Gelukkig niet, nee.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Er zit wel wat vaart inGeen Toto praktijken
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee.
De tijd die ze hebben gewonnen met het weglaten van de nummers 1-7 verliezen ze tegenwoordig net zo hard aan de introducties van de spokespersons.
Thank you for the autotune van madonnaquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee.
De tijd die ze hebben gewonnen met het weglaten van de nummers 1-7 verliezen ze tegenwoordig net zo hard aan de introducties van de spokespersons.
Mja, maar hier zit ook niet enorm veel spanning meer in natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond het destijds maar stom, maar als ik dit zo zie is het erg traag en ouderwets
Je weet het niet, ieder punt kan het verschil maken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja, maar hier zit ook niet enorm veel spanning meer in natuurlijk
Dit zou bij Duncan tot de laatste jury spannend zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja, maar hier zit ook niet enorm veel spanning meer in natuurlijk
Ik bedoel meer omdat de uitslag al bekend isquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet het niet, ieder punt kan het verschil maken.
Dit verbaast niemand.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Portugal kreeg 80% van hun score van de buren?!
België 100%quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Portugal kreeg 80% van hun score van de buren?!
Verdomme net te laatquote:
Ik merk aan mijzelf en @Aoibhin dat we ook een beetje worden afgeleid.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:22 schreef Sableheart het volgende:
"we don't feel a thousand years old, perhaps after the voting is over" Oftewel, schiet op met die punten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |