Er zit echt geen kwaad in hem....quote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel geloof ik nu met wat vaderlijk advies richting Thomas.
ja als hij dat mama joke beloofd heeftquote:Op zondag 4 april 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas houdt vanuit z'n ooghoeken steeds Matt en Jill in de gaten
Hij danst alleszins als een mierikswortel.quote:Op zondag 4 april 2021 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:
wilde nick nou met een plant dansen hahaha
Party met Suzi en Engine en odie en mijquote:
Klopt als een bus dit.quote:Op zondag 4 april 2021 23:14 schreef NBWtje het volgende:
Matt heeft terecht dat geld gepakt, vind ik. Ik had het ook gedaan.
Maar dat staat los van het hele Jill gedoe.
Matt lag de zaterdagavond nog hele liefdesverklaringen aan Jill te geven. Toen hij thuis kwam heeft hij van zijn moeder en fanclub gehoord dat zij vonden dat hst pest gedrag was.
Dus nu is Matt 180 graden gedraaid.
Jill is zich van geen kwaad bewust. Ze heeft misschien met zijn gevoelens gespeeld. Maar daar was Matt ook zelf bij.
Thomas weet van de buitenwereld en wil Jill beschermen,... Er staan immers ook nog camera's op,
Een Jill met drank op gaat overmoedig worden en misschien domme dingen doen en zeggen.
quote:
Die kan echt zo lekker uit haar plaat gaan....als ik haar zie dansen denk ik is dat het meisje dat zo slecht gekleed gaat en totaal niet sexie voor wil doen....maar muziek en je ziet een ander.quote:
Dansen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |