abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:03:14 #151
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_198875768
Die tussentijdse sneeuwbuitjes zien er wel echt mooi uit zo vanaf vier hoog in het kantoorgebouw O+
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:13:31 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198875857
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

yep, anders zat ik in de auto naar Zoetermeer nu weer en moest de bandenwissel maar later
Ga je naar softs of mediums wisselen?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 09:16:09 #153
375570 crew  Cyan9
pi_198875876
Gefeliciteeeeeeeeeeerd @Meke !!

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:42:06 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876230
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:16 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeerd @:Meke !!

[ afbeelding ]
Waarom zitten zijn vingers helemaal onder de slagroom? Kan jij dat gebakje niet normaal eten?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:47:23 #155
115121 Arizona
eet geen appels
pi_198876330
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarom zitten zijn vingers helemaal onder de slagroom? Kan jij dat gebakje niet normaal eten?
Net alsof hij met zijn slagroomvinger in zijn neus peutert _O-
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
pi_198876375
Hmmm, toen het hier vorige week 26 graden was, had ik toch niet helemaal verwacht dat we vandaag de dag zouden beginnen met sneeuwballen gooien. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:55:30 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876447
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Net alsof hij met zijn slagroomvinger in zijn neus peutert _O-
:D
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:02:46 #158
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_198876538

WAAR IS DAT FEESTJEEEEE!!!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:02:49 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876540
Het is echt heel raar weer vandaag. Ene moment zon en dan opeens weer hagel of sneeuw.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 10:06:12 #160
375570 crew  Cyan9
pi_198876593
quote:

[..]

Ik had geen vork.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:06:54 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876602
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik had geen vork.
Gewoon erin happen. Dan heb je hoogstens slagroom op je nues, maar geen vieze handen. ;)
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:19:31 #162
115121 Arizona
eet geen appels
pi_198876764
Ik had twee meetings van een uur. De ene was na 35 minuten klaar en de ander na nog geen 10 minuten. Wat DOE ik met al die vrije tijd die me in de schoot geworpen is *O*
Twente O+
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:21:07 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:19 schreef Arizona het volgende:
Ik had twee meetings van een uur. De ene was na 35 minuten klaar en de ander na nog geen 10 minuten. Wat DOE ik met al die vrije tijd die me in de schoot geworpen is *O*
Wel gewoon boeken als meeting natuurlijk.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:24:25 #164
115121 Arizona
eet geen appels
pi_198876820
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wel gewoon boeken als meeting natuurlijk.
Ja uiteraard *O*
Twente O+
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:31:31 #165
2681 Dave
Aardig op drave
pi_198876907
quote:

[..]

Dat gebakje symboliseert natuurlijk wat anders. :{w
:o)
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:32:04 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198876916
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat gebakje symboliseert natuurlijk wat anders. :{w
Oh, dat had ik niet door. ;(
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:41:08 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198877038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:19 schreef Arizona het volgende:
Je werk inhalen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:42:22 #168
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_198877055
Van harte @Meke!
Je hebt wel goed weer uitgekozen voor je verjaardag |:)
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:44:05 #169
442280 Prisha
Moonshine!
pi_198877080
@Meke Happppppyyyyyyyy Birthdayyyyyyyyyyyyy toooo yoouuuuuuuuuuuuuuuuuu *O* *O* :B *O* B:)B w/ w/

hele fijne dag!
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:47:31 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198877134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Van harte @:Meke!
Je hebt wel goed weer uitgekozen voor je verjaardag |:)
Alsof er iemand op bezoek mag komen. |:)
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 10:50:48 #171
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198877173
Hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw zon sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw miezer sneeuw droog
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 10:51:17 #172
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198877178
Ik houd @Meke verantwoordelijk voor het weer. :{w
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:51:35 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198877181
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:50 schreef ijs_beer het volgende:
Hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw zon sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw miezer sneeuw droog
Ik mis nog zon, voor de rest klopt het wel zo'n beetje inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 06-04-2021 10:53:07 ]
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:53:06 #174
115121 Arizona
eet geen appels
pi_198877200
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je werk inhalen.
Ik ben al meteen gestraft, heb nu morgen een meeting op mijn vrije middag ingepland |:) _O-
Twente O+
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:57:31 #175
2681 Dave
Aardig op drave
pi_198877286
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik mis nog zon, voor de rest klopt het wel zo'n beetje inderdaad.
Hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw zon sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen zon sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw hagel sneeuw regen droog regen sneeuw hagel sneeuw miezer sneeuw droog
:o)
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')