SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wassen met hoofdmassage, verven, knippen, in model föhnen en dan nog krullen.
Ik had ook zo'n melkchocolade kip met eitjes van de Lidl, wel lekker, maar opeens begonnen m'n vingers op te zwellen en te jeuken, weet niet wat er in zat, maar kon er blijkbaar niet tegen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende: Op mijn paaseitjes staat chocolade, cacaoboter, suiker etc. en die zijn van de Lidl.
Oeiquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n melkchocolade kip met eitjes van de Lidl, wel lekker, maar opeens begonnen m'n vingers op te zwellen en te jeuken, weet niet wat er in zat, maar kon er blijkbaar niet tegen.
Je kent vrouwen nog niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?
Ja fucking bizar was dat, vertelde het aan m'n moeder en zij zei dat haar buurjongetje dat ook krijgt van chocolade van de Lidl. Maar is de eerste keer dat ik zulke verschijnselen kreeg van Lidl chocola, met "normale" repen van hun heb ik nooit last gehad.🤔quote:
Ja misschien wel honderd eurie dan of zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent vrouwen nog niet.
Straks ga je ook nog vragen wat het kost.
Oeh, kijktip dus !quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Zit die College Schandal docu te kijken op Netflix, wat een figuur joh die gast die dat allemaal regeldeHij werd steeds roekelozer.
Doe dat maar keer 2-3 bij sommige kappers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel honderd eurie dan of zo
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door jullie ben ik nu mijn haasje van Lindt aan het vermoorden.
doe ff normaal johquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe dat maar keer 2-3 bij sommige kappers.
Ja, ben pas in het begin maar ongelofelijk ook hoe lang die gast en klanten daar mee weg zijn gekomenquote:
Zou een advocaat ook niet met een schaar bij mijn hoofd in de buurt latenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ff normaal johdat kost een advocaat nog niet eens
265quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel honderd eurie dan of zo
Ben niet zo'n choco-snob 😁 en van die repen van 70 ā 80% cacao vind ik persoonlijk niet te vretenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet ook LINDT hebben. Niet Lidl.
Begrijp wel dat je meteen aan een scheidingsadvocaat denkt in dat soort gevallen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor vrouwen is ¤150 - ¤250 heel normaal als er van alles gaat gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop iedere maand.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor vrouwen is ¤150 - ¤250 heel normaal als er van alles gaat gebeuren hoor.
Jij bent niks gewend wat dat betreft hč?
En dan ook nog de speciale overpriced haarproducten meenemen omdat ze die alleen bij de kapper verkopenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan niets hebben om er bij aan te trekken.
Neequote:Op dinsdag 6 april 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor vrouwen is ¤150 - ¤250 heel normaal als er van alles gaat gebeuren hoor.
Jij bent niks gewend wat dat betreft hč?
Anders gaat de kleur er te snel uit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog de speciale overpriced haarproducten meenemen omdat ze die alleen bij de kapper verkopen
Excuus om te shoppen tochquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan niets hebben om er bij aan te trekken.
265 euro??? Fucking hell!quote:
u wot?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb hier vorig jaar een keer 370 euro betaald toen ik per ongeluk m'n eigen kapsel vernield had tijdens de lockdown
Ja goed maar wassen knippen föhnen is hier al 100 euro voor vrouwen. Maar toch, dit was wel heel pijnlijk voor de portemonneequote:
WTFquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb hier vorig jaar een keer 370 euro betaald toen ik per ongeluk m'n eigen kapsel vernield had tijdens de lockdown
Die bestel ik meestal wel onlinequote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog de speciale overpriced haarproducten meenemen omdat ze die alleen bij de kapper verkopen
Ik ga zzpen als dameskapperquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed maar wassen knippen föhnen is hier al 100 euro voor vrouwen. Maar toch, dit was wel heel pijnlijk voor de portemonnee
In Zweden mogen ze geen andere prijzen rekenen voor vrouwen, en daar kun je als vrouw voor een normale prijs naar de kapper. Maar verder maken ze ook een beetje misbruik van lang haar hoor heb ik wel eens het idee. Alsof dat zo heel veel meer tijd kost.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF![]()
Gaat dat met alle vrouwen zo? Zijn mannen gewoon een beetje bijvangst voor kappers of wat? Als ik 30 euro betaal voel ik me eigenlijk al een beetje bekocht. Het is dat je dan lekker gewassen, goed geknipt en gedroogd wordt door een behoorlijk mooie dame, maar het kan ook wel voor de helft op zich.
Ik ben blij met mijn eigen haren. Nog nooit extensions gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
265 euro??? Fucking hell!ik had wat jaartjes terug een hele bos extensions die ik om de zoveel tijd bij een adresje in Odijk liet zetten, en die waren een tientje goedkoper dan dat
Ouch.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Keek net ff de omschrijving ervan, en gaat dus over die admissions scandal! Is dat waar die amerikaanse actrices bij betrokken waren ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ben pas in het begin maar ongelofelijk ook hoe lang die gast en klanten daar mee weg zijn gekomen
Creatief met de tondeuse geweest en een coup alsof je in de nieuwe Mad Max gaat figureren?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Keek net ff de omschrijving ervan, en gaat dus over die admissions scandal! Is dat waar die amerikaanse actrices bij betrokken waren ?
Ik zou het andersom doen als kapper. Geen andere prijzen voor mannenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden mogen ze geen andere prijzen rekenen voor vrouwen, en daar kun je als vrouw voor een normale prijs naar de kapper. Maar verder maken ze ook een beetje misbruik van lang haar hoor heb ik wel eens het idee. Alsof dat zo heel veel meer tijd kost.
Het maakt wel wat verschil of je naar de lokale Brainwash of de lokale Rob Peetoom gaatquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF![]()
Gaat dat met alle vrouwen zo? Zijn mannen gewoon een beetje bijvangst voor kappers of wat? Als ik 30 euro betaal voel ik me eigenlijk al een beetje bekocht. Het is dat je dan lekker gewassen, goed geknipt en gedroogd wordt door een behoorlijk mooie dame, maar het kan ook wel voor de helft op zich.
Zelf scheef geknipt én te donker geverfdquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Creatief met de tondeuse geweest en een coup alsof je in de nieuwe Mad Max gaat figureren?
Ik geloof dat een ambulanceritje, een operatie inclusief materiaal en 2 nachten volpension niet zo heel veel duurder waren destijds.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Dan gaan ze naar een ander of ze halen de tondeuze erover.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen als kapper. Geen andere prijzen voor mannen
In ons dorp zit een kapper en die is laatst gekozen als beste kapper van Oost Nederland en die zit geloof ik op ¤18,-quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik ga naar de lokale Ami Gentsquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het maakt wel wat verschil of je naar de lokale Brainwash of de lokale Rob Peetoom gaat
Ik heb ook prima haar van mezelf, maar had ff een fase waarin ik "over the top " leuk vond. Haarextensions, acrylnagels, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn eigen haren. Nog nooit extensions gehad.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef Modus het volgende:
Maar maar, hier ook niet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Met aunt becky van full housequote:
Dit waarschijnlijk ja, dan wordt de gemillimeterde coupe opeens weer helemaal hip en trendingquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar een ander of ze halen de tondeuze erover.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
die is laatst gekozen als beste kapper van Oost Nederland
Ja dat is bij mijne ookquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kunt dan ook nog eens kiezen wie je gaat knippen.
STYLIST
ADVANCED STYLIST
TOP STYLIST
MASTER STYLIST
CREATIVE DIRECTOR
De Hippe kerels gaan toch al naar barbiers, dus die win je er ook al niet mee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk ja, dan wordt de gemillimeterde coupe opeens weer helemaal hip en trending
Die scheert normaal gesproken schapen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In ons dorp zit een kapper en die is laatst gekozen als beste kapper van Oost Nederland en die zit geloof ik op ¤18,-
Gaat hetquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet de meest geschikte plek om dat verder te bespreken. Maar that's just me.
Wie in je familie is kapper?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor de kapper.
Ambulance kostte al > 1000 euro en dan mocht de sirene nog niet eens aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat een ambulanceritje, een operatie inclusief materiaal en 2 nachten volpension niet zo heel veel duurder waren destijds.
Die mocht alleen aan voor een meerprijs?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambulance kostte al > 1000 euro en dan mocht de sirene nog niet eens aan.
Oh god ja, zoals Schorem in Rotterdam 😂quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Hippe kerels gaan toch al naar barbiers, dus die win je er ook al niet mee.![]()
Maar uurtarief en producten maken het wel snel prijzig.
Ja dat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is bij mijne ooken dan betaal je daar ook naar. Maar ik mag verdorie hopen dat de stylist ook gewoon geslaagd is voor zijn/haar examen
ik ben nog nooit bij een echte kapper geweestquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor de kapper.
Ja wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die scheert normaal gesproken schapen.
Amburitje zit op 750quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat een ambulanceritje, een operatie inclusief materiaal en 2 nachten volpension niet zo heel veel duurder waren destijds.
Tarrelsquote:
Hier kan ik voor 30 eurie gewoon kiezen uitquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kunt dan ook nog eens kiezen wie je gaat knippen.
STYLIST
ADVANCED STYLIST
TOP STYLIST
MASTER STYLIST
CREATIVE DIRECTOR
Eh, toch geen last van.quote:
Lijkt me nog vrij moeilijk, die blijven niet netjes stil zitten om mee te kijken in de spiegelquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets. Dat is ten minste nog een echt vak.
Leuken UIquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me nog vrij moeilijk, die blijven niet netjes stil zitten om mee te kijken in de spiegel
Ja standaard tarief he? Teleurstellend. Heb eens op 500 m van het UMCU mijn rug gebroken. Heb je er nauwelijks lol van eigenlijk.quote:
Je hele leven al de tondeusequote:Op dinsdag 6 april 2021 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bij een echte kapper geweest
Was niet echt noodzakelijk gelukkig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mocht alleen aan voor een meerprijs?
1 2 3 4 5 6 | I001 Beladen vervoerskilometer (per kilometer) ¤ 4,23 I002 Planbare ambulancezorg (B-rit) (per rit) ¤ 328,66 I003 Stand-by (per uur) ¤ 135,17 I006 MICU-vervoer (per rit) ¤ 2.362,35 I010 Spoedeisende ambulancezorg (A1-/A2-rit) (per rit) ¤ 740,81 |
Aantal maanden geleden wilde mijn vriendin het doen. Toch maar zelf gedaan. Als ik het dan verneukt zou hebben zou ik alleen maar teleurgesteld zijn in mezelf.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hele leven al de tondeuse?
Ik zou m'n haar toch liever niet laten knippen door iemand die er niet voor geleerd heeft, maar misschien is dat anders voor vrouwen.
Ik heb altijd zo'n UIquote:
nee, dat niet, mn moeder knipte het vroeger.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hele leven al de tondeuse?
Ik zou m'n haar toch liever niet laten knippen door iemand die er niet voor geleerd heeft, maar misschien is dat anders voor vrouwen.
Pehehehe.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee de beste kapper van NL en dan win je met dit[ afbeelding ]
Ik denk dat niemand het snapt, behalve de ontwerpers onderling...quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Al snap ik haute couture ook niet, dus ik negeer het verder maar.
Lekker makkelijk ook om iedere dag even te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Meteen in mijn hoofd.quote:
Atoombommetje aftrappen kan iedereen zou je denkenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
De zon schijnt nu, REN!quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het blijft maar sneeuwen.
Wel grappig als je daar even een aanstekertje bij houdt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Atoombommetje aftrappen kan iedereen zou je denken
https://vm.tiktok.com/ZMe55F4yt/quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Al snap ik haute couture ook niet, dus ik negeer het verder maar.
Dat is voor mij juist het sein om wel te gaan..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het blijft maar sneeuwen.
https://www.bol.com/nl/p/(...)7Y9EpUxoCdGYQAvD_BwEquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je er een foto van want heb er geen beeld bij.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je er een foto van want heb er geen beeld bij.
Maar serieus als je zo de zaak uit loopt de straat op dan bellen de mensen toch de politie om een verward persoon te laten oppakkenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom je terecht in de psychiatrische kliniek.. maar wel met het beste kapsel van Nederlandquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus als je zo de zaak uit loopt de straat op dan bellen de mensen toch de politie om een verward persoon te laten oppakken
Misschien als ze zo rondloopt in 1 of ander dorp.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus als je zo de zaak uit loopt de straat op dan bellen de mensen toch de politie om een verward persoon te laten oppakken
Gezien je postgedrag ben je eerder Willy Wartaal hoorquote:
Volgens heel weinig mensen jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je terecht in de psychiatrische kliniek.. maar wel met het beste kapsel van Nederland
En dan nog de tekst niet kennenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezien je postgedrag ben je eerder Willy Wartaal hoor
dat weten ze zelf soms ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan nog de tekst niet kennen?
We waren eens in een bijzondere discotheek met bovenin zo’n spiegelzaal met Nja bijzondere mensen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je terecht in de psychiatrische kliniek.. maar wel met het beste kapsel van Nederland
Daar ziet iedereen er al snel ongeveer hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien als ze zo rondloopt in 1 of ander dorp.
Is dat die band van:quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan nog de tekst niet kennen?
quote:. Ik zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."
Toen kwam de controle aangesneld.
En zei heel wijs: "Hou je gedeisd
en geef mij eens je plaatsbewijs."
Ik zei :"Luister schat, dacht jij echt dat
de rapper Def P. een tramkaart had?"
Toen kwam de chauffeur en die sloot de deur
en zei toen met zijn grote scheur:
"Ik heb een mobilofoon en jij hebt pech
want de politie is al onderweg."
Ik zei: "Luister maat, ik ben van de straat.
Je weet zeker niet tegen wie de neuk je praat."
Ik gaf hem een dauw en pakte gauw
mijn schietpistool en ging pauw pauw pauw.
Iedereen begon te rennen maar niemand kon er uit,
toen sprong er een mafkees door het ruit.
Iedereen raakte in paniek
en ik bleef maar schieten op de kliek.
De controle, de chauffeur en het oude wijf,
lagen op de grond met lood in hun lijf.
De hele tram droop van het bloed,
het lekkere wijf, die werd niet goed.
Net toen ik haar aan wou gaan randen,
hoorde ik vier gierdende banden.
Het was de moederneukende politie
met hun moederneukende justitie.
Maar ze hadden pech, want ik was al weg,
zie je Def P. al in een cel, kom zeg!
Dat stond er vast boven, op de website waar je de tekst vandaan haaldequote:
Ja klopt dat is van mijn tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat stond er vast boven, op de website waar je de tekst vandaan haalde.
Ironisch.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt dat is van mijn tijd.
De jeugd van tegenwoordig zegt mij niets behalve dat mijn buurjongetje van 8 er graag naar luistert.
Nee hoor, dit heb ik niet gemist..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hou wel van de stijl van de Jeugd van Tegenwoordig .![]()
Rock??? Hoe dan ???quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hadden ooit een begeleidster... Die zei Hey Erik, ik ben laatst naar een ROCK concert geweest in de Effenaar, ik vond het best vet...
Ik wist echt niet welke band ze bedoelde en zij wist de naam niet meer. Dus ik zoeken in de agenda en ja hoor De Jeugd Van Tegenwoordig
Dat Rock noemen, okee ze was/is van rond de 50 maar toch...![]()
Vind het superleuk nummer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heb ik niet gemist..
Heb het haar nooit echt gevraagd en ze werkt niet meer hier, dus zie ik haar ook nooit meer..quote:
Mis je dus ook niks aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb het haar nooit echt gevraagd en ze werkt niet meer hier, dus zie ik haar ook nooit meer..
Het maakt niet meer zoveel uit wat ze maken; mensen lopen er toch wel mee weg. Dat is een beetje jammer wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nou voor de rest was het best een tof mens... Beetje druk soms (zeker voor autisten), maar je kon er wel mee lachen...quote:
Gebeurt wel vaker dat iets Nederlands helemaal overrated of zwaar gehypet wordt..best suf altijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het maakt niet meer zoveel uit wat ze maken; mensen lopen er toch wel mee weg. Dat is een beetje jammer wel.
Ook regelrechte Oorpest net als de Jeugdquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee wat mijn buurjongetje luistert is “drank en drugs” van lil kleine.
Wat is de laatste iPhone die bij jullie te koop is?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh nee wat mijn buurjongetje luistert is “drank en drugs” van lil kleine.
Denk dat je die artiesten niet hoort klagen; gegarandeerd inkomen. Maar op festivals heb ik ze de laatste jaren overgeslagen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat iets Nederlands helemaal overrated of zwaar gehypet wordt..best suf altijd.
Kan niet meer opstaanquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou hup lekker gerries draaien..
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je die artiesten niet hoort klagen; gegarandeerd inkomen. Maar op festivals heb ik ze de laatste jaren overgeslagen.
Ze zijn nog bij de Nokia 3310quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de laatste iPhone die bij jullie te koop is?
Ik ga gewoon niet naar festivals waar ze komen.. NIet dat ik ooit naar festivals ga trouwens..quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je die artiesten niet hoort klagen; gegarandeerd inkomen. Maar op festivals heb ik ze de laatste jaren overgeslagen.
Ben ook niet echt van de festivals, ben 2x naar Dynamo Open Air geweest in 1995 en 1996, en verder gewoon concerten enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet naar festivals waar ze komen.. NIet dat ik ooit naar festivals ga trouwens..
Ik zag laatst een gloednieuwe iPhone 6 in de etalage hier.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de laatste iPhone die bij jullie te koop is?
Jij combineert echt heerlijk met Etto Feederetto hequote:
Dynamo ben ik paar jaar geleden nog geweestquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt van de festivals, ben 2x naar Dynamo Open Air geweest in 1995 en 1996, en verder gewoon concerten enzo.
Uhm?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij combineert echt heerlijk met Etto Feederetto he
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
nou ja hij voedt graag, jij eet graag. Niezomoelijktoch?quote:
Oh leuk ! Ging weleens naar Speedfest in het klokgebouw in Eindhoven, hardcore, oi en psychobilly enzo, erg leuk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dynamo ben ik paar jaar geleden nog geweestvalt beetje buiten mijn normale luisterlijst maar wel gelachen daar.
Oke okequote:Op dinsdag 6 april 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja hij voedt graag, jij eet graag. Niezomoelijktoch?
Dat doen jullie al toch.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zocht je er weer van alles achter?
Klokgebouw is hier echt om te hoek. Zo ben ik ook wel eens bij Marilyn Manson binnengelopen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh leuk ! Ging weleens naar Speedfest in het klokgebouw in Eindhoven, hardcore, oi en psychobilly enzo, erg leuk.
quote:
As you doquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klokgebouw is hier echt om te hoek. Zo ben ik ook wel eens bij Marilyn Manson binnengelopen.
Neehee, heb al een leuke vriend en nee dat is niet Etto. Etto is wel een schatje maar gewoon als vrienden toch.quote:
Hier Dynamo 1999quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt van de festivals, ben 2x naar Dynamo Open Air geweest in 1995 en 1996, en verder gewoon concerten enzo.
Nee waarom? Het kost me waanzinnig veel moeite om me anders voor te doen dan ik ben.quote:
Is ook wel weer zo, jezelf zijn is wel beste.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom? Het kost me waanzinnig veel moeite om me anders voor te doen dan ik ben.
+1quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom? Het kost me waanzinnig veel moeite om me anders voor te doen dan ik ben.
Je verzameld iig graag bomen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Ik weet soms niet eens wie ik ben![]()
Oh da's wel ideaal ja !!! Ben inmiddels 42 en heb echt geen zin meer om in een tentje te kloten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier Dynamo 1999
Ook Dynamo Metalfest 2016 en 2017 tbh. Maar geen meerdaagse festivals meer sinds 1999
Al zou ik best wel weer een keer naar het nu wel weer meerdaagse Dynamo willen. Maar dan slaap ik gewoon in mijn eigen bedje, wat ook gewoon kan nu ik inmiddels in Eindhoven woon..
Je wil geen nieuwe kaarten meer?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb inmiddels wel genoeg hoor. 😂😅
Ga dubbeldatenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neehee, heb al een leuke vriend en nee dat is niet Etto. Etto is wel een schatje maar gewoon als vrienden toch.
Lekker in Syrië latenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou verstandig zijn te doen met deze vrouwen voor NL?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-vertrok~ab1de957/
Naar een heropvoedingskamp, China heeft er nog wel wat geloof ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Nekschot?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou van mij hoef je voorlopig ook niks meer te verwachten hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb inmiddels wel genoeg hoor. 😂😅
Snap niet dat ze die vrouwen uit respect voor de verschrikkingen en slachtoffers daar niet een gaatje in de kop zijn geknald.quote:
RIPquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van mij hoef je voorlopig ook niks meer te verwachten hoorKom nergens meer
Sorriezquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Het ging mede dankzij Flash wel hard met de verzameling haha.
Ik ben ook maar gegaan en er liepen inderdaad maar drie klanten in die winkelquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist het sein om wel te gaan..
(lekker rustig dan)
Haha wel aardig van je ❤️quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorriez![]()
Ik had gewoon een boodschappenlijstje overal waar ik kwam. Kaartjes voor Ama, magneetjes voor Liesj0n, koekstekertjes voor @:Goitske, en een trofeetje en speldjes voor mezelf
burp?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitbuiken van vier dagen schranzen
kopdicht, hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is zeikerig, biedt je excuses aan.
zolang ik hier geen irritatiefactoren zie probeer ik het wellicht snel wel weer. Wat ik al zei het ligt aan mijquote:
Ach werkte ze bij d reizen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang ik hier geen irritatiefactoren zie probeer ik het wellicht snel wel weer. Wat ik al zei het ligt aan mij
Feit dat mevr Koen nu werkeloos is zal het echter niet leuker maken hier thuis, dus wellicht kan ik wa positieve virtuele aandacht wel gebruiken
dat zal wel gewoon WW worden hequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach wat kut. Krijgt ze iets van een uitkering?
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eten is eindelijk klaar. Nu laten afkoelen.
yup, maar het is wat het isquote:
Oh dat wist ik niet van Juniorquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, maar het is wat het is
Maar tezamen met megadrukte op m'n werk, een moeder die dement wordt en een zoon die het op school niet redt door z'n autisme is het wel wat veel allemaal
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar tezamen met megadrukte op m'n werk, een moeder die dement wordt en een zoon die het op school niet redt door z'n autisme is het wel wat veel allemaal
maar ik heb hier het liefst luchtige gezelligheid zonder gezeik aan m'n harses,quote:
Dat is inderdaad veel om op je bordje te hebben. Sterkte.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ja zo'n definitieve diagnose is ook niet waterscheidend natuurlijk. Dat is alleen maar "het gaat al tijden niet goed, NU plakt iemand er een stickertje op"quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
definitieve diagnose afgelopen herfst gehad
volgende week intro bij een MBO die er de tools voor heeft ipv deze standaard MBOquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan Junior niet naar het speciaal onderwijs? Dat heeft mij wel gered toendertijd, al had ik nog niet het AUtisme stempel...
Hoewel het onderwijs natuurlijk totaal anders is als toen (1995)
Okequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik heb hier het liefst luchtige gezelligheid zonder gezeik aan m'n harses,
klopt. Maar het was wel het sein er iets mee te gaan doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja zo'n definitieve diagnose is ook niet waterscheidend natuurlijk. Dat is alleen maar "het gaat al tijden niet goed, NU plakt iemand er een stickertje op"
Okeequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende week intro bij een MBO die er de tools voor heeft ipv deze standaard MBO
Dat KON ook niet slechterquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
Ander positief iets: Morgen hopelijk minder slecht weer als vandaag
Sterkte zeg ! Moet er niet aan denken dat mijn moeder ooit begint te dementeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad. Ik heb het gezien bij mijn oma. Bij mijn vader heb ik wel die vrees, al kan het gezien zijn gezondheid wel voor die tijd afgelopen zijnquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sterkte zeg ! Moet er niet aan denken dat mijn moeder ooit begint te dementeren.Wens je alle kracht toe!💖
[..]
Ja is al de hele dag af en toe random door de sneeuw- en hagelbuien heenquote:
[..]
johquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is al de hele dag af en toe random door de sneeuw- en hagelbuien heen
wat is ee wraptaartquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wraptaart met kip en pesto en paprika en tomaat.
Bied, want gebiedende wijs.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is zeikerig, biedt je excuses aan.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad. Ik heb het gezien bij mijn oma. Bij mijn vader heb ik wel die vrees, al kan het gezien zijn gezondheid wel voor die tijd afgelopen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ja komt door die oververhitting van vorige week.quote:
oh dat lust ik wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort lasagne met kleine tortilla's in plaats van lasagnebladen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Mijn vader had uitgezaaide prostaatkanker, en tegen het einde zat het ook in de hersenen. Meestal merkten we daar niks van, maar herinner me tot op de dag van vandaag nog 1 dag dat ik bij hem zat terwijl m'n moeder even haar rust pakte, en hij wist gewoon niet wie ik was, terwijl ik altijd zijn "oogappeltje " was..dat was zo'n klote ervaring. Toen m'n moeder aan het einde van de dag thuis kwam herkende hij mij eindelijk, en daarna gebeurde dat ook niet meer. Maar lijkt me echt hartverscheurend als 1 van je ouders gewoon continu niet weet wie je bent.
zoals fles je eerder noemde; overdrijviequote:Op dinsdag 6 april 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja komt door die oververhitting van vorige week.
Ik probeer gewoon soms mijn punt iets te nadrukkelijk duidelijk te maken jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoals fles je eerder noemde; overdrijvie
oh lekker zegquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/wraptaart-met-kip-pesto/
😂😂😂quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn oma ging met tante op een soort van korte cruise richting duitsland. ze hadden samen een hut. En toen dahct mijn oma snachst dat mijn tante haar overleden man was. Wilde ze dus sex met haar 'overleden man; En normaal gesproken speelde mijn tante het verhaal wel mee maar dit ging haar toch te ver![]()
Kregen ze ruzie omdat mijn oma dus beledigt was dat haar man geen sex wilde![]()
Tell me more.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort lasagne met kleine tortilla's in plaats van lasagnebladen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn oma ging met tante op een soort van korte cruise richting duitsland. ze hadden samen een hut. En toen dahct mijn oma snachst dat mijn tante haar overleden man was. Wilde ze dus sex met haar 'overleden man; En normaal gesproken speelde mijn tante het verhaal wel mee maar dit ging haar toch te ver![]()
Kregen ze ruzie omdat mijn oma dus beledigt was dat haar man geen sex wilde![]()
goed voor het milieu welquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag geloof ik een vega dag, bij de lunch alleen eieren omdat de kip op was en vanavond falafel en groenten.
Mijn opa die trok een keer planten uit bij mensen in de tuin en dacht dat hij wortelen aan het oogsten was ofzo. Toen konden we hem komen ophalen. Hij stond ook wel eens versgemaaid gras weer in te zaaien. Best sneu om mee te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
Geen kaas?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wraptaart met kip en pesto en paprika en tomaat.
Mijn moeder was 'last one standing ' Haar moeder en 2 zussen zijn er aan onderdoor gegaan en vorig jaar was bij haar broer ook diagnose dementie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Mijn vader had uitgezaaide prostaatkanker, en tegen het einde zat het ook in de hersenen. Meestal merkten we daar niks van, maar herinner me tot op de dag van vandaag nog 1 dag dat ik bij hem zat terwijl m'n moeder even haar rust pakte, en hij wist gewoon niet wie ik was, terwijl ik altijd zijn "oogappeltje " was..dat was zo'n klote ervaring. Toen m'n moeder aan het einde van de dag thuis kwam herkende hij mij eindelijk, en daarna gebeurde dat ook niet meer. Maar lijkt me echt hartverscheurend als 1 van je ouders gewoon continu niet weet wie je bent.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Tante van mij die is dat voor geweest. Die koos op haar 75ste voor euthanasie, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 'last one standing ' Haar moeder en 2 zussen zijn er aan onderdoor gegaan en vorig jaar was bij haar broer ook diagnose dementie.
Ze vindt zelf dat er nog niks aan de hand is... Maar alle seinen op rood
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n eerste groepsreis was ook iemand mee van in de 70. Had z'n dochter geregeld. Hartstikke lieve man maar hij kon eigenlijk niets zelf. Hij had een eigen kamer maar was steeds z'n kamer kwijt. Oke die wisselde ook wel vaak tijdens zo'n reis, ik schreef het nummer ook even ergens op, maar dat hielp bij hem niet. Dan hoorde we 's avonds het geluid van een sleutelkaart die in het slot werd gestoken en later weer. Liep ie al een hele tijd door de gangen alle deuren te proberen. Of dat hij op verkeerde momenten op de rest stond te wachten.
Overdag moest ie ook steeds met anderen mee.
Toch even doorgegeven aan de organisator dat ze contact moesten opnemen met de dochter dat ze hem niet meer op zo'n reis kon sturen.
hoe oud is ze nu?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 'last one standing ' Haar moeder en 2 zussen zijn er aan onderdoor gegaan en vorig jaar was bij haar broer ook diagnose dementie.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat besluit lijkt me ook echt heel heftig om te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tante van mij die is dat voor geweest. Die koos op haar 75ste voor euthanasie, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Wat triest allemaal.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn moeder werkte in het verpleeghuis waar oma (haar moeder) woonde. Die wist ook vaak niet wie ze was of had haar al weken niet meer gezien (kwartier ervoor) en ze vond oma ook tijdens haar dienst dood in bed....
Kans was wel groot dat ma dement was geworden, maar ja ze kreeg op haar 54ste de diagnose zwaar agressieve hersentumor. Paar maanden later overleed ze...
Dan zal er eerst een diagnose moeten komen. Ik ga morgen, na overleg met buren en vrienden van d'r de huisarts weer bellen dat het echt niet goed gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat verwachten ze qua snelheid van de dementie?
Oeiquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja mijn oma ging ok vaak snachts op pad, werd ze opgepikt door de politie omdat ze in haar pyjama buiten liep
Ah oke. Hopelijk stribbelt ze nie al teveel tegenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan zal er eerst een diagnose moeten komen. Ik ga morgen, na overleg met buren en vrienden van d'r de huisarts weer bellen dat het echt niet goed gaat.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oei![]()
Ik heb een oudtante met dementie die nog thuis woont met haar man maar hem meestal niet meer herkent. Soms roept ze dan als hij de slaapkamer in komt 's avonds: "hé viezerik ga weg, alleen mijn man mag in de slaapkamer komen!". En dan slaapt hij met z'n 94 jaar maar weer op de bank
Ah gossie...wat sneu.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oei![]()
Ik heb een oudtante met dementie die nog thuis woont met haar man maar hem meestal niet meer herkent. Soms roept ze dan als hij de slaapkamer in komt 's avonds: "hé viezerik ga weg, alleen mijn man mag in de slaapkamer komen!". En dan slaapt hij met z'n 94 jaar maar weer op de bank
Ook beide oma's zien wegvallen door dementie, bij de ene kwam het vrij plots nadat mijn opa door een aanval of iets half verlamd was geraakt en in een rolstoel kwam. Die is daarna vrij snel naar een tehuis gegaan waar ze vooral bezig was met 'huisvrouw-dingen', wanneer je er op bezoek was dan was het altijd 'ik moet de keuken in want de kinderen komen zo'. Die is ook vrij snel overleden nadat mijn opa was overleden. De andere was een heel ander verhaal, mijn opa (die nu nog leeft en corona heeft overwonnen) is zo'n hopeloos liefdevol geval die mijn oma altijd wilde blijven steunen en helpen. Maar die oma was op een gegeven moment zo ver weg dat ze alleen nog maar agressief kon zijn, heeft toen echt nog lang geduurd voordat we mijn opa hadden overtuigd om haar op te laten nemen omdat hij er ook helemaal aan onderdoor ging. In het begin had die het er heel moeilijk mee maar je zag hem qua energie weer helemaal opbloeien. Mijn moeder roept mede door die gevallen dat mocht zij dement worden we haar zo snel als mogelijk een spuitje moeten geven omdat ze ons dat niet wil aandoen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zķ ontroerend om te zien wat een man/vrouw/kind allemaal over zich heen laat komem in zo'n situatie omdat ze die persoon het liefst graag dicht bij zich houden en zelf verzorgen ipv in een tehuis te laten wonenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja het is echt zo naar omdat ze zo te moeten zien
Het was best vreemd om dat van zo dichtbij mee te maken, zeker omdat ze relatief gezond leek voor een buitenstaander. De enige dag vier je je 75ste verjaardag; de volgende dag weet je dat je laatste dag is. Ze stond er wel voor 100% achter en dit was echt haar laatste wens, maar op mijn leeftijd wil ik daar nog niet teveel over nadenken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat besluit lijkt me ook echt heel heftig om te maken.
Nee precies, happy thoughts!quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was best vreemd om dat van zo dichtbij mee te maken, zeker omdat ze relatief gezond leek voor een buitenstaander. De enige dag vier je je 75ste verjaardag; de volgende dag weet je dat je laatste dag is. Ze stond er wel voor 100% achter en dit was echt haar laatste wens, maar op mijn leeftijd wil ik daar nog niet teveel over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |