abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 april 2021 @ 15:49:08 #251
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198899521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij kon eigenlijk ook niet zo heel goed voetballen. :')
Poor man's Rommedahl.
We have always been at war with Eastasia.
pi_198899534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Poor man's Rommedahl.
Dat vond ik ook van Victor Fischer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 7 april 2021 @ 16:23:02 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198900090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook van Victor Fischer.
mwa je ziet bij jonge spelers dat een langdurige blessure blijkbaar dodelijk is, voor z'n blessure zat er echt wel muziek in
pi_198900734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa je ziet bij jonge spelers dat een langdurige blessure blijkbaar dodelijk is, voor z'n blessure zat er echt wel muziek in
Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.

Er zijn gewoon heel veel talenten die het even goed doen, heel beloftevol lijken, totdat tegenstanders doorhebben dat het onetrick-pony's zijn. Of omdat ze gewoon te snel denken dat ze er zijn, of omdat ze gewoon een periode hadden waarin alles lukte omdat niemand op ze lette.

Of ze nou Bakkali, Aissati, Fischer, Dolberg of Andersen heten. Ik kan me van allemaal momenten herinneren dat ik dacht dat ze de nieuwe 40+ miljoen speler konden worden.

Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
  woensdag 7 april 2021 @ 17:11:53 #255
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198900928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.

Er zijn gewoon heel veel talenten die het even goed doen, heel beloftevol lijken, totdat tegenstanders doorhebben dat het onetrick-pony's zijn. Of omdat ze gewoon te snel denken dat ze er zijn, of omdat ze gewoon een periode hadden waarin alles lukte omdat niemand op ze lette.

Of ze nou Bakkali, Aissati, Fischer, Dolberg of Andersen heten. Ik kan me van allemaal momenten herinneren dat ik dacht dat ze de nieuwe 40+ miljoen speler konden worden.

Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
Bakkali en Dolberg hadden zeker die potentie, mentaal schortte er alleen wat aan.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 7 april 2021 @ 17:17:46 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198901041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.

Er zijn gewoon heel veel talenten die het even goed doen, heel beloftevol lijken, totdat tegenstanders doorhebben dat het onetrick-pony's zijn. Of omdat ze gewoon te snel denken dat ze er zijn, of omdat ze gewoon een periode hadden waarin alles lukte omdat niemand op ze lette.

Of ze nou Bakkali, Aissati, Fischer, Dolberg of Andersen heten. Ik kan me van allemaal momenten herinneren dat ik dacht dat ze de nieuwe 40+ miljoen speler konden worden.

Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
Zeker het blijft altijd moeilijk maar Fischer met Boerrigter vergelijken vind ik toch wel iets te ver gaan, de potentie van Fischer heeft Boerrigter nooit gehad, dat het dan uiteindelijk niks wordt is een ander verhaal maar heeft ook met het type voetballer te maken, hij was geen echte aanvaller maar ook weer geen middenvelder.
  woensdag 7 april 2021 @ 18:14:10 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198902095
twitter


Stukje autisme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198902228
Sinds ten Hag heeft besloten een gezellige persoonlijkheid te willen uitdragen met grapjes en al ben ik ietwat bang voor hem.
pi_198902286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
Mwoah, er stond destijds bij jong echt een fantastisch middenveld met Frenkie, Donny en Appie. Twee van die drie hebben toch samen flink wat opgeleverd. Ik had wel verwacht dat ze het alledrie gingen redden, al zul je het nu natuurlijk nooit weten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198903466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Bakkali en Dolberg hadden zeker die potentie, mentaal schortte er alleen wat aan.
Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zeker het blijft altijd moeilijk maar Fischer met Boerrigter vergelijken vind ik toch wel iets te ver gaan, de potentie van Fischer heeft Boerrigter nooit gehad, dat het dan uiteindelijk niks wordt is een ander verhaal maar heeft ook met het type voetballer te maken, hij was geen echte aanvaller maar ook weer geen middenvelder.
Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.

Bij Boerrigter moet ik altijd denken aan dat GIfje met dat paard en die bal. _O-
pi_198903512
twitter


lol
pi_198903586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

lol
Skl
pi_198903596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Skl
:?
pi_198903629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:?
3 posts boven je.
pi_198903661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

3 posts boven je.
Oh, verdorie. Stink @Caland.

Maar goed, ik ga het Ajax topic niet teruglezen, geldig excuus dus.
pi_198903670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

lol
Hij doet zelfs de Italian hand :P

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198903706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hij doet zelfs de Italian hand :P

[ afbeelding ]
Ik vind het oprecht wel mooi, dat enthousiasme. Maar ik moest voornamelijk lachen omdat het voor de typetjes mensen niet echt moeilijk is om hier een typetje van te maken.
pi_198908660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.
[..]

Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.

Bij Boerrigter moet ik altijd denken aan dat GIfje met dat paard en die bal. _O-
Derk is een prima ondernemer nu. Wat grappig dat je daar aan denkt. Dat plaatje werd hier anders nooit gepost. :D
Gino ♥
pi_198908672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

lol
Leuk grapje wel. :)

Ten HagGOAT
Gino ♥
  donderdag 8 april 2021 @ 06:24:25 #270
80382 manny
30 is best veel
pi_198910567
matchday. op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 8 april 2021 @ 08:29:38 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198911168
Die Romeinen helemaal slopen.
Oh.
pi_198911280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.
[..]

Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.

Bij Boerrigter moet ik altijd denken aan dat GIfje met dat paard en die bal. _O-
Ik was één van de users hier (of was dat nog ajaxnetwerk?) die dacht dat die Fischer het zeker ging maken alleen al door z'n mentaliteit. Vraag me af waar het mis ging bij hem; ik denk niet dat het die blessure was. Misschien was het dat ie nergens echt in uitblonk, niet z'n dribbel, niet z'n snelheid, niet extreem technisch, geen uitzonderlijke traptechniek, enz. Aan de andere kant, Van de Beek en Klaassen hebben dat ook niet, hoewel ze wel een erg goede eerste balaanname hebben en scorend vermogen, maar dat had Fischer ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door AmaninFull op 08-04-2021 08:49:17 ]
  donderdag 8 april 2021 @ 08:48:27 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_198911346
Is De Kuip al leeg gehaald jongens?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_198911372
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:41 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ik was één van de users hier (of was dat nog ajaxnetwerk?) die dacht dat die Fischer het zeker ging maken alleen al door z'n mentaliteit. Vraag me af waar het mis ging bij hem; ik denk niet dat het die blessure was. Misschien was het dat ie nergens echt in uitblonk, niet z'n dribbel, niet z'n snelheid, niet extreem technisch, geen uitzonderlijke traptechniek, enz. Aan de andere kant, Van de Beek en Klaassen hebben dat ook niet, hoewel ze wel een erg goede eerste balaanname hebben en scorend vermogen, maar dat had Fischer ook.
Ik denk dat Fischer onder een andere trainer misschien wel wat verder was gekomen.
-nee-
  donderdag 8 april 2021 @ 08:53:11 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_198911403
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:50 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk dat Fischer onder een andere trainer misschien wel wat verder was gekomen.
Hij heeft inmiddels 3 andere trainers gehad, is niet veel verder gekomen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')