Misschien even een reminder over iets met duimpjes omhoog?quote:Op maandag 5 april 2021 02:30 schreef engine het volgende:
Thomas en Jill even terug. Zouden ze zijn toegesproken?
Ze is het allemaal.quote:Op maandag 5 april 2021 02:24 schreef anine het volgende:
[..]
zo raar. het ene moment is ze naïef, dom, een reuzenkleuter, het volgende moment is ze berekenend en sluw. Maak een keuze zou ik zeggen
Het zou me niet verbazenquote:Op maandag 5 april 2021 02:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien even een reminder over iets met duimpjes omhoog?
weet ik. was ook maar een fantasie sprookjequote:Op maandag 5 april 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
man man wat julie hier vor details boeien
jill werd zeker niet on stream sexen
Liese slapend op stream 1!quote:Op maandag 5 april 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
heel goed argumentquote:
Is waardeloos zonder enkele vorm van onderbouwingquote:
dat kan niet, zoals ik al zei, maak een keuze. Kleuters zijn niet berekenend en sluw, ik kan het weten, heb er minstens een stuk of 400 voorbij zien komenquote:
Nee, maar misschien wel een kleine Liebkosung. Kleine Küsse. Unschuldiges streicheln.quote:Op maandag 5 april 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
We zitten hier niet bij een krant.quote:Op maandag 5 april 2021 02:33 schreef engine het volgende:
[..]
Is waardeloos zonder enkele vorm van onderbouwing
Reuzenkleuters wel.quote:Op maandag 5 april 2021 02:33 schreef anine het volgende:
[..]
dat kan niet, zoals ik al zei, maak een keuze. Kleuters zijn niet berekenend en sluw, ik kan het weten, heb er minstens een stuk of 400 voorbij zien komen
ah dom roepen dusquote:
Ja dit wel weer jammer. Moet weer in de tv uitzending.quote:Op maandag 5 april 2021 02:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, maar dit is gewoon streamertje pesten. Ik ga wel slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |