abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198831892
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198831918
Eerste keer bij de ouders van mijn ex-vriendin was ook zo. "hoe lang blijft deze"; "dit is echt niet je type". Laat maar lullen denk ik dan.
pi_198831921
Zo vaak gruwelijk op mijn flikker gehad daarom van mijn vrouw maar it was totally worth it _O-
pi_198831953
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste keer bij de ouders van mijn ex-vriendin was ook zo. "hoe lang blijft deze"; "dit is echt niet je type". Laat maar lullen denk ik dan.
Ook een keer gehad dat ik voor het eerst bij haar haar ouders kwam en die vader was maar een jaar ouder dan ik, ik heb het maar fors op een zuipen gezet met hem en we zijn oude Deep Purple platen gaan luisteren _O-

Die blikken van haar moeder _O_
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:43:19 #5
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198831956
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso grappig hoe ouders denken te weten wat het type van hun kind is :'). Ik sluit niet uit dat het kan, maar de meeste mensen praten toch meer over zulke dingen met hun vrienden dan hun ouders.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_198831998
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:43 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Sowieso grappig hoe ouders denken te weten wat het type van hun kind is :'). Ik sluit niet uit dat het kan, maar de meeste mensen praten toch meer over zulke dingen met hun vrienden dan hun ouders.
Degenen die wij goedkeurden als ouders hadden geen schijn van kans meer als we dat uitspraken "Goh deze is echt wel leuk, deze mag wel blijven wat ons betreft hoor, daar hebben wij ook nog wat aan, leuk, leuk"

Wrong.
pi_198832021
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:43 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Mijn ouders en zelfs een deel van mijn vrienden heeft echt geen flauw idee. Aangezien ik qua uiterlijk niet echt een type heb kun je het van buitenaf sowieso niet zien.

Stiefvader van haar was een stugge oude bromsnor, achteraf heeft die wel ingezien dat ik toch goed voor haar geweest ben. Eerste jaren probeerde hij een reactie uit te lokken die hij toch niet ging krijgen van me.
pi_198832033
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn stiefdochtertje zestien werd en hoogst aantrekkelijk voor jongens was ook wel mooi, die sleepte ieder weekend zowat een andere knul mee naar huis en tja dan mag je eerst even op audiëntie komen bij US :)

"Wat heeft je vader voor een auto?"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:49:11 #9
302898 RockNijntje
pi_198832041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Degenen die wij goedkeurden als ouders hadden geen schijn van kans meer als we dat uitspraken "Goh deze is echt wel leuk, deze mag wel blijven wat ons betreft hoor, daar hebben wij ook nog wat aan, leuk, leuk"

Wrong.
:D

Ik denk ook wel dat er eerst wat fouten tussen moeten zitten voor iemand weet wat hij/zij nou echt wil en voor iemand settelt die aansluit bij dat beeld. Ik dacht vroeger altijd dat voor altijd samenblijven met je high school sweetheart iets fantastisch was, maar naarmate ik ouder werd vond ik dat maar een beklemmend en ongezond concept worden. Die mensen gaan toch ook vaak scheiden op een dag (maar ja, wie niet tegenwoordig). Dus wees lekker jong en maak fouten een maak paps en mams boos *G*.
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:51:19 #10
302898 RockNijntje
pi_198832072
Als ik naar m'n moeder had geluisterd zat ik nu met een boer uit een klein dorpje opgescheept. Niet specifiek iemand, maar dat is het type wat ze voor zich zag voor mij.
pi_198832079
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat er eerst wat fouten tussen moeten zitten voor iemand weet wat hij/zij nou echt wil en voor iemand settelt die aansluit bij dat beeld. Ik dacht vroeger altijd dat voor altijd samenblijven met je high school sweetheart iets fantastisch was, maar naarmate ik ouder werd vond ik dat maar een beklemmend en ongezond concept worden. Die mensen gaan toch ook vaak scheiden op een dag (maar ja, wie niet tegenwoordig). Dus wees lekker jong en maak fouten een maak paps en mams boos *G*.
Je moet ook weten waarom je (nog) bij elkaar bent. Sommige mensen lijken af en toe bij elkaar om maar niet alleen te zijn :{
pi_198832084
quote:
Die gast kwam ik wel eens totaal van de kaart in Waalre tegen in het donker met honden uitlaten, op zich best schrikken :')
pi_198832097
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:49 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Mijn oudste zus had vanaf haar 12e al iets met haar latere man, niet gezond hoor :X
pi_198832115
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik naar m'n moeder had geluisterd zat ik nu met een boer uit een klein dorpje opgescheept. Niet specifiek iemand, maar dat is het type wat ze voor zich zag voor mij.
Denk dat ze er tegenwoordig heel anders over denken, maar vroeger zagen ze me ook met iemand uit een dorp in de buurt. Daar samenwonen, trouwen, 2 kinderen.

In de afgelopen jaren heb ik mijn ouders gelukkig wat beter leren kennen.
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:55:12 #15
302898 RockNijntje
pi_198832130
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die gast kwam ik wel eens totaal van de kaart in Waalre tegen in het donker met honden uitlaten, op zich best schrikken :')
Ken je de Gigers uit Waalre :+?
pi_198832133
Raarste "schoonouders" waren toen ik 17/18 was, de altijd afwezige vader probeerde me te paaien met een shitload aan spijkerbroeken want die had flink wat goedlopende kledingwinkels en als ik daar was werd kleine Chantal naar bed gestuurd en gingen haar nymfomane zus en knettergekke moeder in te strakke kleding dronken staan wiebeldansen om me op te naaien :')

#trauma :{
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:56:12 #17
302898 RockNijntje
pi_198832144
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Denk dat ze er tegenwoordig heel anders over denken, maar vroeger zagen ze me ook met iemand uit een dorp in de buurt. Daar samenwonen, trouwen, 2 kinderen.

In de afgelopen jaren heb ik mijn ouders gelukkig wat beter leren kennen.
Precies hetzelfde hier :D. Grappig hoe je jaren bij elkaar in huis woont, maar elkaar pas leert kennen zodra je op jezelf gaat wonen.
pi_198832146
Denderend succes dit. Ze wilde mij hier alleen zetten :')
pi_198832160
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:55 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ken je de Gigers uit Waalre :+?
Nee eigenlijk niet, wel de Kerkhofjes, de altijd norse boswachter, de Salmans, die gasten van Princess Shipyards en eeeuhm Guus Hiddink kwam ik er ook wel eens tegen, in zo'n slaapkakdorp heeft niemand eigenlijk echt contact met elkaar.
pi_198832167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbaas.
pi_198832181
quote:
Ik kom er NU aan
pi_198832256
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier :D. Grappig hoe je jaren bij elkaar in huis woont, maar elkaar pas leert kennen zodra je op jezelf gaat wonen.
Mijn ouders waren (om een aantal redenen die ik wel begrijp) vrij beschermend een groot deel van mijn jeugd, maar dat kwam mezelf niet echt ten goede. Bij mij was het ook dat toen ik op mezelf was ik ineens heel wat ontwikkeling doorgemaakt heb.
pi_198832314
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Mijn ouders waren (om een aantal redenen die ik wel begrijp) vrij beschermend een groot deel van mijn jeugd, maar dat kwam mezelf niet echt ten goede. Bij mij was het ook dat toen ik op mezelf was ik ineens heel wat ontwikkeling doorgemaakt heb.
Mijn ouders zeiden op mijn zestiende al, joh ga maar vast rondkijken voor een eigen huisje, zo doen wij dat nu eenmaal in de familie en we zijn als de dood voor nestblijvers, is goed voor je.

Eeeuhm, help!
  One tough cookie zaterdag 3 april 2021 @ 12:29:41 #24
169210 liesje1979
  One tough cookie zaterdag 3 april 2021 @ 12:30:21 #25
169210 liesje1979
pi_198832633
quote:
Tot hoe laat moet je werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')