SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet altijd weer lachen als ik het hoorquote:
Ah kut... ik wilde er eigenlijk nog een keer heen nadat ik laatst dat drone filmpje zagquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Vlindertuin in Rensenpark met de grond gelijk gemaakt
Sad.
Ja strak plan, wat hebben wij nu boven de rivieren zoeken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Misschien moeten we van de 3 rivieren gewoon een grote rivier maken en dan alle bruggen weghalen
Dan komt Jos gewoon op een bootje naar je toequote:Op vrijdag 2 april 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Misschien moeten we van de 3 rivieren gewoon een grote rivier maken en dan alle bruggen weghalen
Helemaal niksquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan, wat hebben wij nu boven de rivieren zoeken?
Dat is wel een tof filmpje ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah kut... ik wilde er eigenlijk nog een keer heen nadat ik laatst dat drone filmpje zag
Zeker met die vieze jack en die gast die dik in de kist wilquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan komt Jos gewoon op een bootje naar je toe
Wel een beetje zondequote:Op vrijdag 2 april 2021 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een tof filmpje ja.Maar helaas ze zijn bijna alles aan het slopen in het park.
Met zijn keiharde roeispanen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan komt Jos gewoon op een bootje naar je toe
Zijn wel oude gebouwen dus in dat opzicht snap ik het wel weer, waar ik werk is ook wel beetje een verrot pand maar ja wij mogen nog paar jaar blijven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een beetje zondeWij kwamen er vroeger heel vaak.
Dat luister ik ook eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer lachen als ik het hoorEn laten we eerlijk zijn, het is beter dan de meeste muziek van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |