abonnement Unibet Coolblue
pi_198830601
Ik wil het hieronder even beperken tot deze subonderwerpen los van de lopende discussies in de hoofdtopics.

- De 1993 WTC bomaanslag als voorbode en latere dreiging als transitie naar de 9/11 aanvallen

Volgens mensen die er zogenaamd alles van afweten kwam 9/11 uit de lucht vallen. In de werkelijkheid ging het terug naar de aanslag in '93 en die aanslag ging terug naar veel eerdere jarenlange dreigementen. Het was ook waarom artiesten een visie van opgeblazen torens hadden voor 9/11. De dreiging dat ze de lucht in gingen was er.

- Baudet is een Russische pion
Dit slaat voor geen meter aan, misschien omdat hij het tussen de regels door zelf verkondigd en lekker ligt bij conspiracyfans?

- De mislukte executie van President Reagan.
Het falen of slagen van een conspiracy hangt vreemdgenoeg samen met hoe de impact van de kogel was op de persoon in kwestie.
pi_198830649
Krijg nog altijd kippenvel van dit satanische ritueel vlak voordat de torens werden geraakt


Plane must hit steel
pi_198831552
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:59 schreef PSVCL het volgende:
Krijg nog altijd kippenvel van dit satanische ritueel vlak voordat de torens werden geraakt


Plane must hit steel
Kun je ook even inhoudelijk posten over '93?
pi_198845019
De moord op Pim Fortuyn sloeg/slaat ook niet echt aan als conspiracy.
I´m back.
pi_198848415
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:03 schreef Ryan3 het volgende:
De moord op Pim Fortuyn sloeg/slaat ook niet echt aan als conspiracy.
Ging er niet echt in nee :)
pi_198875919
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:03 schreef Ryan3 het volgende:
De moord op Pim Fortuyn sloeg/slaat ook niet echt aan als conspiracy.
Het blijft altijd lachen hoe er, ook hier op fok, nog steeds types zijn die dat zo proberen te framen. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198875959
Blijf het verder ook wel jammer vinden dat je niks meer hoort over microchips die door de satanische pedofiel Bill Gates in de coronavaccins zouden zijn gestopt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198877065
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Blijf het verder ook wel jammer vinden dat je niks meer hoort over microchips die door de satanische pedofiel Bill Gates in de coronavaccins zouden zijn gestopt.
Die hangt van ellende aan elkaar :)

Over microchips gesproken

Alles rond dat datacompressiessysteem van Jan Sloot is ook vrij obscuur gebleven.
pi_198878309
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Blijf het verder ook wel jammer vinden dat je niks meer hoort over microchips die door de satanische pedofiel Bill Gates in de coronavaccins zouden zijn gestopt.
Dat is dan ook framing om "complotdenkers" af te schilderen als een stelletje gekken .
Slaat nergens op
pi_198878396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat is dan ook framing om "complotdenkers" af te schilderen als een stelletje gekken .

Dat hebben de complotters dan vooral aan zichzelf te danken. Want ik ben hier niet de persoon die heeft bedacht dat Bill Gates een satanische pedofiel zou zijn. Noch heb ik bedacht dat er chips in coronavaccins zouden zitten. Voor beide zaken moet je toch echt bij de dames en heren complotters zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198878414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat is dan ook framing om "complotdenkers" af te schilderen als een stelletje gekken .
Slaat nergens op
Hahahahahaa gast je doet net zo hard mee met het clubje wat constant op Gates zit te kankeren. :')
pi_198878433
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat hebben de complotters dan vooral aan zichzelf te danken. Want ik ben hier niet de persoon die heeft bedacht dat Bill Gates een satanische pedofiel zou zijn. Noch heb ik bedacht dat er chips in coronavaccins zouden zitten. Voor beide zaken moet je toch echt bij de dames en heren complotters zijn.
Die zullen er vast wel tussen zitten idd... alleen zie ik ze nergens terug, niet op fok of in reallife.

Beetje flauw om daar over door te gaan
pi_198878441
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat hebben de complotters dan vooral aan zichzelf te danken. Want ik ben hier niet de persoon die heeft bedacht dat Bill Gates een satanische pedofiel zou zijn. Noch heb ik bedacht dat er chips in coronavaccins zouden zitten. Voor beide zaken moet je toch echt bij de dames en heren complotters zijn.
Toch grappig hoe 1 verkeerd geïnterpreteerde opmerking van een TED-talk van jaren geleden kan leiden tot een complot over een pedofiele kwade genius die de wereld wilt uitroeien met ziektes en microchips.

Crack is a hell of a drug.
pi_198878456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahahahahaa gast je doet net zo hard mee met het clubje wat constant op Gates zit te kankeren. :')
??

die man is wel levensgevaarlijk btw
https://www.popularmechan(...)k-sunlight-research/
pi_198878458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die zullen er vast wel tussen zitten idd... alleen zie ik ze nergens terug, niet op fok of in reallife.

Beetje flauw om daar over door te gaan
Ik zie ze hier dagelijks.

En maar memes blijven posten over een duivelse Gates met een prikje gif in z'n hand. :')
pi_198878477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

??

die man is wel levensgevaarlijk btw
https://www.popularmechan(...)k-sunlight-research/
Je beschikt nog niet over 10% van de intelligentie die nodig is om mannen zoals hem te begrijpen, dus ik zou het gewoon even links laten liggen voor je jezelf nog erger voor lul zet. :P
pi_198878485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die zullen er vast wel tussen zitten idd... alleen zie ik ze nergens terug, niet op fok of in reallife.

Beetje flauw om daar over door te gaan
Men had er ook voor kunnen kiezen om niet van die vergezochte onzin de wereld in te slingeren. Ook hier op Fok waren er users die bang waren dat met 5G de microchips geactiveerd konden worden :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198878578
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Men had er ook voor kunnen kiezen om niet van die vergezochte onzin de wereld in te slingeren. Ook hier op Fok waren er users die bang waren dat met 5G de microchips geactiveerd konden worden :D
Laatste iteratie die ik voorbij zag komen op LinkedIn is dat er in de wattenstaafjes voor de PCR-test nanobots zitten die het vaccin gericht naar bepaalde plekken in het lichaam kunnen brengen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:29:35 #19
33189 RM-rf
1/998001
pi_198878797
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:54 schreef Beathoven het volgende:
- De 1993 WTC bomaanslag als voorbode en latere dreiging als transitie naar de 9/11 aanvallen

Volgens mensen die er zogenaamd alles van afweten kwam 9/11 uit de lucht vallen. In de werkelijkheid ging het terug naar de aanslag in '93 en die aanslag ging terug naar veel eerdere jarenlange dreigementen. Het was ook waarom artiesten een visie van opgeblazen torens hadden voor 9/11. De dreiging dat ze de lucht in gingen was er.
welke personen beweren dan dat 9/11 'uit het niks kwam vallen' en er geen verband met de aanslag in 1993 bestond?
(of bv met Operatie Boijinka, een gecoordineerd plot van het aanvallen van bepaalde amerikaanse overheidsgebouwen met vliegtuigen, waaronder ook bommen in lijnvluchten in amerika zelf, wat erg veel oereenkomsten met de uiteindelijke planning van de 911 aanvallen)

De daders hierachter zijn Khalid Sheikh Mohammed en Ramzi Yousef, en juist dezen gelden ook als masterbrains, planners en financiers achter 9/11
https://en.wikipedia.org/(...)alid_Sheikh_Mohammed
https://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Sheikh_Mohammed

an de wikipedia pagina over deze aanslagen, bijna helemaal bovenin onder 'achtergrond'
quote:
Journalist Yosri Fouda of the Arabic television channel Al Jazeera reported that in April 2002, Khalid Sheikh Mohammed admitted his involvement in the attacks, along with Ramzi bin al-Shibh.[30][31][32] The 2004 9/11 Commission Report determined that the animosity towards the United States felt by Mohammed, the principal architect of the 9/11 attacks, stemmed from his "violent disagreement with U.S. foreign policy favoring Israel".[33] Mohammed was also an adviser and financier of the 1993 World Trade Center bombing and the uncle of Ramzi Yousef, the lead bomber in that attack.[34][35]
Natuurlijk kun je dat een 'complot-theorie' noemen en dat is het ook, maar het is verder en complot theorie die door velen als heel waarschijnlijk aangenomen wordt en ook als een van de meest waarschijnlijke theses


Hooguit kun je stellen dat bepaalde mensen een bewezen geachte complot-theorie opeens zelf al niet echt meer veel aandacht schenken en vaak ook loskomt van andere 'grote overkoepelende' theorieen waarbij er dan een 'Groot Plan' zou bestaan waarin alles zou 'passen'..
zeker bv de aanslag in 1993, als ook het Boijinka-plot gelden eigenlijk als 'mislukt', aangezien er erg weinig doden en relatief kleine schade op volgde.
Interssant is overigens wel dat in de nasleep van de 1993-aanslag bleek dat de persoon die de explosieen leverde een betaalde FBI-informant was, en de FBI op de hoogte was van dit plan voordat het uitgevoerd werd, maar er niks tegen deed, zelf niet eens hun informant verbood daadwerkelijk échte expliosieven aan de daders te leveren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:30:21 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198878814
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Men had er ook voor kunnen kiezen om niet van die vergezochte onzin de wereld in te slingeren. Ook hier op Fok waren er users die bang waren dat met 5G de microchips geactiveerd konden worden :D
Zoals gezegd, lamme Frans etc. Zijn als stromannen gebruikt om mensen te framen.

De meest idiote theorieën mainstream de wereld inknallen zodat iedereen die kritisch is ermee geassocieerd wordt en een wappie is. Betaalt zich nog steeds goed uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198879645
Ik wacht nog steeds vol goede moed op de kraken die Trump gaat releasen en dat hij dan toch president gaat zijn enzo.
Conscience do cost.
pi_198879677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:24 schreef ems. het volgende:
Ik wacht nog steeds vol goede moed op de kraken die Trump gaat releasen en dat hij dan toch president gaat zijn enzo.
Vind ook wel dat de users die hier hele topics vol hebben getyped over hoe duivels de Democraten wel niet zijn, zich al minstens een half jaar wel erg stil houden. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198879882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zie ze hier dagelijks.

En maar memes blijven posten over een duivelse Gates met een prikje gif in z'n hand. :')
Bill Gates als de boeman framen terwijl hij goede dingen onderneemt en ondertussen blijven de complotters aan de hele andere kant bij Amazon bestellen en Amazon prime afnemen terwijl ze hun werknemers uitzuigen wereldwijd.
pi_198879974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

welke personen beweren dan dat 9/11 'uit het niks kwam vallen' en er geen verband met de aanslag in 1993 bestond?
(of bv met Operatie Boijinka, een gecoordineerd plot van het aanvallen van bepaalde amerikaanse overheidsgebouwen met vliegtuigen, waaronder ook bommen in lijnvluchten in amerika zelf, wat erg veel oereenkomsten met de uiteindelijke planning van de 911 aanvallen)

De daders hierachter zijn Khalid Sheikh Mohammed en Ramzi Yousef, en juist dezen gelden ook als masterbrains, planners en financiers achter 9/11
https://en.wikipedia.org/(...)alid_Sheikh_Mohammed
https://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Sheikh_Mohammed

an de wikipedia pagina over deze aanslagen, bijna helemaal bovenin onder 'achtergrond'
[..]

Natuurlijk kun je dat een 'complot-theorie' noemen en dat is het ook, maar het is verder en complot theorie die door velen als heel waarschijnlijk aangenomen wordt en ook als een van de meest waarschijnlijke theses


Hooguit kun je stellen dat bepaalde mensen een bewezen geachte complot-theorie opeens zelf al niet echt meer veel aandacht schenken en vaak ook loskomt van andere 'grote overkoepelende' theorieen waarbij er dan een 'Groot Plan' zou bestaan waarin alles zou 'passen'..
zeker bv de aanslag in 1993, als ook het Boijinka-plot gelden eigenlijk als 'mislukt', aangezien er erg weinig doden en relatief kleine schade op volgde.
Interssant is overigens wel dat in de nasleep van de 1993-aanslag bleek dat de persoon die de explosieen leverde een betaalde FBI-informant was, en de FBI op de hoogte was van dit plan voordat het uitgevoerd werd, maar er niks tegen deed, zelf niet eens hun informant verbood daadwerkelijk échte expliosieven aan de daders te leveren
Dit is al meer dan ik er ooit over op BNW heb gelezen. Heel vroeger kwam je nog weleens hints naar uitdiepende onderzoeksjournalistiek tegen op BNW zoals bv bij het ronde huis maar het is tegenwoordig meer een herhaling van de bekende dooddoeners.
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:56:36 #25
33189 RM-rf
1/998001
pi_198880074
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit is al meer dan ik er ooit over op BNW heb gelezen. Heel vroeger kwam je nog weleens hints naar uitdiepende onderzoeksjournalistiek tegen op BNW zoals bv bij het ronde huis maar het is tegenwoordig meer een herhaling van de bekende dooddoeners.
volgens mij heb ik zelfs ooit wel een topic over Operatie Boijinka gestart...
maar idd, dat is wel al een tijdje terug (volgens mij zijn die enorme 911-discussies sowieso wel een beetje uit de mode geraakt)

Om echter verder te gaan op je idee van 'complottheorieen' die een een bepaalde groep een erklaring geen dat 'alles deel is van een groot Plan':

Stel je nu eens voor dat de Watersnoodramp in 1953 een Groot Overheidscomplot was bedoeld om de vrije Zeeuwen in te polderen en een groot miljarden guldens-project op te zetten voor Hollandse Bouwbedrijven...
Dat het Operatie Deltwawerken ermee begon dat onze overheid een grote overstroming van Zeeland in scene zette?

;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')