SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wassen met hoofdmassage, verven, knippen, in model föhnen en dan nog krullen.
Ik had ook zo'n melkchocolade kip met eitjes van de Lidl, wel lekker, maar opeens begonnen m'n vingers op te zwellen en te jeuken, weet niet wat er in zat, maar kon er blijkbaar niet tegen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende: Op mijn paaseitjes staat chocolade, cacaoboter, suiker etc. en die zijn van de Lidl.
Oeiquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n melkchocolade kip met eitjes van de Lidl, wel lekker, maar opeens begonnen m'n vingers op te zwellen en te jeuken, weet niet wat er in zat, maar kon er blijkbaar niet tegen.
Je kent vrouwen nog niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog dat is toch met een uurtje wel klaar?
Ja fucking bizar was dat, vertelde het aan m'n moeder en zij zei dat haar buurjongetje dat ook krijgt van chocolade van de Lidl. Maar is de eerste keer dat ik zulke verschijnselen kreeg van Lidl chocola, met "normale" repen van hun heb ik nooit last gehad.🤔quote:
Ja misschien wel honderd eurie dan of zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent vrouwen nog niet.
Straks ga je ook nog vragen wat het kost.
Oeh, kijktip dus !quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Zit die College Schandal docu te kijken op Netflix, wat een figuur joh die gast die dat allemaal regeldeHij werd steeds roekelozer.
Doe dat maar keer 2-3 bij sommige kappers.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel honderd eurie dan of zo
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door jullie ben ik nu mijn haasje van Lindt aan het vermoorden.
doe ff normaal johquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe dat maar keer 2-3 bij sommige kappers.
Ja, ben pas in het begin maar ongelofelijk ook hoe lang die gast en klanten daar mee weg zijn gekomenquote:
Zou een advocaat ook niet met een schaar bij mijn hoofd in de buurt latenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ff normaal johdat kost een advocaat nog niet eens
265quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien wel honderd eurie dan of zo
Ben niet zo'n choco-snob 😁 en van die repen van 70 ā 80% cacao vind ik persoonlijk niet te vretenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet ook LINDT hebben. Niet Lidl.
Begrijp wel dat je meteen aan een scheidingsadvocaat denkt in dat soort gevallen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor vrouwen is ¤150 - ¤250 heel normaal als er van alles gaat gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |