abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8120800
Een stelling: Is Valentijnsdag hyprocriet?

Ik vind van wel, waarom moet er een dag zijn dat je opeens van iedereen houd? Waarom kan dat niet de andere 355 dagen ?
Waarom de 14e vertellen dat je iemand leuk vind en niet de andere 355 dagen?
Waarom vind je iemand opeens de 14e heel erg lief en neit de andere 355 dagen.

[url]www.f-orum.tk[/url]
  zondag 26 januari 2003 @ 19:48:08 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8120835
355?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  zondag 26 januari 2003 @ 19:48:50 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8120851
En anders een dag voor alle zeikerds die niemand hebben om van te houden dus maar in R&P gaan zeuren?
pi_8120881
364, en het is een leuk dagje voor de bloemenhandel

maar dit is vooral een dag om degene die nog niet weet dat je van hem/haar houd te verrassen..

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8120917
Ik vind het altijd een beetje gezeur. Als je het leuk vindt doe je er aan, als je het niet leuk vindt, niet. Klaar. En het is ook onzin dat je opeens van "iedereen" houdt, over het algemeen vier je Valentijn met de vriend of vriendin waar je de rest van het jaar ook van houdt, of je stuurt een kaart aan de persoon waar je verliefd op bent. Niet aan iemand van wie je normaal het bloed wel kan drinken.

Als je op die manier denkt, kun je van alle feestdagen wel zeggen dat ze hypocriet zijn, maar nogmaals, het is gewoon voor de mensen die het leuk vinden. Er komt geen politieagent langs om te kijken of jij wel aan Valentijn doet, maar laat de mensen die het wel leuk vinden gewoon hun plezier hebben.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8120979
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:

Ik vind van wel, waarom moet er een dag zijn dat je opeens van iedereen houd? Waarom kan dat niet de andere 355 dagen ?

Waarom zeiken mensen altijd over Valentijnsdag?
Omdat ze zelf geen vriend of vriendin hebben en het dus nutteloos vinden

Ik laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van m'n vriend hou.
Het is alleen een extra dag om iemand te verrassen, iemand iets leuks te geven en iets leuks (samen!) te gaan doen.

Als je geen relatie hebt is het gewoon leuk om het op die dag te laten weten, als je gek op iemand bent.

Niks moet, alles mag.

pi_8120986
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:54 schreef The-What het volgende:

Ik laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van iemand hou.
Het is alleen een extra dag om iemand te verrassen, iemand iets leuks te geven en iets leuks (samen!) te gaan doen.

Als je geen relatie hebt is het gewoon leuk om het op die dag te laten weten, als je gek op iemand bent.

Niks moet, alles mag.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8121000
INSERT [zelfde discussie over Kerst]

.

pi_8121001
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:54 schreef The-What het volgende:

[..]

Ik laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van m'n vriend hou.

Niks moet, alles mag.

helemaal mee eens!
I like smart people. But don't be a wise guy...
  zondag 26 januari 2003 @ 20:26:28 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8121450
het is zoiezo onzin...

gewoon iets wat ooit is verzonnen door wat zakenmensen in amerika, en naar hier is overgewaaid. Want zij zijn de enige die er beter van worden....

pi_8121477
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:26 schreef Fliepke het volgende:
het is zoiezo onzin...

gewoon iets wat ooit is verzonnen door wat zakenmensen in amerika, en naar hier is overgewaaid. Want zij zijn de enige die er beter van worden....

zondag 26 januari 2003 @ 20:28:59 #12
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8121497
Je moet elke dag van je partner houden, maar samen mag je op 1 dag per jaar nog wel een keertje extra lief en melig doen. Voor de personen zonder partner, lekker een geheime liefde in de bloemetjes zetten.

Het ontbreekt aan romatiek in deze wereld.

En ik heb het niet over de commercie op 14 februari.

pi_8121625
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:
Een stelling: Is Valentijnsdag hyprocriet?

Waarom de 14e vertellen dat je iemand leuk vind en niet de andere 355 dagen?
Waarom vind je iemand opeens de 14e heel erg lief en neit de andere 355 dagen.

355?

Valentijnsdag is idd hypocriet, en behoorlijk commercieel!!
Maar ja, als mijn vriend geen bloemen meeneemt op valentijnsdag krijgt ie wel een dreun!

Altijd blijven lachen
  zondag 26 januari 2003 @ 20:37:26 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8121647
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:28 schreef Logician het volgende:

[..]

ik ben gewoon gefrustreerd, omdat ik nooit wat krijg
pi_8122049
Je zal toch Valentijn heten, ik vind het ook een rare dag, net als sinterklaas,kerst,pasen,hemelvaartsdag,nieuwjaarsdag en koninginnedag, allemaal hypocriete dagen...
pi_8122406
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
ik vind het ook een rare dag, net als sinterklaas,kerst,pasen,hemelvaartsdag,nieuwjaarsdag en koninginnedag, allemaal hypocriete dagen...
Tuurlijk, zeker alleen niet hypocriet als jij vrij dagen hebt met kerst, nieuwjaarsdag etc?

En de winkels worden niet alleen beter van Valentijnsdag, want de vriend of vriendin die een kado'tje krijgt waardeert het ws wel heel erg.

Veel mensen doen echt, alsof ze aan Valentijnsdag móeten doen.
Je hoeft en moet toch niks, als je niet wilt?

[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 26-01-2003 21:24]

pi_8122425
Nee... want dan ben ik jarig!!
Neuj
pi_8124301
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:26 schreef Fliepke het volgende:
het is zoiezo onzin...

wurd!
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  maandag 27 januari 2003 @ 00:30:06 #19
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_8126359
het is een [haalt adem] door-de-winkels-uitgebuite-voor-mensen-die-een-extra-hulpje-nodig-hebben-bij-het-versieren dag

amen.

Het leek zo'n goed idee...
pi_8126374
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:30 schreef dunc het volgende:
het is een [haalt adem] door-de-winkels-uitgebuite-voor-mensen-die-een-extra-hulpje-nodig-hebben-bij-het-versieren dag

amen.

[url]www.f-orum.tk[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')