abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 april 2021 @ 14:39:58 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198864490
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:28 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ja, die had Kijkertje in post 297 van het vorige topic ook al. Ze moeten nu geld terugstorten!
POL / [AMV] #965 PizzaGaetz
Ik vraag me af in welke bochten ze zich gaan wringen om dit te voorkomen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 5 april 2021 @ 15:08:22 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198864893
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:30 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)trump-donations.html

De oplichtingspraktijken van dhr Trump zijn toch wel van een treurig niveau. Zo sneaky allemaal. Vooral als je het hele patroon doorneemt.

van...

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]
Vooral bizar hoeveel mensen zich door zo iemand laten oplichten. Dat er een of twee intrappen, ok. Maar hele volksstammen maken geld naar die oplichter over.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198865009
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jawel, dat klopt wel. Een geboortecertificaat is een vorm van ID in Georgia. En, nog altijd iets dat geld kost, nog altijd iets dat in Nederland voor je wordt geregeld, nog altijd iets dat in Nederland gratis is, nog altijd iets wat in Nederland niet bestaat want je kan gewoon stemmen met een algemeen ID. Even gaan stemmen in Georgia is dus vele malen moeilijker dan in Nederland.
Als je een geboortecertificaat tot een vorm van ID wil rekenen dan is jouw initiële uitgangspunt dus dat iemand totaal geen enkele vorm van identificatie bezit voor het stemmen. Geen rijbewijs, geen Green Card, geen ID card, geen employee ID, geen tribal ID, geen military ID, geen paspoort en dus ook geen geboortecertificaat. Maar dan gaat het dus om compleet ongedocumenteerden, en die mogen sowieso niet stemmen (in ongeveer alle landen).

Ten tweede, een geboortecertificaat aanvragen in Nederland is niet gratis. Dat kost ongeveer 15 euro ;).

quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
@:Dejannn

Je moet jezelf een simpele vraag stellen: zijn deze maatregelen bedoeld om stemmen makkelijker meer toegankelijk te maken?

Op zich zou je kunnen redeneren dat de maatregelen als doel hebben fraude tegen te gaan. Maar dat zou gek zijn, aangezien zelfs Republikeinen verkondigden dat de VS zojuist de veiligste, minst frauduleuze verkiezingen achter de rug hebben.

Dus vertel mij eens: waarom denk jij dat deze maatregelen worden genomen?
Ik zou dat tweede niet willen zeggen na de afgelopen verkiezingen. Juist de Republikeinen schreeuwden daar toch moord en brand?

En om je vragen te beantwoorden: Ik dat de Republikeinen verkiezingen zo gestructureerd en overzichtelijk mogelijk willen hebben. Daardoor krijgt het bijna een soort van panoptisch aspect. Dit waar de Democraten juist vinden dat dit te limiterend werkt voor bepaalde groepen. Groepen waarvan zij ook verwachten dat deze op hen zullen stemmen. Dat is ook de oorzaak achter het verhaal van vermeende voter suppression.

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als Trump de verkiezingen had gewonnen waren deze wetten nooit opgesteld.
Ah, vandaar zeker dat er ook in 2018 al nieuwe voting laws waren geïntroduceerd. Nadat de Republikeinen de presidentiële verkiezingen en gouvernementele verkiezing in Georgia hadden gewonnen. Dit punt gaat dus niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2021 15:15:32 ]
  maandag 5 april 2021 @ 15:16:38 #79
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198865036
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik vraag me af in welke bochten ze zich gaan wringen om dit te voorkomen.
Ik vermoed dat ze al lang door die bochten gewrongen zijn met een web van stichtingen, shell-companies, etc. Die mensen zien dat geld nooit meer terug. In 2022 en daarna stemmen ze braaf weer op de GOP.
Op het scherp van de snede.
  Beste debater 2022 maandag 5 april 2021 @ 15:39:00 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198865378
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 15:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je een geboortecertificaat tot een vorm van ID wil rekenen dan is jouw initiële uitgangspunt dus dat iemand totaal geen enkele vorm van identificatie bezit voor het stemmen. Geen rijbewijs, geen Green Card, geen ID card, geen employee ID, geen tribal ID, geen military ID, geen paspoort en dus ook geen geboortecertificaat. Maar dan gaat het dus om compleet ongedocumenteerden, en die mogen sowieso niet stemmen (in ongeveer alle landen).

Ten tweede, een geboortecertificaat aanvragen in Nederland is niet gratis. Dat kost ongeveer 15 euro ;).
[..]

Ik zou dat tweede niet willen zeggen na de afgelopen verkiezingen. Juist de Republikeinen schreeuwden daar toch moord en brand?

En om je vragen te beantwoorden: Ik dat de Republikeinen verkiezingen zo gestructureerd en overzichtelijk mogelijk willen hebben. Daardoor krijgt het bijna een soort van panoptisch aspect. Dit waar de Democraten juist vinden dat dit te limiterend werkt voor bepaalde groepen. Groepen waarvan zij ook verwachten dat deze op hen zullen stemmen. Dat is ook de oorzaak achter het verhaal van vermeende voter suppression.
[..]

Ah, vandaar zeker dat er ook in 2018 al nieuwe voting laws waren geïntroduceerd. Nadat de Republikeinen de presidentiële verkiezingen en gouvernementele verkiezing in Georgia hadden gewonnen. Dit punt gaat dus niet op.
En waarom zouden ze dat juist in Georgia, juist in 2018, hebben gedaan?

Omdat men wel zag dat het eens trouwe Republikeinse Georgia hard op weg was te switchen.

https://fivethirtyeight.com/features/how-georgia-turned-blue/

Maar zoals iemand hier al zei: dit uitleggen aan iemand die ontkent dat Amerika systematische problemen met racisme heeft, is water dragen naar de zee. Dat vooral het Zuiden een donkere bladzijde in diens geschiedenis heeft hieromtrent, is zelfs voor een novice historicus helder. Zwarten zijn daar nu pak 'm beet een halve eeuw volwaardige burgers.

Het past uiteraard wel in het libertarisch-conservatieve narratief, dat de kansen allemaal gelijk zijn en je gewoon de juiste keuzes moet maken. Ook in Georgia. Dat gebruiken conservatieven al eeuwen om de status quo te houden zoals die is. En uiteraard falen ze keer op keer. Vandaar dat conservatisme in het Westen ook stervende is; een fossiele ideologie die steevast vooral voor de meest welvarenden en machtigen der aarden heeft gediend.

En daar zijn ze ook in Georgia nu een beetje bang voor, dat dat easy living op z'n einde loopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door EttovanBelgie op 05-04-2021 15:50:23 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 april 2021 @ 15:47:48 #81
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198865502
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 15:16 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze al lang door die bochten gewrongen zijn met een web van stichtingen, shell-companies, etc. Die mensen zien dat geld nooit meer terug. In 2022 en daarna stemmen ze braaf weer op de GOP.
De GOP heeft een levensgroot probleem. Een groot deel van hun fractie is losgeweekt, alvorens zij een collectieve campagne kunnen gaan voeren om de democraten van herverkiezing af te houden. Bovendien heeft Trump bijna alle speerpunten waar de republikeinen stemmen mee vergaarden opgebruikt in de 4 jaar dat hij zitting had. Wat zet je als GOP op je campagnebiljet? Zoveel verschillen conservatieve democraten niet van de republikeinse. Kies je voor een breed beleid of kies je voor het beleid van voor 2021 zonder kans dat je speerpunten van de oude GOP ooit zullen worden ingevoerd?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198865787
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als Trump de verkiezingen had gewonnen waren deze wetten nooit opgesteld.

En aangezien de notie dat er gefraudeerd is in die verkiezingen 'de plank volslagen misslaat', 'niet opgaat' en een gewenst conservatief narratief bevat, is de enige conclusie dat men in deze staten aan verandering van wetten denkt omdat de uitslag niet beviel en er alles aan gedaan wordt om zo'n fout in de toekomst te voorkomen.

Verder misschien nuttig om even de comments onder dat WAPO artikel te lezen.

Iowa heeft verder nul ervaringen in diens geschiedenis met stemfraude, dus vanwaar ineens deze ingreep?
Er zijn ook al eerder duidelijke bewijzen voorbijgekomen waaruit bleek dat deze nieuwe Republikeinse wetten vnl bedoeld zijn om Democratische stemmen zoveel mogelijk te onderdrukken. Sommige mensen blijven daar blijkbaar blind voor.

quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
Een advocaat van de GOP gaf op een vraag van de Supreme Court ook gewoon toe dat de restricties in het voordeel van de Republikeinen werken:

In Supreme Court, GOP attorney defends voting restrictions by saying they help Republicans win
[..]

quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
McConnell, Koch & Co et al zijn doodsbang dat de Voting Rights Bill (H.R.1/S.B.1) door het Congres komt. Niet omdat hun eigen achterban daartegen is, integendeel ook onder conservatieven is deze hervormingswet erg populair. Hun aanhang overtuigen van de 'slechtheid' ervan heeft geen zin weten ze nu (dmv onderzoek getest*) en daarom zullen er alles aan gaan doen om dat dmv de Senaat te voorkomen. Alle Republikeinse senatoren moeten dus (alweer) de wil van het volk gaan negeren anders komen ze nooit meer aan de macht.

Interessant artikel! (met geluidsfragment uit een gelekte conference call)

[ twitter ]

*Testen ook of het gaat helpen om de wet te linken aan AOC of Cancel Culture _O- :')
[..]

Georgia wordt nu ook al gecancelled :|W

[ twitter ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198866651
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 15:15 schreef Dejannn het volgende:

Ik zou dat tweede niet willen zeggen na de afgelopen verkiezingen. Juist de Republikeinen schreeuwden daar toch moord en brand?

En om je vragen te beantwoorden: Ik dat de Republikeinen verkiezingen zo gestructureerd en overzichtelijk mogelijk willen hebben. Daardoor krijgt het bijna een soort van panoptisch aspect. Dit waar de Democraten juist vinden dat dit te limiterend werkt voor bepaalde groepen. Groepen waarvan zij ook verwachten dat deze op hen zullen stemmen. Dat is ook de oorzaak achter het verhaal van vermeende voter suppression.
Allereerst is simpelweg roepen dat er sprake is van grootschalige verkiezingsfraude geen bewijs, laat staan dat je daar nieuwe wetgeving op kunt baseren.

Maar er waren inderdaad hordes Republikeinen die moord en brand schreeuwend, te weten Trump en zijn aanhangers. Tegelijkertijd verklaarden Republikeinse beambten, zoals Kemp en Raffensperger, herhaaldelijk dat er totaal geen bewijs was voor fraude. Ook de Republikein binnen de Trump-regering die verantwoordelijk was voor het overzien van de verkiezingen, was er zeker van dat er geen grootschalige fraude was gepleegd (hij is kort daarna ontslagen door Trump).

Kortom, er is geen enkele aanleiding om de regels voor het stemmen te veranderen.

Het resultaat van de nieuwe regels is dat mensen worden ontmoedigd om te gaan stemmen. Afzonderlijk lijken de veranderingen nauwelijks obstakels te vormen voor een gang naar de stembus, maar tel ze bij elkaar op en sommige mensen haken af. Gezien de meest recente uitslagen, kunnen een paar afhakers al het verschil betekenen tussen winst en verlies. Dat weten de Republikeinen natuurlijk als geen ander.

Trump gaf het vorig jaar ruiterlijk toe. Als stemmen makkelijker wordt gemaakt, wordt geen Republikein meer verkozen. Let wel: dat waren Trumps woorden.

En vertel eens: waarom zou je het aantal stemlokalen überhaupt omlaag brengen, terwijl de wachtrijen op veel plekken nu al ellenlang zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 april 2021 @ 17:19:03 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198867018
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 15:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vandaar dat conservatisme in het Westen ook stervende is; een fossiele ideologie die steevast vooral voor de meest welvarenden en machtigen der aarden heeft gediend.

Heb je de NL verkiezingen gevolgd Etto?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198867036
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 15:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je een geboortecertificaat tot een vorm van ID wil rekenen dan is jouw initiële uitgangspunt dus dat iemand totaal geen enkele vorm van identificatie bezit voor het stemmen. Geen rijbewijs, geen Green Card, geen ID card, geen employee ID, geen tribal ID, geen military ID, geen paspoort en dus ook geen geboortecertificaat. Maar dan gaat het dus om compleet ongedocumenteerden, en die mogen sowieso niet stemmen (in ongeveer alle landen).
Neen. Mijn uitgangspunt is dat je in de VS in sommige staten zoals Georgia alleen mag stemmen met dure en moeilijk verkrijgbare foto-ID's terwijl ze in Nederland (als je ze niet kan betalen) zelfs gratis zijn. In Georgia is dat niet het geval, even gaan stemmen is daar dus stukken moeilijker voor veel mensen dan in Nederland.

quote:
Ten tweede, een geboortecertificaat aanvragen in Nederland is niet gratis. Dat kost ongeveer 15 euro ;).
op.
Een ID wel. In Amerika, om te kunnen stemmen, dus niet.
Incelfrikandel
  Beste debater 2022 maandag 5 april 2021 @ 17:43:03 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198867396
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 17:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb je de NL verkiezingen gevolgd Etto?
Welke conservatieve partijen hebben precies gewonnen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 5 april 2021 @ 18:02:06 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198867704
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welke conservatieve partijen hebben precies gewonnen?
:D :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 5 april 2021 @ 18:18:39 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198867925
twitter

twitter

Manchin gaat weer hard to get spelen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 5 april 2021 @ 18:20:59 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198867954
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welke conservatieve partijen hebben precies gewonnen?
Het ligt eraan of je de VVD conservatief noemt.

Verder, PVV zetelwinst, FvD zetelwinst, CDA zetelwinst.

Linkse partijen waaronder het linksliberale GroenLinks heeft flink ingeleverd.

Edit: PVV en CDA geen winst, maar ook geen fors verlies.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198870866
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het ligt eraan of je de VVD conservatief noemt.

Verder, PVV zetelwinst, FvD zetelwinst, CDA zetelwinst.

Linkse partijen waaronder het linksliberale GroenLinks heeft flink ingeleverd.

Edit: PVV en CDA geen winst, maar ook geen fors verlies.
Gevalletje thierrypicking en creatief boekhouden. De winst van de progressieve D66 past blijkbaar niet bij het punt dat je probeert te maken dus die negeer je dan maar volledig en het forse verlies van CDA en PVV noem je eerst zetelwinst om het vervolgens te bagatelliseren.
  maandag 5 april 2021 @ 20:44:03 #91
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198870964
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Gevalletje thierrypicking en creatief boekhouden. De winst van de progressieve D66 past blijkbaar niet bij het punt dat je probeert te maken dus die negeer je dan maar volledig en het forse verlies van CDA en PVV noem je eerst zetelwinst om het vervolgens te bagatelliseren.
D66 is niet erg conservatief dus tuurlijk benoem ik die niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198871148
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

D66 is niet erg conservatief dus tuurlijk benoem ik die niet.
Je benoemt het verlies van links om het resultaat voor de conservatieve beter te doen lijken, maar "vergeet" daarbij de winst van D66. Complimenten van Rutte voor dit selectieve geheugenverlies.
  maandag 5 april 2021 @ 20:58:05 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198871246
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je benoemt het verlies van links om het resultaat voor de conservatieve beter te doen lijken, maar "vergeet" daarbij de winst van D66. Complimenten van Rutte voor dit selectieve geheugenverlies.
Zoals je kunt zien in mijn eerdere post dacht ik eerst dat de PVV en het CDA ook een paar zetels winst hadden.

Daar komt bij dat velen de huidige VVD als een conservatieve volkspartij zien en die hebben de verkiezingen gewonnen.

Je bent gewoon aan het muggenziften.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198871346
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zoals je kunt zien in mijn eerdere post dacht ik eerst dat de PVV en het CDA ook een paar zetels winst hadden.
En toen je er daarna achter kwam dat ze samen 7 zetels verloren hadden noemde je dat niet fors.
Creaties boekhouden dus.
  maandag 5 april 2021 @ 21:13:39 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198871591
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En toen je er daarna achter kwam dat ze samen 7 zetels verloren hadden noemde je dat niet fors.
Creaties boekhouden dus.
Als je per partij kijkt is het in eerste instantie niet fors.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 5 april 2021 @ 21:15:26 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198871627
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zoals je kunt zien in mijn eerdere post dacht ik eerst dat de PVV en het CDA ook een paar zetels winst hadden.

Daar komt bij dat velen de huidige VVD als een conservatieve volkspartij zien en die hebben de verkiezingen gewonnen.

Je bent gewoon aan het muggenziften.
Ik dacht anders precies hetzelfde. Jij geeft letterlijk aan 'linkse' en niet 'linkse conservatieve' wat dat laatste ook in hemelsnaam mag betekenen. Maar dit is ook de talk op de FP, waarbij FvD een grote winnaar is en links helemaal nergens was. Allemaal 'negeren' ze zogenaamd dat D66 dé winnaar was van de verkiezingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 5 april 2021 @ 21:34:44 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198871977
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar dit is ook de talk op de FP, waarbij FvD een grote winnaar is en links helemaal nergens was. Allemaal 'negeren' ze zogenaamd dat D66 dé winnaar was van de verkiezingen.
Ik heb niets met het FvD en je frontpage gezeur te maken.

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik dacht anders precies hetzelfde. Jij geeft letterlijk aan 'linkse' en niet 'linkse conservatieve' wat dat laatste ook in hemelsnaam mag betekenen.
Als je niet weet wat het betekent waarom kom je er dan mee aanzetten. :')

Mijn punt is helder. Laten we weer ontopic gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198873383
Naast al eerder rijke vriendjes voorrang gegeven te hebben regelde DeSantis nu ook een contract voor de distributie van vaccins in ruil voor donaties aan zijn herverkiezingscampagne.

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 05-04-2021 23:08:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198873760
Wat het ‘kost’ om een plan te verkopen aan vnl. tegenstanders.
https://www.politico.com/(...)ture-proposal-479037

Intro:” Before President Joe Biden even unveiled his ambitious $2 trillion infrastructure plan, the White House deployed the head of its National Economic Council, Brian Deese, on a sales mission.

Over two days, Deese briefed 60 senators, 124 House members and hundreds of legislative directors and chiefs of staff.


At the same time, Commerce Secretary Gina Raimondo, the former Rhode Island governor, was dialing up governors across the country to lay out the details.

Labor Secretary Marty Walsh, the former mayor of Boston, tapped into his network to spread the word to more than two dozen mayors.

And Transportation Secretary Pete Buttigieg talked to South Carolina Gov. Henry McMaster, as well as Kentucky Gov. Andy Beshear.

Simultaneously, the five members of the newly ordained “Jobs Cabinet” — Raimondo, Walsh, Buttigieg, Energy Secretary Jennifer Granholm and Housing and Urban Development Secretary Marcia Fudge — each took to TV to reach constituencies across the country, pitching parts of the plan, like upgrading the electrical grid and replacing lead pipes for clean drinking water, in major cities, some of which were in key swing states like Georgia and Arizona.“
pi_198873937
twitter

Oops. Rekenfout. -O-
Nog steeds veel jobs.
Note van mij: moeten al die mensen dan ook onderwijs en opleiding hebben (gehad) om klaar te zijn voor de jobs.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')