SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel het echt niet verkeerd, maar je hebt nogal wat meegemaakt. Ten eerste niet weten wat de oorzaak was, flinke operaties en revalidaties, verlies van je werk, misschien onzekerheid wat je wilt enz. Nooit verkeerd om aan jezelf te werken en iemand laten spiegelen. Maar zal wel weer verkeerd opgevat worden.quote:Op zondag 4 april 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende: [..] Een echt trauma heb ik nooit echt gehad hoor, buiten het fysieke trauma om dan.
Ja, ik mag dat wel als je een beetje luchtig over jezelf kan doenquote:Op zondag 4 april 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je jezelf dit allemaal aan doet moet je wel humor hebben denk ik
Hier rijdt op zondag geen busquote:Op zondag 4 april 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon de bus pakken voor zulke afstanden he
dorpquote:Op zondag 4 april 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier rijdt op zondag geen bus
En als ik lange afstanden wil afleggen pak ik wel gewoon de auto
Volgens mij kun je wel een belbus bellenquote:
was dat nou weer?quote:Op zondag 4 april 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel een belbus bellen
Nee ik snap je punt wel hoor, ben sowieso wel veranderd sinds het ongeluk, mijn prioriteiten liggen ook heel anders dan ervoor. Vroeger stond werken met afstand bovenaan als topprioriteit, beetje zoals jij daar wel eens over doordraaft, maar door dit hele gebeuren ben ik gaan beseffen hoe onbelangrijk werk eigenlijk is. Dat betekent niet gelijk dat ik werk gierend kut vind, maar het staat op de prioriteitenlijst denk ik ergens laag in de top 10.quote:Op zondag 4 april 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel het echt niet verkeerd, maar je hebt nogal wat meegemaakt. Ten eerste niet weten wat de oorzaak was, flinke operaties en revalidaties, verlies van je werk, misschien onzekerheid wat je wilt enz. Nooit verkeerd om aan jezelf te werken en iemand laten spiegelen. Maar zal wel weer verkeerd opgevat worden.
Net als wat Bibian Mentel laatst zei hč, verzamel geen bezittingen maar herinneringen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt wel hoor, ben sowieso wel veranderd sinds het ongeluk, mijn prioriteiten liggen ook heel anders dan ervoor. Vroeger stond werken met afstand bovenaan als topprioriteit, beetje zoals jij daar wel eens over doordraaft, maar door dit hele gebeuren ben ik gaan beseffen hoe onbelangrijk werk eigenlijk is. Dat betekent niet gelijk dat ik werk gierend kut vind, maar het staat op de prioriteitenlijst denk ik ergens laag in de top 10.
Gewoon een soort taxidienst alleen dan voor OV-prijzen en je moet bij de bushalte in- en uitstappenquote:
joh kost dat extra?quote:Op zondag 4 april 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Een belbus is een taxi met een dienstregeling. Er is een stel tijden vastgesteld, maar "de bus" rijdt alleen als er daadwerkelijk iemand belt dat ie mee wil. Anders niet.
Ja hoor, uitgeslapen, genoeg gelopen, mezelf verlost van die klote appquote:
Echt nog nooit gezienquote:Op zondag 4 april 2021 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort taxidienst alleen dan voor OV-prijzen en je moet bij de bushalte in- en uitstappen
https://www.bravo.info/moerdijk
vroegah wel duuznd keer gebruikt. Gewoon lekker met t OV Studentenkaartje in een dikke zwarte Mercedes jatogggquote:Op zondag 4 april 2021 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort taxidienst alleen dan voor OV-prijzen en je moet bij de bushalte in- en uitstappen
https://www.bravo.info/moerdijk
Ingrijpende gebeurtenissen zorgen altijd wel voor prioriteiten verschuivingen. Maakt je alleen maar een interessanter mens uiteindelijk.quote:Op zondag 4 april 2021 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt wel hoor, ben sowieso wel veranderd sinds het ongeluk, mijn prioriteiten liggen ook heel anders dan ervoor. Vroeger stond werken met afstand bovenaan als topprioriteit, beetje zoals jij daar wel eens over doordraaft, maar door dit hele gebeuren ben ik gaan beseffen hoe onbelangrijk werk eigenlijk is. Dat betekent niet gelijk dat ik werk gierend kut vind, maar het staat op de prioriteitenlijst denk ik ergens laag in de top 10.
Wat zijn flestaartjes?quote:Op zondag 4 april 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, uitgeslapen, genoeg gelopen, mezelf verlost van die klote appen nu zitten er flestaartjes in de AF
Misschien eet ik er vanavond wel eentje op nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |