abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8122558
Yeah baby!
Dat wordt weer genieten!!

Helaas altijd wel veel reclame, maar verder een topevenement!

Mijn favorieten zijn de Buccaneers (Defense baby!)!

Ik zit met mn Buccaneers shirt en een Bud op de bank vanavond..WOOHOO!!

Een Buc-fan

[Dit bericht is gewijzigd door BigBubba op 26-01-2003 21:39]

I put the 'Grrr' in Swinger baby, yeah!
pi_8122594
goed dat je dit topic opent, was t bijna al weer vergeten...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  zondag 26 januari 2003 @ 21:34:16 #3
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8122687
mag en even vragen wat het inhoud
pi_8122717
Superbowl, na een jaar spelen de 2 overgebleven teams, bucs tegen de raiders vanavond om 12 uur op sbs
pi_8122722
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:30 schreef mabit het volgende:
goed dat je dit topic opent, was t bijna al weer vergeten...
Graag gedaan! have fun!!
  zondag 26 januari 2003 @ 21:41:38 #6
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8122837
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8122867
weten we ook al wie er allemaal optreden tijdens de superbowl?
dat vind ik meestal leuker dan de wedstrijd zelf
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 26 januari 2003 @ 21:43:34 #8
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8122868
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8123188
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
weten we ook al wie er allemaal optreden tijdens de superbowl?
dat vind ik meestal leuker dan de wedstrijd zelf
Beyonce Knowles, Santana, Michelle Branch, en misschien nog een paar meer.
  zondag 26 januari 2003 @ 22:02:08 #10
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8123246
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:28 schreef BigBubba het volgende:
Ik zit met mn Buccaneers shirt en een Bud op de bank vanavond..WOOHOO!!
Yeah me2.
Met mn Bucs sweater chips popcorn bier en genieten maar!
2002 American Football Season
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8123792
gadverdomme ... natuurlijk moet ik weer in België leven en hier kun je het dus niet volgen he aangezien ik geen sbs heb kutland
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8124334
Hoeveel amerikanen kijken daar naar ?
En leg even in het kort de spelregels uit, dan snap ik het tenminste een beetje...
pi_8124397
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
En leg even in het kort de spelregels uit, dan snap ik het tenminste een beetje...
de helft ofzo, ik hoorde 130 miljoen
pi_8124412
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:25 schreef Bulls-Ass het volgende:
gadverdomme ... natuurlijk moet ik weer in België leven en hier kun je het dus niet volgen he aangezien ik geen sbs heb kutland
nergens een stream ofzo
pi_8125556
quote:
In a (very tiny) nutshell
Je kan het zien als landje veroveren...
Het aanvallende team krijgt 4 kansen om 10 yards te overbruggen (en met elke 10 yard overwinning komen ze dichter bij de endzone)
Uiteindelijke doel is dan de bal in de end-zone van de tegenstanders te krijgen.
Lukt het ze niet om in 4 beurten die 10 yards te overbruggen dan mag het ander team de aanval inzetten om hetzelfde te proberen. and so on and so on...

Verder komt er ontiegelijk veel strategie bij kijken aangezien je niet weet hoe de tegenstander verdedigt/aanvalt

[Dit bericht is gewijzigd door BigBubba op 27-01-2003 00:34]

pi_8125706
Jaaa...superbowl!!!

Niet dat ik American Football zo leuk vind, maar wat ik heb gehoord is dat iedereen hier in Amerika verschrikkelijk dronken wordt en dat er de hele avond/nacht feesten zijn

Dus ja, ik heb er wel zin in!!!!

Wie spelen er eigenlijk? Tempa Bay tegen Oakland toch???

pi_8125731
Ik ken de sport alleen van naam, heb er nog nooit bewust naar gekeken, maar omdat het zo'n groot iets is in bekende films ga ik maar even kijken.
pi_8125805
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:52 schreef Nerd het volgende:
Jaaa...superbowl!!!

Wie spelen er eigenlijk? Tempa Bay tegen Oakland toch???

Yep de Tampa Bay Buccaneers (Go Bucs!!!!!) vs Oakland Raiders
pi_8125832
Static, veel plezier.

Ik ben te moe.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8125967
quote:
Wereldwijd iig 800 miljoen mensen .

Spelregels zijn simpel: het aanvallende team probeert de bal in de endzone (die gekleurde zone met die palen erin) van de tegenstander te krijgen. Om dit te bereiken krijgen ze 4 pogingen om minstens 10 yards te overbruggen. Als dit binnen 4 pogingen lukt, mogen ze nog eens 4 keer proberen 10 yards te overbruggen, net zolang tot ze scoren.
Als ze binnen 4 pogingen geen 10 yards weten te overbruggen krijgt de tegenstander de bal en mag die het gaan proberen.

Als je de bal in de endzone krijgt is dat een touchdown en krijg je 6 punten. Dan mag je proberen extra punten te halen door of de bal tussen de palen door te schieten (1 punt), of nog een 2e touchdown proberen te scoren (2 punten). Meestal wordt gekozen om te schieten.

Ook is het mogelijk dat men besluit om een field goal te maken. Dit gebeurt meestal als men bezig is men denkt niet meer de endzone te gaan halen binnen de 4 beurten, maar wél dichtbij genoeg is om te proberen te bal tussen de palen in de endzone door te schieten. Een fieldgoal is 3 punten waard.

Het team wat in deze wedstrijd de meeste punten scoort gaat naar huis met de Vince Lombardi Trophy.

Dat is ff (heel globaal ) het idee.
Correct me where I'm wrong.

Maar kan dit topic niet beter in SPT?

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 27 januari 2003 @ 00:06:04 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8125974
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:59 schreef CartWOman het volgende:
Static, veel plezier.

Ik ben te moe.

Dank je schat.

Trusten!

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 27 januari 2003 @ 00:06:56 #22
15080 static
pi_8125985
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Het moet eigenlijk in dat 2002 topic van Golfer (de wanker. )

Edit: deze dus. 2002 American Football Season

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8126000
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:45 schreef BigBubba het volgende:

[..]

Het aanvallende team krijgt 3 kansen om 10 yards te overbruggen (en met elke 10 yard overwinning komen ze dichter bij de endzone)
Uiteindelijke doel is dan de bal in de end-zone van de tegenstanders te krijgen.
Lukt het ze niet om in 3 beurten die 10 yards te overbruggen dan mag het ander team de aanval inzetten om hetzelfde te proberen. and so on and so on...

Verder komt er ontiegelijk veel strategie bij kijken aangezien je niet weet hoe de tegenstander verdedigt/aanvalt

Thanx, er komen ook nog een paar spetterende optredens geloof ik...
pi_8126014
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Wereldwijd iig 800 miljoen mensen .

Spelregels zijn simpel: het aanvallende team probeert de bal in de endzone (die gekleurde zone met die palen erin) van de tegenstander te krijgen. Om dit te bereiken krijgen ze 4 pogingen om minstens 10 yards te overbruggen. Als dit binnen 4 pogingen lukt, mogen ze nog eens 4 keer proberen 10 yards te overbruggen, net zolang tot ze scoren.
Als ze binnen 4 pogingen geen 10 yards weten te overbruggen krijgt de tegenstander de bal en mag die het gaan proberen.

Als je de bal in de endzone krijgt is dat een touchdown en krijg je 6 punten. Dan mag je proberen extra punten te halen door of de bal tussen de palen door te schieten (1 punt), of nog een 2e touchdown proberen te scoren (2 punten). Meestal wordt gekozen om te schieten.

Ook is het mogelijk dat men besluit om een field goal te maken. Dit gebeurt meestal als men bezig is men denkt niet meer de endzone te gaan halen binnen de 4 beurten, maar wél dichtbij genoeg is om te proberen te bal tussen de palen in de endzone door te schieten. Een fieldgoal is 3 punten waard.

Het team wat in deze wedstrijd de meeste punten scoort gaat naar huis met de Vince Lombardi Trophy.

Dat is ff (heel globaal ) het idee.
Correct me where I'm wrong.

Thanx, veel commercial-breaks helaas...
  maandag 27 januari 2003 @ 00:09:12 #25
15080 static
pi_8126017
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:45 schreef BigBubba het volgende:

[..]

Het aanvallende team krijgt 3 kansen om 10 yards te overbruggen (en met elke 10 yard overwinning komen ze dichter bij de endzone)
Lukt het ze niet om in 3 beurten die 10 yards te overbruggen dan mag het ander team de aanval inzetten om hetzelfde te proberen. and so on and so on...

4 beurten en dan beginnen ze weer overnieuw indien de 10 yards zijn gepasseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')