abonnement Unibet Coolblue
pi_198889242
“Ik ben nu niet toe aan iets vastst, maar sta wel open voor contact leggen”

Zit sinds kort op een datingapp. Heb een match met een leuke jongeman. We hebben elkaar even gesproken. Dat gesprek, zijn profiel en zijn foto’s hebben wel mijn interesse gewekt. Hij vroeg op een gegeven moment (vrij snel) wat ik hier hoopte tegen te komen. Dus ik eerlijk antwoord gegeven en de vraag teruggesteld. Toen zei hij dus dat ie nu niet toe is aan iets vastst, maar wel open staat om contact te leggen. Daar moet ik nu dus op reageren. Op zich wel fijn dat ie gelijk eerlijk is, houdt ie mij iig niet aan het lijntje. Maar ik snap niet zo goed wat ie dan wel wil. Is dat peilen of iemand een potentiële scharrel is? Of bedoelt ie vriendschap? Of kijken of het klikt en het gewoon gezellig hebben zonder het oog op een relatie? Of alvast contact leggen voor het geval het later misschien wel iets kan worden, aangezien hij duidelijk zei ‘nu niet toe aan iets vasts’?
pi_198889268
Hij wil gewoon seks zonder gedoe.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198889276
Een man op een datingapp zoekt vast alleen vriendschap ja.
pi_198889278
Hij wil gewoon even neuken en dan verder.
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:44:08 #5
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198889329
Lijkt mij een scharrel / het gezellig hebben (seks) zonder relatie als doel.
Fijn dat hij daar eerlijk over is!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198889374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij een scharrel / het gezellig hebben (seks) zonder relatie als doel.
Fijn dat hij daar eerlijk over is!
Precies, gewoon duidelijk zijn. Dat hele " ik bel of app je" etc. terwijl je dat niet van plan bent heeft niemand wat aan. :N
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198889626
Hij is overigens wel netjes verder. Maakt geen seksuele toespelingen, maakt geen opmerkingen over mijn uiterlijk of iets dergelijks. Was oprecht geïnteresseerd in wat ik deed en wat mij bezighoudt. Ik heb hem nu een paar keer kort gesproken, en bijna alle keren was het ook overdag dat ie een berichtje stuurde, niet ‘s avonds laat. Daarom vond ik het ietwat verwarrend. Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:59:57 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198889655
Wel seks maar no strings attached.
pi_198890945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef Keukenmachine het volgende:
Hij is overigens wel netjes verder. Maakt geen seksuele toespelingen, maakt geen opmerkingen over mijn uiterlijk of iets dergelijks. Was oprecht geïnteresseerd in wat ik deed en wat mij bezighoudt. Ik heb hem nu een paar keer kort gesproken, en bijna alle keren was het ook overdag dat ie een berichtje stuurde, niet ‘s avonds laat. Daarom vond ik het ietwat verwarrend. Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
Seks en aanhouden als scharrel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_198894917
Zo kwam hij iig niet over. Ik ga hem denk ik toch het voordeel van de twijfel geven en het gesprek verder voortzetten.
  woensdag 7 april 2021 @ 10:33:36 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198894929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:32 schreef Keukenmachine het volgende:
Zo kwam hij iig niet over. Ik ga hem denk ik toch het voordeel van de twijfel geven en het gesprek verder voortzetten.
Helemaal top, vergeet vooral niet je topic af en toe te updaten.
  woensdag 7 april 2021 @ 10:36:27 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198894948
Vastst?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_198897143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef Keukenmachine het volgende:
Hij is overigens wel netjes verder. Maakt geen seksuele toespelingen, maakt geen opmerkingen over mijn uiterlijk of iets dergelijks. Was oprecht geïnteresseerd in wat ik deed en wat mij bezighoudt. Ik heb hem nu een paar keer kort gesproken, en bijna alle keren was het ook overdag dat ie een berichtje stuurde, niet ‘s avonds laat. Daarom vond ik het ietwat verwarrend. Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
Want als je alleen seks wil ben je automatisch niet netjes?
  woensdag 7 april 2021 @ 13:20:34 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198897168
Kan ook betekenen dat hij niet meteen na wil denken aan een relatie, maar gewoon leuke meiden wil leren kennen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 7 april 2021 @ 15:14:30 #15
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198898873
Hij bedoelt precies wat hij zegt. Dat hij mensen wil leren kennen, leuk contact en misschien ook wel seks, maar geen relatie wil op dit moment.

Wil jij vastigheid dan is dit niet het juiste persoon voor je anders dan gewoon leuk contact als jij dat ook leuk vindt.

Zoek niets achter zijn woorden, hij zegt duidelijk hoe het zit. Denk ook niet dat het wel veranderd als je toch met hem in zee gaat, want hij zegt duidelijk wat hij bedoelt.

Het is aan jou of en in hoeverre jij daar ok mee bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198902539
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vastst?
Vastststst
pi_198902577
Misschien wil ie inderdaad wel een vorm van vriendschap, maar ik kan je garanderen dat seks daar ook bij inbegrepen zit.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:25:14 #18
451005 Grems
Clown World
pi_198910180
Dat hij wil neuken zonder verdere verbintenis, graag gedaan slotje.

Men zegt overigens wel dat autisme vaker voor komt bij mannen maar ik heb daar mijn twijfels bij, blijkbaar moet je bij menig vrouw letterlijk in je profiel aangeven dat je alleen interesse hebt in het volblaffen van hun vagijn omdat het anders niet duidelijk genoeg is.
pi_198911569
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef Keukenmachine het volgende:
Hij is overigens wel netjes verder. Maakt geen seksuele toespelingen, maakt geen opmerkingen over mijn uiterlijk of iets dergelijks. Was oprecht geïnteresseerd in wat ik deed en wat mij bezighoudt. Ik heb hem nu een paar keer kort gesproken, en bijna alle keren was het ook overdag dat ie een berichtje stuurde, niet ‘s avonds laat. Daarom vond ik het ietwat verwarrend. Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
Dus als je op zoek bent naar een scharrel om lekker casual mee te seksen, dan moet je ook gelijk allerlei seksuele toespelingen maken? _O-

Zelf heb ik er ook niets mee om op de datingapp al allerlei seksuele toespelingen te maken terwijl ik iemand nog niet eens heb ontmoet. Voor mij past dat niet bij hoe ik doorgaans de spanning opbouw met een scharrel. Er moet dan minstens een soort bevestiging zijn dat er irl fysiek ook een bepaalde aantrekkingskracht is, dus totdat ik iemand heb ontmoet loop ik daar niet op vooruit.

Persoonlijk wil ik met een scharrel ook enigszins op dezelfde golflengte zitten op persoonlijk vlak, want voor mij is dat onderdeel van een stukje aantrekkingskracht. Dus ik ben dan ook oprecht geïnteresseerd in wie ik tegenover me heb.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198912014
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:39 schreef Keukenmachine het volgende:
Of bedoelt ie vriendschap? Of kijken of het klikt en het gewoon gezellig hebben zonder het oog op een relatie?
Mannen (hetero) willen NOOIT vrienden zijn met vrouwen. Dat moeten vrouwen voor eens en altijd uit hun hoofd halen.
pi_198912105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:32 schreef Keukenmachine het volgende:
Zo kwam hij iig niet over. Ik ga hem denk ik toch het voordeel van de twijfel geven en het gesprek verder voortzetten.
Welke twijfel? Hij geeft duidelijk aan dat hij geen relatie wil, maar zit wel op een dating-app. Daar zit je niet voor vriendschappen. Dus of hij is op zoek naar (een) scharrel(s) of naar iets éénmaligs. Daar is niets mis mee en hoef je verder ook niet over te twijfelen. De vraag is alleen of jij dat ook wil. Als jij echt alleen maar uit bent op een serieuze relatie kan je dit beter afkappen en anders een keertje afspreken.
pi_198912122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:51 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen (hetero) willen NOOIT vrienden zijn met vrouwen. Dat moeten vrouwen voor eens en altijd uit hun hoofd halen.
Dit is dus ook bullshit. Hetero mannen kunnen ook prima bevriend zijn met vrouwen.

Niet elke man is een holbewoner die alleen maar aan seks denkt zodra die een vrouw ziet. :')

Maar ja, mannen zitten niet op Tinder voor vriendschap met vrouwen lijkt mij.
pi_198912252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:32 schreef Keukenmachine het volgende:
Zo kwam hij iig niet over. Ik ga hem denk ik toch het voordeel van de twijfel geven en het gesprek verder voortzetten.
Waarvoor zit je zelf op die app? Je schrijft alleen dat je die bal naar hem hebt gekaatst. Als je hem nu "het voordeel van de twijfel" geeft terwijl je eigenlijk een relatie wilt en geen scharrel, dan ga je het jezelf moeilijk maken als het leuk is en hij wilt inderdaad niets vast.

Je weet hoe hij vooralsnog in de wedstrijd zit, dus je weet waar je voor kiest als je contact blijft houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:51 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen (hetero) willen NOOIT vrienden zijn met vrouwen. Dat moeten vrouwen voor eens en altijd uit hun hoofd halen.
Op datingapps dan zou ik zeggen. Daarbuiten: spreek voor jezelf :)
pi_198912548
Contact tussen de benen en geen gezeik verder.

Verder ben jij niet "zijn match" en zitten er 10+ anderen ook met hem te lullen.

Ga daar maar van uit.
pi_198912559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt mij een scharrel / het gezellig hebben (seks) zonder relatie als doel.
Fijn dat hij daar eerlijk over is!
Ik vind hem helemaal niet zo eerlijk eigenlijk. "open voor contact leggen" is vaag als je het letterlijk neemt.

TS, als jij wel op zoek bent naar een relatie moet je hem vragen op welke termijn ongeveer hij wel toe is aan iets vasts.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198912720
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is dus ook bullshit. Hetero mannen kunnen ook prima bevriend zijn met vrouwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:08 schreef itchycoo het volgende:
Op datingapps dan zou ik zeggen. Daarbuiten: spreek voor jezelf :)
Nee, mannen (hetero) kunnen geen vrienden zijn met vrouwen. Mannen kunnen het wel zeggen, en meespelen, maar hun bedoeling is sluw en politiek.

Als jullie een vrouw en een man zien die slechts bevriend zijn dan betekent het het volgende:

1. vrouw heeft hem in de friendzone gezet (helaas voor hem)

2. de verliefde man speelt mee in de hoop dat op een dag zij open staat tot meer

Geen enkele man zal 'vrienden' willen zijn (en dus tijd weggooien) aan vrouwen die hij niet aantrekkelijk vind.
pi_198912730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is dus ook bullshit. Hetero mannen kunnen ook prima bevriend zijn met vrouwen.

Niet elke man is een holbewoner die alleen maar aan seks denkt zodra die een vrouw ziet. :')

Maar ja, mannen zitten niet op Tinder voor vriendschap met vrouwen lijkt mij.
Vraag me ook af hoe vriendschappen van mensen die zo denken er dan uit zien. Ik ben vrienden met mensen omdat we een klik hebben als personen, niet omdat ze van een bepaald geslacht zijn en daardoor afgeschreven als potentieel neukobject.

Als biseksuele man kun je volgens die gedachtegang met helemaal niemand meer vrienden zijn. :') Want blijkbaar is iedereen van een geslacht waar je op valt dan ineens een potentieel neukobject voor je (ook ongeacht de seksuele voorkeur van die personen zelf).

Maar op een datingapp naar vriendschap zoeken is wat mij betreft ongeloofwaardig, ongeacht iemands geslacht trouwens.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198912731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

[..]

Nee, mannen (hetero) kunnen geen vrienden zijn met vrouwen. Ze kunnen het wel zeggen, en meespelen, maar hun bedoeling is sluw en politiek.

Als jullie een vrouw en een man zien die slechts bevriend zijn dan betekent het het volgende:

1. vrouw heeft hem in de friendzone gezet (helaas voor hem)

2. de verliefde man speelt mee in de hoop dat op een dag zij open staat tot meer
:')

Zoals ik zei: spreek voor jezelf :)
pi_198912839
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

[..]

Nee, mannen (hetero) kunnen geen vrienden zijn met vrouwen. Mannen kunnen het wel zeggen, en meespelen, maar hun bedoeling is sluw en politiek.

Als jullie een vrouw en een man zien die slechts bevriend zijn dan betekent het het volgende:

1. vrouw heeft hem in de friendzone gezet (helaas voor hem)

2. de verliefde man speelt mee in de hoop dat op een dag zij open staat tot meer

Geen enkele man zal 'vrienden' willen zijn (en dus tijd weggooien) aan vrouwen die hij niet aantrekkelijk vind.
Waarom is vriendschappelijk tijd door brengen met personen die je niet aantrekkelijk vindt het weggooien van je tijd? _O- Dat doe je met je mannelijke vrienden toch ook? Of breng je daar alleen tijd mee door wegens gebrek aan neukertjes?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198912988
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Waarom is vriendschappelijk tijd door brengen met personen die je niet aantrekkelijk vindt het weggooien van je tijd? _O- Dat doe je met je mannelijke vrienden toch ook? Of breng je daar alleen tijd mee door wegens gebrek aan neukertjes?
Mannen kunnen geen maten zijn met vrouwen. Je gaat mij niet vertellen dat een hetero kerel met een vaste vrouwelijke vriend routine dingen samen doen in vrije tijd (bv samen bij t cafe hangen, naar bios, enz) en dan geen gevoelens voor haar heeft???

De enige scenario waar dat wel mogelijk is is als die man zich gedraagt als een vrouw (homo) en werkelijk geen gevoelens dus voor haar heeft.
pi_198913173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen kunnen geen maten zijn met vrouwen. Je gaat mij niet vertellen dat een hetero kerel met een vaste vrouwelijke vriend routine dingen samen doen in vrije tijd (bv samen bij t cafe hangen, naar bios, enz) en dan geen gevoelens voor haar heeft???
Blijkbaar ben ik dan ben ik toch geen heteroman, ondanks dat ik mezelf nog nooit aangetrokken heb gevoeld tot een man en alleen tot vrouwen. Voor mij maakt het namelijk niet uit welk geslacht een persoon heeft waarmee ik het gezellig vindt om vrije tijd samen door te brengen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef BookFreak het volgende:
De enige scenario waar dat wel mogelijk is is als die man zich gedraagt als een vrouw (homo) en werkelijk geen gevoelens dus voor haar heeft.
'De enige scenario'. Aha, ja vanuit jouw cultuur kun je je dat ongetwijfeld niet voorstellen. Dat verklaart ook meteen je homofobie, want jij vreest natuurlijk geseksualiseerd te worden door homoseksuele mannen op de manier waarop jij dat doet bij vrouwen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198913263
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hij wil gewoon seks zonder gedoe.
Met de nuance dat hij natuurlijk wel eerst wil weten of er een onderlinge klik is.

Veel vrouwen begrijpen het niet zo, maar ook voor een man is de seks veel beter wanneer er een onderlinge klik is.
pi_198913284
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:14 schreef Stepperoller het volgende:
Voor mij maakt het namelijk niet uit welk geslacht een persoon heeft waarmee ik het gezellig vindt om vrije tijd samen door te brengen.
Ok, stel je vriendin waar je mee samen woont komt op een dag jou vertellen "Hey lieverd, ik ga ff een weekendje weg naar Barcelona met Henk (hetero), doei schat"

No problem?
pi_198913333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef Keukenmachine het volgende:
Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
Wat voor intenties zat je aan te denken?

Seks?

Hmm. Voor mannen is seks onderdeel van de relatie, tenzij de man seksloos is. Dus laat dat 'toch kan het natuurlijk...' maar gewoon weg. Seks is niet het uiteindelijke doel, zoals zo veel vrouwen het meteen in het extreme willen trekken. Maar seks hoort er gewoon bij. Zonder intimiteit heb je geen relatie. En seks is het hoogste niveau van intimiteit.
pi_198913414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is dus ook bullshit. Hetero mannen kunnen ook prima bevriend zijn met vrouwen.

Niet elke man is een holbewoner die alleen maar aan seks denkt zodra die een vrouw ziet. :')
Mja. Het probleem is dat als de vrouw seksueel aantrekkelijk voor de man is, de man toch alleen nog maar aan seks kan denken. Instinct. Valt niets aan te doen. Ontkennen werkt er ook niet tegen.

Als de vrouw niet seksueel aantrekkelijk voor de man is, dan is het wel mogelijk om een vriendschap met een vrouw te hebben.

Maar dan nog is er het probleem dat een vrouw er altijd langzamerhand seksueel aantrekkelijker gaat uitzien, naarmate de tijd vordert. :P Maakt niet zo veel uit hoe de vrouw er uit ziet. De hersenen van de man zullen haar er na verloop van tijd hoe dan ook toch wel aantrekkelijk uit gaan laten zien. Niks tegen te doen.
pi_198913428
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:22 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ok, stel je vriendin waar je mee samen woont komt op een dag jou vertellen "Hey lieverd, ik ga ff een weekendje weg naar Barcelona met Henk (hetero), doei schat"

No problem?
Ik zou er niet blij mee zijn als ze vliegreizen gaat maken omwille van een weekendje weg. Dat keur ik af.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198913458
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:43 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Vraag me ook af hoe vriendschappen van mensen die zo denken er dan uit zien. Ik ben vrienden met mensen omdat we een klik hebben als personen, niet omdat ze van een bepaald geslacht zijn en daardoor afgeschreven als potentieel neukobject.
Dus jij bent vrienden met meerdere vrouwen. Prima. En met welke ene van die vrouwen heb je dan de seks?
pi_198913479
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:22 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ok, stel je vriendin waar je mee samen woont komt op een dag jou vertellen "Hey lieverd, ik ga ff een weekendje weg naar Barcelona met Henk (hetero), doei schat"

No problem?
Ten eerste betekent vriendschappelijk omgaan met vrouwen niet direct dat je ermee op vakantie gaat. Ik ga ook niet met al mijn mannelijke vrienden op vakantie. Daar zitten nogal wat nuanceverschillen in. Ten tweede hangt het er vanaf wie Henk is, hoe de onderlingen relaties zijn, de insteek van de vakantie, etc. Ten derde speelt ook het vertrouwen in je eigen relatie een belangrijke rol.

Wat maakt dat je zo stellig overtuigd bent dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen? Vind je het moeilijk om dat gescheiden te houden of gedachtes over seks los te laten?

Ik heb meerdere vriendinnen waar ik regelmatig mee ga chillen, naar de film, lunchen of op een terras ga drinken (buiten lockdown) zonder dat daar iets van romantische gevoelens bij komen kijken of dat ik me op die manier aangetrokken tot ze voel. Ook toen ik afgelopen jaar single was.
pi_198913484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:33 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dus jij bent vrienden met meerdere vrouwen. Prima. En met welke ene van die vrouwen heb je dan de seks?
Met mijn liefdespartner.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198913546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Met mijn liefdespartner.
Kijk. Dus jouw mening is niet helemaal relevant. Jij hebt al een liefdespartner en hebt een relatie waarbij seks belangrijk is. Logisch dan dat je vrienden kan zijn met andere vrouwen, zonder dat je seks met hen wil hebben.

Als jij geen liefdespartner had, en al maanden geen liefde, intimiteit en/of seks. Had je dan vrienden kunnen zijn met zo veel vrouwen, zonder seks met hen te willen? Zelfs als je helemaal alleen met hen in één kamer bent? Als je nee zegt, dan geloof ik er geen barst van.

Oh, ik geloof best dat je geen seks met hen zal HEBBEN, zonder dat zij het ook met jou willen hebben. Consent is natuurlijk belangrijk. Maar je zal het wel WILLEN. En als je het niet kan krijgen, dan zul je door blijven zoeken naar nieuwe contacten totdat je iemand vind met wie jij seks wil en die ook met jou seks wil.

Het is niet gezond als je je menselijkheid gaat ontkennen.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:48:23 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198913649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen kunnen geen maten zijn met vrouwen. Je gaat mij niet vertellen dat een hetero kerel met een vaste vrouwelijke vriend routine dingen samen doen in vrije tijd (bv samen bij t cafe hangen, naar bios, enz) en dan geen gevoelens voor haar heeft???

De enige scenario waar dat wel mogelijk is is als die man zich gedraagt als een vrouw (homo) en werkelijk geen gevoelens dus voor haar heeft.
Kan prima hoor. Je kan gewoon hetero zijn en vriendschappelijk omgaan met vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198913705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef itchycoo het volgende:
Ten eerste betekent vriendschappelijk omgaan met vrouwen niet direct dat je ermee op vakantie gaat.
Niemand had t over vriendschappelijk omgaan (en btw ook niet over collegas). We hebben het over echt vrienden zijn.

quote:
Ten tweede hangt het er vanaf wie Henk is, hoe de onderlingen relaties zijn, de insteek van de vakantie, etc.
Jouw vriendin zegt tegen je: "Ja Henk ken je nog niet. We zijn gewoon vrienden. Zn vriendin heeft het net uitgemaakt en hij vroeg me om mee te gaan. Zielig toch die Henk? Maar we zijn gewoon vrienden hoor"

Vertel....

quote:
Wat maakt dat je zo stellig overtuigd bent dat mannen niet gewoon vrienden kunnen zijn met vrouwen? Vind je het moeilijk om dat gescheiden te houden of gedachtes over seks los te laten?
Een onaantrekkelijke vrouw zal nooit een vriend kunnen worden. Ik blijf natuurlijk vriendelijk zijn als de situatie zich voordoet dat ik te maken heb met zo'n vrouw (werkvloer, OV, enz). Maar echt vrienden zijn verschillen we teveel in. Het gaat niet werken. En bovendien is het mogelijk dat zij stiekem mij aantrekkelijk vind, maar ik heb haar dan in de friendzone gezet. Kortom dat werkt allemaal niet.

Een aantrekkelijke vrouw zelfde verhaal. Nu komt nog een extra probleem erbij dat ze aantrekkelijk is. Ik wil niet de boel besodemieteren door zogenaamd haar 'vriend' te zijn en alles samen te gaan willen doen terwijl ik haar stiekem op t oog heb.

quote:
Ik heb meerdere vriendinnen waar ik regelmatig mee ga chillen, naar de film, lunchen of op een terras ga drinken (buiten lockdown) zonder dat daar iets van romantische gevoelens bij komen kijken of dat ik me op die manier aangetrokken tot ze voel. Ook toen ik afgelopen jaar single was.
Ja, zonder dat je het door hebt, je hebt wat vrouwelijke eigenschappen geinternaliseerd.
pi_198913725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan prima hoor. Je kan gewoon hetero zijn en vriendschappelijk omgaan met vrouwen.
Ik heb het niet over vriendschappelijk omgaan (en ook niet over collegas). Ik heb het over echt vrienden zijn. Jullie zoeken elkaar op in jullie vrije tijd.
pi_198913802
De enige reden dat een man echt vrienden is en samen steeds dingen wil doen met een voor hem totaal onaantrekkelijke vrouw = hij is homo, of gaat die richting op.
pi_198913934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:39 schreef RetepV het volgende:

[..]

Kijk. Dus jouw mening is niet helemaal relevant. Jij hebt al een liefdespartner en hebt een relatie waarbij seks belangrijk is. Logisch dan dat je vrienden kan zijn met andere vrouwen, zonder dat je seks met hen wil hebben.
Kijk . En daar trek je weer allemaal voorbarige conclusies, want ongeveer de helft van die vriendschappen bestond al toen ik nog geen liefdespartner had.

Bovendien zorgt wel/geen seks hebben er voor mij niet voor dat ik ineens in een ongeleid projectiel met een dubbele agenda verander, want zo ben ik überhaupt niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:39 schreef RetepV het volgende:
Als jij geen liefdespartner had, en al maanden geen liefde, intimiteit en/of seks. Had je dan vrienden kunnen zijn met zo veel vrouwen, zonder seks met hen te willen? Zelfs als je helemaal alleen met hen in één kamer bent? Als je nee zegt, dan geloof ik er geen barst van.

Oh, ik geloof best dat je geen seks met hen zal HEBBEN, zonder dat zij het ook met jou willen hebben. Consent is natuurlijk belangrijk. Maar je zal het wel WILLEN. En als je het niet kan krijgen, dan zul je door blijven zoeken naar nieuwe contacten totdat je iemand vind met wie jij seks wil en die ook met jou seks wil.

Het is niet gezond als je je menselijkheid gaat ontkennen.
Vraag me ook af waar ineens vandaan komt dat ik veel vrouwelijke vrienden heb, want dat valt enorm mee. Sowieso ben ik niet een persoon van hele vriendenschares en daar heb ik ook geen behoefte aan.

Ik wil ook alleen seks met iemand als er sprake is van een potentiële wederzijdse wens. Goede langdurige vriendschap is voor mij meer waard dan seks (en ook zeldzamer), dus bij mensen waarbij ik hun vriendschap koester is die wens van mij uit per definitie al van de baan, want ik vind dat het niet waard. Door er zo in te staan ervaar ik ook geen onderlinge seksuele aantrekkingskracht, want daar is geen voedingsbodem voor en er wordt niets gevoed.

Als ik seks wil ga ik op zoek naar iemand met wie er (potentieel) wederzijdse aantrekkingskracht is ja en dan ga ik die aantrekkingskracht ook voeden. Maar seks heeft bij mij nooit zo centraal in mijn leven gestaan dat het gelijk een enorm ding is als die zoektocht niet wil vlotten en bereid was een bom onder vriendschappen te leggen door er plotseling heel anders naar te kijken. En in obsessievere periodes heb ik de obsessie ook gewoon bij mezelf gehouden als het niet wilde vlotten, maar dat was meer gerelateerd aan een bepaalde leeftijd hebben. :P

Nu ben ik vast weer minder man en richting homo in de ogen van bepaalde cultuurfiguren hiero, maar daar kan ik niet mee zitten eerlijk gezegd.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:01 schreef BookFreak het volgende:
De enige reden dat een man echt vrienden is en samen steeds dingen wil doen met een voor hem totaal onaantrekkelijke vrouw = hij is homo, of gaat die richting op.
Doordat het seksualiseren van vrouwen voor jou het toppunt is van mannelijkheid ben je zo homofoob en gefixeerd op homoseksualiteit. Heb je dat wel door?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198913995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is dus ook bullshit. Hetero mannen kunnen ook prima bevriend zijn met vrouwen.

Niet elke man is een holbewoner die alleen maar aan seks denkt zodra die een vrouw ziet. :')

Maar ja, mannen zitten niet op Tinder voor vriendschap met vrouwen lijkt mij.
Het kan wel idd, vriendschap, maar indien ze aantrekkelijk is, zullen er momenten voorkomen dat je pik hongerig wordt.
pi_198914061
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:39 schreef Keukenmachine het volgende:
Maar ik snap niet zo goed wat ie dan wel wil. Is dat peilen of iemand een potentiële scharrel is? Of bedoelt ie vriendschap? Of kijken of het klikt en het gewoon gezellig hebben zonder het oog op een relatie? Of alvast contact leggen voor het geval het later misschien wel iets kan worden, aangezien hij duidelijk zei ‘nu niet toe aan iets vasts’?
ik heb zo'n vermoeden dat hij vooral niet iemand wil die de hele tijd vanalles erachter gaat zoeken, en uit een simpele en duidelijke uitspraak 5 verschillende 'bedoelt hij misschien dit'-scenario's haalt.

Je wekt de indruk dat je wél meer wil... prima, maar zoek dan gewoon verder naar een match die dat wél ook aangeeft en ga niet alsnog dat wat je zoekt gekunsteld op hem projecteren als hij aangeeft dat niet te willen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198914117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:12 schreef Stepperoller het volgende:

Ik wil ook alleen seks met iemand als er sprake is van een potentiële wederzijdse wens.
Precies. En jij als hetero gaat alleen die vrouwen politiek 'bevrienden' als extra backup of afwachtend/hopend dat het op een dag wederzijds wordt van haar kant.

Tenzij je natuurlijk homo ben, dan is het logisch om vriendinnen te hebben. Dat is niet homofoob, dat is gewoon de werkelijkheid benoemen. En TS moet door hebben dat (hetero) mannen haar alleen willen bevrienden met politieke doeleinden, besodemieterendus. Dus hopelijk heeft ze dat door.
pi_198914163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:52 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Niemand had t over vriendschappelijk omgaan (en btw ook niet over collegas). We hebben het over echt vrienden zijn.
[..]

Jouw vriendin zegt tegen je: "Ja Henk ken je nog niet. We zijn gewoon vrienden. Zn vriendin heeft het net uitgemaakt en hij vroeg me om mee te gaan. Zielig toch die Henk? Maar we zijn gewoon vrienden hoor"

Vertel....
[..]

Een onaantrekkelijke vrouw zal nooit een vriend kunnen worden. Ik blijf natuurlijk vriendelijk zijn als de situatie zich voordoet dat ik te maken heb met zo'n vrouw (werkvloer, OV, enz). Maar echt vrienden zijn verschillen we teveel in. Het gaat niet werken. En bovendien is het mogelijk dat zij stiekem mij aantrekkelijk vind, maar ik heb haar dan in de friendzone gezet. Kortom dat werkt allemaal niet.

Een aantrekkelijke vrouw zelfde verhaal. Nu komt nog een extra probleem erbij dat ze aantrekkelijk is. Ik wil niet de boel besodemieteren door zogenaamd haar 'vriend' te zijn en alles samen te gaan willen doen terwijl ik haar stiekem op t oog heb.
[..]

Ja, zonder dat je het door hebt, je hebt wat vrouwelijke eigenschappen geinternaliseerd.
Je denkt veel te zwart-wit en theoretisch. Ik ben "echt vrienden" met verschillende vrouwen, gewoon zoals ik dat ook met mijn mannelijke vrienden ben. Waarom? Omdat ik me niet romantisch/seksueel tot ze aangetrokken voel maar we wel een hele goede en leuke vriendschappelijke klik hebben.

Betekent dat dat ik dat met alle vrouwen zou kunnen? Hell no. Als ik me wel romantisch/seksueel aangetrokken zou voelen tot een vrouw of andersom, dan is het ook helemaal niet chill om daar vrienden mee te zijn in puur vriendschappelijke zin. Tenzij het van beide kanten is natuurlijk, daarom ben ik nu ook samen met mijn vriendin. Je merkt toch gaandeweg hoe je omgang met iemand is en als je voelt dat het jou of de ander dwars zit, dan laat ik dat contact wel verwateren.

Als jij dat "vrouwelijke egiegenschappen" noemt, so be it. Ik noem het sociale vaardigheden.

Oh en om op je Henk-verhaaltje terug te komen: Dat zou me een raar en onwaarschijnlijk verhaal lijken en om die reden argwaan wekken. Mijn punt is ook niet dat mannen (en hun intenties) altijd vriendschappelijk zijn, maar dat het wel mogelijk is dat een man en vrouw echt vrienden zijn, in puur vriendschappelijke zin.
pi_198914244
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:26 schreef BookFreak het volgende:
Precies. En jij als hetero gaat alleen die vrouwen politiek 'bevrienden' als extra backup of afwachtend/hopend dat het op een dag wederzijds wordt van haar kant.
Maar dat doe ik niet, want dat soort schijnvriendschappen wil ik niet.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:26 schreef BookFreak het volgende:
Tenzij je natuurlijk homo ben, dan is het logisch om vriendinnen te hebben. Dat is niet homofoob, dat is gewoon de werkelijkheid benoemen. En TS moet door hebben dat (hetero) mannen haar alleen willen bevrienden met politieke doeleinden, besodemieterendus. Dus hopelijk heeft ze dat door.
Het is homo om niet achterbaks te zijn geen schijnvriendschappen aan te gaan? Dan ben ik maar een homo die op vrouwen valt. Prima.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 8 april 2021 @ 14:13:00 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198915455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:53 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik heb het niet over vriendschappelijk omgaan (en ook niet over collegas). Ik heb het over echt vrienden zijn. Jullie zoeken elkaar op in jullie vrije tijd.
Dat kan ook. Gebeurt vaak zelfs.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198915552
Ik ben nooit 'close' vrienden geweest met vrouwen. Wel kennissen waar je soms (meestal in groepsverband of met een ander) afspreekt. Bij mij persoonlijk werkt het niet, tenzij er echt een goede reden is waardoor ze off limit is. Er ontstaat gewoon een bepaalde spanning en niet alleen van mijn kant (of juist niet van mijn kant, maar bij de ander). En als er niets met die spanning gedaan wordt, wordt het awkward. Ik merk ook dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in mij voor een hechte vriendschap en ze daarom per definitie mij niet op die manier benaderen. Als vrouwen 'closer' willen worden met mij, merk ik dat er meer achter schuilt, of het nou seks is of 'willen daten / relatie'
pi_198916100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:30 schreef itchycoo het volgende:
Je denkt veel te zwart-wit en theoretisch. Ik ben "echt vrienden" met verschillende vrouwen, gewoon zoals ik dat ook met mijn mannelijke vrienden ben. Waarom? Omdat ik me niet romantisch/seksueel tot ze aangetrokken voel maar we wel een hele goede en leuke vriendschappelijke klik hebben.
Dus als jij met één van je vrouwelijke vrienden een stedentrip wil doen samen, dan heeft jouw vriendin geen recht om erover te klagen dan toch? Jullie zijn slechts vrienden....

quote:
Als jij dat "vrouwelijke egiegenschappen" noemt, so be it. Ik noem het sociale vaardigheden.
Nee, gewoon vrouwelijke trekjes heb je dan.

quote:
Oh en om op je Henk-verhaaltje terug te komen: Dat zou me een raar en onwaarschijnlijk verhaal lijken en om die reden argwaan wekken.
Geef dan eens antwoord op Henk verhaal. Hij is gewoon man, je hebt geen bewijs dat hij iets stouts van plan is, jouw vriendin zegt dat ze alleen vrienden zijn....waarom zou je bezwaar maken als ze samen ff naar Barcelona gaan?
pi_198916127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:38 schreef Stepperoller het volgende:
Het is homo om niet achterbaks te zijn geen schijnvriendschappen aan te gaan? Dan ben ik maar een homo die op vrouwen valt. Prima.
Je kan ook Bi zijn (zit tussen Homo en Hetero in). Anyway je kan ook niet achterbaks zijn en nooit vrienden zijn.
pi_198916152
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:22 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben nooit 'close' vrienden geweest met vrouwen. Wel kennissen waar je soms (meestal in groepsverband of met een ander) afspreekt. Bij mij persoonlijk werkt het niet, tenzij er echt een goede reden is waardoor ze off limit is. Er ontstaat gewoon een bepaalde spanning en niet alleen van mijn kant (of juist niet van mijn kant, maar bij de ander). En als er niets met die spanning gedaan wordt, wordt het awkward. Ik merk ook dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in mij voor een hechte vriendschap en ze daarom per definitie mij niet op die manier benaderen. Als vrouwen 'closer' willen worden met mij, merk ik dat er meer achter schuilt, of het nou seks is of 'willen daten / relatie'
En dit is de normale situatie voor hetero mannen die niet doen aan schijnvriendschappen.
pi_198916162
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hij wil gewoon seks zonder gedoe.
/topic
pi_198916226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:07 schreef ijs. het volgende:

[..]

/topic
Tuurlijk wil hij alleen sex. Er is geen ander scenario.
pi_198916696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:01 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dus als jij met één van je vrouwelijke vrienden een stedentrip wil doen samen, dan heeft jouw vriendin geen recht om erover te klagen dan toch? Jullie zijn slechts vrienden....
[..]
Recht om erover te klagen? Dat heeft ze te allen tijde, ik bepaal niet welke rechten een vrouw heeft. Daarnaast heb ik helemaal niet de behoefte om met een vrouwelijke vriend op stedentrip te gaan. Dat doe ik wel met mijn vriendin. Veel leuker. En in het volstrekt hypothetische geval dat ik het wel zou willen, dan zou ik dat gewoon overleggen met mijn vriendin en in overleg met haar besluiten waar we ons allebei prettig bij voelen. Zoals in elke gezonde relatie.

quote:
Nee, gewoon vrouwelijke trekjes heb je dan.
Als jij dat graag zo noemt, prima. Dan ben ik trots op mijn vrouwelijke trekjes. :D

quote:
Geef dan eens antwoord op Henk verhaal. Hij is gewoon man, je hebt geen bewijs dat hij iets stouts van plan is, jouw vriendin zegt dat ze alleen vrienden zijn....waarom zou je bezwaar maken als ze samen ff naar Barcelona gaan?
Omdat het een rare, totaal onwaarschijnlijke situatie is waarin ineens een random man opduikt waarmee zij op stedentrip wilt. Dat is wat anders dan iemand die ze bijvoorbeeld al heel lang kent en die ik ook ken.

Ik snap dat jij er mentaal niet mee kunt dealen dat je ook een normale vriendschap (in vriendschappelijke zin) kunt hebben met een vrouw, maar misschien kun je je openstellen voor het idee dat andere mannen dat wel kunnen. Misschien heeft het iets met opleidingsniveau of sociaal milieu te maken, maar in mijn eigen omgeving komen dit soort vriendschappen heel veel voor en doet men niet zo spastisch/wanhopig hierover.
pi_198916780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:36 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Recht om erover te klagen? Dat heeft ze te allen tijde, ik bepaal niet welke rechten een vrouw heeft.
Dit noemen we er omheen draaien. Ik bedoel natuurlijk klagen in de zin van dat jij niet met haar weg mag gaan met als reden omdat ze puur een vrouw is en dat zij jou nooit met een vrouwelijke vriendin samen ergens wil zien gaan (volgens jouw vriendin).
pi_198916888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dit noemen we er omheen draaien. Ik bedoel natuurlijk klagen in de zin van dat jij niet met haar weg mag gaan met als reden omdat ze puur een vrouw is en dat zij jou nooit met een vrouwelijke vriendin samen ergens wil zien gaan (volgens jouw vriendin).
Ja dat zeg ik toch, dat mag ze, maar lees dan even verder: ik zou dat gewoon met haar bespreken en dan kan zij gewoon aangeven hoe zij zich daarbij voelt, voordat ik besluit wat ik ga doen. Jij noemt dat blijkbaar "klagen".

Maar goed, we gaan nu wel heel erg off-topic hier. Volgens mij heb ik wel duidelijk gemaakt hoe ik erin sta en ik ga er verder niet meer op reageren. :) Als je er verder over in discussie wilt met mij, prima, maar dan maken we wel een apart topic.
pi_198917248
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Tuurlijk wil hij alleen sex. Er is geen ander scenario.
Ja daarom
  donderdag 8 april 2021 @ 16:30:31 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198917495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:58 schreef Keukenmachine het volgende:
Hij is overigens wel netjes verder. Maakt geen seksuele toespelingen, maakt geen opmerkingen over mijn uiterlijk of iets dergelijks. Was oprecht geïnteresseerd in wat ik deed en wat mij bezighoudt. Ik heb hem nu een paar keer kort gesproken, en bijna alle keren was het ook overdag dat ie een berichtje stuurde, niet ‘s avonds laat. Daarom vond ik het ietwat verwarrend. Maar goed, toch kan het natuurlijk zijn dat ie uiteindelijk andere intenties heeft.
Hij zal 's-avonds wel stront bezopen in de een of andere illegale (want verboden vanwege corona) hoerentent hangen.

Ik denk dat ie inderdaad contact met je wil, seks en af en toe samen iets doen zonder al teveel grote plannen en uitspraken nu al te doen.
Ik zou terug appen, .... hoeveel kinderen wil je .... en ... wil je alleen voor de wet of ook voor de kerk trouwen?
En dan 10 minuutjes later, .... haha, grapje.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2021 17:13:29 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 april 2021 @ 16:40:28 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198917617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:51 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen (hetero) willen NOOIT vrienden zijn met vrouwen. Dat moeten vrouwen voor eens en altijd uit hun hoofd halen.
Ben het dit keer NIET met jou eens. Ik heb vriendinnen gehad waar ik erg blij mee was, waar ik niet op geilde en geen seks mee wilde (en best wel goed uitzagen waren maar niet mijn type) en voor hen was dat ook zo. We gingen ook niet uit maar praatten graag met elkaar, vanwege onze geheel verschillende achtergronden en leefwerelden.
In de loop der tijd is het contact verwaterd en die gesprekken mis ik nu best nog wel,
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_198917654
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:40 schreef LeesFoknl het volgende:

We gingen ook niet uit maar praatten graag met elkaar, vanwege onze geheel verschillende achtergronden en leefwerelden.
Hoe bedoel je precies? Via online bedoel je dat?

Hoe kende je hun?
pi_198917823
Hij zoekt een neukertje.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 8 april 2021 @ 16:59:05 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198917837
Internet bestond toen nog (net) niet. Nee, op een avond afspreken, bij mij of bij haar. Heel zelden was er een derde iemand bij. Ik kende hen van het vrijwilligerswerk wat ik jaren deed, groep was ongeveer 50 tal vrouwen en 5 mannen. De vrouwen waren vaak stagiares van de universiteit en ook vaak van heel "goede" afkomst. Was voor beiden interessant, net vanwege onze verschillen, nl man/vrouw, opleiding en afkomst, leefwereld / milieu.
Zou misschien ook wel kunnen via internet maar vertrouwen krijgen in elkaar is veel moeilijker via internet. Je ziet elkaar niet en mist dus non verbale communicatie, gezichtsuitdrukkingen enz.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2021 17:14:19 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_198918118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Internet bestond toen nog (net) niet. Nee, op een avond afspreken, bij mij of bij haar. Heel zelden was er een derde iemand bij. Ik kende hen van het vrijwilligerswerk wat ik jaren deed, groep was ongeveer 50 tal vrouwen en 5 mannen. De vrouwen waren vaak stagiares van de universiteit en ook vaak van heel "goede" afkomst. Was voor beiden interessant, net vanwege onze verschillen, nl man/vrouw, opleiding en afkomst, leefwereld / milieu.
Zou misschien ook wel kunnen via internet maar vertrouwen krijgen in elkaar is veel moeilijker via internet. Je ziet elkaar niet en mist dus non verbale communicatie, gezichtsuitdrukkingen enz.
Dit noem ik niet vrienden zijn. Dit zijn meer interessante collegas.
pi_198926668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:11 schreef BookFreak het volgende:
Tuurlijk wil hij alleen sex. Er is geen ander scenario.
Dat veel mannen geen vriendschap kunnen hebben met vrouwen, prima, logisch als je in verschillende leefwerelden zit (hoewel dat steeds minder wordt).
Maar als een vrouw hier zou schrijven “tuurlijk wil ze alleen vriendschap. Er is geen ander scenario” als een man zich afvraagt of een vrouw seks wil of alleen vriendschap dan is fok ineens weer te klein, want het is kieskeurig dat vrouwen zo weinig casual sex willen met mannen. Als je zelf ook selectief bent met je vriendschappen, kun je ook niet verwachten dat vrouwen op seksgebied (iets dat niet bij iedere vrouw hun hobby is) de inclusiviteit van een prostituee uitdragen.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-04-2021 23:12:36 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198927274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan ook betekenen dat hij niet meteen na wil denken aan een relatie, maar gewoon leuke meiden wil leren kennen.
Om vervolgens mee te dammen of zo in de avond, of postzegels te plakken.
pi_198927292
Gristus ik had deze vent al 10 keer over de heg gegooid.
pi_198927347
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]


[..]

Nee, mannen (hetero) kunnen geen vrienden zijn met vrouwen. Mannen kunnen het wel zeggen, en meespelen, maar hun bedoeling is sluw en politiek.

Als jullie een vrouw en een man zien die slechts bevriend zijn dan betekent het het volgende:

1. vrouw heeft hem in de friendzone gezet (helaas voor hem)

2. de verliefde man speelt mee in de hoop dat op een dag zij open staat tot meer

Geen enkele man zal 'vrienden' willen zijn (en dus tijd weggooien) aan vrouwen die hij niet aantrekkelijk vind.
Wat een onzin. Je hebt ook nog mensen die wel geneukt hebben maar tot de conclusie zijn gekomen dat vrienden prima is. Zonder het neuken. Goed. Dan heb je elkaar gefriendzoned, maar het kan. :+
pi_198927798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:45 schreef Azula het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je hebt ook nog mensen die wel geneukt hebben maar tot de conclusie zijn gekomen dat vrienden prima is. Zonder het neuken. Goed. Dan heb je elkaar gefriendzoned, maar het kan. :+
Dat kan alleen van de vrouws kant. Een hetero man wil niet in de friendzone belanden. Als hij er toch (teleurstellend voor hem) erin belandt en erin wil blijven dan besodemieterd hij gewoon de boel.
pi_198930727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 00:22 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dat kan alleen van de vrouws kant. Een hetero man wil niet in de friendzone belanden. Als hij er toch (teleurstellend voor hem) erin belandt en erin wil blijven dan besodemieterd hij gewoon de boel.
Wat een compleet bekrompen zienswijze.
Een van mijn beste vrienden is een vrouw. Al meer dan 20 jaar. Vroeger gingen we samen op stap. Door de jaren heen zijn er verschillende momenten geweest (nu toevallig ook) dat we beide vrijgezel zijn. Er is nooit een seksuele spanning tussen ons geweest. Ik wil zeker niet uit de friendzone! Sterker nog: als zij dat wel zou willen, dan verpest dat onze vriendschap waarschijnlijk.

Dat jij nooit een vriendschap hebt ervaren met een vrouw, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
pi_198930786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:22 schreef Grublit het volgende:

Een van mijn beste vrienden is een vrouw. Al meer dan 20 jaar. Vroeger gingen we samen op stap.
Ik begrijp het niet helemaal. Breng je tegenwoordig nooit tijd met haar door in jullie vrije tijd?
pi_198930822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet helemaal. Breng je tegenwoordig nooit tijd met haar door in jullie vrije tijd?
Jawel. Maar het leven veranderd. Tegenwoordig zijn we beide gescheiden ouders. Ik ben jaren geleden verhuisd naar een stad 100km verder. We lopen elkaar dus zeker de deur niet plat.
Maar zo af en toe spreken we af (indertijd ook met partners). Maar je kunt via Whatsapp en de telefoon ook communiceren. Het is heel fijn om vrienden te hebben die je door en door kennen en waar ik lief een leed mee kan delen. Zonder dat ik mijn zwarte humor hoef te filteren bijvoorbeeld.
pi_198930953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:30 schreef Grublit het volgende:

[..]

Jawel. Maar het leven veranderd. Tegenwoordig zijn we beide gescheiden ouders. Ik ben jaren geleden verhuisd naar een stad 100km verder. We lopen elkaar dus zeker de deur niet plat.
Maar zo af en toe spreken we af (indertijd ook met partners). Maar je kunt via Whatsapp en de telefoon ook communiceren. Het is heel fijn om vrienden te hebben die je door en door kennen en waar ik lief een leed mee kan delen. Zonder dat ik mijn zwarte humor hoef te filteren bijvoorbeeld.
Dan heb je teveel vrouwelijke eigenschappen geinternaliseerd. En zij teveel mannelijke.
pi_198930964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:43 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dan heb je teveel vrouwelijke eigenschappen geinternaliseerd. En zij teveel mannelijke.
Succes met je holbewoner eigenschappen.
  zaterdag 10 april 2021 @ 02:00:34 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198941694
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat veel mannen geen vriendschap kunnen hebben met vrouwen, prima, logisch als je in verschillende leefwerelden zit (hoewel dat steeds minder wordt).
Maar als een vrouw hier zou schrijven “tuurlijk wil ze alleen vriendschap. Er is geen ander scenario” als een man zich afvraagt of een vrouw seks wil of alleen vriendschap dan is fok ineens weer te klein, want het is kieskeurig dat vrouwen zo weinig casual sex willen met mannen. Als je zelf ook selectief bent met je vriendschappen, kun je ook niet verwachten dat vrouwen op seksgebied (iets dat niet bij iedere vrouw hun hobby is) de inclusiviteit van een prostituee uitdragen.
Als een vrouw duidelijk enkel vriendschappelijk met iemand wil omgaan en dat persoon opent hier een topic met wat bedoeld ze krijgt ook hij gewoon te horen dat ze duidelijk is en hij er niet meer van moet maken.
Er zal gezegd worden dat hij niet moet gaan friendzonen, net als nu gezegd wordt dat zij niet moet gaan denken dat hij wel een relatie gaat willen.

De vrouw die de man die gewoon duidelijk is toch ‘het voordeel van de twijfel’ geeft is hetzelfde als die man die hoopt dat ze zich toch bedenkt als hij maar contact met haar houdt. Beide hopen op iets dat niet gaat gebeuren en doen zichzelf ellende aan omdat ze niet willen luisteren naar wat die ander zegt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198941722
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]


[..]

Nee, mannen (hetero) kunnen geen vrienden zijn met vrouwen. Mannen kunnen het wel zeggen, en meespelen, maar hun bedoeling is sluw en politiek.

Als jullie een vrouw en een man zien die slechts bevriend zijn dan betekent het het volgende:

1. vrouw heeft hem in de friendzone gezet (helaas voor hem)

2. de verliefde man speelt mee in de hoop dat op een dag zij open staat tot meer

Geen enkele man zal 'vrienden' willen zijn (en dus tijd weggooien) aan vrouwen die hij niet aantrekkelijk vind.
Grotendeels mee eens. Maar er zijn ook uitzonderingen. Vrouwen die zich als man gedragen. Daarmee zou een heteroman wel een vriendschap kunnen hebben, maar dat is dan in feite een "mannenvriendschap". En omgekeerd kan een man die zich als vrouw gedraagt (verwijfd is) wel een "vrouwenvriendschap" kunnen onderhouden met een vrouw, of een andere verwijfde man.
pi_198944157
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 02:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens. Maar er zijn ook uitzonderingen. Vrouwen die zich als man gedragen. Daarmee zou een heteroman wel een vriendschap kunnen hebben, maar dat is dan in feite een "mannenvriendschap". En omgekeerd kan een man die zich als vrouw gedraagt (verwijfd is) wel een "vrouwenvriendschap" kunnen onderhouden met een vrouw, of een andere verwijfde man.
Nog een uitzondering, van toepassing op mij: als je weet dat de vrouw een notoire vreemdganger is en ik daar niks mee kan in de liefde, als platonische vriendin is ze prima.
pi_198955899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:32 schreef Keukenmachine het volgende:
Zo kwam hij iig niet over. Ik ga hem denk ik toch het voordeel van de twijfel geven en het gesprek verder voortzetten.
Dan wel op de man af vragen wat hij wil.

Dus gewoon vragen: zoek je iemand om in bed te krijgen via Tinder zonder een relatie, of zoek je een relatie?

Als hij er omheen gaat draaien of zegt: misschien 1 van de 2, eerst contact leggen, dan heb je er niks aan. Ga dan gewoon verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 11-04-2021 02:15:40 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198956026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:28 schreef ijs. het volgende:

[..]

Nog een uitzondering, van toepassing op mij: als je weet dat de vrouw een notoire vreemdganger is en ik daar niks mee kan in de liefde, als platonische vriendin is ze prima.
Ze kan toch nog steeds je sexuele verlangens potentieel vervullen.
pi_198957849
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 02:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als een vrouw duidelijk enkel vriendschappelijk met iemand wil omgaan en dat persoon opent hier een topic met wat bedoeld ze krijgt ook hij gewoon te horen dat ze duidelijk is en hij er niet meer van moet maken.
Er zal gezegd worden dat hij niet moet gaan friendzonen, net als nu gezegd wordt dat zij niet moet gaan denken dat hij wel een relatie gaat willen.

De vrouw die de man die gewoon duidelijk is toch ‘het voordeel van de twijfel’ geeft is hetzelfde als die man die hoopt dat ze zich toch bedenkt als hij maar contact met haar houdt. Beide hopen op iets dat niet gaat gebeuren en doen zichzelf ellende aan omdat ze niet willen luisteren naar wat die ander zegt.
Ja, dat is ook wel zo, daar heb je gelijk in

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 02:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Grotendeels mee eens. Maar er zijn ook uitzonderingen. Vrouwen die zich als man gedragen. Daarmee zou een heteroman wel een vriendschap kunnen hebben, maar dat is dan in feite een "mannenvriendschap". En omgekeerd kan een man die zich als vrouw gedraagt (verwijfd is) wel een "vrouwenvriendschap" kunnen onderhouden met een vrouw, of een andere verwijfde man.
Ik snap wat je bedoeld, maar anno 2021 is deze zienswijze best belachelijk. Een vriendschap van een man en een vrouw is per definitie geen mannenvriendschap of vrouwenvriendschap. Want je karakter staat los van je geslacht en dit is een vriendschap van mensen van 2 verschillende geslachten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198958274
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar anno 2021 is deze zienswijze best belachelijk. Een vriendschap van een man en een vrouw is per definitie geen mannenvriendschap of vrouwenvriendschap. Want je karakter staat los van je geslacht en dit is een vriendschap van mensen van 2 verschillende geslachten.
Ik neem aan dat je een vrouw bent. Vind je het goed als jouw partner met een dame bevriend is en ze willen samen een weekendje naar london?
  zondag 11 april 2021 @ 11:54:23 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198958454
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:37 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een vrouw bent. Vind je het goed als jouw partner met een dame bevriend is en ze willen samen een weekendje naar london?
Als er echt een vriendschap is waarom niet?
Of slaap jij met je mannenvriend in hetzelfde bed en dicht tegen elkaar aan?

Het hangt dus van de omstandigheden af. Jouw vb van Henk die je niet kent en waarmee ze ineens op pad wil is een slechte. Want was het Chantal was het net zo goed best raar. Fred die je kent, waarvan je weet dat die net een nare scheiding heeft gehad, die al tijden daarvoor goede vrienden was met je partner en die best even een weekendje weg zonder gezeik kan gebruiken is een heel ander verhaal.
Chantal is dan hetzelfde, want wie weet wil Chantal wel lekker rebounden, samen met jouw vriendin/vrouw. Zegt die we gaan f(b)eesten, vol op mannenjacht. Sloten drank en wie weet wat nog meer en een hele grote fuck you en kom maar mentaliteit.
Misschien is Chantal wel stukken gevaarlijker dan Fred die gewoon er even uit moet, even de boel de boel moet laten. Waarmee je partner naar Londen gaat omdat daar zus of zo is waar die ander van houdt ( Londen zoo bv)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198958576
quote:
0s.gif [b]Op zondag 11 april 2021 11:54 schreef Cause_Mayhem
Of slaap jij met je mannenvriend in hetzelfde bed en dicht tegen elkaar aan?
Maar dat doen hetero mannen dus niet.

En ook met Fred zou het awkward en raar zijn als mn vrouw met hem gaat.
pi_198959370
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:37 schreef BookFreak het volgende:
Ik neem aan dat je een vrouw bent. Vind je het goed als jouw partner met een dame bevriend is en ze willen samen een weekendje naar london?
Waarom willen ze met zn tweeen naar londen? Waarom zou ik dan niet mee mogen?
Dit is een erg vreemde actie voor normale vrienden. Meestal geldt “jouw vrienden zijn ook mijn vrienden” in een relatie, dus dan is er geen reden om met z’n tweeen te gaan zonder partner. En zo niet, als het echt een vrienden onder elkaar weekend is omdat ze dan beter over voetbal kunnen ouwehoeren of weet ik veel dan komt het niet vaak voor dat ze allebei elkaars enige vriend zijn. Meestal is er dan een grotere vriendengroep.
Maar als ze dus alleen met elkaar willen zijn om logische redenen en ze echt allebei elkaars enige vriend zijn zou ik er geen problemen mee hebben. Alhoewel ik me dan wel af zou vragen of mijn partner en ik wel bij elkaar passen dat diegene liever met een ander een weekend weg gaat dan met mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-04-2021 13:09:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198959472
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 13:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Waarom willen ze met zn tweeen naar londen? Waarom mag ik niet mee?
Hij zegt dat ze beste vrienden zijn. En dat jij toch niet dezelfde interesses hebt als hun twee. Net zoals twee mannen van voetbal houden en weekendje weggaan. Zij houden van musea bv waar jij niet van houdt.

Of wat vind je ervan dat je vriend gaat logeren bij haar? Ze zijn beste vrienden en zij heeft veel te bespreken met hem.
pi_198959618
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:10 schreef BookFreak het volgende:
Hij zegt dat ze beste vrienden zijn. En dat jij toch niet dezelfde interesses hebt als hun twee. Net zoals twee mannen van voetbal houden en weekendje weggaan. Zij houden van musea bv waar jij niet van houdt.

Of wat vind je ervan dat je vriend gaat logeren bij haar? Ze zijn beste vrienden en zij heeft veel te bespreken met hem.
Ik zou het prima vinden maar ik zou me wel afvragen waarom ik een relatie heb met iemand waarvan de interesses zo erg verschillen met die van mij dat ik er niet bij hoor als zij wat gaan doen. Maar als we daarnaast nog wel genoeg dingen samen zouden doen zou het niet uitmaken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198959644
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik zou het prima vinden maar ik zou me wel afvragen waarom ik een relatie heb met iemand waarvan de interesses zo erg verschillen met die van mij dat ik er niet bij hoor als zij wat gaan doen. Maar als we daarnaast nog wel genoeg dingen samen zouden doen zou het niet uitmaken.
Dat je je eraan ergert en het aan je vreet is volkomen logisch. Is toch raar niet? Something is not right
pi_198959676
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:21 schreef BookFreak het volgende:
Dat je je eraan ergert en het aan je vreet is volkomen logisch. Is toch raar niet? Something is not right
Maar dat zou ik op dezelfde manier hebben als ze 2 mannen waren geweest en zij hadden samen interesses die ik niet had.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198959768
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar dat zou ik op dezelfde manier hebben als ze 2 mannen waren geweest en zij hadden samen interesses die ik niet had.
Dat is toch volkomen normaal?? Mannen gaan hun mannen dingen doen (vissen, voetballen, klussen) zonder vrouwen....normaalste zaak van de wereld.
pi_198959831
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:27 schreef BookFreak het volgende:
Dat is toch volkomen normaal?? Mannen gaan hun mannen dingen doen (vissen, voetballen, klussen) zonder vrouwen....normaalste zaak van de wereld.
Tja oke.., dat is meer wat ik beschouw als een leven naast de relatie hebben met vrienden m/v dat maakt niet uit en is misschien ook wel nodig geen idee
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198960001
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar anno 2021 is deze zienswijze best belachelijk. Een vriendschap van een man en een vrouw is per definitie geen mannenvriendschap of vrouwenvriendschap. Want je karakter staat los van je geslacht en dit is een vriendschap van mensen van 2 verschillende geslachten.
Bovenstaande kromme gedachtegang is een typisch gevolg van de feminisering van de maatschappij. Door een overmaat aan vrouwelijke leerkrachten in het lager onderwijs, worden jongetjes tegenwoordig opgevoed als halve meisjes. Ook de homofilisering van de publieke omroep draagt daar in sterke mate aan bij.
pi_198960067
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Bovenstaande kromme gedachtegang is een typisch gevolg van de feminisering van de maatschappij. Door een overmaat aan vrouwelijke leerkrachten in het lager onderwijs, worden jongetjes tegenwoordig opgevoed als halve meisjes. Ook de homofilisering van de publieke omroep draagt daar in sterke mate aan bij.
Dat zou best knap zijn gezien de kijkcijfers van de PO en dat de jongere generaties veel meer tijd doorbrengen op Youtube en TikTok enzo.
pi_198960108
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat zou best knap zijn gezien de kijkcijfers van de PO en dat de jongere generaties veel meer tijd doorbrengen op Youtube en TikTok enzo.
Het is ook niet de enige verklaring. Het begint in onderwijs.

Maar het valt niet te ontkennen dat er in de laatste ca. 50 jaar steeds meer homoseksuelen op de televisie komen. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb, maar de verhouding is een beetje zoek.

Ook in de politiek zie je dit terug. Bij D66 is homo zo'n beetje de standaard. Als je daar hetero bent, dan val je echt uit de toon.
pi_198960189
Maar terug naar het onderwerp.

BookFreak heeft gelijk. Een normale man gaat geen hechte vriendschap aan met een vrouw. Hij kan natuurlijk wel doen alsof, om verschillende redenen:

- Door een "vriendschap" met een vrouw, hoopt de man in de nabijheid te komen van andere vrouwen, die hij dan kan proberen te versieren.

- Of hij toont zogenaamd geen seksuele interesse in de "vriendin", maar ondertussen wacht hij zijn kans af.

- Enz.
pi_198964776
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bovenstaande kromme gedachtegang is een typisch gevolg van de feminisering van de maatschappij. Door een overmaat aan vrouwelijke leerkrachten in het lager onderwijs, worden jongetjes tegenwoordig opgevoed als halve meisjes. Ook de homofilisering van de publieke omroep draagt daar in sterke mate aan bij.
Haha, het hele woord feminisering slaat al nergens op. Jongetjes kunnen niet opgevoed worden als halve meisjes, als dat mogelijk was dan bestonden er erg veel interseksuelen. Homofilisering van de publieke omroep wtf.

quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat zou best knap zijn gezien de kijkcijfers van de PO en dat de jongere generaties veel meer tijd doorbrengen op Youtube en TikTok enzo.
:P moest lachen

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-04-2021 19:01:14 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 12 april 2021 @ 15:38:10 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198974091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:18 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dit noem ik niet vrienden zijn. Dit zijn meer interessante collegas.
Dat kun je niet inschatten met wat je tot nu weet. Was echt toch wel meer. En ik kan er niet meer van zeggen want dan vertel ik teveel van anderen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_198974736
Ik heb inmiddels wel medelijden gekregen met de vrouwelijke familieleden van bovenstaande figuren die blijkbaar iedere vrouw met seks associeren :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')