Ik wil hem net zo lang schoppen tot het bloed uit zn oren stroomtquote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wel een van de meest fascinerende en walgelijke youtubers tegelijk ja
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil hem net zo lang schoppen tot het bloed uit zn oren stroomt![]()
Ongekend hoeveel agressie dat figuur bij me naar boven brengtquote:
Ja hij is zo walgelijk. En elke keer voor honderden euros aan vreten kopen en de helft wegflikkeren maakt je ook niet heel sympathiekquote:Op woensdag 7 april 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ongekend hoeveel agressie dat figuur bij me maar boven brengt
Hopelijk sterft ie snelquote:Op woensdag 7 april 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij is zo walgelijk. En elke keer voor honderden euros aan vreten kopen en de helft wegflikkeren maakt je ook niet heel sympathiek
Hij heeft ook een OnlyFans hequote:
Dit verbaast mij echt helemaal niksquote:
Dat hok op 2:27, daar woonde hij toch niet he?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef Solotovski het volgende:
@:modus ik blijf deze het mooiste vinden, echt goud icm dat nummer
In 4 jaar is er ook niets veranderdquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef Solotovski het volgende:
@:modus ik blijf deze het mooiste vinden, echt goud icm dat nummer
Dat was de schuur toen ie nog thuis woondequote:Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hok op 2:27, daar woonde hij toch niet he?
Behalve zn gewichtquote:
@calandquote:Op woensdag 7 april 2021 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft iemand nog dat gifje dat hij voor de deur staat en pizza aanneemt?
Twee kleine pizzatjes en een patatje.
Je weet toch van ellende niet of je hier om moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was de schuur toen ie nog thuis woonde
Huilen van het lachen jaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet toch van ellende niet of je hier om moet lachen of huilen.
Wel hardop gelachen om kaas de vies op 3:11.
Uhu. Waarschijnlijk filmpjes dat hij naakt al die troep opvreetquote:
Ken ik niet, waar gaat die over?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succession of Billions al gezien?
Link?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij heeft echt een keer een lading snackbarvoer om half 12 's ochtends laten bezorgen, voor eenreview
ook.
Ik denk niet dat ik ze nog terug ga vinden maar ik heb er een paar gezien. Stond ergens op reddit ofzo een link naar een open dir met al die shit.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Waarschijnlijk filmpjes dat hij naakt al die troep opvreet
Je hebt er een paar gezien.. gastquote:Op woensdag 7 april 2021 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze nog terug ga vinden maar ik heb er een paar gezien. Stond ergens op reddit ofzo een link naar een open dir met al die shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |