Oh dat had ik niet meegekregen. Hij lijkt verder niet op Kees Mommaquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Is autistisch toch, dus dat zal niet even makkelijk gaan
Ik vraag me bij dat soort situaties altijd af, heel lief dat je bij mama mag wonen en die alles voor je regelt. Maar als mama er niet meer is, wat dan?quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Is autistisch toch, dus dat zal niet even makkelijk gaan
Begeleid wonen traject en uitkeringen denk ikquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort situaties altijd af, heel lief dat je bij mama mag wonen en die alles voor je regelt. Maar als mama er niet meer is, wat dan?
+1quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort situaties altijd af, heel lief dat je bij mama mag wonen en die alles voor je regelt. Maar als mama er niet meer is, wat dan?
Weggerukt uit je vertrouwde omgeving en in rouw om je (dan overleden) moederquote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Begeleid wonen traject en uitkeringen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Had ze de afgelopen 30 jaar maar moeten aflossen en haar spul fatsoenlijk onderhouden.quote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een sneue huisjes, dan zou ik nog liever in die bouwval wonen.
Zit je tenminste nog lekker ruim en vrij + fatsoenlijke lap grond.
Ook waar. En haar lichaam, gezond eten is deze mensen ook vreemd zo te zien.quote:Op maandag 18 april 2022 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had ze de afgelopen 30 jaar maar moeten aflossen en haar spul fatsoenlijk onderhouden.
[ afbeelding ]
Sow! Baasquote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, ze kijken naar een woning in de straat waar mijn ouders wonen
Dus jouw vriendin kent deze mensen waarschijnlijk irlquote:Op maandag 18 april 2022 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ze gaat wonen om de hoek bij een vriendin
Ze is geen FOK!ker dus zou zomaar van haar zolderkamer af hebben kunnen komen jaquote:Op maandag 18 april 2022 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kent deze mensen waarschijnlijk irl😬
0 bewijs voor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:12 schreef golfer het volgende:
Die broer die haar nog 25.000 euro moet terug betalen is buiten beeld gebleven en die hebben ze niet gesommeerd dat te doen?
2 mei is er nog een uitzending.quote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn maximaal 7 afleveringen die seizoen?
Ik zie geen nieuwe verschijnen op videoland
hm, dan zou die aflevering nu op videoland moeten staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |