abonnement Unibet Coolblue
pi_537883
Ik moet maandag voor werkzaamheden in Almere zijn (ja ik weet 't, daar wordt je niet vrolijk van) en nou had ik gedacht die ellende eens i.r.l. van dichtbij te bekijken. Geef me ff een routebeschrijving pls. Ik kom vanuit richting Lelystad.
Surfin' Afghanistan
  maandag 11 december 2000 @ 00:52:13 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537908
Routebeschrijving:

Big Brother, Bolderweg 22, 1332 AV Almere-Buiten

Vanaf Amsterdam (A10): Rijksweg A1 Amsterdam/Amersfoort, Afslag Almere (A6), Afslag Almere Stad West, Borden "De Vaart" volgen, na ongeveer 14 kilometer afslag "De Vaart", 1e straat rechts is de Bolderweg. De reistijd is ongeveer 30 minuten.

Vanaf Utrecht: Rijksweg A27 richting Hilversum, N27 richting Almere, A6 richting Almere-Buiten/Lelystad, Afslag Almere-Buiten/De Vaart, Borden "De Vaart" volgen, Op de hoge ring (S106) bij de stoplichten links, de eerste straat aan de rechterkant is de Bolderweg. De reistijd is ongeveer 40 minuten.

Vanaf het Mediapark: Richting Bussum, afslag Hilversumse Meent, Bij de rotonde rechts, hele weg uitrijden, Afslag Amsterdam/Naarden Vesting. Deze weg volgen tot de spoorwegovergang. Bij de stoplichten links, richting Almere/Lelystad (A6), afslag Almere Stad West (S101), Borden "De Vaart" volgen, na ongeveer 14 kilometer afslag "De Vaart". De eerste straat aan de rechterkant is de Bolderweg. De reistijd is ongeveer 30 minuten.

Succes !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_537937
Thanx Harrie. Vaste bezoeker daar?
Surfin' Afghanistan
  maandag 11 december 2000 @ 01:13:05 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537952
Nee hoor !
De info. uit het topic 'Benefietconcert' gehaald .

Van mij mag dit topic nu gesloten worden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_537958
Van mij ook. Gooi maar op slot. "De Vaart" komt me bekend voor. Vind 't wel.
Surfin' Afghanistan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')