abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200120955
KLM krijgt subsidie om nieuwe vliegtuigen aan te schaffen die zuiniger zijn en daarom minder CO2 uitstoten. Echter, KLM wil ook steeds méér vluchten uitvoeren. Daarmee neemt de CO2 uitstoot weer toe.

Dit is dus geen oplossing voor het klimaatprobleem.
  woensdag 7 juli 2021 @ 14:33:22 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200249580
Directeur KLM Nederland onverwacht met pensioen

Harm Kreulen, directeur van KLM Nederland, stapt onverwacht op. Dat bevestigt KLM aan De Telegraaf. Kreulen richtte zich in de afgelopen tien jaar op de Nederlandse markt, die pre-corona goed was voor een kwart van alle KLM-passagiers.

Kreulen (60) gaat met pensioen en wordt opgevolgd door Bas Gerressen, die nu voor KLM in Verenigde Staten zit. „Ik ben eigenlijk langer gebleven dan de bedoeling was door corona.Toen heb ik met president-directeur Pieter Elbers afgesproken om nog een jaar aan te blijven om de organisatie te herstructureren en klaar te maken voor herstel. Ik zou nog een job kunnen doen, maar vind mijn huidige functie het leukst. Daarom heb ik weloverwogen besloten om te stoppen”, zegt de KLM-veteraan in een toelichting.

quote:
In een recent vraaggesprek met De Telegraaf stelde Kreulen nog een aantal jaren te willen aanblijven bij de luchtvaartmaatschappij. „Toen kon ik dat nog niet zeggen, omdat er over mijn opvolging nog gesproken werd met de medezeggenschap.”
:?

Touroperator
Het vertrek van KLM-baas komt op het moment dat hij de eigen touroperator KLM Holidays het heeft vernieuwd. Met KLM Holidays gaat Kreulen rechtstreeks de concurrentie aan met klanten zoals TUI en Corendon, die ook soms partners zijn van KLM op sommige bestemmingen. De touroperator verkoopt pakketreizen met vlucht, transfer, hotel en eventueel autohuur.

Nu gaat hij weg, net op het moment dat KLM Holidays waargemaakt moet worden. :? „De ontwikkeling van KLM Holidays staat of valt niet met mijn vertrek. Ik weet zeker dat mijn opvolger Bas Gerressen een goede relatie kan opbouwen met de touroperators en de klanten. Het is na tien jaar ook weer tijd voor een frisse wind. Ik zit al langer dan mijn voorgangers op deze functie”, zegt Kreulen, KLM is zijn eerste werkgever en hij zat onder meer in Argentinië en Zweden voor de luchtvaartmaatschappij.

KLM zet vanwege de coronacrisis vol in op het vakantieverkeer, omdat het herstel van de zakelijke markt naar verwachting nog op zich laat wachten. Daarom worden bestemmingen als Phuket en Barbados komende winter aan de dienstregeling toegevoegd. Winst is er dit jaar nog niet te verwachten.

De KLM-topman stelde in het interview met De Telegraaf zin te hebben om zijn klanten weer te ontmoeten en evenementen te organiseren. De afgelopen jaren was Kreulen ook altijd gastheer bij het golftoernooi KLM Open, dat dit jaar de Dutch open heet omdat de luchtvaartmaatschappij minder ’prominent’ aan het evenement verbonden wil zijn in verband met de crisis.

Kreulen stelde dat hij het merk van KLM weer positief onder de aandacht wilde brengen na de moeilijke coronatijd. „Het gedoe rondom de vouchers is negatief geweest voor de reputatie van KLM, we kregen veel klachten. Ik snap dat ook, want klanten hebben lang op hun geld moeten wachten. Dat is afgehandeld, er is nu aanzet tot herstel.”

https://www.telegraaf.nl/(...)erwacht-met-pensioen

Raar verhaal, weer iemand weggewerkt dus ;)
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:11:08 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200266340
‘Deze EU-maatregel kan Schiphol en KLM 20.000 banen kosten’

De Europese commissie wil een belasting invoeren op kerosine om zo te zorgen voor een schoner milieu. Dit heeft grote gevolgen voor de Europese luchtvaart, vertelt verslaggever Yteke de Jong.

https://www.telegraaf.nl/(...)-20-000-banen-kosten

Lekker bezig weer, Wopke smijt met geld, Europese commissie werkt weer de andere kant op :|W

Overleggen misschien een :! :wtf:
pi_200267808
Is dat vliegtuig al in Marokko ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:51:08 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200267849
quote:
6s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Deze EU-maatregel kan Schiphol en KLM 20.000 banen kosten’

De Europese commissie wil een belasting invoeren op kerosine om zo te zorgen voor een schoner milieu. Dit heeft grote gevolgen voor de Europese luchtvaart, vertelt verslaggever Yteke de Jong.

https://www.telegraaf.nl/(...)-20-000-banen-kosten

Lekker bezig weer, Wopke smijt met geld, Europese commissie werkt weer de andere kant op :|W

Overleggen misschien een :! :wtf:
Prima. Kunnen we 20.000 arbeidsmigranten terugsturen! Komt er wat lucht op de huizenmarkt en hoeven wel niet al het groen onder te spitten. Bovendien minder vervuiling, CO2 en overlast. Ik zeg doen!
The End Times are wild
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:52:49 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200267870
quote:
6s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Air France-KLM wilde groene EU-subsidie voor aankoop vliegtuigen’

Air France-KLM en Airbus zouden een beroep hebben willen doen op de groene stimuleringsfondsen van de Europese Unie voor de aanschaf van nieuwe vliegtuigen. Dat staat in vrijgegeven documenten van klimaatlobbywaakhond InfluenceMap.

De bedrijven voerden in documenten en presentaties aan dat de uitstoot van vliegtuigen kan worden verminderd als oude modellen vervangen worden voor efficiëntere nieuwe vliegtuigen. Daarvoor zou dan de steun vanuit, de door de belastingbetaler gefinancierde, stimuleringsmaatregelen nodig zijn.

Ik denk dat de belastingbetaler al genoeg in deze bodemloze put gegooid heeft.
The End Times are wild
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:18:53 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200269429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat de belastingbetaler al genoeg in deze bodemloze put gegooid heeft.
Dat vind ik ook
de belegger vind KLM nog steeds geen ene zak waard

ook al geven ze die ER Frans nog 3 miljard
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_200269793
quote:
6s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Deze EU-maatregel kan Schiphol en KLM 20.000 banen kosten’

De Europese commissie wil een belasting invoeren op kerosine om zo te zorgen voor een schoner milieu. Dit heeft grote gevolgen voor de Europese luchtvaart, vertelt verslaggever Yteke de Jong.

https://www.telegraaf.nl/(...)-20-000-banen-kosten

Lekker bezig weer, Wopke smijt met geld, Europese commissie werkt weer de andere kant op :|W

Overleggen misschien een :! :wtf:
Al 10 jaar voor Wopke zijn investering deed had hij kunnen weten dat geld aan KLM geven een kutidee was.
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:15:53 #184
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200471764
Mooi ook weer dat de Chinezen verder gegaan zijn met hun koopjesjacht. 2e aandeelhouder nu...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 28 juli 2021 @ 14:20:41 #185
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200597422
Pandemie drukt Air France-KLM al zes kwartalen diep in het rood

Het vliegverkeer komt langzaam weer op gang, maar niet voldoende om Air France-KLM uit de rode cijfers te halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoe groot het verlies is, maakt de luchtvaartmaatschappij vrijdag bekend. Dan worden de cijfers over het tweede kwartaal gepubliceerd. Air France-KLM zal in dat kwartaal een nettoverlies lijden van ¤1,34 mrd, zo is de gemiddelde verwachting van een groep van achttien financieel analisten. Dat zou een fractie beter zijn dan in de eerste drie maanden van 2021. De teller van de groep staat na zes maanden al op een nettoverlies van circa ¤2,8 mrd. Dankzij ruim ¤10 mrd aan door de Franse en Nederlandse overheid gegarandeerde leningen, weet de groep te overleven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar vrijdag ook met meer dan gemiddelde belangstelling naar zal worden gekeken, zijn de afzonderlijke resultaten van de twee partners: Air France en KLM. Die lopen al langere tijd uiteen. In het eerste kwartaal leed het grotere Air France een verlies van ¤840 mln, terwijl bij KLM het verlies ‘slechts' ¤337 mln bedroeg.
quote:
Dat KLM al tijden de best presterende maatschappij is binnen de holding en dat Air France er onvoldoende in slaagt de kosten te drukken, belast de samenwerking binnen de groep.
https://fd.nl/ondernemen/(...)len-diep-in-het-rood

Wopke blijft gewoon geld pompen :') :|W
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:43:49 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200603078
Schiphol en luchthaven Parijs zetten samenwerking stop

Luchthavenuitbater Royal Schiphol Group en Aéroports de Paris (ADP) beëindigen hun samenwerking. De huidige overeenkomst loopt tot eind november en wordt daarna niet verlengd. Dat maakt Royal Schiphol Group bekend via zijn website.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de nieuwssite, die zich baseert op insiders, zou vooral ADP moeilijk hebben gedaan door een groter aandeel te vragen. ADP is de afgelopen jaren veel sterker in waarde gestegen dan Schiphol, waardoor de verhoudingen niet meer zouden kloppen.

https://fd.nl/ondernemen/(...)en-samenwerking-stop

Maar geldkraan blijft wel open :') _O- _O-
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:19:22 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200630173
Gesloten grenzen doen Air France KLM nog pijn: ¤1,5 miljard verlies

Ondanks versoepelingen van coronamaatregelen nemen nog altijd veel minder passagiers het vliegtuig dan voor de pandemie. Wel ziet het Frans-Nederlandse concern lichtpunten, want de boekingen lopen deze zomer weer binnen nu Europeanen op vakantie willen en gevaccineerde Amerikanen welkom zijn in de Europese Unie.

In de maanden april, mei en juni vervoerden Air France, KLM en dochterondernemingen als Transavia 7 miljoen passagiers. Dat is ruim het vijfvoudige van de reizigersaantallen een jaar eerder, toen internationale vluchten vrijwel onmogelijk waren. Maar vergeleken met dezelfde periode in 2019, toen nog niemand van Covid-19 had gehoord, vervoerde het luchtvaartconcern ruim de helft minder.

De omzet kwam uit op 2,8 miljard euro, ruim het dubbele van de opbrengsten in het rampzalige tweede kwartaal van 2020. Omdat de kosten de baten nog altijd overstijgen leed Air France-KLM nog een fors verlies. Dat verlies was wel ruim 1 miljard euro kleiner dan een jaar eerder, onder andere door de vaak pijnlijke kostenbesparingen zoals het schrappen van duizenden banen bij KLM. Ook leverden vrachtvluchten meer op nu een gebrek aan containers zeevervoer duur maakt.

"Kaarten op heropening grenzen"
Dit vindt DFT-verslaggever Yteke de Jong:
„Aankondigingen van nieuwe reorganisaties blijven uit bij Air France KLM, waarmee de luchtvaartcombinatie de kaarten blijft zetten op een heropening van de grenzen. Naar Azië en de Verenigde Staten, de belangrijkste markten, kan nog altijd maar zeer beperkt gevlogen worden. Lichtpuntjes zijn de resultaten van KLM dat al positief aantikt in het tweede kwartaal met de brutobedrijfswinst (ebitda). KLM, dat goed is voor 42% van de omzet in het tweede kwartaal van de combinatie, droeg slechts 25% bij aan het verlies.”

Volgens financieel topman Steven Zaat is er verbetering op komst. In het lopende derde kwartaal zit er volgens hem zelfs alweer een winst in, zij het voor aftrek van belastingen, rentebetalingen en afschrijvingen. De Nederlander kijkt daarbij ook hoopvol naar de fikse regenbuien in Frankrijk, waar hij nu woont. Die zullen veel mensen mogelijk over de streep trekken om toch een vakantievlucht te boeken naar zonnigere bestemmingen, zo zei hij in een toelichting op de cijfers.

In het derde kwartaal, met de belangrijke zomermaanden juli en augustus, vliegt Air France-KLM naar verwachting op 60 tot 70 procent van de capaciteit van voor de pandemie. Veel hangt verder af van Washington. Gevaccineerde Amerikanen zijn al wel weer welkom in de EU, maar andersom houden de Verenigde Staten de grenzen nog veelal gesloten voor Europese reizigers om zorgen over de besmettelijke Delta-variant van het coronavirus.

quote:
Ook is er extra overheidssteun nodig. Nederland spreekt met de Europese Commissie over de voorwaarden voor een nieuw steunpakket voor KLM, en Zaat weet te vertellen dat de signalen over een akkoord erg hoopvol zijn. Er is extra kapitaal nodig, aangezien de schulden van Air France-KLM de eigen bezittingen nog altijd met 3,6 miljard euro overschrijden.
Eerder dit jaar verleenden Frankrijk en andere aandeelhouders al extra financiële hulp voor Air France-KLM, nadat Parijs en Den Haag in 2020 voor 10,4 miljard euro aan leningen en kredietgaranties hadden toegezegd. Afgelopen voorjaar werd een deel van de Franse leningen, ¤3 miljard, omgezet eigen vermogen. Daarnaast werd er 1 miljard aan nieuw kapitaal opgehaald voor Air France KLM.

https://www.telegraaf.nl/(...)-1-5-miljard-verlies

6 miljard verlies op jaarbasis :') _O- en ja hoor er moet extra geld bij :')
Dat had niemand zien aankomen :|W
Wopke pompt er wel weer bij :r
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:25:46 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200630295
Dieprood Air France-KLM durft niet verder te kijken dan oktober :') _O-

Weer een miljardenverlies voor luchtvaartconcern Air France-KLM: in het tweede kwartaal van 2021 heeft de eigenaar van KLM 1,5 miljard euro verloren, net nu de eerste signalen van het herstel zich volgens het Frans-Nederlandse bedrijf zichtbaar worden.
quote:
Maar een vooruitzicht voor de rest van het jaar durft topman Benjamin Smith niet te geven.
Het concern durft nog niet verder te kijken dan oktober, op de verwachting na dat de capaciteit zich pas in 2024 weer op het peil van 2019 zal bevinden.

quote:
De operatie om de miljardenschuld terug te brengen die KLM opbouwt omdat het een miljard euro van de Nederlandse staat en 2,4 miljard van banken kan lenen, ligt momenteel stil. Onderhandelingen daarover met de Europese Commissie, die eist dat KLM vliegrechten op Schiphol inlevert in ruil voor een groter staatsbelang, staan al weken in de koelkast.
https://www.parool.nl/ams(...)an-oktober~bc965f97/

Geld pompen dus tot 2024 :') _O-
Lekker vooruitzicht, gelukkig is Wopke dan al op weg naar zijn volgende baan :r en heeft hij bij het CDA het licht uitgedaan _O-
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:27:45 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200630325
Over heel 2020 leed de combinatie van Air France en KLM een recordverlies van ruim 7 miljard euro

https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-air-france-klm

Gewoon geld blijven pompen :')
  vrijdag 30 juli 2021 @ 15:58:10 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200639617
Ingrepen blijven uit cijfers zijn bloedrood, riskante strategie klm

https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-air-france-klm

Hoezo riskant we hebben hier een randdebiel Wopke die blindelings onbeperkt geld blijf storten
Gek hè dat er geen ingrepen volgen :|W
pi_200639905
Tja, wat is de schade als je 't laat klappen?
Denk dan niet 'oh dan vlieg ik wel met Transavia'.
Transavia is een onderdeel van de Air France-KLM-groep.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200639995
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over heel 2020 leed de combinatie van Air France en KLM een recordverlies van ruim 7 miljard euro

https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-air-france-klm

Gewoon geld blijven pompen :')
2020 is een apart jaar.
pi_200641611
quote:
11s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schiphol en luchthaven Parijs zetten samenwerking stop

Luchthavenuitbater Royal Schiphol Group en Aéroports de Paris (ADP) beëindigen hun samenwerking. De huidige overeenkomst loopt tot eind november en wordt daarna niet verlengd. Dat maakt Royal Schiphol Group bekend via zijn website.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de nieuwssite, die zich baseert op insiders, zou vooral ADP moeilijk hebben gedaan door een groter aandeel te vragen. ADP is de afgelopen jaren veel sterker in waarde gestegen dan Schiphol, waardoor de verhoudingen niet meer zouden kloppen.

https://fd.nl/ondernemen/(...)en-samenwerking-stop

Maar geldkraan blijft wel open :') _O- _O-
Dit bericht heeft toch niks met een (externe) geldkraan te maken.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:04:49 #194
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200655617
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over heel 2020 leed de combinatie van Air France en KLM een recordverlies van ruim 7 miljard euro

https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-air-france-klm

Gewoon geld blijven pompen :')
https://www.parool.nl/ned(...)rheidsgeld~b8f8a427/
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:48:43 #195
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200657649
quote:
KLM moet nog geld overmaken naar Air France , voor steun
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:52:00 #196
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_201151101
https://www.telegraaf.nl/(...)lende-steun-is-nodig

Mam , mag ik nog een paar miljard euro om aan mijn Franse broer te geven?
quote:
Vertraging herstel
De luchtvaartmaatschappij zegt te 'begrijpen' dat de steun niet eeuwig kan voortduren, maar dat er toch nog hulp nodig is. ,,

KLM is blij met de opening die kabinet heeft geboden om in het vierde kwartaal een aantal ondersteunende regelingen voor zwaar getroffen sectoren in stand te houden.

KLM pleit voor een passende invulling van aanvullende steunmaatregelen", aldus de zegsvrouw.

Vorig jaar ging men voor dit jaar uit van een operatie van 70% ten opzichte van voor de coronapandemie. Tot nu toe is dat ongeveer 50%. ,,Dit vertraagt het herstel in 2021 en 2022 aanzienlijk."

Dit kan gevolgen hebben voor het aflossen van de lening van ¤3,4 miljard van banken en de Nederlandse Staat. Ook kan het zijn dat KLM opnieuw moet ingrijpen in de organisatie.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:23:35 #197
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201152399
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lende-steun-is-nodig
Mam , mag ik nog een paar miljard euro om aan mijn Franse broer te geven?
Sywert ben jij het :?
Wopke hier:Geen probleem, maar vergeet je niet een bijdrage aan de cda kas ;)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:30:29 #198
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_201153342
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Sywert ben jij het :?
Wopke hier:Geen probleem, maar vergeet je niet een bijdrage aan de cda kas ;)
Maar ja had gezegt dat j e nu zonder steun kon /?
Herman Stil30 juli 2021, 15:12
https://www.parool.nl/ned(...)%2F2601984%2F2%2F100
quote:
KLM kan binnenkort zonder overheidsgeld verder.

Het bedrijf is volgens topman Pieter Elbers sterk genoeg om de miljardenleningen die vorig jaar werden geregeld, goeddeels te laten liggen.

Vanaf oktober kan KLM overleven zonder NOW-loonsteun.
O ja, jij wel maar die aangenomen Franse vader van je niet
Nou we lappen wel weer een paar ,miljard hoor



[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 31-08-2021 19:58:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:14:44 #199
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201156342
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:30 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ja had gezegt dat j e nu zonder steun kon /?
:{w Daar heb ik geen actieve herinnering meer aan :') |:)
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:29:38 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201609059
KLM heeft voor 1,7 miljard euro aan NOW-steun aangevraagd

Luchtvaartmaatschappij KLM, die volgende week haar 102de verjaardag viert, heeft voor 1,7 miljard euro aan loonsteun van de overheid aangevraagd om personeel te kunnen blijven betalen tijdens de coronacrisis.

Daarvan heeft het bedrijf al 1,4 miljard uitbetaald gekregen als voorschot. Dat komt neer op de 80 procent die bedrijven als voorschot op de definitieve NOW-steun krijgen. "Wij zijn zeer erkentelijk voor alle steun die we ontvangen van de Nederlandse overheid", wil de woordvoerder ook nog graag kwijt.

Van de noodsteun die KLM tot nu toe ontving, hoeft het bedrijf naar verwachting in ieder geval niets terug te betalen, meldt demissionair Wopke Hoekstra (Financiën, CDA) in zijn brief aan de Tweede Kamer. :')

Holland Casino
Dat het moeilijk is om in te schatten op hoeveel NOW-steun je als bedrijf recht hebt, bewijst het Holland Casino. Het bedrijf verwacht dat het 27,7 miljoen euro moet terugbetalen aan te veel ontvangen NOW-steun. In totaal ontving het staatsgokbedrijf 201,9 miljoen euro.

De reden dat volgens het bedrijf terugbetaald moet worden, is dat het omzetverlies lager is dan waar men van uitging bij de aanvraag en dat er te hoge voorschotten zijn uitgekeerd, meldt Hoekstra.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)grens-holland-casino

Maar bij KLM weet hij het wel zeker :') :r Wat een vooringenomen lul ben je dan :R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')