Ja, zoek dat lekker zelf uit dom wijf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Terechte klacht. Wat een flater sloeg ze gisteren met haar domme opmerkingen over de 'postbus' van de verkenners.
Ollongron trok een ''
Kankerstraalt jij is even weer lekker gauw op met je GGZvingertjesquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:39 schreef pieterdegallier het volgende:
Maar ik zou niet weten waarom dit niet van de week even praten over een tientje per jaar en pittig maar de politie komt door sneeuw op je telefoon
quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik vind haar best lekker hoor, ze is bijna 50 en nog steeds geen rimpels #blackdon'tcrack
Ik zou haar doen maar ik ben dan ook de type dat een appeltaart zou doen
Ze was een beetje dom. Ze kwam echter wel beschaafd over. Dat had ik niet verwacht. Maar ik wacht maar even af totdat ze ergens haar racisme-stempel op kan drukken. Dan komt de ware aard van het beestje bovendrijven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Terechte klacht. Wat een flater sloeg ze gisteren met haar domme opmerkingen over de 'postbus' van de verkenners.
Ollongron trok een ''
Zijn allemaal pruiken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:24 schreef Atak het volgende:
Ik vind haar nu met lang haar wel leuk uitzien voor een milf
Ze is ultra rechts. Haal Femke er ook nog even bij.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:31 schreef BookFreak het volgende:
Waarschijnlijk eet ze geen vlees en alleen maar fruit of iets dergelijks. Typisch linkse marxistische levenstijl
Ollongren is net zo oud...quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik vind haar best lekker hoor, ze is bijna 50 en nog steeds geen rimpels #blackdon'tcrack
Eindelijk erkenningquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
HO SHIT DIT TOPIC KAN DICHT!!!!! DEZE MAN!!! NIEMAND GAAT DIT TOPPEN!!! IK WORD GEK!!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |