Vind van 2800 bruto(wat hij aangaf) naar 2300 netto al een bijzondere stapquote:
In de zorg hebben ze handen nodig, is gewoon een soort BBL.quote:
Klopt maar helaas gewoon de harde waarheid. Mensen die zeggen dat het hun eigen schuld is, en die zijn er, kunnen het niet aan dat NL zo diep en diep gezonken is de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 11 april 2022 21:04 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een trieste situatie, de bureaucratie is echt om te janken.
Ik dacht ook, dat is wel erg weinig. Geen wonder dat er een tekort is.quote:
Dat is juist nog veel, dat halen heel veel mensen niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik dacht ook, dat is wel erg weinig. Geen wonder dat er een tekort is.
Weet ik, en ¤2800 bruto met zijn leeftijd kan prima (hij zal in schaal 35 zitten vermoed ik). Maar zoals @franklop al aan geeft, is de stap naar ¤2300 vrij bijzonder.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In de zorg hebben ze handen nodig, is gewoon een soort BBL.
Volgens mij bedoelde @sjorsie1982 het sarcastischquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
Dat is juist nog veel, dat halen heel veel mensen niet.
Het is echt niet iets van de laatste 10 jaar dat je bij terugkeer naar Nederland niet zomaar een huisje vindt als je gezien het gezinsinkomen min of meer afhankelijk bent van sociale huur. In de meeste regio's is al zeker 30 jaar of langer een tekort aan betaalbare huurwoningen met wachtlijsten van meerdere jaren als gevolg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt maar helaas gewoon de harde waarheid. Mensen die zeggen dat het hun eigen schuld is, en die zijn er, kunnen het niet aan dat NL zo diep en diep gezonken is de afgelopen 10 jaar.
Dat vind ik vaak nog het meest kansloze volk. Op Facebook ook. Volk dat roept dat het allemaal zo goed geregeld is in Nederland. Totdat ze zelf in de situatie komen. Vaak lullen ze maar raak, hebben overal de ballen verstand van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt maar helaas gewoon de harde waarheid. Mensen die zeggen dat het hun eigen schuld is, en die zijn er, kunnen het niet aan dat NL zo diep en diep gezonken is de afgelopen 10 jaar.
Dat klopt, zelfs diep in Overrijssel in de kleinere dorpen heb ik geen enkel zicht op een huurwoning met 2 jaar inschrijftijd. Kom over 4 of 5 jaar maar terug. En we hebben het dan echt over gehuchten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:14 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het is echt niet iets van de laatste 10 jaar dat je bij terugkeer naar Nederland niet zomaar een huisje vindt als je gezien het gezinsinkomen min of meer afhankelijk bent van sociale huur. In de meeste regio's is al zeker 30 jaar of langer een tekort aan betaalbare huurwoningen met wachtlijsten van meerdere jaren als gevolg.
Ik denk dat het in de stress van dat moment de enige oplossing was die op dat moment betaalbaar was.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Guppy het volgende:
Maar waar dachten ze dat "aflossingsvrij" voor stond...
Dacht ik ook, maar dat is dus niet...quote:Op maandag 18 april 2022 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze had een lening afgesloten om haar broer te helpen !?![]()
Ik dacht dat dat eigen kapitaal was
Eén regenbuitje en je hebt een disco.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |