abonnement Unibet Coolblue
pi_198868879
quote:
In 2010 kwam de Skinwalker Ranch veelvuldig in het nieuws vanwege een grote hoeveelheid onverklaarbare gebeurtenissen. Zo werden er regelmatig UFO's gespot en werd er vee van lokale boeren afgeslacht. Het meest in het oog springende bericht was echter de verdwijning van de 8-jarige Cody, de zoon van boer Hoyt Miller. Iets minder dan een jaar daarna stuurt de Modern Defense Enterprises (MDE) een team van experts om de zaak te onderzoeken. De incidenten rondom de boerderij worden vanaf dat moment steeds gewelddadiger en de onderzoekers beginnen zich steeds meer af te vragen of de antwoorden op hun vragen het risico wel waard zijn of dat ze moeten vertrekken. Dat wil zeggen, is vertrekken nog een optie?
Bron: Fok! Frontpage


Er zouden volgens velen UFO's rondvliegen die uit de bergen komen.

Er zouden ook fenomenen (gigantische wolven/mensen uit eerdere tijdperken) rondlopen.

Sommige geloven dat er poorten zijn van andere demensies.

Podcast: https://duisterdepodcast.(...)wheeler-skinwalkers/

Is er iemand van jullie weleens gaan kijken naar die ranch? Of hebben jullie meer weetjes bronnen etc.?

Het fascineert mij heel erg!

Misschien zijn er toch meerdere dementies die met elkaar verbonden zijn _O_
pi_198872521
Hier was een show over op History Channel. Heb je die bekeken?

Heb er een paar afleveringen van bekeken maar vond het maar een raar verschijnsel, had ook met de hoge mate van sensatie te maken die men er daar in gooide. Ik ga die podcast wel luisteren. Is er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar gedaan eigenlijk voor zover jou bekend?
blablablabla
pi_198873209
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:02 schreef Elan het volgende:
Hier was een show over op History Channel. Heb je die bekeken?

Heb er een paar afleveringen van bekeken maar vond het maar een raar verschijnsel, had ook met de hoge mate van sensatie te maken die men er daar in gooide. Ik ga die podcast wel luisteren. Is er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar gedaan eigenlijk voor zover jou bekend?
Ik heb helaas die show niet gezien destijds.

History channel kun je ook nergens terugkijken }:|

Ik volg wel de reddit groep.

Er zijn onderzoekers heen gegaan die bepaalde stralingonderzoeken hebben verricht. Je moet dan denken aan bepaalde apparatuur neer zetten en dan kijken of er afwijkingen in zitten in bepaalde gebieden van gamma straling, radioactief, infrarood, chemische samenstellingen, magnetisch veld.

Ze hebben ook een hd videocamera gericht op bepaalde delen van de lucht.

Wat ik zo fascinerend vind is de het idee van bepaalde poorten naar een andere wereld. Een soort wereld dat dan paralel loopt met de onze. Ook de genoemde UFO's die uit de bergen komen is heel interessant. (8>
pi_198954541
Als je ziggo hebt kan je de serie terugkijken, heb paar afleveringen gezien en wat daar gebeurt is wel echt onverklaarbaar en mysterieus.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_198954593
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:02 schreef Elan het volgende:
Hier was een show over op History Channel. Heb je die bekeken?

Heb er een paar afleveringen van bekeken maar vond het maar een raar verschijnsel, had ook met de hoge mate van sensatie te maken die men er daar in gooide. Ik ga die podcast wel luisteren. Is er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar gedaan eigenlijk voor zover jou bekend?
Ja, die ranch heeft meerdere eigenaren gehad die wetenschappelijk onderzoek hebben gedaan. Waaronder deze man

https://nl.qaz.wiki/wiki/Robert_Bigelow
'' I am under no obligation to make sense to you.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')