Jaquote:
Ja echt ook om er even voor te kunnen zitten, want het gaat dan snel weer over een samenvatting van vele maandenquote:
Nee klopt maar als je bij de tekeningen kijkt en dan op de slang klikt krijg je hem welquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][/img]
Bij het zoeken op typenummer zie je deze niet.
Oh datquote:
Daarom. Mijn ouders kochten ook lang niet van alles B-merken. Maar zoveel verschil kan er toch niet zijn tussen mie van Honig of een huismerk?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beperkt aantal zaken vind ik A merken echt lekkerder, maar voor vele zaken zijn huismerken prima te doen
precies bij dat soort zaken is een A-merk veelal echt onzin.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Daarom. Mijn ouders kochten ook lang niet van alles B-merken. Maar zoveel verschil kan er toch niet zijn tussen mie van Honig of een huismerk?
Heb al een huishoudboekje voor 2021 van Nibud, ik houd daar maandelijks bij wat ik uitgeef. Dat is heel confronterendquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het uitpakt bij jouPrima experiment inderdaad om even te kijken wat je allemaal kan missen enzo om op die manier te besparen.
Doe er iets aan Meke. Nu moest ik naar parts.nl en de prijs was gelijk,quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee klopt maar als je bij de tekeningen kijkt en dan op de slang klikt krijg je hem wel![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh datIk gelijk panisch dat je hoort wat ik aan het luisteren ben, ook al kan dat niet
professor?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
En nog een vraag: wie was Barabas gisteren?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid in een spoiler, misschien zijn er nog terugkijkers
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Dat geloof ik ook ja, bij sommige merken maakt het zeker verschil.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies bij dat soort zaken is een A-merk veelal echt onzin.
Maar bv een Unox worst vind ik wel een stuk lekkerder dan bv een AH worst
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ah oke, dat was wel een leuke dat die wel meedeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid in een spoiler, misschien zijn er nog terugkijkers
Iemand hier had dat gegokt volgens mij![]()
Het is allemaal de schuld van Zwedenquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe er iets aan Meke. Nu moest ik naar parts.nl en de prijs was gelijk,
Maar ik wou zeker weten dat het het juiste onderdeel was.
Ook maar even in een spoilerquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
diepvriesgroente hier veelal van de Lidl, niks mis mee dat spulquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja, bij sommige merken maakt het zeker verschil.
Maar iets heel simpels als diepvriesgroenten, dat hoeft echt niet duur te zijn en maakt het qua huismerk of gewoon merk niet veel uit.
Voor mijn nieuwe wasmachine en droger zal ik aan je denken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van ZwedenVolgende keer gewoon even bellen
Of mij DMen, werkt ook
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Oh nee dat van mij over spoilers gisteren was een grapje over het verhaal zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid in een spoiler, misschien zijn er nog terugkijkers![]()
Heb ik er nou voor gezorgd dat niemand meer over The Passion durfde te posten![]()
Knuff.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. [ afbeelding ]
Jij inspireert zo veel angst in de mensen om je heen Emquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee dat van mij over spoilers gisteren was een grapje over het verhaal zelf![]()
Heb ik er nou voor gezorgd dat niemand meer over The Passion durfde te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |