SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel, vertel!quote:Op zondag 4 april 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik ga eerst even uit een WhatsApp groepje, wat een stel debielen zeg
Niet zo boeiend, paar vrouwen die een beetje de kluts, de draad en de werkelijkheid kwijt zijn, hopelijk tijdelijk voor ze maar vrees het ergste voor ze.quote:
Hoe ben je daar in belandt..in de whatsappgroep dan he, niet in die vrouwen.quote:Op zondag 4 april 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo boeiend, paar vrouwen die een beetje de kluts, de draad en de werkelijkheid kwijt zijn, hopelijk tijdelijk voor ze maar vrees het ergste voor ze.
Vriendendienst voor een vriendin van een ex, vrouwen die last hebben van karpervissers die ze ernstig stalken en lastig vallen maar goed het zijn wel stuk voor stuk bepaalde types zeg maar.quote:Op zondag 4 april 2021 08:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar in belandt..in de whatsappgroep dan he, niet in die vrouwen.
3 dagen lang eters over de vloer ? Klinkt best een gedoe, maar ook wel weer gezellig natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Pasen begint een beetje op Kessemis te lijken zo, drie dagen eters over de vloer.
Wat heb je allemaal te eten?quote:Op zondag 4 april 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Pasen begint een beetje op Kessemis te lijken zo, drie dagen eters over de vloer.
Iets te enthousiast geweest met mensen uitnodigenquote:Op zondag 4 april 2021 08:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
3 dagen lang eters over de vloer ? Klinkt best een gedoe, maar ook wel weer gezellig natuurlijk.
Hahaha, herkenbaar 😊 lijkt allemaal zo leuk de dagen ervoor, tot het echt zover is, en dan is het oh ja..die komen allemaalquote:Op zondag 4 april 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets te enthousiast geweest met mensen uitnodigen
hmm oke. dan kom ik vandaagquote:Op zondag 4 april 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren wat gefriemel met gezouten zalm, vandaag een big roast en morgen iets met asperges.
Een dagje voor mezelf om me te vervelen had wel gemogen jaquote:Op zondag 4 april 2021 08:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar 😊 lijkt allemaal zo leuk de dagen ervoor, tot het echt zover is, en dan is het oh ja..die komen allemaal
k mis het smurfen ookquote:Op zondag 4 april 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dagje voor mezelf om me te vervelen had wel gemogen ja![]()
Maar idd knopje om, glazen vol, muziek aan en keukendansen maar dan.
Wel gezellig 😊quote:Op zondag 4 april 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dagje voor mezelf om me te vervelen had wel gemogen ja![]()
Maar idd knopje om, glazen vol, muziek aan en keukendansen maar dan.
Yep, het is eigenlijk nooit goed, drie dagen smurfen en ik ga random mensen in de straat eten in de mond proppen maar drie dagen mensen voeren is wel een beetje overkill.quote:
Snap ik wel, ik moet echt ook altijd zin maken om mensen te zien, ik weet wel dat als ik eenmaal ergens ben ik het heus wel leuk vind, maar kan ook makkelijk cocoonen enzo, ben soms best een einzelgänger. 🤔quote:Op zondag 4 april 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn leuke lieve gezellige mensen ja, vooral vandaag, nu alleen nog even zin kweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |