SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg maar Khetag tegen je vinger...quote:Daar verloor de Canadese MMA-vechter Khetag Pliev zijn ringvinger.
Lijkt me best kut om een vinger te missen.. kun je toch dingen minder goed vasthouden e.d.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeg maar Khetag tegen je vinger...
Nee vreselijk natuurlijk dat je je vinger kwijtraakt, maar goed moet je maar niet voor je lol gaan vechten,,,,
Is er alweer aangenaaid.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me best kut om een vinger te missen.. kun je toch dingen minder goed vasthouden e.d.
Ja, ik "ken" een jongedame die is ooit met een ring oid blijven haken aan prikkeldraad. Verloor daardoor ook een vinger...quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me best kut om een vinger te missen.. kun je toch dingen minder goed vasthouden e.d.
Als ze er snel bij zijn en de vinger gekoeld kunnen houden is dat zo weer gepiept idd..quote:
Waar gaat het in de huidige situatie naar toe?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer ondertussen uit te vogelen hoe ik hier het standaard erfrecht kan omzeilenAls je niet getrouwd bent is dat allemaal best onhandig geregeld bij wet.
Omdat ik niet getrouwd ben en geen kinderen heb gaat 50% naar mijn ouders (of ouder), en 25% naar broers/zussen en de laatste 25% mag je zelf kiezen. Maar ik wil 100% zelf kiezenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar gaat het in de huidige situatie naar toe?
En een testament overruled niet die regels?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik niet getrouwd ben en geen kinderen heb gaat 50% naar mijn ouders (of ouder), en 25% naar broers/zussen en de laatste 25% mag je zelf kiezen. Maar ik wil 100% zelf kiezen
Daar lijkt het niet op omdat dit bij wet geregeld is. Maar wat is dat voor een rare regel, niet iedereen heeft een goede relatie met z'n familie.. of heeft misschien zelfs liever dat het naar vrienden of stieffamilie gaat bijv.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En een testament overruled niet die regels?
Mijn vader had in zijn testament zoiets staan als dat hij wilde dat het naar nederlands recht werd afgehandeld. Misschien is dat een optie?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op omdat dit bij wet geregeld is. Maar wat is dat voor een rare regel, niet iedereen heeft een goede relatie met z'n familie.. of heeft misschien zelfs liever dat het naar vrienden of stieffamilie gaat bijv.
En hij woonde niet in Nederland?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader had in zijn testament zoiets staan als dat hij wilde dat het naar nederlands recht werd afgehandeld. Misschien is dat een optie?
Nee Duitsland.quote:
Ah ok eens even kijken dan. Had er niet aan gedacht dit in het Nederlands te googelenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Duitsland.
In Duitsland is het idd ook iets anders als hier wie automatisch erft.
Misschien vind je wat in deze link:
https://www.hofkes.ch/forum/erfrecht-perikelen
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Hehe Engeland wordt snel verstandig.
https://www.cityam.com/no(...)u-says-chris-whitty/
Ja ik zou toch denken dat testament de automatische verdeling overruled. Maar misschien notaris daar?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok eens even kijken dan. Had er niet aan gedacht dit in het Nederlands te googelenMisschien kan ik zelfs ook naar Belgisch erfrecht kijken dan vanwege m'n paspoort.
Hehe Engeland loopt voorop met vaccineren. Daardoor kunnen ze dat doen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Hehe Engeland wordt snel verstandig.
https://www.cityam.com/no(...)u-says-chris-whitty/
Ja dat dacht ik ook maar dat is blijkbaar niet zo. Dus zat naar andere oplossingen te zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zou toch denken dat testament de automatische verdeling overruled. Maar misschien notaris daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |