abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:00:29 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199085085
Vanavond: gebakken kabeljauwhaas, tortellini funghi met shiitakes-saus en een salade met tomaat, komkommer en bladsla. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199086051
Onderhand bijna 2 dagen amper gegeten.
Nog steeds niet echt trek, maar op een paar beschuitjes suiker/kaneel kan je niet leven.

Nu wat soep uit de vriezer aan het opwarmen.
Kijken of dat binnen blijft.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_199086229
Varkenshaasje met champignons, ui en portsausje, gegrilde courgette en gebakken aardappeltjes
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199086386
eigenlijk heb ik trek in dit

vrij goedkoop maar lekker, vind ik

Ik varieer soms wel wat in blikjes of tapas vis, maar het is gewoon lekker, als die stink vis in die penne trekt.

quote:
Ingrediënten
150 gr penne pasta
2 sjalotjes
1 teen knoflook
1 kleine broccoli
½ rode peper zonder zaadjes
2 el olijfolie
¼ blik ansjovis (à 46 g)
50 gr zwarte olijven ringen
1 el kappertjes
300 gr passata (tomatensaus)
125 gr tonijn op olie (uitgelekt)
Bereidingswijze
1
Breng een ruime pan water aan de kook en voeg de pasta toe. Kook in 8 min. beetgaar.

2
Snijd de knoflook en snipper de sjalotjes fijn. Verdeel de broccoli in kleine roosjes. Schil de steel en snijd in plakjes. Kook de broccoli de laatste 3 min. mee met de pasta.

3
Snijd de rode peper in ringen en houd deze apart.

4
Verhit de olijfolie in een hapjespan. Voeg de ui, knoflook en ansjovis met de helft van de olie uit het blikje toe en fruit 1 min. Voeg de olijven, kappertjes en rode peper toe aan de pan en fruit dit nog gedurende 3 minuten mee.

5
Blus het geheel af met de passata en breng aan de kook. Als de saus enkele minuten lichtjes heeft gekookt meng je de penne en broccoli samen met de tonijn door de saus.
vanvond, simpele, amerikaanse spaghetti met bolognese gehakt saus met prei ui courgette paprika en champions, lekker slordig gesneden met extra tomaten pure extra en olijven en olijfolie, mischien noch ff vanavond langs bij de appie voor wat gnoccie er door heen. kan er weer wat emmentaler op.
pi_199091302
Van een « nieuw » Méditerraans/Grieks restaurant laten bezorgen: 4 pitas naturel, eendeborst plakjes in dadelsaus, souvlaki, houmous, tzaziki, pittige tarama, fetaballen « gepanneerd » in zwarte olijven en baklava’s als dessert.

Ik zit godnakes vol maar het was heerlijk :9 (zijn er hier meer mensen die het lekker vinden om na de maaltijd knoflook op te boeren? :@ )

Nu een pilsje
pi_199091311
Dubbel :|W
pi_199094157
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:04 schreef Prego het volgende:
Van een « nieuw » Méditerraans/Grieks restaurant laten bezorgen: 4 pitas naturel, eendeborst plakjes in dadelsaus, souvlaki, houmous, tzaziki, pittige tarama, fetaballen « gepanneerd » in zwarte olijven en baklava’s als dessert.

Ik zit godnakes vol maar het was heerlijk :9 (zijn er hier meer mensen die het lekker vinden om na de maaltijd knoflook op te boeren? :@ )

Nu een pilsje
knoflook is altijd lekker. heel veel knoflook ook.
pi_199094266
koffie met 2 boterhammen met een halve centimeter salami met pittige mosterd.

woef woef woef
pi_199094277
ik had thee en Griekse yoghurt met cruesli. Zo nog meer thee en een boterham met boeren metworst en eentje met belegen boerenkaas.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199095614
die garnalen in knoflookolie, van de jumbo met die tapas 3 voor 5 aanbieding, nondeju, wat zijn die lekker zeg, zo dan, daar moet ik me ook es in verdiepen.
pi_199096091
vanmiddag kippensoep en een broodje halfom

vanavond andijviestamppot met rookworst

[ Bericht 5% gewijzigd door Karzai op 21-04-2021 11:50:20 ]
pi_199098786
Geen inspiratie èn moe. Vanavond maar eens een paar eenvoudige tosti's bakken, met mozarella, tomaat en pesto.
Met witbrood, wel zo lekker!
pi_199099080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:21 schreef Karzai het volgende:

vanmiddag kippensoep en een broodje halfom

vanavond andijviestamppot met rookworst
Broodje halfom heb ik nog nooit gegeten. Zie t vaak langskomen. Wil t wel eens proberen. Sowieso nooit 1 van die 2 ook los gegeten.

Vanmiddag had ik uiensoep, crackers kaas en ei.
Vanavond, net als gisteren, pasta prosciutto.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 21 april 2021 @ 15:31:21 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199099145
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:

Broodje halfom heb ik nog nooit gegeten. Zie t vaak langskomen. Wil t wel eens proberen. Sowieso nooit 1 van die 2 ook los gegeten.


Is heerlijk. Pekelvlees en gekookte runderlever (geen varkens). ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 16:00:05 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199099566
Vorig jaar bij Van Dobben nog eens een broodje Halfom gegeten :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199099602
Ha, gaat de goede kant weer op.
Vanmiddag kreeg ik ineens honger, na 3 dagen niet, en heb 4 bolletjes Saks naar binnen zitten werken.
Ze blijven nog zitten ook *O*

Nou nog ff verzinnen waar ik vanavond trek in heb.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 21 april 2021 @ 16:38:12 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_199100135
Beetje aan het pielen van een gerookte makreel.
Vanavond een biefstukje, champignons en salade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_199101232


Goedkope kippensoep met vrijwel niks erin en wat goedkoop ranzig droog brood. Jezus had het nog beter maar ja, dat is mijn vriendin die dit dan maakt
  woensdag 21 april 2021 @ 18:54:57 #244
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_199101372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
[ afbeelding
Goedkope kippensoep met vrijwel niks erin en wat goedkoop ranzig droog brood. Jezus had het nog beter maar ja, dat is mijn vriendin die dit dan maakt
Ziet er niet slecht uit.
Praat over de hel en je komt er.
pi_199101374
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:02 schreef marc0871 het volgende:
Ha, gaat de goede kant weer op.
Vanmiddag kreeg ik ineens honger, na 3 dagen niet, en heb 4 bolletjes Saks naar binnen zitten werken.
Ze blijven nog zitten ook *O*

Nou nog ff verzinnen waar ik vanavond trek in heb.
*O* Fijn. Houwe zo!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199101462
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Broodje halfom heb ik nog nooit gegeten. Zie t vaak langskomen. Wil t wel eens proberen. Sowieso nooit 1 van die 2 ook los gegeten.

Vanmiddag had ik uiensoep, crackers kaas en ei.
Vanavond, net als gisteren, pasta prosciutto.
opzich is die gekookte lever en pekelvlees los niet zo lekker, maar bij elkaar ineens weer wel.
maarja, het iets van vroegah en het is best te doen.
  woensdag 21 april 2021 @ 19:01:09 #247
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_199101466
Gisteren aardappelblokjes en drumsticks uit de slowcooker.
Bodem belegd met uienringen, daarbovenop de voorgekookte aardappelblokjes en dan de drumsticks. Zes uur lang op de laagste stand.
Van de ui bleef weinig over. De aardappelblokjes waren niet lekker, maar dat lag aan de kruiding, kant en klaar voorgekookt AH met knoflookkruiden. Op zich was het goed, maar de smaak was superflauw.
Maar de drumsticks, wauw!! Het vlees schoof gewoon van het bot. Het kapje kraakbot viel ook gewoon vrij. Het bot was direct helemaal kaal en het vlees was supermals. Helemaal geen gedoe en gekluif meer.
Praat over de hel en je komt er.
pi_199101549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:01 schreef Scheepskok het volgende:
Gisteren aardappelblokjes en drumsticks uit de slowcooker.
Bodem belegd met uienringen, daarbovenop de voorgekookte aardappelblokjes en dan de drumsticks. Zes uur lang op de laagste stand.
Van de ui bleef weinig over. De aardappelblokjes waren niet lekker, maar dat lag aan de kruiding, kant en klaar voorgekookt AH met knoflookkruiden. Op zich was het goed, maar de smaak was superflauw.
Maar de drumsticks, wauw!! Het vlees schoof gewoon van het bot. Het kapje kraakbot viel ook gewoon vrij. Het bot was direct helemaal kaal en het vlees was supermals. Helemaal geen gedoe en gekluif meer.
de slow en multicooker is mijn hulpje, je moet wel nadenken over wanneer je groenten enzo toevoegt, vlees wordt lekker als je het lekker lang rustig laat garen, maar groenten niet zo, die moet je echt pas op het laatst toevoegen
.
de laatste 20 minuten ofzo. maarja, vlees is zo lekker zacht en gaar in de slow/multicooker
  woensdag 21 april 2021 @ 19:08:21 #249
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_199101562
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:42 schreef Phoenyx-God het volgende:
[ afbeelding ]

Goedkope kippensoep met vrijwel niks erin en wat goedkoop ranzig droog brood. Jezus had het nog beter maar ja, dat is mijn vriendin die dit dan maakt
Ik eet dit zelf ook regelmatig, alleen kook er altijd wat vermicelli mee. Handje vol is voldoende. Het is al snel teveel.
Doe het brood eerst in een broodrooster.
Praat over de hel en je komt er.
pi_199101585
Ik had al tien jaar geen kipfilet gekocht, ik vond het maar droge gore rotzooi, totdat ik kipfilet in de slow/multicooker deed, toen vond ik kipfilet weer wel lekker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')