SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een keer gehad dat ik voor het eerst bij haar haar ouders kwam en die vader was maar een jaar ouder dan ik, ik heb het maar fors op een zuipen gezet met hem en we zijn oude Deep Purple platen gaan luisterenquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste keer bij de ouders van mijn ex-vriendin was ook zo. "hoe lang blijft deze"; "dit is echt niet je type". Laat maar lullen denk ik dan.
Sowieso grappig hoe ouders denken te weten wat het type van hun kind isquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste keer bij de ouders van mijn ex-vriendin was ook zo. "hoe lang blijft deze"; "dit is echt niet je type". Laat maar lullen denk ik dan.
Degenen die wij goedkeurden als ouders hadden geen schijn van kans meer als we dat uitspraken "Goh deze is echt wel leuk, deze mag wel blijven wat ons betreft hoor, daar hebben wij ook nog wat aan, leuk, leuk"quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso grappig hoe ouders denken te weten wat het type van hun kind is. Ik sluit niet uit dat het kan, maar de meeste mensen praten toch meer over zulke dingen met hun vrienden dan hun ouders.
Mijn ouders en zelfs een deel van mijn vrienden heeft echt geen flauw idee. Aangezien ik qua uiterlijk niet echt een type heb kun je het van buitenaf sowieso niet zien.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso grappig hoe ouders denken te weten wat het type van hun kind is. Ik sluit niet uit dat het kan, maar de meeste mensen praten toch meer over zulke dingen met hun vrienden dan hun ouders.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn stiefdochtertje zestien werd en hoogst aantrekkelijk voor jongens was ook wel mooi, die sleepte ieder weekend zowat een andere knul mee naar huis en tja dan mag je eerst even op audiëntie komen bij US![]()
"Wat heeft je vader voor een auto?"
quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die wij goedkeurden als ouders hadden geen schijn van kans meer als we dat uitspraken "Goh deze is echt wel leuk, deze mag wel blijven wat ons betreft hoor, daar hebben wij ook nog wat aan, leuk, leuk"
Wrong.
Je moet ook weten waarom je (nog) bij elkaar bent. Sommige mensen lijken af en toe bij elkaar om maar niet alleen te zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er eerst wat fouten tussen moeten zitten voor iemand weet wat hij/zij nou echt wil en voor iemand settelt die aansluit bij dat beeld. Ik dacht vroeger altijd dat voor altijd samenblijven met je high school sweetheart iets fantastisch was, maar naarmate ik ouder werd vond ik dat maar een beklemmend en ongezond concept worden. Die mensen gaan toch ook vaak scheiden op een dag (maar ja, wie niet tegenwoordig). Dus wees lekker jong en maak fouten een maak paps en mams boos.
Die gast kwam ik wel eens totaal van de kaart in Waalre tegen in het donker met honden uitlaten, op zich best schrikkenquote:
Mijn oudste zus had vanaf haar 12e al iets met haar latere man, niet gezond hoorquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er eerst wat fouten tussen moeten zitten voor iemand weet wat hij/zij nou echt wil en voor iemand settelt die aansluit bij dat beeld. Ik dacht vroeger altijd dat voor altijd samenblijven met je high school sweetheart iets fantastisch was, maar naarmate ik ouder werd vond ik dat maar een beklemmend en ongezond concept worden. Die mensen gaan toch ook vaak scheiden op een dag (maar ja, wie niet tegenwoordig). Dus wees lekker jong en maak fouten een maak paps en mams boos.
Denk dat ze er tegenwoordig heel anders over denken, maar vroeger zagen ze me ook met iemand uit een dorp in de buurt. Daar samenwonen, trouwen, 2 kinderen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik naar m'n moeder had geluisterd zat ik nu met een boer uit een klein dorpje opgescheept. Niet specifiek iemand, maar dat is het type wat ze voor zich zag voor mij.
Ken je de Gigers uit Waalrequote:Op zaterdag 3 april 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast kwam ik wel eens totaal van de kaart in Waalre tegen in het donker met honden uitlaten, op zich best schrikken
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze er tegenwoordig heel anders over denken, maar vroeger zagen ze me ook met iemand uit een dorp in de buurt. Daar samenwonen, trouwen, 2 kinderen.
In de afgelopen jaren heb ik mijn ouders gelukkig wat beter leren kennen.
Nee eigenlijk niet, wel de Kerkhofjes, de altijd norse boswachter, de Salmans, die gasten van Princess Shipyards en eeeuhm Guus Hiddink kwam ik er ook wel eens tegen, in zo'n slaapkakdorp heeft niemand eigenlijk echt contact met elkaar.quote:
Bitterbaas.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Denderend succes dit. Ze wilde mij hier alleen zetten
Ik kom er NU aanquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn ouders waren (om een aantal redenen die ik wel begrijp) vrij beschermend een groot deel van mijn jeugd, maar dat kwam mezelf niet echt ten goede. Bij mij was het ook dat toen ik op mezelf was ik ineens heel wat ontwikkeling doorgemaakt heb.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Grappig hoe je jaren bij elkaar in huis woont, maar elkaar pas leert kennen zodra je op jezelf gaat wonen.
Mijn ouders zeiden op mijn zestiende al, joh ga maar vast rondkijken voor een eigen huisje, zo doen wij dat nu eenmaal in de familie en we zijn als de dood voor nestblijvers, is goed voor je.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders waren (om een aantal redenen die ik wel begrijp) vrij beschermend een groot deel van mijn jeugd, maar dat kwam mezelf niet echt ten goede. Bij mij was het ook dat toen ik op mezelf was ik ineens heel wat ontwikkeling doorgemaakt heb.
Tot hoe laat moet je werken?quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |