Hoe groot is het verschil dan? Kun je er geen plint langs leggen of een U profiel met de hoogte van het verschil op de grond in dezelfde afwerking als je wand waar deze mooi in past? Dicht kitten klaar.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:25 schreef Glider76 het volgende:
Het hele doel van de cabine is juist een waterballet te voorkomen.
Zo gauw even geen foto beschikbaar. Maar ik bedoel dat het afschot naar het doucheputje al eerder begint. Dus zeg maar op 110 van de muur.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef archito het volgende:
Een foto of tekening van de situatie zou helpen. Want ik weet niet precies wat je bedoelt met 'het afschot begint eerder'
Maar ga je dan niet sowieso een stukje afschot buiten de douchecabine zien? Dat lijkt me ook niet heel fraai.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef Glider76 het volgende:
[..]
Zo gauw even geen foto beschikbaar. Maar ik bedoel dat het afschot naar het doucheputje al eerder begint. Dus zeg maar op 110 van de muur.
Het is dus niet zo dat op de lijn 90 cm alles nog mooi waterpas en vlak is. Daardoor heeft douche cabine aan de onderzijde een kier. Te groot om dit nog fatsoenlijk dicht te kitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |