abonnement Unibet Coolblue
pi_198882097
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nee echt, alleen even als het te past komt in dit soort settings als hier op Fok
Ok.

En nu wil ik ook Jill haar mond met ductape afplakken.
Liese naar de DBK
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_198882098
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef Silves het volgende:
Serieus hier op de achtergrond , een downy..en dan volwassen die dit leuk vinden, vreselijk kutwijf..hou je bakkes, en ga poetsen.dit moet zelfs de pubers afstoten..
Je kan het geluid uitzetten of naar nick kijken
pi_198882100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar is Nick eigenlijk?
Ronken in de sauna
pi_198882108
Ach Michel weg,hoe voorspelbaar :O
Ze hadden beter meteen de pot aan Jill kunnen geven en de rest ook laten gaan.
Thuis voor het donker,mooi toch?
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:00 #105
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198882110
betje vieren met en

stuk malakov-taart :9
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:08 #106
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198882111
ga er vandoor :W :W :W
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198882112
3 finalisten!
Liese ligt met dekentje op de bank
Nick ligt in de sauna
Op de achtergrond Jill "ik ben een finalist"
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:17 #108
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_198882114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef Jockari het volgende:

[..]

Sorry maar ik ga als belg voor Jill.
En ik als Nederlandse voor Liese! *O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:22 #109
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_198882115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ja soms lopen de discussies hoog op ;)
Maar wel met respect, want ook aan jou heb ik geen hekel. Ik ken je niet eens, hoe kan ik dan een hekel aan je hebben.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:41 #110
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_198882122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:36 schreef mario390 het volgende:
IN GEEN RLS WERD EN VENT MIJN FAVOURIT ZIJN

DAT GAAT IN LEVEN NIET GEBEUREN
Dat weten we. Ouwe snoeperd
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_198882124
Als we toch sentimenteel gaan doen. Ik heb ook nog wel een dankwoordje klaarliggen.

Voor jullie… Want ik wil jullie bedanken voor de afgelopen (bijna) 100 dagen _O_

Big Brother was niet altijd even hoogstaand, geregeld saai en voorspelbaar. Toch wisten we er hier met z’n allen wat moois van te maken. Ik heb gelachen, uiteenlopende dingen van jullie geleerd, maar bovenal… mij enorm door jullie vermaakt.

Waar het in eerdere RLS’en regelmatig in de COS uit de hand kon lopen was het hier eigenlijk altijd wel gezellig en een reden om Big Brother te blijven volgen. Modereren was hier dan ook nauwelijks nodig. Onderling werd het vaker opgelost dan dat wij hebben moeten optreden. Precies zoals het -naar mijn idee in ieder geval- zou moeten.

Jullie waren recht voor de raap, hard, lief, vaak eensgezind, maar stonden regelmatig ook recht tegenover elkaar. Jullie wisten te nuanceren, ogen te openen en ervoor te zorgen ook soms uit een bubbel te stappen. Het was niet alleen #TeamJill, #TeamMichel, #TeamNick of #TeamLiese. Het was ook #TeamHottub, #TeamJillenThomas, K3/K4/K5, Belgen tegen Nederlanders en #TeamWijWetenHetBeterDanBigBrother.

Buiten dat ik jullie allemaal wil bedanken, zijn er natuurlijk ook een aantal die een speciaal bedankje verdienen:

• Allereerst natuurlijk alle users die voor samenvattingen van de streams hebben gezorgd, in beeld, geluid, tekst, gifjes en screenshots. In het bijzonder enkele users:

@DGK_Tegengas voor alle filmpjes. Er zijn behoorlijk wat uren gaan zitten in het uitzoeken, monteren en uploaden van de filmpjes gaan zitten. Dankzij jou hebben we de hoogtepunten van de dag terug kunnen kijken en kunnen we daar straks ook nog even van genieten. Volgens mij spreek ik voor heel (meelezend) FOK! BB als ik zeg dat de tijd die je hierin hebt gespendeerd enorm wordt gewaardeerd.

@Li0nHeart voor het consequent bijhouden van het streamverslagentopic en de kwalitatieve posts in de COS. Dankzij zijn posts kregen we (teruglezend) een beeld van wat er op de streams gebeurde en/of gemist hebben. Regelmatig kon ik ook even zaken bij je factchecken.

@Magean en @MissyZ voor hun aanvullende en/of uitgebreide streamverslagen. Laatstgenoemde natuurlijk ook voor de spoofjes, funfacts over BB en het ‘fan’ maken van Rene.

• Alle COS’ers die ervoor hebben gezorgd dat we Big Brother bleven volgen, met een lach, gedeeld leed/ergernis en vooral veel plezier. Jullie zorgden met z’n allen voor bijna 1000 topics aan commentaar op de streams. Waar veel, niet veel en ook veel niet gebeurde.

@puzziepie, @greysbones en @engine, jullie zorgden ieder voor meer dan 10.000 posts in de COS. Kwantitatief of kwalitatief… Jullie zorgden daarmee ieder alleen al voor meer dan 33 gevulde COS-topics.

• Alle meepostende (familieleden en vrienden van de) ex-bewoners. En natuurlijk ook alle lurkende meelezende varianten daarvan. Sommigen lieten zich duidelijk zien, anderen verraden zich op een-of-andere manier wel. Dank. Ook jullie zorgden hier regelmatig voor vermaak.

• En natuurlijk mijn medemods… @Gert en @Lavenderr . Toen Lavenderr vroeg of ik zin en tijd had om Big Brother mee te modden, hoefde ik niet lang na te denken. Het was een prima vermaak tijdens deze saaie thuiswerkmaanden. Dank voor de overleggen en het vertrouwen, voor en achter de schermen.

Na deze week is het Big Brother-avontuur voorbij. In ieder geval dit seizoen. Ik hoop dat er nog een seizoen komt. Waarbij ze vooral van dit seizoen hebben geleerd. Ik hoop jullie dan ook allemaal weer terug te zien. En anders in de tussentijd wel ergens anders binnen FOK! (Tip: Real Life Soaps & Streams, waar ook UTO en andere eerdere RLS’en werden besproken)

Dankjulliewel allemaal!
(En op naar de 1000ste COS)
pi_198882128
Zelfs BB is haar aan het muten
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 april 2021 @ 15:40:14 #113
335263 freaky40
pi_198882136
Maar er is dus geen donder aan meer tot de finale. Het is allemaal al zo duidelijk als wat. Het grote wachten is begonnen, meer is er niet meer te beleven...up to next season.
Allemaal cabaretteketet!
pi_198882138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:38 schreef Verida het volgende:

[..]

nou, dat valt enorm mee hoor. Ik heb zelden zo'n beschaafde Cos meegemaakt bij een RLS :D
Ik geef wel toe dat ik me serieus moest inhouden sommige momenten wanneer ik in discussie lag met @utopia2.0

Maar ja we zijn mensen , we zijn niet perfect (vooral ik toch :D )
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:40:22 #115
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_198882139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:

[..]

das heel lief, maar teveel eer
ik ben net zo vervelend _O- _O- vraag maar aan vraagje
en for the record je bent geen eikel :*
Voor 90 procent van de users en mods ben ik een eikel, ga daar maar vanuit.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:40:29 #116
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_198882141
Die champie tikt er wel in bij Nel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:40:58 #117
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_198882146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:38 schreef mario390 het volgende:

[..]

niet jou,ik mak met me self murks
Ow okay :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:41:18 #118
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_198882149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef greysbones het volgende:
ga er vandoor :W :W :W
Doei mop :*
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:41:24 #119
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198882152
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Voor 90 procent van de users en mods ben ik een eikel, ga daar maar vanuit.
ach stiekem ben je geen eikel en dat maakt het leuk O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:42:07 #120
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_198882161
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Als we toch sentimenteel gaan doen. Ik heb ook nog wel een dankwoordje klaarliggen.

Voor jullie… Want ik wil jullie bedanken voor de afgelopen (bijna) 100 dagen _O_

Big Brother was niet altijd even hoogstaand, geregeld saai en voorspelbaar. Toch wisten we er hier met z’n allen wat moois van te maken. Ik heb gelachen, uiteenlopende dingen van jullie geleerd, maar bovenal… mij enorm door jullie vermaakt.

Waar het in eerdere RLS’en regelmatig in de COS uit de hand kon lopen was het hier eigenlijk altijd wel gezellig en een reden om Big Brother te blijven volgen. Modereren was hier dan ook nauwelijks nodig. Onderling werd het vaker opgelost dan dat wij hebben moeten optreden. Precies zoals het -naar mijn idee in ieder geval- zou moeten.

Jullie waren recht voor de raap, hard, lief, vaak eensgezind, maar stonden regelmatig ook recht tegenover elkaar. Jullie wisten te nuanceren, ogen te openen en ervoor te zorgen ook soms uit een bubbel te stappen. Het was niet alleen #TeamJill, #TeamMichel, #TeamNick of #TeamLiese. Het was ook #TeamHottub, #TeamJillenThomas, K3/K4/K5, Belgen tegen Nederlanders en #TeamWijWetenHetBeterDanBigBrother.

Buiten dat ik jullie allemaal wil bedanken, zijn er natuurlijk ook een aantal die een speciaal bedankje verdienen:

• Allereerst natuurlijk alle users die voor samenvattingen van de streams hebben gezorgd, in beeld, geluid, tekst, gifjes en screenshots. In het bijzonder enkele users:

• @:DGK_Tegengas voor alle filmpjes. Er zijn behoorlijk wat uren gaan zitten in het uitzoeken, monteren en uploaden van de filmpjes gaan zitten. Dankzij jou hebben we de hoogtepunten van de dag terug kunnen kijken en kunnen we daar straks ook nog even van genieten. Volgens mij spreek ik voor heel (meelezend) FOK! BB als ik zeg dat de tijd die je hierin hebt gespendeerd enorm wordt gewaardeerd.

• @:Li0nHeart voor het consequent bijhouden van het streamverslagentopic en de kwalitatieve posts in de COS. Dankzij zijn posts kregen we (teruglezend) een beeld van wat er op de streams gebeurde en/of gemist hebben. Regelmatig kon ik ook even zaken bij je factchecken.

• @:Magean en @:MissyZ voor hun aanvullende en/of uitgebreide streamverslagen. Laatstgenoemde natuurlijk ook voor de spoofjes, funfacts over BB en het ‘fan’ maken van Rene.

• Alle COS’ers die ervoor hebben gezorgd dat we Big Brother bleven volgen, met een lach, gedeeld leed/ergernis en vooral veel plezier. Jullie zorgden met z’n allen voor bijna 1000 topics aan commentaar op de streams. Waar veel, niet veel en ook veel niet gebeurde.

• @:puzziepie, @:greysbones en @:engine, jullie zorgden ieder voor meer dan 10.000 posts in de COS. Kwantitatief of kwalitatief… Jullie zorgden daarmee ieder alleen al voor meer dan 33 gevulde COS-topics.

• Alle meepostende (familieleden en vrienden van de) ex-bewoners. En natuurlijk ook alle lurkende meelezende varianten daarvan. Sommigen lieten zich duidelijk zien, anderen verraden zich op een-of-andere manier wel. Dank. Ook jullie zorgden hier regelmatig voor vermaak.

• En natuurlijk mijn medemods… @:Gert en @:Lavenderr . Toen Lavenderr vroeg of ik zin en tijd had om Big Brother mee te modden, hoefde ik niet lang na te denken. Het was een prima vermaak tijdens deze saaie thuiswerkmaanden. Dank voor de overleggen en het vertrouwen, voor en achter de schermen.

Na deze week is het Big Brother-avontuur voorbij. In ieder geval dit seizoen. Ik hoop dat er nog een seizoen komt. Waarbij ze vooral van dit seizoen hebben geleerd. Ik hoop jullie dan ook allemaal weer terug te zien. En anders in de tussentijd wel ergens anders binnen FOK! (Tip: Real Life Soaps & Streams, waar ook UTO en andere eerdere RLS’en werden besproken)

Dankjulliewel allemaal!
(En op naar de 1000ste COS)
Nou wil ik ook champagne! :Y)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_198882163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef MissyZ het volgende:

[..]

Danielle was leuk.
En momenteel houdt ze de groepsapp van exbewoners ook leuk.
Alles voor het groepsbelang.
Vorige week zat ze in Rumag, gezien?
Oh god, denk je als ex-bewoner van haar af te zijn (aangezien ze met zo'n negatieve, anti-BB houding opstapte), runt ze de groepsapp ineens toch weer. :')
pi_198882173
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Als we toch sentimenteel gaan doen. Ik heb ook nog wel een dankwoordje klaarliggen.

Voor jullie… Want ik wil jullie bedanken voor de afgelopen (bijna) 100 dagen _O_

Big Brother was niet altijd even hoogstaand, geregeld saai en voorspelbaar. Toch wisten we er hier met z’n allen wat moois van te maken. Ik heb gelachen, uiteenlopende dingen van jullie geleerd, maar bovenal… mij enorm door jullie vermaakt.

Waar het in eerdere RLS’en regelmatig in de COS uit de hand kon lopen was het hier eigenlijk altijd wel gezellig en een reden om Big Brother te blijven volgen. Modereren was hier dan ook nauwelijks nodig. Onderling werd het vaker opgelost dan dat wij hebben moeten optreden. Precies zoals het -naar mijn idee in ieder geval- zou moeten.

Jullie waren recht voor de raap, hard, lief, vaak eensgezind, maar stonden regelmatig ook recht tegenover elkaar. Jullie wisten te nuanceren, ogen te openen en ervoor te zorgen ook soms uit een bubbel te stappen. Het was niet alleen #TeamJill, #TeamMichel, #TeamNick of #TeamLiese. Het was ook #TeamHottub, #TeamJillenThomas, K3/K4/K5, Belgen tegen Nederlanders en #TeamWijWetenHetBeterDanBigBrother.

Buiten dat ik jullie allemaal wil bedanken, zijn er natuurlijk ook een aantal die een speciaal bedankje verdienen:

• Allereerst natuurlijk alle users die voor samenvattingen van de streams hebben gezorgd, in beeld, geluid, tekst, gifjes en screenshots. In het bijzonder enkele users:

• @:DGK_Tegengas voor alle filmpjes. Er zijn behoorlijk wat uren gaan zitten in het uitzoeken, monteren en uploaden van de filmpjes gaan zitten. Dankzij jou hebben we de hoogtepunten van de dag terug kunnen kijken en kunnen we daar straks ook nog even van genieten. Volgens mij spreek ik voor heel (meelezend) FOK! BB als ik zeg dat de tijd die je hierin hebt gespendeerd enorm wordt gewaardeerd.

• @:Li0nHeart voor het consequent bijhouden van het streamverslagentopic en de kwalitatieve posts in de COS. Dankzij zijn posts kregen we (teruglezend) een beeld van wat er op de streams gebeurde en/of gemist hebben. Regelmatig kon ik ook even zaken bij je factchecken.

• @:Magean en @:MissyZ voor hun aanvullende en/of uitgebreide streamverslagen. Laatstgenoemde natuurlijk ook voor de spoofjes, funfacts over BB en het ‘fan’ maken van Rene.

• Alle COS’ers die ervoor hebben gezorgd dat we Big Brother bleven volgen, met een lach, gedeeld leed/ergernis en vooral veel plezier. Jullie zorgden met z’n allen voor bijna 1000 topics aan commentaar op de streams. Waar veel, niet veel en ook veel niet gebeurde.

• @:puzziepie, @:greysbones en @:engine, jullie zorgden ieder voor meer dan 10.000 posts in de COS. Kwantitatief of kwalitatief… Jullie zorgden daarmee ieder alleen al voor meer dan 33 gevulde COS-topics.

• Alle meepostende (familieleden en vrienden van de) ex-bewoners. En natuurlijk ook alle lurkende meelezende varianten daarvan. Sommigen lieten zich duidelijk zien, anderen verraden zich op een-of-andere manier wel. Dank. Ook jullie zorgden hier regelmatig voor vermaak.

• En natuurlijk mijn medemods… @:Gert en @:Lavenderr . Toen Lavenderr vroeg of ik zin en tijd had om Big Brother mee te modden, hoefde ik niet lang na te denken. Het was een prima vermaak tijdens deze saaie thuiswerkmaanden. Dank voor de overleggen en het vertrouwen, voor en achter de schermen.

Na deze week is het Big Brother-avontuur voorbij. In ieder geval dit seizoen. Ik hoop dat er nog een seizoen komt. Waarbij ze vooral van dit seizoen hebben geleerd. Ik hoop jullie dan ook allemaal weer terug te zien. En anders in de tussentijd wel ergens anders binnen FOK! (Tip: Real Life Soaps & Streams, waar ook UTO en andere eerdere RLS’en werden besproken)

Dankjulliewel allemaal!
(En op naar de 1000ste COS)
Ik heb ook rond de 7k posts hier ofzo :D
pi_198882175
Ohw god... Jill gaat puzzelen. Dit gaat fout :')
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 6 april 2021 @ 15:42:48 #124
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198882176
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Als we toch sentimenteel gaan doen. Ik heb ook nog wel een dankwoordje klaarliggen.

Voor jullie… Want ik wil jullie bedanken voor de afgelopen (bijna) 100 dagen _O_

Big Brother was niet altijd even hoogstaand, geregeld saai en voorspelbaar. Toch wisten we er hier met z’n allen wat moois van te maken. Ik heb gelachen, uiteenlopende dingen van jullie geleerd, maar bovenal… mij enorm door jullie vermaakt.

Waar het in eerdere RLS’en regelmatig in de COS uit de hand kon lopen was het hier eigenlijk altijd wel gezellig en een reden om Big Brother te blijven volgen. Modereren was hier dan ook nauwelijks nodig. Onderling werd het vaker opgelost dan dat wij hebben moeten optreden. Precies zoals het -naar mijn idee in ieder geval- zou moeten.

Jullie waren recht voor de raap, hard, lief, vaak eensgezind, maar stonden regelmatig ook recht tegenover elkaar. Jullie wisten te nuanceren, ogen te openen en ervoor te zorgen ook soms uit een bubbel te stappen. Het was niet alleen #TeamJill, #TeamMichel, #TeamNick of #TeamLiese. Het was ook #TeamHottub, #TeamJillenThomas, K3/K4/K5, Belgen tegen Nederlanders en #TeamWijWetenHetBeterDanBigBrother.

Buiten dat ik jullie allemaal wil bedanken, zijn er natuurlijk ook een aantal die een speciaal bedankje verdienen:

• Allereerst natuurlijk alle users die voor samenvattingen van de streams hebben gezorgd, in beeld, geluid, tekst, gifjes en screenshots. In het bijzonder enkele users:

• @:DGK_Tegengas voor alle filmpjes. Er zijn behoorlijk wat uren gaan zitten in het uitzoeken, monteren en uploaden van de filmpjes gaan zitten. Dankzij jou hebben we de hoogtepunten van de dag terug kunnen kijken en kunnen we daar straks ook nog even van genieten. Volgens mij spreek ik voor heel (meelezend) FOK! BB als ik zeg dat de tijd die je hierin hebt gespendeerd enorm wordt gewaardeerd.

• @:Li0nHeart voor het consequent bijhouden van het streamverslagentopic en de kwalitatieve posts in de COS. Dankzij zijn posts kregen we (teruglezend) een beeld van wat er op de streams gebeurde en/of gemist hebben. Regelmatig kon ik ook even zaken bij je factchecken.

• @:Magean en @:MissyZ voor hun aanvullende en/of uitgebreide streamverslagen. Laatstgenoemde natuurlijk ook voor de spoofjes, funfacts over BB en het ‘fan’ maken van Rene.

• Alle COS’ers die ervoor hebben gezorgd dat we Big Brother bleven volgen, met een lach, gedeeld leed/ergernis en vooral veel plezier. Jullie zorgden met z’n allen voor bijna 1000 topics aan commentaar op de streams. Waar veel, niet veel en ook veel niet gebeurde.

• @:puzziepie, @:greysbones en @:engine, jullie zorgden ieder voor meer dan 10.000 posts in de COS. Kwantitatief of kwalitatief… Jullie zorgden daarmee ieder alleen al voor meer dan 33 gevulde COS-topics.

• Alle meepostende (familieleden en vrienden van de) ex-bewoners. En natuurlijk ook alle lurkende meelezende varianten daarvan. Sommigen lieten zich duidelijk zien, anderen verraden zich op een-of-andere manier wel. Dank. Ook jullie zorgden hier regelmatig voor vermaak.

• En natuurlijk mijn medemods… @:Gert en @:Lavenderr . Toen Lavenderr vroeg of ik zin en tijd had om Big Brother mee te modden, hoefde ik niet lang na te denken. Het was een prima vermaak tijdens deze saaie thuiswerkmaanden. Dank voor de overleggen en het vertrouwen, voor en achter de schermen.

Na deze week is het Big Brother-avontuur voorbij. In ieder geval dit seizoen. Ik hoop dat er nog een seizoen komt. Waarbij ze vooral van dit seizoen hebben geleerd. Ik hoop jullie dan ook allemaal weer terug te zien. En anders in de tussentijd wel ergens anders binnen FOK! (Tip: Real Life Soaps & Streams, waar ook UTO en andere eerdere RLS’en werden besproken)

Dankjulliewel allemaal!
(En op naar de 1000ste COS)
dat heb je nu kopiert,zo snell kann geen mens typen
pi_198882188
Wat denken ze nu bij de productie? Hebben we goed gedaan, dit seizoen.

Laat maar lekker uitbollen :Z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')