niet echt een concertbezoeker
Ik verzin het niet hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb ze in 2017 gezien en waren gewoon op tijd.
Ok, is niet mijn ervaring ermee, maar goed, iedereen is anders natuurlijk .quote:Op woensdag 7 april 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n park gewoon kut. Net als Goffertpark. Het is lang licht 's avonds dus je ziet geen zak van de show en de schermen zijn ook minder duidelijk. Iedereen is alleen maar vreten en zuipen halen en lult erdoorheen alsof ze ergens op een barbecue staan.
Jep. Al vind ik het vaak gebrekkige geluid (want hey, zelfs de beste geluidstechnici kunnen niet overal het geluid optimaal krijgen buiten) het grootste struikelblok. Bij een festival wat minder geluid, prima, hoort er een beetje bij, maar als ik voor één artiest heen ga, wil ik gewoon acceptabel geluid.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n park gewoon kut. Net als Goffertpark. Het is lang licht 's avonds dus je ziet geen zak van de show en de schermen zijn ook minder duidelijk. Iedereen is alleen maar vreten en zuipen halen en lult erdoorheen alsof ze ergens op een barbecue staan.
Ja precies, ook dat. En als het regent sta je daar. Vorig jaar stond Paul McCartney in het Goffertpark, maar je hebt geen zitplaatsen en de gemiddelde bezoeker is ondertussen 70. Strak plan. Mijn vader had ook geen kaartjes terwijl hij megafan is. Dan tik je 100 euro of meer neer en is de ervaring gewoon matig. Muse en Robbie Williams vond ik ook geen zak aan in Goffert.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Al vind ik het vaak gebrekkige geluid (want hey, zelfs de beste geluidstechnici kunnen niet overal het geluid optimaal krijgen buiten) het grootste struikelblok. Bij een festival wat minder geluid, prima, hoort er een beetje bij, maar als ik voor één artiest heen ga, wil ik gewoon acceptabel geluid.
Of niet ! Hahahaquote:Op woensdag 7 april 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Lekker al dat zeiken op een concert, some people just don't know how to make fun
Ja echt hč? Super buzzkillquote:
Hoezo laat je je buzz van ons, vreemden op internet, afhangen dan.quote:
Coeberghquote:Op woensdag 7 april 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Zet dan een LP thuis op, flesje Coebergh IJs erbij en ga in je omaonderbroek in je eentje thuis dansen of zo.
Really ? Laat maar zitten ook, dacht gewoon wat leuks te delen, en snap wel dat het niet iedereen zn smaak is, maar parken zijn niks, mensen die drinken en praten zijn niks, de band zelf zal wel te laat zijn, blablabla. En idd, jullie zijn vreemden op internet, en mijn dag is nu heus niet verpest, maar niemand wordt blijer van minpunten opnoemen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo laat je je buzz van ons, vreemden op internet, afhangen dan.
Wel in je oma-onderbroek hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really ? Laat maar zitten ook, dacht gewoon wat leuks te delen, en snap wel dat het niet iedereen zn smaak is, maar parken zijn niks, mensen die drinken en praten zijn niks, de band zelf zal wel te laat zijn, blablabla. En idd, jullie zijn vreemden op internet, en mijn dag is nu heus niet verpest, maar niemand wordt blijer van minpunten opnoemen toch?
Maar goed, nevermind ook .✌
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyy uitslapert en vakantieganger.
Doe niet zo gestoken mens, er is niks aan de handquote:Op woensdag 7 april 2021 10:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really ? Laat maar zitten ook, dacht gewoon wat leuks te delen, en snap wel dat het niet iedereen zn smaak is, maar parken zijn niks, mensen die drinken en praten zijn niks, de band zelf zal wel te laat zijn, blablabla. En idd, jullie zijn vreemden op internet, en mijn dag is nu heus niet verpest, maar niemand wordt blijer van minpunten opnoemen toch?
Maar goed, nevermind ook .✌
Best.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo gestoken mens, er is niks aan de hand
Dit is nu precies de reden waarom je al bijna vijftig jaar zelf aan je lul moet trekken iedere avondquote:Op woensdag 7 april 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo gestoken mens, er is niks aan de hand
waar?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wist niet dat ik ineens in een kusjekroelreeks zat joh.
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wist niet dat ik ineens in een kusjekroelreeks zat joh.
Komt ook lekker uit, het is niet echt jouw maand tot nu toe hč?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Kan de rechtsbijstand erbij gaan halen voor de situatie bij m'n oude werkgeverwat een sukkels.. vooral niet de deur open houden als je totaal geen seniors in de markt kunt vinden
ehm....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?
1 | krabt achter zijn oor |
Kan niks wezen zou je denkenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vegetarische 'filet' americain. Ben benieuwd.
Gisteravond vegetarische chorizo worstjes. best prima eigenlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat zoiets nodig is.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Kan de rechtsbijstand erbij gaan halen voor de situatie bij m'n oude werkgeverwat een sukkels.. vooral niet de deur open houden als je totaal geen seniors in de markt kunt vinden
Heb het wel vaker gehad van de vegetarische slager in zo'n onhandige rol, dit is gewoon in een plastic bakje. Ben benieuwd of de smaak ook beter is.quote:
Sommige merken zijn erg lekker. Die van AH is ook wel lekker.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb het wel vaker gehad van de vegetarische slager in zo'n onhandige rol, dit is gewoon in een plastic bakje. Ben benieuwd of de smaak ook beter is.
quote:
Welke heb je?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |