abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198985656
quote:
Maar hij was wel weer enorm goed in bed.
Je begrijpt hopelijk toch wel dat er ook non-toxic mannen zijn die enorm goed in bed zijn?

Misschien ligt je probleem daar?

Maar misschien moet je maar gewoon zo'n soort man nemen, je laten inpregneren, en dan van hem scheiden en al zijn geld meenemen.

Zit je natuurlijk wel nog met het probleem dat je kind zijn genen heeft en hem hoogstwaarschijnlijk achterna zal gaan. Want zijn/haar moeder staat nou eenmaal alles toe wat hij/zij haar zal aandoen, dat schrijft ze hier zelf al.
pi_198985926
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Over wat voor man heb je het dan? Foute mannen zijn emotioneel onbeschikbaar mannen. En dat kan in vele vormen zijn.

Ik denk dat niet meteen alleen maar aan het foute mannetje wat z’n vriendin slaat.
Dat is maar één type foute man. Als TS ze niet herkende zou ze er ook niet keer op keer mee in aanraking komen. Het is niet dat ze dacht of hoopte 'dit is een lieve, eerlijke man', nee, ze wist precies wat ze zocht en waar ze mee in zee ging.
pi_198986068
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
En geen enkele man presenteert zich meteen als ‘fout’.
Hier ben ik het erg oneens mee.
2.
pi_198986251
Ik had bij mijn 'foute' ex achteraf gezien ook wel altijd geweten dat het voor mij niet de geschikte partner was.

Echter heeft iedereen zijn goede en minder goede kanten. En als je verliefd bent, ben je bij geneigd om je niks aan te trekken van alle alarmsignalen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:46:40 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198986754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Hier ben ik het erg oneens mee.
Hiermee bedoel ik dat hij meteen slecht is voor haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198989530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je begrijpt hopelijk toch wel dat er ook non-toxic mannen zijn die enorm goed in bed zijn?

Maar misschien moet je maar gewoon zo'n soort man nemen, je laten inpregneren, en dan van hem scheiden en al zijn geld meenemen.

Zit je natuurlijk wel nog met het probleem dat je kind zijn genen heeft en hem hoogstwaarschijnlijk achterna zal gaan. Want zijn/haar moeder staat nou eenmaal alles toe wat hij/zij haar zal aandoen, dat schrijft ze hier zelf al.
Heleboel van dit soort vrouwen zitten al op Tinder.

En dan van die teksten:
-ik ben niet op mijn mondje gevallen, kan je daar niet tegen, sla mij dan over
-als je niet weet wat respect is, sla mij dan ook over
-ik heb een dochter van 5 maanden, zij is me alles, jij gaat echt niet voor!
-onzekere jochies ga buiten spelen, ik wil een echte man, die weet hoe hij een vrouw moet aan pakken en natuurlijke dominantie heeft.

Kortom, bij zo'n tekst blijkt ze op weg naar vergissing nummer zoveel :') Ach, ooit leren sommige vrouwen hoe het wel kan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198993716
Als je hardop stelt dat vrouwen het vaker wel dan niet zelf zoeken krijg je gedonder. Maar dan zie je steeds weer dingen zoals

pi_198993746
Ik zeik salpeterzuur, toxic genoeg?
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:45:38 #259
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199023672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:10 schreef LXIV het volgende:
Ik zou niet voor een toxische man gaan. Snap ook niet wat daar aantrekkelijk aan is. Toxiciteit is geen teken van zelfvertrouwen.
Waarom kies je niet gewoon een stoere en knappe man met veel zelfvertrouwen, maar die wel grenzen kent in de omgang met vrouwen? Een brandweerman, vlieger, reddingswerker etc?
Politieman? Hoef je geen handboeien en dildo aan te schaffen, heeft ie al van uit zijn werk standaard bij zich.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:54:12 #260
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199023759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat is goed in bed?
En met een goede leermeester / instructeur (m/v) en een enthousiaste "leerling", veel oefenen en wat bijscholing, vakliteratuur en workshops kom je een heel end.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199024080
quote:
10s.gif Op donderdag 15 april 2021 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ze zijn hier nu weer aan het kibbelen. Wtf man.
Insterts MJ eating popcorn gif. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 09:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat is goed in bed?
En met een goede leermeester / instructeur (m/v) en een enthousiaste "leerling", veel oefenen en wat bijscholing, vakliteratuur en workshops kom je een heel end.
Seks is (meestal) een samenspel van 2 mensen. Hoe werkelijk goed is de persoon die goede seks van de ander verwacht? Bepaal jijzelf of je goed bent? Goed zijn is relatief.
pi_199024148
Dat heet een lust verslaving.
  zaterdag 17 april 2021 @ 09:58:53 #263
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199037564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Insterts MJ eating popcorn gif. _O-
[..]

Seks is (meestal) een samenspel van 2 mensen. Hoe werkelijk goed is de persoon die goede seks van de ander verwacht? Bepaal jijzelf of je goed bent? Goed zijn is relatief.
Goede seks is dan ook echt een gevoel, en niet perse wat de ander wel of niet doet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199119645
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:28 schreef Anoniem_anoniem het volgende:
Ik weet dat ik deze vragen ook kan stellen aan hulpverlener. Maar toch ben ik benieuwd naar jullie visie hierop, omdat ik vaker ook goed advies hier heb gehaald. En niet altijd politieke correcte antwoorden krijg in tegenstelling tot hulpverleners.
Mischien verstandig om toch maar beter met een gekwalificeerd iemand hier over te praten.
Sympathie en deskundigheid hoef je op een forum als dit niet te verwachten, dit is meer voor huis-tuin en keuken Niveau.

Als je er echt mee in de knoop zit kom je volgens mij toch echt wel verder met iemand met diploma's aan de muur dan hier op een oneindige rotonde te zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Werkman op 23-04-2021 05:53:08 ]
pi_199215088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:13 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Jij kraakt toch ook je eigen cultuur af in je OP? Er is toch een probleem met die mannen? Nu mag ik het niet benoemen ineens dat het aan slechte opvoeding ligt in bepaalde culturen? Gewoon de waarheid accepteren en benoemen, pas dan kom je vooruit. Als je dat weigert te doen ja dan blijf je in je culturele bubbel en maar vragen hoe al die problemen er toch komen....
[..]

Nee, ik wil niks te maken hebben met andere culturen. Ik hou van mijn eigen cultuur en volk en levenswijze.
Wat een nare nare verbitterde bekrompen domme gast ben jij. Sodeju. Damaged goods. En dan anderen betichten van in een bubbel zitten.

OT: @Anoniem_anoniem niet verkeerd of gemeen bedoeld, maar ga absoluut in therapie en werk daar en daarbuiten (zelfstudie) aan je codepedentie-klachten. Zodra jij dat fixt, zal je afkeer krijgen van zowel je eigen gewoontes daarin (en dus verbeter je) en de mannen waar je daardoor op valt. Je komt zo dichter bij wie jij echt bent en wat je echt zoekt en wilt, krijgt duidelijker wat echte zelfliefde is en laat je niet meer sturen door je trauma’s.

Is vaak een lange weg, kan wel 1 of 2 jaar duren, wie weet langer. Ligt ook aan je eigen effort en de mate van trauma. Maar besef, de langere weg is de goede weg. Grondige aanpak voor grondige issues. Je bent iig by far niet de enige met dit soort struggles. Dus, niks om voor te schamen om aan te pakken, alleen maar te verliezen door het niet te doen. Gun jezelf dat gewoon en niet dit soort bullshit sjappies die je kleineren en laten spartelen.
Leh-kùr
pi_199232598
Lijkt me overigens heel erg ongezond dit. Wat heb je er aan? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199232770
- wel degelijk offtopic, dit gaat nirt om een of andere willekeurige situatie die jij ziet gebeuren maar over TS en haar situatie.

[ Bericht 22% gewijzigd door CoolGuy op 02-05-2021 08:50:55 ]
  zondag 2 mei 2021 @ 11:52:35 #268
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199244377
Brodderlug heeft weleens meegemaakt hoe twee personen van ieder een ander ras samenkwamen en gelukkig werden - het kan dus toch - en zelfs was één van beide letterlijk toxisch. Het viel niet mee maar ze lieten het werken; volgens mij kwam er zelfs alchemie aan te pas. Veel geluk aan jullie.
pi_199246038
Ik denk niet dat je dit op Fok moet gooien. Wat beter is langs een psycholoog om na te gaan wat jouw rol hier in is. Die zal zich vermoedelijk richten op jouw verleden en gezinssituatie, want meestal ligt daar het antwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')