Ik vind van wel, waarom moet er een dag zijn dat je opeens van iedereen houd? Waarom kan dat niet de andere 355 dagen ?
Waarom de 14e vertellen dat je iemand leuk vind en niet de andere 355 dagen?
Waarom vind je iemand opeens de 14e heel erg lief en neit de andere 355 dagen.
maar dit is vooral een dag om degene die nog niet weet dat je van hem/haar houd te verrassen..
Als je op die manier denkt, kun je van alle feestdagen wel zeggen dat ze hypocriet zijn, maar nogmaals, het is gewoon voor de mensen die het leuk vinden. Er komt geen politieagent langs om te kijken of jij wel aan Valentijn doet, maar laat de mensen die het wel leuk vinden gewoon hun plezier hebben.
quote:Waarom zeiken mensen altijd over Valentijnsdag?
Op zondag 26 januari 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:Ik vind van wel, waarom moet er een dag zijn dat je opeens van iedereen houd? Waarom kan dat niet de andere 355 dagen ?
Ik laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van m'n vriend hou.
Het is alleen een extra dag om iemand te verrassen, iemand iets leuks te geven en iets leuks (samen!) te gaan doen.
Als je geen relatie hebt is het gewoon leuk om het op die dag te laten weten, als je gek op iemand bent.
Niks moet, alles mag.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:54 schreef The-What het volgende:Waarom zeiken mensen altijd over Valentijnsdag?
Omdat ze zelf geen vriend of vriendin hebben en het dus nutteloos vindenIk laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van iemand hou.
Het is alleen een extra dag om iemand te verrassen, iemand iets leuks te geven en iets leuks (samen!) te gaan doen.Als je geen relatie hebt is het gewoon leuk om het op die dag te laten weten, als je gek op iemand bent.
Niks moet, alles mag.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:54 schreef The-What het volgende:[..]
Waarom zeiken mensen altijd over Valentijnsdag?
Omdat ze zelf geen vriend of vriendin hebben en het dus nutteloos vindenIk laat het alle dagen van het jaar weten, dat ik van m'n vriend hou.
Het is alleen een extra dag om iemand te verrassen, iemand iets leuks te geven en iets leuks (samen!) te gaan doen.Als je geen relatie hebt is het gewoon leuk om het op die dag te laten weten, als je gek op iemand bent.
Niks moet, alles mag.
gewoon iets wat ooit is verzonnen door wat zakenmensen in amerika, en naar hier is overgewaaid. Want zij zijn de enige die er beter van worden....
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:26 schreef Fliepke het volgende:
het is zoiezo onzin...gewoon iets wat ooit is verzonnen door wat zakenmensen in amerika, en naar hier is overgewaaid. Want zij zijn de enige die er beter van worden....
Het ontbreekt aan romatiek in deze wereld.
En ik heb het niet over de commercie op 14 februari.
quote:355?
Op zondag 26 januari 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:
Een stelling: Is Valentijnsdag hyprocriet?Ik vind van wel, waarom moet er een dag zijn dat je opeens van iedereen houd? Waarom kan dat niet de andere 355 dagen ?
Waarom de 14e vertellen dat je iemand leuk vind en niet de andere 355 dagen?
Waarom vind je iemand opeens de 14e heel erg lief en neit de andere 355 dagen.
Valentijnsdag is idd hypocriet, en behoorlijk commercieel!!
Maar ja, als mijn vriend geen bloemen meeneemt op valentijnsdag krijgt ie wel een dreun!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:28 schreef Logician het volgende:[..]
quote:Tuurlijk, zeker alleen niet hypocriet als jij vrij dagen hebt met kerst, nieuwjaarsdag etc?
Op zondag 26 januari 2003 21:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
ik vind het ook een rare dag, net als sinterklaas,kerst,pasen,hemelvaartsdag,nieuwjaarsdag en koninginnedag, allemaal hypocriete dagen...
En de winkels worden niet alleen beter van Valentijnsdag, want de vriend of vriendin die een kado'tje krijgt waardeert het ws wel heel erg.
Veel mensen doen echt, alsof ze aan Valentijnsdag móeten doen.
Je hoeft en moet toch niks, als je niet wilt?
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 26-01-2003 21:24]
quote:wurd!
Op zondag 26 januari 2003 20:26 schreef Fliepke het volgende:
het is zoiezo onzin...gewoon iets wat ooit is verzonnen door wat zakenmensen in amerika, en naar hier is overgewaaid. Want zij zijn de enige die er beter van worden....
amen.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:30 schreef dunc het volgende:
het is een [haalt adem] door-de-winkels-uitgebuite-voor-mensen-die-een-extra-hulpje-nodig-hebben-bij-het-versieren dagamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |