Wat raar. Maar dus echt niks aanwijsbaars? En normaal sliep je altijd gewoon ok้?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
Oh jongens ik ben echt totaal oververmoeid, door werkelijk niets bijzonders, maar nu kan ik er niet meer uitkomen. Ik word dus al 3 weken elke nacht rond 4/5 uur wakker en kan niet altijd (bijna nooit) meer in slaap komen. Ik val 's avonds binnen 5 minuten in slaap, maar wat doe je eraan als je zo vroeg wakker wordt![]()
Misschien is het onbewuste stress ofzo.
Nee niet echt, misschien toch een soort sleur ofzo? Ik heb niet echt veel last van de lockdown, maar de dagen zijn vaak natuurlijk wel veel van hetzelfde. Misschien toch proberen dat meer te doorbreken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat raar. Maar dus echt niks aanwijsbaars? En normaal sliep je altijd gewoon ok้?
(ik had je post per ongeluk geliked ipv gequote. Die like past hier niet echt bij)quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
Oh jongens ik ben echt totaal oververmoeid, door werkelijk niets bijzonders, maar nu kan ik er niet meer uitkomen. Ik word dus al 3 weken elke nacht rond 4/5 uur wakker en kan niet altijd (bijna nooit) meer in slaap komen. Ik val 's avonds binnen 5 minuten in slaap, maar wat doe je eraan als je zo vroeg wakker wordt![]()
Ja precies dat ja, normaal val je wel snel weer in slaap maar nu ben ik inderdaad meteen 'aan'. Probeer dan inderdaad aan wat meer onzin dingen te denken, soms helpt dat wel. En er niet tegen vechten zeg maar, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(ik had je post per ongeluk geliked ipv gequote. Die like past hier niet echt bij)
Wat vervelend! Ik heb dit ook wel eens en dan staat mijn hoofd voor mijn gevoel meteen 'aan' en komen er allemaal gedachtes waar ik op dat moment helemaal geen zin in heb. Helpt het als je als een soort mindfulness denkt: "deze gedachte is gekomen en kan ook meteen weer gaan"?
Bij mij helpt dat niet echt, maar ik kreeg dat wel als tip mee. Wie weet heb jij meer geluk.
Ah wat rot johquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
Last van de zomertijd misschien?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef Em31 het volgende:
Misschien is de 8-7-4 methode iets voor je? Weet de volgorde niet precies meer, maar staat wel op joetjoep. Heeft met de ademhaling te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies dat ja, normaal val je wel snel weer in slaap maar nu ben ik inderdaad meteen 'aan'. Probeer dan inderdaad aan wat meer onzin dingen te denken, soms helpt dat wel. En er niet tegen vechten zeg maar, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan
Ja beter om te proberen het te accepteren inderdaad, al werkt dat soms niet zo met je gedachtenquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat rot johLijkt dan wel een soort stress inderdaad. Vervelend dat je echt niet weet waar het vandaan komt
Misschien gewoon proberen wat te relaxen dan met je ogen dicht? En dan ook niet "proberen" in slaap te vallen, maar gewoon ontspannen liggen. Ook daar rust je van uit, en wie weet val je dan alsnog toch een keer in slaap.
Het was ook al voor de zomertijd, maar ik ga dit eens opzoeken, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien is de 8-7-4 methode iets voor je? Weet de volgorde niet precies meer, maar staat wel op joetjoep. Heeft met de ademhaling te maken.
Ja preciesquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beter om te proberen het te accepteren inderdaad, al werkt dat soms niet zo met je gedachten
Dat denk ik ondertussen ook jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesMaar zou prima kunnen dat je juist extra in de stress schiet doordat je bezig bent met het weer in slaap willen komen.
Zo bizar blijft dit...quote:
Nee dan had je het wel gehoordquote:
In 2005 was begin maart ergens tussen 30 en 50 cm sneeuw gevallen. Dus het kan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo bizar blijft dit...
Heb er ook totaal geen zin in. Kreeg net zo'n lekker lentegevoel
Ik moet wel iets opbiechten...quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dan had je het wel gehoordNog drie nachtjes slapen
![]()
1 april is al geweest hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |